Gå til innhold

Boks ´s prøvedagbok


boks

Anbefalte innlegg

Gjest roseduft

Godt å ha dere her så man ikke føler seg helt alene med "sinnsykheten" :ler:

Fin ukestart her! Håper det samme for deg! Takk for fingerkryssing, gleder meg til å dele utfallet (enten si eller så!) :klem:

Hehe, jo lengre en er prøver, jo galnere blir en tror jeg :ler:

Godt å høre du har hatt en fin start på uken, ønsker deg en fortsatt fin uke :jepp:

Gleder meg til utfallet av si eller så, og venter i spenning frem til da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oooo, very exciting :smilbla:

hvor mange dpo er du nå?

Jeg har også action i lysken og magen :smilbla:

Det er en liten ting jeg har fundert litt på.. Av og til får jeg "rykkninger" i kjønnsleppene :overrasket: har du opplevd det før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jo lengre en er prøver, jo galnere blir en tror jeg :ler:

Godt å høre du har hatt en fin start på uken, ønsker deg en fortsatt fin uke :jepp:

Gleder meg til utfallet av si eller så, og venter i spenning frem til da :)

Da kjenner jeg at jeg håper det klaffer forholdsvis fort for tantas ankomst virker ufattelig langt frem akkurat nå! :ler:

Takk for det søte du, og lige så!

Håper tirsdagen din har vært fin og at du får en flott uke!

Gru gleder meg til søndag kjenner jeg, men gleder meg til å få det overstått også. Hvis det ikke klaffer denne gangen må vi faktisk vente helt til mai da mannen har reisejobb som såklart havner midt i hele eggløsningen de neste mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oooo, very exciting :smilbla:

hvor mange dpo er du nå?

Jeg har også action i lysken og magen :smilbla:

Det er en liten ting jeg har fundert litt på.. Av og til får jeg "rykkninger" i kjønnsleppene :overrasket: har du opplevd det før?

Jeg er 8/9 dpo. Klarte jo det kunststykke å blande EL-testene, så vet ikke helt hvilken dag den var som sterkest.

Så spennende at du har noe på gang i magen også. Hehe. Krysser fingrene for oss begge! :ler:

Uhm, nei. Ikke opplevd det altså! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig rart altså! Formulerte meg kanskje litt feil, men de musklene som trekker seg sammen ved en orgasme vet du! Den "muskelen" trekker seg sammen på venstre side hvis du forstår? Det er andre dagen på rad nå! Føler meg litt dum egentlig, haha :D

Jeg gleder meg til søndag! Håper virkelig du får 2 streker <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, da er jeg litt mer med :fnise:

Det har skjedd med én gang før hvis det er sånn jeg tror du mener, men ikke nå faktisk.

Trenger virkelig ikke føle deg dum ;)

Hadde vært kjempemoro om vi fikk to streker begge to :laugh:

Føler jeg er så "full av" symptomer nå at jeg bare vil ha en positiv test eller tanta. Tiden går aaalt for sakte :ler:

Nå skal du teste Miia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følger deg gjerne :D

Er selv 23 (24 om få dager) og ble gravid på første forsøk. Er ikke så langt på vei enda da :P hehe.

Sender masse lykke over til deg ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å heier på en liten spire :duskedame:

Takk søte du :) Hadde vært så utrolig moro, men kjenner jeg ikke har så trua altså..

Har du hatt en fin dag Roseduft? :)

Jeg har hatt 8 timers skoledag, noe jeg aaaldri har, så nå er jeg helt SKUTT på sofaen. Mannen lager middag som lukter helt himmelsk, føler meg ganske heldig her jeg ligger. Hehe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger deg gjerne :D

Er selv 23 (24 om få dager) og ble gravid på første forsøk. Er ikke så langt på vei enda da :P hehe.

Sender masse lykke over til deg ^^,

Så koselig at du vil følge Linalille! :)

Så deilig at det klaffet på første forsøk, så heldig du er. Hvor langt på vei er du? :)

Suger til meg lykkeønskningene dine og krysser fingrene frem mot søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er innom for å heie litt jeg også :)

Gleder meg til å følge deg videre! :danse:

Så søt du er Hills:) Tusen takk.

Gleder meg til søndagen er forbi, uansett utfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Takk søte du :) Hadde vært så utrolig moro, men kjenner jeg ikke har så trua altså..

Har du hatt en fin dag Roseduft? :)

Jeg har hatt 8 timers skoledag, noe jeg aaaldri har, så nå er jeg helt SKUTT på sofaen. Mannen lager middag som lukter helt himmelsk, føler meg ganske heldig her jeg ligger. Hehe. :)

God kveld boks! :goodbye:

Ja, jeg har hatt en fin dag :) jobb 8 timer, middag med mannen, litt idol og babymaking, samt husarbeid og en tur på butikken for å handle litt :ler: alt i alt en vanlig dag!

Skjønner godt du er skutt dersom det ikke er vanlig med en 8 timers skoledag. Det tærer på energien og være så konsentrert så lenge. Så du er heldig men mannen som laget middag til deg. Vel fortjent!! ;)

Hva fikk du servert?

Deler dere på å lage middag/mat i heimen eller? :)

Hvordan føler du deg ellers?

Jeg er sååå spent på dine vegne frem mot ikm! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boks: Jeg er 5+6, så ikke lange tiden :) 6 uker imorgen <3

Åå, så heldig du er. Nyt tiden til det fulle :)

Jeg har mistet helt håpet etter at jeg tok en test i dag og skyggestreken min er vekk :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Går ikke bra for min del :/ Rødt og brunt blod i trusa.

Ånei :( :( Mye eller bare litt? Noen spotter jo litt underveis.

Håper det ikke er noe galt, jeg sender deg masse gode tanker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, da er jeg litt mer med :fnise:

Det har skjedd med én gang før hvis det er sånn jeg tror du mener, men ikke nå faktisk.

Trenger virkelig ikke føle deg dum ;)

Hadde vært kjempemoro om vi fikk to streker begge to :laugh:

Føler jeg er så "full av" symptomer nå at jeg bare vil ha en positiv test eller tanta. Tiden går aaalt for sakte :ler:

Nå skal du teste Miia?

Ja, jeg forbereder meg på det verste og håper på det beste, virkelig en frustrerende blanding :fnise:

Jeg vet ikke helt når jeg skal teste, jeg er usikker på om jeg har/hadde EL i dag faktisk.. Har skrevet om det i dagboken min.

Men kjenner jeg meg selv rett, så kommer jeg nok til å teste i helgen selv om jeg vet at det er for tidlig :lol:

Hvordan går det med deg da Boks? Har du symptomer enda?

Klem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...