Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Forventet vel at tvn klarte å sette sammen gruppene slik at de hadde forutsetning for å funke, for selv om dette er å-kjendiser så regner jeg med at de har en personlighet.

Anonym poster: d1b1815ed13e34ddf37bc83ca6247297

Jeg synes likevel det er morsommere å se på kjendiser jeg faktisk vet hvem er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Den beste og artigste sammensetningen av folk jeg har sett var Tom A. Haug, Fridtjov Såheim og Gard og Eindride Eidsvold. Disse kjente jo åpenbart hverandre fra før, så det ble som å se på en kompisfest. Ler enda når jeg tenker på da Tom serverte den fiskeekstrakten sin til dessert, eller hva det nå var :D

Haha, det er den beste uka som har vært! Synd de episodene ikke ligger ute på nettet lenger, jeg hadde nesten kjøpt de på dvd hvis det hadde vært mulig:)

Synes det er mye ymse som er med. Skulle likt å sett noen av de fra Radioresepsjonen med der. Men de har helt sikkert blitt spurt, tror de har snakket om det på radioen også.

Det virker som om en del av de som takker ja bare er noen D-kjendiser som gjør hva som helst for å holde seg i rampelyset.

Endret av Lexington
AnonymBruker
Skrevet

Går han Kjell-Elvis sånn til vanlig?

Anonym poster: 5567b25018576a8b5359485cdb444a33

Skrevet (endret)

Går han Kjell-Elvis sånn til vanlig?

Ja, jeg har iallefall møtt ham på matbutikken sånn.

Endret av hjertesukka
Skrevet (endret)

Elvisen husker ikke navna på damene engang.... Frua rører knapt maten og hun virker stiv og nervøs ut. Carina er kjempekul og morsom. Kanskje blir det morsomt ikveld når hun er vertinne?

Endret av MiniMjau
  • Liker 2
Skrevet

Snodig det at Fotballfrue utseendemessig ikke ligner på seg selv slik hun blir presentert på bloggen i det hele tatt.

Veldig kjedelig gjeng. Lite underholdende.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tamt så langt.. Nordlendingen har så grusom dialekt og ler av så mye teit. Og Kjell Elvis.. uff..

Forrige uke virka heller ikke bra. Hvem er med i neste?

Anonym poster: 32f4fbe4052b39113c752a902fffac42

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir sjarmert i senk av Kjell Elvis jeg.. Skulle ønske jeg fikk oppleve ekte Elvis, det må ha vært saker!

Ellers veldig enig at det blir lite dårlig kjemi og tamt blant deltakerene, men er vel helst frua jeg synes blir litt limt inn i bildet.

Anonym poster: 18489176ca8acad232156943754b0251

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

La merke til at Frua søkte kontakt med hun andre jenta via blikket noen ganger. Så på henne litt lenge, for å få noe respons. Og det ikke var så vellykket alltid.. hehe. Prøv å legge merke til det i kveld! Det skjer sikkert igjen.

Anonym poster: 32f4fbe4052b39113c752a902fffac42

• Liker 1
Skrevet

Synes alle minus Caroline har tødd opp siden igår jeg:) De ler og har det kjekt, mens Caroline ser litt stivpinne ut og ikke helt komfortabel. Kanskje det blir bedre i kveld.

• Liker 3
Skrevet

Hun Caroline så ikke slik ut som jeg trodde. Mye rundere i ansiktet, på en måte..

• Liker 5
Skrevet

Rart at Caroline ikke hadde hørt om Finnbiff før. Er ikke det ganske vanlig?

Hvem er egentlig hun Carina? (nei jeg har ikke fått med meg noe før nå)

AnonymBruker
Skrevet

Finnbiff er veldig vanlig ja...

Enig i at Caroline er veldig rund i ansiktet. Hun er ikke det på bloggen..

Og hvorfor ser hun hele tiden opp til høyre når hun blir intervjuet i stedet for å se i kamera?

Carina er programleder i TV-sporten på NRK.

Anonym poster: 75c2e9ec8d8753669917d8ac4bfaa5f5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Finnbiff er veldig vanlig ja...

Enig i at Caroline er veldig rund i ansiktet. Hun er ikke det på bloggen..

Og hvorfor ser hun hele tiden opp til høyre når hun blir intervjuet i stedet for å se i kamera?

Carina er programleder i TV-sporten på NRK.

Anonym poster: 75c2e9ec8d8753669917d8ac4bfaa5f5

Fordi hun må ha venstresiden til kamera av en eller annen grunn. Hun gjør dette på bloggen også. Hvorfor vites ikke, men det ser veldig anstrengt ut hvertfall.

Blir jo også vanskelig å slippe seg løs når man hele tiden må tenke på hvilken side man skal vise til kamera.

Jeg hadde håpet at hun ikke var så stiv og selvhøytidelig som hun fremstiller seg på bloggen. Kanskje vi får se en annen side i morgen :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De prater jo så lite sammen. Null kjemi.

De fleste gruppene er litt sjenerte/nervøse i starten, men på dag 2 så er de blitt varme i trøya. Men denne gruppen virker som de bare ikke finner tonen.

• Liker 1
Skrevet

De prater jo så lite sammen. Null kjemi.

De fleste gruppene er litt sjenerte/nervøse i starten, men på dag 2 så er de blitt varme i trøya. Men denne gruppen virker som de bare ikke finner tonen.

Enig. Virker som de har litt sånn pinlig stillhet hele tiden.

• Liker 1
Skrevet

Synes hun Carina virker som ei skikkelig bra jente! Oppegående, tøff, morsom og pen. Ikke sett henne så mye før, siden jeg ser minimalt på sport, men jeg fikk veldig bra inntrykk av henne nå.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fordi hun må ha venstresiden til kamera av en eller annen grunn. Hun gjør dette på bloggen også. Hvorfor vites ikke, men det ser veldig anstrengt ut hvertfall.

Blir jo også vanskelig å slippe seg løs når man hele tiden må tenke på hvilken side man skal vise til kamera.

Jeg hadde håpet at hun ikke var så stiv og selvhøytidelig som hun fremstiller seg på bloggen. Kanskje vi får se en annen side i morgen :)

Ja, det er litt rart, for de små glimtene man ser henne fra den andre vinkelen så ser hun (i mine øyne) HELT lik ut..

Anonym poster: d18c0ee403c6963633a8697683c7b0f0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes hun Carina virker som ei skikkelig bra jente! Oppegående, tøff, morsom og pen. Ikke sett henne så mye før, siden jeg ser minimalt på sport, men jeg fikk veldig bra inntrykk av henne nå.

Helt enig! Hun virker veldig jordnær, koselig og blid :)

Anonym poster: d18c0ee403c6963633a8697683c7b0f0

• Liker 2
Skrevet (endret)

Syns Elvis greidde seg bra som sportskommentator. :fnise: (I motsetning til de andre).

Endret av hjertesukka
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...