Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Hva sa hun som var frekt? Fikk ikke med meg.

Anonym poster: ff68428923469e99e17fd535bc794c4c

Husker ikke akkurat hva hun sa, men jeg reagerte på hvordan hun omtalte Caroline i enkelte tilfeller. Hun sa ikke noe direkte, men jeg tolka det som at det hadde en litt nedlatende tone.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke rart om sportsdamen vil kommentere frua litt, de er jo hverandres rake motsetninger.

• Liker 6
Skrevet

Caroline var flink og veldig søt jente.

• Liker 3
Gjest Shania_
Skrevet

Trodde det var allmennkumnskapbå ta av ringer når man lager mat.

Hva har dette med maten å gjøre?

Synes hun var veldig flink, og ble overrasket over at hun ikke vant. Nå skal det sies at ingen er superkokker, men jeg synes hun var langt bedre enn Carina.

• Liker 1
Gjest LanaLane
Skrevet

Det er en veldig grunnleggende ting når man lager mat, bare. Synes også hun gjorde det greit ellers.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva har dette med maten å gjøre?

Synes hun var veldig flink, og ble overrasket over at hun ikke vant. Nå skal det sies at ingen er superkokker, men jeg synes hun var langt bedre enn Carina.

Det handler vel om at ringer er bakteriebomber av dimensjoner, så når man tafser nedi med ringene på hånden går jo det utover maten.

Anonym poster: 18489176ca8acad232156943754b0251

• Liker 3
Gjest Shania_
Skrevet

Det handler vel om at ringer er bakteriebomber av dimensjoner, så når man tafser nedi med ringene på hånden går jo det utover maten.

Anonym poster: 18489176ca8acad232156943754b0251

Forsåvidt, men jeg skjønner ikke hva som er greia med å skrive et innlegg hvor det er det eneste som nevnes. Haters gonna hate.

Gjest LanaLane
Skrevet

Tror mange her inne bør ha i hodet at de fleste ser programmet pga konseptet. For min del handler ikke dette om FF. Jeg har kritisert flere langt mer enn jeg har kritisert FF. Så alle som skriver her er ikke negativt innstilt til henne.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo virke slik, men du smakte jo tross alt ikke på maten. Dessuten teller jo underholdningen også, og ja; det var kult å ta med en zumbatime siden det er "typisk" CBE med trening, men hallo - etter en treretters middag? Jeg hadde trukket for underholdningen i hvert fall...

Anonym poster: d18c0ee403c6963633a8697683c7b0f0

• Liker 1
Gjest Shania_
Skrevet (endret)

Jeg kan jo bare uttale meg på bakgrunn av det som ble sagt. Ble litt overrasket over at hun tydeligvis ble trukket så mye, for jeg synes flesteparten av kommentarene var positive?

Aktivitetene er bare tåpelige, skjønner ikke hvorfor de absolutt må gjøre noe. Selv hadde jeg nok hatt zumbaen før middagen om jeg absolutt skulle hatt det.

Endret av Shania_
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan jo bare uttale meg på bakgrunn av det som ble sagt. Ble litt overrasket over at hun tydeligvis ble trukket så mye, for jeg synes flesteparten av kommentarene var positive?

Aktivitetene er bare tåpelige, skjønner ikke hvorfor de absolutt må gjøre noe. Selv hadde jeg nok hatt zumbaen før middagen om jeg absolutt skulle hatt det.

Ja, enig i at CBE fikk masse god kritikk for maten rundt bordet osv. Kanskje Carina ikke hadde fått like god score dersom hun var etter Caroline? Men uansett er det viktig å huske på at TVNorge klipper og limer akkurat som de ønsker, så de sitter med mye makt når det kommer itl fremstillingen av hvordan det egentlig foregikk. Kanskje Caroline sine positive kommentarer ikke var såå positive sammenlignet med resten, bare at det ble lagt mer vekt på hennes..?

Gjest Shania_
Skrevet

Ja, enig i at CBE fikk masse god kritikk for maten rundt bordet osv. Kanskje Carina ikke hadde fått like god score dersom hun var etter Caroline? Men uansett er det viktig å huske på at TVNorge klipper og limer akkurat som de ønsker, så de sitter med mye makt når det kommer itl fremstillingen av hvordan det egentlig foregikk. Kanskje Caroline sine positive kommentarer ikke var såå positive sammenlignet med resten, bare at det ble lagt mer vekt på hennes..?

Selvfølgelig klar over det. Det forundrer meg likevel at det ble snakket så varmt om maten om den ikke var spesielt god (hun kan jo ikke ha fått så høye terningkast på den, når summen på mat ble 15?)

Mye mulig det du påpeker, jeg merket for øvrig ikke at Carina kommenterte Caroline utpreget negativt, så det har vel mye med oppfatninger å gjøre også.

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig klar over det. Det forundrer meg likevel at det ble snakket så varmt om maten om den ikke var spesielt god (hun kan jo ikke ha fått så høye terningkast på den, når summen på mat ble 15?)

Mye mulig det du påpeker, jeg merket for øvrig ikke at Carina kommenterte Caroline utpreget negativt, så det har vel mye med oppfatninger å gjøre også.

Er ikke 5 er fra hver deltager mye?

Anonym poster: d1b1815ed13e34ddf37bc83ca6247297

• Liker 1
Gjest Shania_
Skrevet (endret)

Er ikke 5 er fra hver deltager mye?

5x 4 = 20 (?)

Et mer sannsynlig scenario er 4x4 = 16... Hun fikk 15.

Endret av Shania_
AnonymBruker
Skrevet

5x 4 = 20 (?)

Det er bare 4 deltagere.

AnonymBruker
Skrevet

5x 4 = 20 (?)

Hun gir jo ikke score til seg selv. Altså: i snitt fikk hun karakter 5 fra hver.

• Liker 3
Gjest Shania_
Skrevet

Det er bare 4 deltagere.

Hahahha, herregud, selvfølgelig, du har rett;) Jeg tenkte 4 jeg nå, men selvfølgelig,Caroline stemmer ikke på seg selv:D

Jeg er distré i dag ;)

Skrevet

5x 4 = 20 (?)

Man gir ikke poeng til seg selv.

Skrevet

5x 4 = 20 (?)

Det er bare 3stk som kaster terning da........siden den fjerde ikke stemmer på seg selv. 18 er høyeste score på hver kategori, og siden Caroline fikk 15 på så var ikke det så ille.

Gjest LanaLane
Skrevet

Synes kokken burde deltatt også, jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...