Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hahahha, herregud, selvfølgelig, du har rett;) Jeg tenkte 4 jeg nå, men selvfølgelig,Caroline stemmer ikke på seg selv:D

Jeg er distré i dag ;)

:fnise::)

Anonym poster: d1b1815ed13e34ddf37bc83ca6247297

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. Skal hun gi seg selv terning også da? :-D

Gjest NozMonster
Skrevet

Men seriøst, Caroline ga et helt annet inntrykk av seg selv på tv enn på nettet. Likte henne godt jeg, tidligere har jeg hatt et litt dårlig inntrykk pga bloggen, me. Vel..

Anonym poster: 2d991b0c444f0cbbaacb368a027f196c

enig med du! (selv om inntrykket mitt desverre var basert på andres ytringer siden jeg omtrent ikke har vært inne på bloggen hennes). Jeg tror uansett det var lurt av henne og delta i dette programmet, for jeg tror nok det er flere enn oss to som fikk et langt bedre inntrykk av dama :)

Gjest Shania_
Skrevet

Hehe.. Skal hun gi seg selv terning også da? :-D

I mitt hode skulle hun tydeligvis det :lol:

Neida, som jeg skrev, det gikk opp for meg etter hvert.

Skrevet

Egentlig var det veldig jevnt løp; Kjellvis, Lars og Caroline fikk 31 poeng og Carina 32 poeng:)

Skrevet

I dagens episode fikk jeg et veldig positivt inntrykk av fotballfruen. De tre første episodene syns jeg hun har vært veldig stiv og kjedelig.

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Neste ukes deltagere:

Komiker Erlend klarholm nilsen

politiker anette trettebergstuen

eskil pedersen

skuespiller susanne paalgard

selv så synes jeg det er mer spennende å se på når det er noen som er hakke mere kjent enn disse.

hva tror dere?

• Liker 1
Skrevet

Har bare hørt om eskil pedersen. hun trettebærgstuen drar jeg kjensel på etternavnet på, men resten er helt ukjente. Ikke veldig spennende.

Skrevet (endret)

Neste ukes deltagere:

eskil pedersen

selv så synes jeg det er mer spennende å se på når det er noen som er hakke mere kjent enn disse.

hva tror dere?

To politikere fra AP?

Endret av Madeon
Skrevet

Håper det blir litt mer spennende mat i neste uke. Har vært litt kjedelige ting denne uka, syns jeg.. Men jeg ønsker jo å lære noe nytt når jeg ser på, så jeg er litt kravstor :P hehe

Skrevet

Susanne Paalgaard hadde hovedrollen i Jul i Blåfjell, hadde hun ikke? Han komikeren har jeg aldri hørt om, men det høres jo lovende ut med en komiker.

AnonymBruker
Skrevet

Komikeren er jo rå, alltid lurt på hva han heter :D

Anonym poster: 96900f7ac557d5a3ade779676c4de7cc

Skrevet

Neste ukes deltagere:

eskil pedersen

hva tror dere?

Gyldig grunn til å boikotte 4-stjerners HELE neste uke iallefall!

• Liker 8
Skrevet

Hater virkelig måten Eskil Pedersen snakker på. Han har nok hermet etter Jens Stoltenberg, men skjønner ikke hvorfor de er nødt til å riste/bevege så mye på hodet. Man skulle nesten tro at de hadde parkinson.

• Liker 3
Skrevet

Tilbake til mat igjen.

Noen som har prøvd å lage noe fra programmet? Hvordan gikk det? Fornøyd? ;)

Skrevet

Nei, jeg synes det er mer spennende å se hvordan de har det hjemme og slik...men ofte er de ikke hjemme hos seg selv, har jeg inntrykk av? Hvordan løser de det praktisk? Vàr de for eksempel i Siljan, på Sørlandet og hos han møkkamann-fyren og sportsdama på en og samme uke? Høres hektisk ut.

Skrevet

Nei, jeg synes det er mer spennende å se hvordan de har det hjemme og slik...men ofte er de ikke hjemme hos seg selv, har jeg inntrykk av? Hvordan løser de det praktisk? Vàr de for eksempel i Siljan, på Sørlandet og hos han møkkamann-fyren og sportsdama på en og samme uke? Høres hektisk ut.

Pysjamasfestsleepover kanskje:)

AnonymBruker
Skrevet

Tilbake til mat igjen.

Noen som har prøvd å lage noe fra programmet? Hvordan gikk det? Fornøyd? ;)

Ja, jeg har laget lakseformen til OLE MARTIN (Ikke den til hun skuespilleren med eple og alt mulig dritt *grøss*). Irriterende at det ikke står oppskrift på Ole Martin sin mat lenger, men jeg laget på øyemål etter videoen hans og det ble veldig godt.

Har også laget focacciaen til Ole Martin, fantastisk god, den finner du oppskrift på om du googler.

Anonym poster: fb9a53dd1152c249835d3d45a4bbbd67

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg har laget lakseformen til OLE MARTIN (Ikke den til hun skuespilleren med eple og alt mulig dritt *grøss*). Irriterende at det ikke står oppskrift på Ole Martin sin mat lenger, men jeg laget på øyemål etter videoen hans og det ble veldig godt.

Har også laget focacciaen til Ole Martin, fantastisk god, den finner du oppskrift på om du googler.

Anonym poster: fb9a53dd1152c249835d3d45a4bbbd67

Så flott!! :) er ikke så glad i lakseform, men skal prøve meg på focaccian! Sikkert nammis den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...