Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Monica hevder at hun ble bitt i leppa av en Cocker Spaniel, så den ble gedigen og ujevn av alle de 60 stingene........... Ikke verst å få 60 sting i leppa og ingen spesielt synlige arr en gang, men for all del. Men hvertfall, hennes forklaring er at :

- Da jeg bodde i Miami hadde naboen min en liten Cocker Spaniel. Jeg skulle bare ned å kysse den. Men den bet meg, sånn at hele underleppa ble dratt ut. Derfor har jeg to små arr på leppa. Jeg måtte sy 60 sting. Så den er litt ujevn. Men når man har fyllinger i leppene, da har man ingen linjer. Zoomer man inn på leppa, ser man at jeg har masse linjer der, sier hun.

Likevel: Monica Hansen innrømmer at hun måtte gjøre noe for å kompensere for den noe større overleppa.

- Overleppa ble jo større enn underleppa, så der har jeg litt fylling. I underleppa altså, men ikke så mye. Det var for å gjøre det litt jevnt. Yrket mitt er jo foran kamera, eller på bilder i hvert fall - og da må det jo være litt balanse. Jeg får ofte spørsmål om hvilken doktor jeg går til, og hvem som gjør fyllingene.

Kan man ikke bare si "ja, jeg tar jævlig mye restylane, thats it"? Mulig bitthistorien er sann, men den leppa er like fullt FULL :ler:

Anonym poster: 96900f7ac557d5a3ade779676c4de7cc

Underleppa ble dratt ut og stor først, og plutselig er det overleppa :klo: Jaja..

Skrevet

Underleppa ble dratt ut og stor først, og plutselig er det overleppa :klo: Jaja..

Reagerte på dette jeg også.

Naturlig eller ikke, de leppene er ikke fine.

Og hva i alle dager har hun sprøytet inn i ansiktet sitt? Hun er jo helt stiv i maska.

Men hun virker kjempesøt:)

Anonym poster: 5567b25018576a8b5359485cdb444a33

Skrevet

Hah..hoho. Nå måtte jeg google sjøpølse. Har alltid trodd det er et uttrykk...men de eksisterer jo! Hjelpes..

• Liker 2
Skrevet

Ok, har bare sett på deler av programmene denne uken, ikke fått med meg hun Monika noe særlig. men hun høres jo ganske.. ehh.. blåst ut på dette programmet!

Skrevet

Ok, har bare sett på deler av programmene denne uken, ikke fått med meg hun Monika noe særlig. men hun høres jo ganske.. ehh.. blåst ut på dette programmet!

Hvordan da?

Skrevet

Synes hun høres skikkelig dum ut. Som stereotypen på blondine.

Skrevet

Synes hun høres skikkelig dum ut. Som stereotypen på blondine.

Hmmm, jeg har ikke lagt merke til det ennå. Syns hun virker helt normal.

Gjest Rosemor
Skrevet (endret)

Det er nok feil gjengitt, fordi hun sier i intervjuet at hun ble bitt i overleppa.

Endret av Rosemor
Skrevet

Hvem vant denne uka?

Anonym poster: fb9a53dd1152c249835d3d45a4bbbd67

Skrevet

Hvem vant denne uka?

Anonym poster: fb9a53dd1152c249835d3d45a4bbbd67

Lisa.

Skrevet

Hva i helvete meldte hu marianne seg på firestjerners middag når det eneste hun gjorde var å leie hotellrom, leie 4 strippemenn og leie kokk og bare gå rundt og fjase hele kvelden.

er ikke det jeg vil se når jeg ser 4stjernersmiddag.

jeg vil se hvordan det ser ut hjemme hos kjendisene, hvordan de kokkelerer og hvordan de er som person

Anonym poster: 3abc9796136fc813b05dd4fdb2915e5a

• Liker 3
Skrevet

Miss Sørland i dag...hmm...kjedelig...eller kanskje ikke.

Gjest Silvermist
Skrevet

Miss Sørland i dag...hmm...kjedelig...eller kanskje ikke.

Ut fra det lille klippet med forkleet frykter jeg at det blir litt kleint...og kjedelig. På en flink-jente-som-skal-prøve-å-være-morsom-måte. Ish.

Skrevet

Det forkleet var blodharry, spør du meg. Ikke morsomt.

• Liker 1
Gjest Silvermist
Skrevet

Det forkleet var blodharry, spør du meg. Ikke morsomt.

My point exactly... :plystre:

• Liker 1
Skrevet

Hmm ja... hvem er resten da...hater hater hjemmesida til tvnorge..hvertfall på mobil

Skrevet

Sumeet Singh, Marianne Antonsen og Halvor Bakke. !!! Og Sørland. Ok..skal gi dem en sjanse da..men seriøst...

Skrevet

Katrine er pen ass!

Men her virker det jo som de kjenner hverandre fra før? Halvor og katrine har jobbet sammen, og synes at hun damen sa at hun kjente Katrine fra før?

Anonym poster: 5567b25018576a8b5359485cdb444a33

Skrevet

Haff... Skjer med at Ole Martin skal ha så lange innslag? Og skjer med mobbinga til Anders Hatlo? ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...