Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Anders Hatlo, digger han.

Men ja, synes Mari fremstår veldig bra, men liker ikke barnestemmen hennes. Digger Pølsa, og han Gregor var jo faktisk litt morsom!

Men Come Dine With Me på BBC er bare konge! Men der er det vanlige folk, og så setter de sammen elendige grupper (med vilje selvsagt) og så blir det fullstendig krasj og krangling :ler: Og han fortelleren driver bare og kødder.

Anonym poster: fb9a53dd1152c249835d3d45a4bbbd67

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men ja, synes Mari fremstår veldig bra, men liker ikke barnestemmen hennes. Digger Pølsa, og han Gregor var jo faktisk litt morsom!

Men Come Dine With Me på BBC er bare konge! Men der er det vanlige folk, og så setter de sammen elendige grupper (med vilje selvsagt) og så blir det fullstendig krasj og krangling :ler: Og han fortelleren driver bare og kødder.

:danse: Come dine with me :danse: Det beste underholdningsprogrammet!

unnskyld avsporingen...

Skrevet

Jeg synes årets sesong bærer litt for mye preg av ganske ukjente "kjendiser" som prøver å få oppmerksomhet. Denne uken tenker jeg da på Mari og Egor. Pølsa er kul, og kanskje kommer det bedre episoder etterhvert!

Anonym poster: a9dea2f46b125571052131e9f2d05149

Skrevet

Jeg synes årets sesong bærer litt for mye preg av ganske ukjente "kjendiser" som prøver å få oppmerksomhet. Denne uken tenker jeg da på Mari og Egor. Pølsa er kul, og kanskje kommer det bedre episoder etterhvert!

Anonym poster: a9dea2f46b125571052131e9f2d05149

Det sier jo seg selv at de blir med for å profilere seg. Slik som han Magnus(?) i forrige uke som faktisk er en av verdens bestre klatrere, men ingen vet hvem han er.

Jeg synes det er greit at de setter sammen litt mer kjente med litt mindre kjente, så lenge det er kjekke folk. De verste episodene er når du merker at gruppa ikke har kjemi. Det morsomste er når du ser at de bare sitter og koser seg i selskapet, gjerne med litt for mye innabords :fniser:

• Liker 2
Skrevet

Syns den pavlovaen til Gregor såg dritgod ut!

Skrevet

Jeg så to min av programmet idag. Måtte sette over på noe annet. Fullt av liksomkjendiser som jeg ikke ante hvem var ... Og så er det den tragiske fortellerstemmen.

Nei, takke meg til BBC og Come dine with me, fortelleren der er fantastisk :-)

Anonym poster: be9a18195c75b6b7601bba8981b9920d

Jeg er såå enig! :danse:

Skrevet

Denne uka synes jeg episodene har vært morsomme. Men tror ikke jeg kommer til å se på det neste uke. Ble veldig skeptisk til kjendisene som skal være med da.

Skrevet

Er det ikke slik at alle episodene sendes etter hverandre på søndager? Når begynner det? Og hvem er det neste uke som du ikke gidder se? ..ok, jeg kan sjekke jeg også;)

Gjest likeeverything
Skrevet

Den Britiske er mye bedre og det er kommentatoren som gjør den så underholdende. Den norske får duge...den er ikke så verst :)

Skrevet

Når skal den berømte slankedronningen fotballefrua på skjermen da?

Anonym poster: d350e13f70a2d2faa3dca5190f1c9cc7

• Liker 3
Skrevet

Neste uke blir det i alle fall Hank von Helvete, Charter-Hilde, Marianne Jemtegård og Vegard Short Cut Olsen. Høres stressende ut... men kan vel være verdt en titt om man har tid;)

Skrevet

Reprise i morgen og sikkert hver søndag fra 16.30-20.00! :D

Skrevet

Neste uke blir det i alle fall Hank von Helvete, Charter-Hilde, Marianne Jemtegård og Vegard Short Cut Olsen. Høres stressende ut... men kan vel være verdt en titt om man har tid;)

Jeg skal se neste uke siden Hank von helvete er med...

Skrevet

Jeg skal se neste uke siden Hank von helvete er med...

Jeg skal ikke se på det.

Holdt mer enn nok å se Charter Hilde stå og lage mat med dykkerbriller på.

Fatter ikke at hun blir dratt med på TV igjen og igjen og igjen og igjen ..... Fryktelig anmasende kvinne. Nå programmet i tillegg ikke bidrar til å øke mine kokkeleringsevner så er det ikke verd å bruke tid på.

Skrevet

Jeg skal ikke se på det.

Holdt mer enn nok å se Charter Hilde stå og lage mat med dykkerbriller på.

Fatter ikke at hun blir dratt med på TV igjen og igjen og igjen og igjen ..... Fryktelig anmasende kvinne. Nå programmet i tillegg ikke bidrar til å øke mine kokkeleringsevner så er det ikke verd å bruke tid på.

Skal innrømme jeg fikk lettere angst da jeg kikket på reklamen for neste uke og oppdaget at hun er med.........den latteren, grøss! Får sette Get-boksen på opptak og spole forbi når hun er på skjermen.

Skrevet

Haha. Synes hun er morsom, jeg... og vil heller spole forbi Hank. :P Neida...joda..men synes han er en smule kjedelig. Men en sjanse til skal han alltids få. Hu Marianne har vært på bærtur hver gang jeg har sett henne..men hu kan jo fåen sjanse hu og. Vegard e vel jovial nok.

• Liker 1
Skrevet

Seriøst..hvem vant? Det står jo ikke på TvNorges nettsider.... jeg satt og så alle reprisene nå.. Så MIDT i resultatet kommer det besøk... agggr

Skrevet

Seriøst..hvem vant? Det står jo ikke på TvNorges nettsider.... jeg satt og så alle reprisene nå.. Så MIDT i resultatet kommer det besøk... agggr

"Pølsa" vant:)

Skrevet

Jeg digger han Pølsa. Tror jeg er litt småforelska i han. Han er pen å se på og har utrolig fin personlighet...

Anonym poster: c4093d126bbbc87bc4f91b829fdb6840

• Liker 2
Skrevet

"Pølsa" vant:)

Takk for svar :-) Var flink han, ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...