Gå til innhold

Rare ting du trodde var sant da du var liten?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Cid skrev (På 16.11.2021 den 14.00):

Når jeg var veldig liten så trodde jeg at man fødte barn ut av puppene sine 😆 Alt man tror som barn asså

Husker godt første gang jeg hørte om at babyer ble født. Jeg var vel 7-8 år og jeg syns det hørtes så vondt ut at den skulle komme ut gjennom urinrørsåpningen, så jeg tenkte at da måtte den komme ut rompa. 

Jeg forstod ikke at det var et eget hull for det. Jeg tenkte vel at mensen kom ut urinen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bølle skrev (45 minutter siden):

Er ikke skostørrelse 39 39 cm? 

🤣🤣🤣🤣

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde som lita at ikke noe menneske kunne bli høyere enn hesten. Hahahaha, ble så paff når jeg så det. 🤪

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker når jeg var 6 år og trodde at alle tallene på prislapper var prisen så sto det 2039 trodde jeg at det kostet 2039 😝 husker jeg syntes det var så rart at godteri var så dyrt lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde at jesus stjal barn! Mest sannsynlig fordi noen tanter sa til meg når broren min døde at ‘jesus har tatt han til seg’.

sikkert godt ment……

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker at jeg trodde babyer ble født veldig raskt, at de bare skjøt ut av moren liksom. Husker fortsatt hvor sjokkert jeg ble da mamma fortalte at det tok mange timer å føde en baby😱 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/14/2021 at 3:55 PM, tånegla said:

Potetorm…

Jeg hadde lest i et ukeblad hvor noen husmødre diskuterte problemet med potet ormer i potetbingen😳 Jeg trodde de diskuterte levende ormer som bodde i kjelleren og spiste seg feite på poteter. Det tok meg mange år før jeg skjønte at det var poteter som spirte disse damene diskuterte. 😂 Alle de turene ned i kjelleren for å hente poteter, hvor jeg omtrent tisset i buksa av redsel kunne vært unngått om jeg bare var litt smartere. 

Potetorm er et dyr(mark?) som spiser poteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Bølle said:

Er ikke skostørrelse 39 39 cm? 

Nei, det er ca 24 cm.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trodde naboen min sa feil da hun sa at moren var norLENDING. Er da ikke noe som heter det, det heter Ledning! og hvorfor kalle noen for en Ledning i det hele tatt 😅 

Trodde også da pappa på magisk vis laget vhs-taper med opptak fra TV, at han faktisk laget kassettene. 

Skjønte heller ikke at mamma fikk penger av kassadamen, var da mamma som betalte !?  skjønte ikke konseptet haha. 

Trodde at læreren min som hadde gått lærerskolen lærte å sette karakterer og gikk gjerne et kurs eller noe. Visste ikke at det var flere år med pedagogiske fag etc. 

+ jeg var sikker på at fadderen min i 5. klasse var voksen. og at 20-åringer var godt voksne😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
Tvillingsjel skrev (På 14.11.2021 den 1.59):

Jeg trodde at man mistet hele beinet hvis man brakk det. Altså at det brakk helt av som en amputasjon. 🤭

😂😂😂😂

Jammen bra det ikke var sant.

Jeg trodde ammende mødre fikk melk i puppene av å drikke melk (var veldig liten da) 🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde at hvis man lagde grimaser å noen slo deg på ryggen så ble man sånn.  🥴 

Man fikk firkanta øyner hvis man satt for nært tven.

Jeg ble fortalt at John Travolta var John fra Volda. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg som 13 åring hørte om støttekontakt for første gang så trodde jeg det var snakk om en skjøteledning 😆

Jeg hadde sett ene læreren på skolen sammen med en fyr som jeg hadde trodd var mannen hennes og dagen etter på skolen så prøvde hun å forklare meg at det var en hun var støttekontakt for og jeg bare antok at jeg skjønte hva det var og at hun var en skjøteledning for han, altså what 😂 Så dum jeg var når jeg var yngre :P 

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

H a n n e skrev (1 minutt siden):

Jeg trodde at hvis man lagde grimaser å noen slo deg på ryggen så ble man sånn.  🥴 

Man fikk firkanta øyner hvis man satt for nært tven.

Jeg ble fortalt at John Travolta var John fra Volda. 

Haha pappa har sagt John Fravolda på tull noen ganger, morsom likhet 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var med bestefar til  Holmenkollen og skulle se på "jerme neggen" (Gjermund Eggen).  Jeg hadde aldri sett noen fra Afrika før så gledet meg veldig.  Skuffelsen var stor når "jerme neggen" var hvit.  

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Athena79 skrev (Akkurat nå):

Jeg trodde de som hadde sukkersyke (diabetes type1) hadde spist for mye sukker :fnise:

Jeg trodde at de som hadde kyssesyken hadde kysset for mye 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (11 minutter siden):

Haha pappa har sagt John Fravolda på tull noen ganger, morsom likhet 😅

Så artig at vi er flere som har blir lurt av det 🤣 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Cid skrev (5 minutter siden):

Jeg trodde at de som hadde kyssesyken hadde kysset for mye 😅

Trodde jeg også 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...