Gjest Kv84 Skrevet 5. mars 2014 #481 Del Skrevet 5. mars 2014 (endret) . Endret 5. mars 2014 av Kv84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bella_ Skrevet 5. mars 2014 #482 Del Skrevet 5. mars 2014 Jeg trodde at hvis man kjørte inn i en rundkjøring, ville man ikke komme ut igjen. Var alltid redd for at vi kom til å kjøre i ring for alltid 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 5. mars 2014 #483 Del Skrevet 5. mars 2014 Jeg trodde fingeren kunne sette seg fast dersom man plukket i nesen. Jeg trodde også at det ville komme slanger opp av doen om man kastet annet enn toalettpapir i den... Jeg trodde på disse tingene pinlig lenge! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 5. mars 2014 #484 Del Skrevet 5. mars 2014 Jeg trodde også farlig lenge på at dersom man gjorde grimaser kunne man bli sånn dersom vinden snudde............................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
paz Skrevet 5. mars 2014 #485 Del Skrevet 5. mars 2014 Hufsa. Og sånn lykkestein, ønsket at en gutt i klassen min i 3 klasse skulle bli kjæresten min, og jammen meg ble han det - snakk om tilfeldighet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 5. mars 2014 #486 Del Skrevet 5. mars 2014 Jeg trodde også at det bodde små vesner inni kroppen min som styrte allt sammen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Santflows Skrevet 5. mars 2014 #487 Del Skrevet 5. mars 2014 Trodde at verden før var svart hvit, siden filmene og bildene på den tiden var det, haha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 6. mars 2014 #488 Del Skrevet 6. mars 2014 Trodde at verden før var svart hvit, siden filmene og bildene på den tiden var det, haha Det gjør meg litt lettet og vite at jeg ikke er den eneste som har trodd dette. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamel Skrevet 10. mars 2014 #489 Del Skrevet 10. mars 2014 Jeg trodde at hvis man ikke sov om natten så ble det ikke morgen :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobleplast123 Skrevet 10. mars 2014 #490 Del Skrevet 10. mars 2014 Jeg trodde at vaksiner inneholdt det motsatte av det sykdommen inneholdt, slik at om man fikk sykdommen så utjevnet de hverandre og man ble ikke syk! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisørdama Skrevet 10. mars 2014 #491 Del Skrevet 10. mars 2014 Hvis man spiste eplefrø ville det vokse epletrær i magen haha, samme her! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordis Skrevet 10. mars 2014 #492 Del Skrevet 10. mars 2014 Jeg trodde at villkatter ble klekket fram fra egg. Nabogutten fortalte meg det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #493 Del Skrevet 10. mars 2014 Jeg trodde at voksne hadde svaret på alt. Ja, ja. Rare ting barn kan få seg til å tro. Anonymous poster hash: 2b607...bdc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 10. mars 2014 #494 Del Skrevet 10. mars 2014 Jeg trodde at en hund kunne lære seg alt om en annen hund ved å lukte på tisset dens. Inkludert navn, alder, rase, hvor den bodde, osv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soyli Skrevet 11. mars 2014 #495 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) At jeg kunne bli gravid av å spise en skive, dersom jeg hadde "noe" på hendene etter feks do-besøk. Tenkte sikkert at det lå sæd overalt.... Vasket meg ekstremt ofte. Steriliserte brødkniv, skjærebrett osv før alt jeg gjorde. At jeg kunne bli gravid av å svelge en regndråpe (bestemor som sa det, at da grodde det et frø i magen som ble til en unge). I en periode holdt jeg meg for munnen om jeg var ute når det regnet, hahaha, må le når jeg tenker tilbake på dette! Lurer på om jeg hadde angst for å bli gravid ........... Endret 11. mars 2014 av Soyli 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soyli Skrevet 11. mars 2014 #496 Del Skrevet 11. mars 2014 Og at det sto en mann med en koffert (en svær en som dekket alt) oppe i himmelen. I denne kofferten la det altså en bombe/svær stein, så hvis han åpnet denne på en dårlig dag, så hadde verden blitt utslettet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 12. mars 2014 #497 Del Skrevet 12. mars 2014 Og at det sto en mann med en koffert (en svær en som dekket alt) oppe i himmelen. I denne kofferten la det altså en bombe/svær stein, så hvis han åpnet denne på en dårlig dag, så hadde verden blitt utslettet.Verden utslettet av en mann med stresskoffert? Den var original. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
breiflabb Skrevet 13. mars 2014 #498 Del Skrevet 13. mars 2014 Jeg trodde at man kunne bestemme selv om man ville ha mensen... Ble temmelig overrasket og sjokkert den dagen den kom:p 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
breiflabb Skrevet 13. mars 2014 #499 Del Skrevet 13. mars 2014 Jeg kom på en til: hverjulaften sånn ca 5 minutter før nissen kom måtte farmor på jobb å vaske i banken:p 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 13. mars 2014 #500 Del Skrevet 13. mars 2014 Jeg kom på en til: hverjulaften sånn ca 5 minutter før nissen kom måtte farmor på jobb å vaske i banken:p Slike ting er jo egentlig litt dårlig gjort mot barn, men utrolig morsomt, jeg har gjort lignende det selv, ingen som tar skade av noe slikt. Det å selge inn en eller annen helt usannsynlig forklaring som barna tror helhjertet på. Jeg kan nesten se for meg hvor fornøyelig de voksne synes det var at den forklaringen ble slukt rå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå