Gå til innhold

Er dette normalt, eller er jeg "synsk"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på noen ting, om andre opplever det samme som meg.

Det skjer flere ganger at jeg oppfatter energien til folk. At jeg vet hva de bærer på. Hemmeligheter, sorger osv. Jeg ser det nesten i bilder. Hvis jeg oppfatter et brudd, så ser jeg det kun som to skygger som holder hender, men går fra hverandre.

Jeg har også fått opp graviditeter to ganger, uten at vedkommende visste om det selv engang. Men om jeg ser et bilde av en person, så klarer jeg selvfølgelig ikke plukke opp noe energi derfra. Det er kun hvis jeg er så nære en person, at jeg møter energien dens.

En annen gang fikk jeg også en magefølese på at noe var galt. Jeg sa til venninnen min "nå trur jeg noen har dødd". Hu ble jo litt skeptisk, men snakket ikke mer om det. To timer etterpå fikk vi telefon om at kameraten våres var død.

En annen ting jeg lurer på om er normalt er: Når jeg skal sove, lukker jeg øynene, ligger i ca 10 min til hjernen er helt avslappet. Det er helt stille. Inntill jeg hører lyder. Musikk, mennesker som snakker med hverandre osv. Akkurat som at jeg hører på en radio. Jeg plukker ikke opp alt som bli sagt, ettersom musikken og praten som regel går samtidig, men plukker opp noen setninger innimellom. Det er altså fulle setninger, en orgentlig samtale mellom to eller flere. Hvis jeg lukker opp øynene blir det HELT stille i rommet igjen. Lukker jeg øynene og venter noen minutter igjen, så skrues "radioen" på igjen.

Èn gang jeg lå å hørte på denne "radioen", sa en mann "Ja, og nå kommer det inn her at en mann løper nedover brygga. Han stjeler altså båtene. For en frekking!". På morran etter, var det stjelt masse båter fra brygga 50 meter unna oss. Kan jo være tilfeldig, men var litt merkelig.

Andre som har det sånn, er jeg unormal?

Jeg er forresten 21 år, og dette har holdt på en del år.

Anonym poster: af07699b3ea41141235c037953bdc74b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke gal, du er synsk :) synd at du ikke skriver med brukernavn, ville ha sendt deg en pm og delt erfaringer

Anonym poster: 992680522a396a666e3f3bd14dc9f6aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, dette er helt normalt, har det sånn jeg også..

Neida, er nok ikke mange som har det slik! Hender det at du tar feil da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er normalt å oppfatte energier fra mennesker du skaper et bånd med, man skaper jo ikke bånd med folk fysisk, men også mentalt og gjennom psyken. Man skaper et energisk bånd mellom et annet menneske! Det gjør at man lett kan oppfatte hva som foregår på innsiden av dem. Folk som har skapt et tett bånd med en annen person kan ofte oppleve at selv om de er langt borte fra hverandre så kan en "merke" en endring i sinnstemningen til den andre personen eller hvis noe har hendt (generelt alt som innebærer en forandring).

Det med "radioen" du hører sier du oppstår etter når du er stille i hodet ditt, altså når du mediterer. Når man mediterer oppnår man en høyere bevissthet, det er nok det som gjør at du får tilgang til høyere type energier og entrer et nettverk der du oppfatter andres tanker/følelser enda klarere. Tanker og følelser er jo tross alt energi!

Det er ikke noe negativt av at du opplever dette, men det er svært viktig at du lærer litt mer rundt dette området, søk deg litt på internett så finner du nok likesinnede mennesker som opplever det samme og du får mer lærdom av mennesker som kanskje vet hvordan å kontrollere dette eller utvikle den 'evnen'.

En annen teori er nok at det er innbilning. Det er ofte jeg også hører "stemmer" eller lyder når jeg legger meg, men dette er bare lyder jeg har oppfattet ubevisst tidligere gjennom dagen. Jeg skal ikke uttale meg noe uansett, men det ser du jo selv :) I og med at det du oppfatter senere blir en realitet kan godt også være en tilfeldighet men utifra det du forteller er det nok gode sjanser for at det ikke er det...

Endret av crystalcharm
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så merkelig at du skriver det der med "radioen"! Fikk serriøst tårer i øynene nå fordi jeg har det på samme måte, bare at jeg hører bare stemmer som jeg kjenner igjen - og de sier bare helt absurde ting som ikke henger på greip.

Anonym poster: 2368b2589407fd66bbb20c7de0d12258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror psykolog er veien å gå.

Anonym poster: 05386d14014d44324b46f9ac876ede43

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen!

Jada, dette er helt normalt, har det sånn jeg også..

Neida, er nok ikke mange som har det slik! Hender det at du tar feil da?

Nei, har ikke så mye feil faktisk. Men nå sitter jeg ikke å prøver å finne ut om fremtiden åsånt da. Det er mer hva som er inni tankene til mennesket. Om følesene, hva personen sliter med, eller hva den er glad for.

Hadde jeg skulle spådd en fremtid, trur jeg at jeg hadde hatt mer feil, siden det er energien og tankene jeg plukker opp.

Oi så merkelig at du skriver det der med "radioen"! Fikk serriøst tårer i øynene nå fordi jeg har det på samme måte, bare at jeg hører bare stemmer som jeg kjenner igjen - og de sier bare helt absurde ting som ikke henger på greip.

Anonym poster: 2368b2589407fd66bbb20c7de0d12258

Oi, har du det sånn også altså? Jeg hører ingen jeg kjenner. Kun ukjente stemmer. Både menn og kvinner. Hører bare at de er svært pratesyke, og sier ganske mye rart. Det er som å høre på P4, bare du ikke får med deg alt. Bra jeg ikke er den eneste! Kanskje du hører tankene til de du kjenner? Test det ut!

Tror psykolog er veien å gå.

Anonym poster: 05386d14014d44324b46f9ac876ede43

Det vil alltid være skeptikere, og det forstår jeg godt, men jeg trenger ikke psykolog for dette. Det er ikke noe h*n kan gjøre noe med desverre.

Det er normalt å oppfatte energier fra mennesker du skaper et bånd med, man skaper jo ikke bånd med folk fysisk, men også mentalt og gjennom psyken. Man skaper et energisk bånd mellom et annet menneske! Det gjør at man lett kan oppfatte hva som foregår på innsiden av dem. Folk som har skapt et tett bånd med en annen person kan ofte oppleve at selv om de er langt borte fra hverandre så kan en "merke" en endring i sinnstemningen til den andre personen eller hvis noe har hendt (generelt alt som innebærer en forandring).

Det med "radioen" du hører sier du oppstår etter når du er stille i hodet ditt, altså når du mediterer. Når man mediterer oppnår man en høyere bevissthet, det er nok det som gjør at du får tilgang til høyere type energier og entrer et nettverk der du oppfatter andres tanker/følelser enda klarere. Tanker og følelser er jo tross alt energi!

Det er ikke noe negativt av at du opplever dette, men det er svært viktig at du lærer litt mer rundt dette området, søk deg litt på internett så finner du nok likesinnede mennesker som opplever det samme og du får mer lærdom av mennesker som kanskje vet hvordan å kontrollere dette eller utvikle den 'evnen'.

En annen teori er nok at det er innbilning. Det er ofte jeg også hører "stemmer" eller lyder når jeg legger meg, men dette er bare lyder jeg har oppfattet ubevisst tidligere gjennom dagen. Jeg skal ikke uttale meg noe uansett, men det ser du jo selv :) I og med at det du oppfatter senere blir en realitet kan godt også være en tilfeldighet men utifra det du forteller er det nok gode sjanser for at det ikke er det...

Jeg bør absolutt prøve å finne noen som kan hjelpe meg med å utvikle eller håndtere det. Vet ikke hvor det finnes pålitelige personer som ikke bare tuller på seg masse evner, jeg..

Men tusen takk for langt og fint svar! :)

Anonym poster: b924dcad8ec75a2094b4b3e802f8d08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stilig!

Jeg har det på samme måte med den "radioen", bare at det kommer opp i bilder hos meg. Det bare kommer plutselig et bilde som jeg får "se" i ett sekund. De gir så sterke inntrykk at jeg kan forklare alt i detalj etterpå.

Noen ganger er det så fæle "bilder" at jeg går å tenker på dem i dagesvis!

Om jeg slapper helt av og klarer å legge alle forstyrrelser og tanker til sides, kan jeg også se og høre mye rart. Det er oftest spennende, men noen ganger hører og "ser" jeg forferdelige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen!

Nei, har ikke så mye feil faktisk. Men nå sitter jeg ikke å prøver å finne ut om fremtiden åsånt da. Det er mer hva som er inni tankene til mennesket. Om følesene, hva personen sliter med, eller hva den er glad for.

Hadde jeg skulle spådd en fremtid, trur jeg at jeg hadde hatt mer feil, siden det er energien og tankene jeg plukker opp.

Oi, har du det sånn også altså? Jeg hører ingen jeg kjenner. Kun ukjente stemmer. Både menn og kvinner. Hører bare at de er svært pratesyke, og sier ganske mye rart. Det er som å høre på P4, bare du ikke får med deg alt. Bra jeg ikke er den eneste! Kanskje du hører tankene til de du kjenner? Test det ut!

Det vil alltid være skeptikere, og det forstår jeg godt, men jeg trenger ikke psykolog for dette. Det er ikke noe h*n kan gjøre noe med desverre.

Jeg bør absolutt prøve å finne noen som kan hjelpe meg med å utvikle eller håndtere det. Vet ikke hvor det finnes pålitelige personer som ikke bare tuller på seg masse evner, jeg..

Men tusen takk for langt og fint svar! :)

Anonym poster: b924dcad8ec75a2094b4b3e802f8d08e

Finnes mye info om dette på nettet ;) Google it :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er normalt ja :kosteskaft: Alle har vel litt sånne uforklarelige, merkelige opplevelser med ting som sikkert oppfattes som tilfeldigheter. Jeg tror det er noe mer enn tilfeldigheter da! Tror også at alle har muligheten til å være "synske" eller det man også kan kalle intuitiv. Har selv opplevd en del som sikkert er litt mer enn en såkalt "normal" person har opplevd, eller ut ifra det jeg har hørt fra de rundt meg. Virker jo som noen kan disse tingene bedre enn andre. Har hørt at intuisjon er en egenskap som er relatert til høyre hjerne hemisfære, sammen med det å være kunstnerisk, musikalsk, dans, drama, teater, helhetsforståelse, også det å kunne fantasere, se for seg bilder, lyder, smak, lukt osv. Den venstre hjerne halvdelen har mer med logisk tenkning å gjøre, matte, språk, det å analysere.

Har hørt at kvinner kan generelt sett være mer intuitive enn menn. Tenker at dette har med at kvinner har flere koblinger mellom høyre og venstre hjernehalvdel (derfor de er bedre på multitasking) enn menn som er typisk mer logisk/matematisk anlagt. Noen bruker venstre halvdel oftere, mens andre foretrekker å bruke høyre hjernehalvdel mer. Kunstnere, komponister og slikt har en tendens til å bruke høyre hjernehalvdel. Alle kan dog bruke begge til en viss grad.

Jeg tror ikke det er noe hokus pokus med å være såkalt synsk. Men vet det er mange som får det til å høre ut som noen "overnaturlig krefter fra en annen verden". Kan jo være at det er vanskelig å måle på den vitenskapelige måten. Kanskje folk er litt redd for det ukjente? Liksom det å kunne vite ting på forhånd og vite hva folk tenker eller kommer til å gjøre. Finnes vel mye rart mellom himmel og jord som man ikke vet om også :)

http://psychology.about.com/od/cognitivepsychology/a/left-brain-right-brain.htm

Endret av Catgirl
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ofte ting jeg ikke har forutsetninger til å vite, f.eks. hvis det har skjedd noe spesielt som aldri har skjedd før med min samboer på jobb så tenker jeg på det før han forteller det, altså jeg kunne ikke vist om det fordi jeg var ikke der. Det bare dukker opp i hodet mitt.

I oppveksten viste jeg alltid når det var mamma som ringte hjem på hustelefonen (før nummerviser og mobiltelefoner ble vanlig), jeg hørte det på ringetonen, det hadde en annen tone, selv om hustelefonen egentlig bare hadde en lyd.

Jeg kan møte en person jeg aldri har møtt før f.eks i en bursdag og jeg vet bare masse om personen før de sier tingene, personer jeg heller aldri har hørt venner snakke om før.

Jeg kan drømme om at noe skjer og så skjer det i løpet av de neste dagene. Det verste er at jeg har hatt to drømmer om at noen har død, og samme nettene har noen tatt livet sitt og i løpet av de neste ukene har 3 og 4 personer jeg kjenner eller vet om død. Altså 4 personer den første gangen og 3 den andre gangen. Vanligvis kan det går flere mnd mellom når noen jeg kjenner eller vet om dør, da jeg ikke har venner som er 60 år eller mer da jeg er "bare" 30 år, alle mine venner er på min alder og yngre. Jeg har ikke mistet noen i slekta mi på mange mange år. Det er ikke de jeg drømte om som døde men en av deres nærmeste, den første gangen var det broren som tok livet sitt og den andre gangen var det en ekskjæreste som tok livet sitt. Den andre gangen fikk jeg vite om dødsfallet av en jente jeg kjenner i drømmen på en meget spesiell måte, men det var eksen hennes som tok livet sitt den natten og jeg fikk ikke vite det på samme måten som i drømmen, to uker senere døde bestevenninna mi, og jeg fikk vite om det på akkurat samme måte som i drømmen. Jeg håper at noe sånt aldri skjer igjen, eg ønsker ikke å drømme om at noen dør.

Natten før 22. juli 2011 så drømte jeg om en blond fyr i svarte klær som sneik seg rundt huset mitt med et maskingevær, men det er det sikkert ingen som trur på. Har ikke fortalt det til noen før.

Er flink til å gjette på ting, ting jeg ikke kan vite. Som f.eks hvilket kort noen har valgt fra kortstokken, ting bak sladder som man ikke kan se litt av (som konkurranser) +++ Men kan ikke gjette meg til lottotall :vetikke: Har ikke prøvd å spå noen og er skeptisk til om jeg kan det.

Har ikke fortalt så mange om disse tingene, folk har en tendens til å ikke tru på slik. Jeg sier ofte til meg selv at jeg må fortelle folk når jeg plutselig vet ting jeg ikke burde vite, før de sier det selv. Men jeg er alltid så treg og sier ikke noe fordi jeg tenker at jeg tar feil, men så tok jeg ikke feil :fnise:

Anonym poster: 5f41aa874c4405f166a74cfbc6ab2ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Darthoven

Du har to alternativer;

Gjør "ekte" forskning på dette i kontrollerte former. Samle sammen 5-10 mennesker som er skeptiske til slikt og gjør en "energi-tolkning" av dem. Får du rett på alle sammen? Ja, da melder du deg til universitetet i Oslo og sier du kan bevise at du er synsk. Tar du feil på de fleste så er du som alle andre, du gjetter.

Videre, dersom du har tatt feil på de fleste, så burde du utredes for schizofreni. Jeg mener ikke noe vondt eller sarkastisk med dette, men jo raskere du tar tak i sykdommen, jo bedre utfall vil det få.

Til dags dato, gjennom historien, er det ikke ett eneste menneske som påstår å ha overnaturlige evner som har kunnet bevise det gjennom randomisert testing. Så sannsynligheten for at du har en begynnende alvorlig psyisk sykdom er desverre 99,999%. For din egen del..finn ut av dette fort, så har du enten A) sjansen til å bli en historisk person, eller B) sjansen til å bli helt frisk.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darthoven

Jeg vet ofte ting jeg ikke har forutsetninger til å vite, f.eks. hvis det har skjedd noe spesielt som aldri har skjedd før med min samboer på jobb så tenker jeg på det før han forteller det, altså jeg kunne ikke vist om det fordi jeg var ikke der. Det bare dukker opp i hodet mitt.

I oppveksten viste jeg alltid når det var mamma som ringte hjem på hustelefonen (før nummerviser og mobiltelefoner ble vanlig), jeg hørte det på ringetonen, det hadde en annen tone, selv om hustelefonen egentlig bare hadde en lyd.

Jeg kan møte en person jeg aldri har møtt før f.eks i en bursdag og jeg vet bare masse om personen før de sier tingene, personer jeg heller aldri har hørt venner snakke om før.

Jeg kan drømme om at noe skjer og så skjer det i løpet av de neste dagene. Det verste er at jeg har hatt to drømmer om at noen har død, og samme nettene har noen tatt livet sitt og i løpet av de neste ukene har 3 og 4 personer jeg kjenner eller vet om død. Altså 4 personer den første gangen og 3 den andre gangen. Vanligvis kan det går flere mnd mellom når noen jeg kjenner eller vet om dør, da jeg ikke har venner som er 60 år eller mer da jeg er "bare" 30 år, alle mine venner er på min alder og yngre. Jeg har ikke mistet noen i slekta mi på mange mange år. Det er ikke de jeg drømte om som døde men en av deres nærmeste, den første gangen var det broren som tok livet sitt og den andre gangen var det en ekskjæreste som tok livet sitt. Den andre gangen fikk jeg vite om dødsfallet av en jente jeg kjenner i drømmen på en meget spesiell måte, men det var eksen hennes som tok livet sitt den natten og jeg fikk ikke vite det på samme måten som i drømmen, to uker senere døde bestevenninna mi, og jeg fikk vite om det på akkurat samme måte som i drømmen. Jeg håper at noe sånt aldri skjer igjen, eg ønsker ikke å drømme om at noen dør.

Natten før 22. juli 2011 så drømte jeg om en blond fyr i svarte klær som sneik seg rundt huset mitt med et maskingevær, men det er det sikkert ingen som trur på. Har ikke fortalt det til noen før.

Er flink til å gjette på ting, ting jeg ikke kan vite. Som f.eks hvilket kort noen har valgt fra kortstokken, ting bak sladder som man ikke kan se litt av (som konkurranser) +++ Men kan ikke gjette meg til lottotall :vetikke: Har ikke prøvd å spå noen og er skeptisk til om jeg kan det.

Har ikke fortalt så mange om disse tingene, folk har en tendens til å ikke tru på slik. Jeg sier ofte til meg selv at jeg må fortelle folk når jeg plutselig vet ting jeg ikke burde vite, før de sier det selv. Men jeg er alltid så treg og sier ikke noe fordi jeg tenker at jeg tar feil, men så tok jeg ikke feil :fnise:

Anonym poster: 5f41aa874c4405f166a74cfbc6ab2ae3

Det er hjernen som spiller oss et puss. Vi tror i etterkant av noe, ofte store episoder, at vi visste om det før det skjedde. Men i virkeligheten tenkte vi det egentlig i etterkant, og bare har "lurt" oss selv til å tro at det var noe vi tenkte før det skjedde.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har to alternativer;

Gjør "ekte" forskning på dette i kontrollerte former. Samle sammen 5-10 mennesker som er skeptiske til slikt og gjør en "energi-tolkning" av dem. Får du rett på alle sammen? Ja, da melder du deg til universitetet i Oslo og sier du kan bevise at du er synsk. Tar du feil på de fleste så er du som alle andre, du gjetter.

Videre, dersom du har tatt feil på de fleste, så burde du utredes for schizofreni. Jeg mener ikke noe vondt eller sarkastisk med dette, men jo raskere du tar tak i sykdommen, jo bedre utfall vil det få.

Til dags dato, gjennom historien, er det ikke ett eneste menneske som påstår å ha overnaturlige evner som har kunnet bevise det gjennom randomisert testing. Så sannsynligheten for at du har en begynnende alvorlig psyisk sykdom er desverre 99,999%. For din egen del..finn ut av dette fort, så har du enten A) sjansen til å bli en historisk person, eller B) sjansen til å bli helt frisk.

Beklager, men det der er totalt på villspor og viser at du mangler kunnskap ovenfor psykiske sykdommer og virkelig urespektfult for menneslsr som VIRKELIG lider av dem. Dette er noe totalt friske mennesker over hele verden kan oppleve fra tid til annen uten at de trenger å bli satt i bås av uvitne folk med dårlig dømmekraft. Må også si at dette er totalt harmløst i forhold til hva folk med psykiske lidelser går igjennom. Håper du kan holde deg unna temaer du ikke har videre kjennskap til og sørge for at du forholder deg ydmyk til å bli nok informert enn å være et stabeist full av meninger :)

Anonym poster: 8bc10c59292809453e05d79d3cb2709c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Darthoven

Beklager, men det der er totalt på villspor og viser at du mangler kunnskap ovenfor psykiske sykdommer og virkelig urespektfult for menneslsr som VIRKELIG lider av dem. Dette er noe totalt friske mennesker over hele verden kan oppleve fra tid til annen uten at de trenger å bli satt i bås av uvitne folk med dårlig dømmekraft. Må også si at dette er totalt harmløst i forhold til hva folk med psykiske lidelser går igjennom. Håper du kan holde deg unna temaer du ikke har videre kjennskap til og sørge for at du forholder deg ydmyk til å bli nok informert enn å være et stabeist full av meninger :)

Anonym poster: 8bc10c59292809453e05d79d3cb2709c

Du kan ikke mene det er normalt å høre stemmer. Jeg vet bedre enn du aner hva folk med alvorlig psykisk lidelse går igjennom. Jeg jobber i psykiatrien. Det finnes per dags dato ingen som kan bevise at de har synske evner, og om man da har begynt og få stemmer i hodet, så kvalifiserer det til å få sjekket det ut. Jeg sier ikke at ts må under tung medisinering eller skal legges inn. Alt jeg sier er at slike "evner" ikke finnes, og at det er noe som ikke er helt i balanse i hennes hode.

Men ja, jeg er enig i at det er meningsløst å komme med saklige oppfordringer i en tråd som omhandler "synskhet". Jeg bare synes det hørtes bekymringsverdig ut. Beklager.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke mene det er normalt å høre stemmer. Jeg vet bedre enn du aner hva folk med alvorlig psykisk lidelse går igjennom. Jeg jobber i psykiatrien. Det finnes per dags dato ingen som kan bevise at de har synske evner, og om man da har begynt og få stemmer i hodet, så kvalifiserer det til å få sjekket det ut. Jeg sier ikke at ts må under tung medisinering eller skal legges inn. Alt jeg sier er at slike "evner" ikke finnes, og at det er noe som ikke er helt i balanse i hennes hode.

Men ja, jeg er enig i at det er meningsløst å komme med saklige oppfordringer i en tråd som omhandler "synskhet". Jeg bare synes det hørtes bekymringsverdig ut. Beklager.

Anonym poster: 8bc10c59292809453e05d79d3cb2709c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke mene det er normalt å høre stemmer. Jeg vet bedre enn du aner hva folk med alvorlig psykisk lidelse går igjennom. Jeg jobber i psykiatrien. Det finnes per dags dato ingen som kan bevise at de har synske evner, og om man da har begynt og få stemmer i hodet, så kvalifiserer det til å få sjekket det ut. Jeg sier ikke at ts må under tung medisinering eller skal legges inn. Alt jeg sier er at slike "evner" ikke finnes, og at det er noe som ikke er helt i balanse i hennes hode.

Men ja, jeg er enig i at det er meningsløst å komme med saklige oppfordringer i en tråd som omhandler "synskhet". Jeg bare synes det hørtes bekymringsverdig ut. Beklager.

Nei, det er ingen som forsvarer at å høre "stemmer" i hodet er normalt! Men du som jobber på psykiatrien og vet tydeligvis hva disse menneskene går igjennom hver dag burde sikkert vise deg litt "profesjonell" og vite litt mer om TS bakgrunn før du kan uttale deg for noe som helst "galt" med henne og ikke bare gå utifra en "synskeinnlegg" på KG.

Det kan være, som noen sa her oppe, at hun har oppfatter musikk, lyder, samtaler osv ubevisst gjennom dagen og hører litt støy når alt er stille kun om natten. Men det får hun reflektere over selv! Da vet du vel også at hodene våre aldri er stille og vi alle kan oppleve akkurat det. Milliarder av mennesker verden over har opplevd en eller annen form for det overnaturlige av noe slag, mindretallet av dem trenger psykisk behandling, det er viktig å skille mellom de to. Mange, mange blir også feildiagnosert, det er heller ikke noe nytt! Vi alle har opplevd en eller annen form for milde psykisk ubalanse fra tid til annen. We're all mad here!

Så, om det finnes noe mer mellom himmel eller jord eller ikke, får være DIN mening og det hadde vært en god idé å slutte å oppsøke "synsketråder" der du bare oppfatter det som en psykisk ubalanse uansett. Søk heller de som virkelig søker og trenger hjelp med slikt!

Anonym poster: 8bc10c59292809453e05d79d3cb2709c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever mye av det samme, bare det stort sett skjer når jeg drømmer. Det har pågått i 3-4 år og bare blitt sterkere og sterkere. Som regel er det jeg får opp noe som angår meg selv og hva som kommer til å skje, men det hender også at jeg får opp veldig konkrete saker som angår andre også. Ikke alt som er like hyggelig å få opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...