Gå til innhold

Samboeren vil ikke ha "ordentlig" sex


Peder

Anbefalte innlegg

Nei er ikke glad i kjærtegning heller.

Kline har vi aldri gjort. Det liker hun ikke overhodet.

Når jeg omfavner og tar på henne, så sier hun det er mas.

Vi kommuniserer vel ikke så bra heller.

Før det siste barnet hadde vi vel sex 2-3 ganger i uka. Men var vel aldri noe "utagerende" sex.

Ser jo hvor dere vil nå. Men det har gått fra "dårlig" sex til ingen eller ille sex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir hun kåt i det hele tatt når dere har sex, ble hun det før?

Lesbisk...?

Anonym poster: 35c35edab257873bc6bdd3276c1c912f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja si det. Virker ikke slik. Som sagt så maser hun om jeg snart er ferdig etter et par minutter.

Men hun blir ofte veldig våt når vi har sex, Men tror ikke det er pga kåtskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er ikke glad i kjærtegning heller.

Kline har vi aldri gjort. Det liker hun ikke overhodet.

Når jeg omfavner og tar på henne, så sier hun det er mas.

Vi kommuniserer vel ikke så bra heller.

Før det siste barnet hadde vi vel sex 2-3 ganger i uka. Men var vel aldri noe "utagerende" sex.

Ser jo hvor dere vil nå. Men det har gått fra "dårlig" sex til ingen eller ille sex

En helt ærlig tilbakemelding?

For meg virker det som om ekteskapet deres er over for lenge siden, og at hun bare er der av gudene vet hvilken grunn.

Slik du lister det opp her forstår jeg ikke hvorfor du er sammen med henne fortsatt. Hun misbruker jo totalt din tålmodighet og det jeg virkelig vil si er storsinn og forståelse.

Problemet er jo ikke bare sex; det er rimelig respektløst å si at noen "maser", utbryte "er du ikke ferdig snart" og si at nærhet og kos er mas.

Du får sette et ultimatum; og det er samlivsterapi, eller brudd. Rett og slett. Jeg tror kanskje ikke du skal bli overrasket om hun velger sistnevnte.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Signerer 'norah' :Nikke:

Og samtidig undrer jeg meg jo litt på hvorfor i alle dager dere ble et par siden dere synes å være dårlig kompatible på sexdrive og -lyst ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er vel dit jeg er kommet også. At det ikke er noe håp for forholdet.

Ga henne vel et ultimatum her om dag, enten mer kvalitets sex, eller så går jeg ut og ordner meg på annet vis.

Men jeg er redd for å miste omsorgen for vårt barn, hun truer med at det ikke kommer på tale med noen avtale om delt omsorg. Og at det mest vanlige er at moren får omsorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Signerer 'norah' :Nikke:

Og samtidig undrer jeg meg jo litt på hvorfor i alle dager dere ble et par siden dere synes å være dårlig kompatible på sexdrive og -lyst ?

Sikkert fordi en haug av menn har feilaktig lært av kvinner egentlig ikke har så veldig lyst på sex, og at de alltid bør senke sine behov fordi de "maser".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer 'norah' :Nikke:

Og samtidig undrer jeg meg jo litt på hvorfor i alle dager dere ble et par siden dere synes å være dårlig kompatible på sexdrive og -lyst ?

Det var vel ok i starten og noen år. Helt til vi fikk barn sammen. Da stoppet det liksom helt opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er vel dit jeg er kommet også. At det ikke er noe håp for forholdet.

Ga henne vel et ultimatum her om dag, enten mer kvalitets sex, eller så går jeg ut og ordner meg på annet vis.

Men jeg er redd for å miste omsorgen for vårt barn, hun truer med at det ikke kommer på tale med noen avtale om delt omsorg. Og at det mest vanlige er at moren får omsorgen.

Det er bare tull. Hun manipulerer deg og truer deg til å bli med henne - ikke fall for det.

Ikke bare er hun et shitty lay og en kjip partner, hun er en dårlig mor også som bruker barnet som våpen for å få viljen sin.

Hurra.

Beklager min noe respektløse uttalelse mot ei du sikkert elsker - men det får jo være grenser for hva du skal tolerere.

Endret av norah
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: inntrykket mitt her er at du blir brukt som en "nyttig idiot" (beklager utrykket) som gir henne en stabilitet eller hva det nå er hun er ute etter. Ser ikke ut til at hun hverken savner/trenger nærhet, kjærtegn eller sex - så da er det vel greit for henne å bare ha en mann i huset.

Du virker som hennes strake motsetning. Kom deg isåfall ut av dette forholdet før du blir helt ødelagt. Både for din egen del og for barnas del....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, altså; jeg skal være løsningsorientert her.

Vær den som tenker langsiktig og søker samarbeid, og ignorer hennes forsøk på det som faktisk er manipulasjon og trusler.

Bestill time hos familievernkontoret, og fortell henne tid og sted, og at hun selv kan avgjøre hvorvidt hun ønsker benytte tiden til å fikse forholdet - eller diskutere eventuell separasjon. Hennes valg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Ja det er vel dit jeg er kommet også. At det ikke er noe håp for forholdet.

Ga henne vel et ultimatum her om dag, enten mer kvalitets sex, eller så går jeg ut og ordner meg på annet vis.

Men jeg er redd for å miste omsorgen for vårt barn, hun truer med at det ikke kommer på tale med noen avtale om delt omsorg. Og at det mest vanlige er at moren får omsorgen.

Det er nok smartere å vinkle problemstillingen mot at dere har et felles problem, nemlig mangelen på kommunikasjon, nærhet og sex.

Helt ærlig: Tror du virkelig du vil få mer av det du definerer som kvalitets sex dersom du bruker trusselen om å være utro ?

Trusler av denne typen er som oftest ikke noen effektiv trigger for å bli kåt.

- men, det er du som (kanskje) kjenner henne.... eller gjør du egentlig det ?

Edit: Ting skjer mens jeg skriver ;)

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Hei!

Har slitt med et problem i snart 4 år. Samboeren min vil ikke ha "ordentlig" sex lengre.

Samboeren ble gravid for 4 år siden. Og vi har altså fått et barn.

Det var da enda godt, at det ble barn, etter så lang tid :lol:

Spøk til side. hun vil ikke ha "ordentlig" sex sier du?

Ærlig jabba - hun vil ikke ha sex, nærhet eller intimitet sammen med deg, det er det triste faktum. Mulig det pakkes inn i all verdens unnskyldninger eller forklaringer, hva vet jeg. Det spiller ingen rolle. Du har i tillegg gått i "hunde-fella", bedende øyne, lydighet og logring. Det funker heller ikke.

Hun vil ikke, hvorfor vet ikke vi, vi har ikke fått hennes versjon - bare din.

Beklager å si det men det lukter litt sånn "point of no return" det her.

Det eneste jeg kan råde deg til er å rette ryggen, være mann, dyrke deg selv og dine interesser samtidig som du tar ansvar som far og familiemann. Overbevis deg selv om at sex og nærhet er en ikke-ting i deres forhold p.t. Dersom endringen din medfører at hun lurer på om det er annen (uten at det er det) så kanskje hun nærmer seg igjen. Bestem deg for en tidslinje. Har hun ikke nærmet seg/tatt initiativ til kroppslig intimitet innen deadline - gjør som norah sier, på tide å frigjøre ultimatumet.

Føler med deg forøvrig - du er ikke den eneste som opplever at dama endrer seg radikalt når småttisene popper ut....., i den grad det er en trøst midt oppe i traumet du nå står i.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får jo inntrykk av at løpet er kjørt - og kanskje har det vært det lenge. Du får ikke mer kvalitetssex ved å true med å gå til andre. Men du kan dra henne med deg til et familievernkontor. Dit må dere uansett om dere tar ut separasjon. Vil hun ikke være med så ber du om samtaler alene for å få hjelp til å finne vei i vellinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vet jo at det ikke er noe lurt å true med utroskap. Men når nøden er størst osv så er det utrolig hva men forsøker. Føler at jeg har prøvd alt mulig!

Og for å være ærlig, så er det vel et forsøk verdt, for alternativet er jo å gå hvert til vårt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Nei vet jo at det ikke er noe lurt å true med utroskap. Men når nøden er størst osv så er det utrolig hva men forsøker. Føler at jeg har prøvd alt mulig!

Og for å være ærlig, så er det vel et forsøk verdt, for alternativet er jo å gå hvert til vårt.

Begynner du å true med utroskap er løpet kjørt, det skal du spare både henne og deg selv for.

Da er det bare å bli enige om barnefordeling, eiendeler og fremtidig nødvendig samarbeid.

En kvinne som har blitt truet med "da går jeg til noen andre" er så ferdig med deg som det går an å bli.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei vet jo at det ikke er noe lurt å true med utroskap. Men når nøden er størst osv så er det utrolig hva men forsøker. Føler at jeg har prøvd alt mulig!

Og for å være ærlig, så er det vel et forsøk verdt, for alternativet er jo å gå hvert til vårt.

Vel, nå er det engang sånn at uansett hvor mange kvinner du måtte ha fantastisk sex med ved siden av ekteskapet så er det fortsatt ikke med den ene personen du aller helst vil dele det med.

Og den døra der kommer nok til å slå deg hardere i ansiktet enn du ser nå.

Hvorfor et dårlig forhold, når et bra(med en annen) er igrunnen bare mitt spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Det var vel ok i starten og noen år. Helt til vi fikk barn sammen. Da stoppet det liksom helt opp!

Tiilater du at jeg fyrer av en spekulativ påstand fra hoften her ?

Dere ble et etablert par fordi hun ble gravid.

Det er en meget personlig påstand, men skulle den være korrekt så er du ikke den første mann i historien som har funnet seg selv i en tilsvarende situasjon ene og alene fordi hun ble gravid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vet jo at det ikke er noe lurt å true med utroskap. Men når nøden er størst osv så er det utrolig hva men forsøker. Føler at jeg har prøvd alt mulig!

Og for å være ærlig, så er det vel et forsøk verdt, for alternativet er jo å gå hvert til vårt.

Men nå blir jeg litt usikker på hva som står øverst på ønske lista di. Først og fremst mer kvalitetssex eller redde forholdet? Jeg skjønner at alt henger sammen i et forhold. Du kan skaffe deg mer kvalitetssex ved å være utro men du redder neppe forholdet. Så uansett er nok dette kanskje kjørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...