Staketten Skrevet 13. januar 2013 #201 Del Skrevet 13. januar 2013 En mann som kritiserer dine påstander = incel og white knight En kvinne som kritiserer dine påstander = feit, nav og lever i egen rosa boble Ser ut som om du faller på egne hersketeknikker, gitt. Er du stokk dum? Så lenge du aktivt argumentera imot noko, så tilhøyrer ikkje du den sida som argumentera for dette. Ergo hamnar du blant dei som no slår ned på andre synsviklar da dette ikkje harmonisera med ditt prinsesserosa verdsbilete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillesiren Skrevet 13. januar 2013 #202 Del Skrevet 13. januar 2013 Ja her skal en på død og liv ikke ta innover eller imøtekomme noen kritiske observasjoner. Det er jo mye lettere å benekte alt og heller angripe budbringeren. Det minner litt om innvandringsdebatten: En mann som påpeker uheldige fakta om innvandrergrupper = Automatisk rasist. En mann som påpeker uheldige fakta om sjekkemarkedet = Automatisk bitter. Begge er simple hersketekniker for å kneble sannheten. Tja...Ser ikke akkurat at du tar til deg eller imøtekommer noe av kritikken som går mot dine påstander heller, ts. Det er jo mye lettere å generalisere og male alt sort/hvitt istedet for å se nyansene eller hva;)? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 13. januar 2013 Forfatter #203 Del Skrevet 13. januar 2013 Slik sjekkesituasjonen generelt er for vestlige menn 2013: Stygge menn = Oppfattes som ekle, nødige, påtrengende, desperate = Incels. Blir anklaget for personlighetsmangler pga lite suksess med damer. Hva de kan gjøre: Studere mange år og få en bra jobb der de kan tjene penger til alle mulige operasjoner for må forbedre utseendet\livskvalitet. Kan få en hot gold digger kone. Middels menn = Usynlige for jenter flest, oppfattes som kjedelige, bakgrunnsfyll på utesteder, blir fullstendig satt i skyggen av kjekke menn. Hva de kan gjøre: Spare opp penger for å gjøre alt mulig for å forbedre utseendet slik at de blir mer synlige, satse på utvikle en dominant bad boy karakter, kutte ned fettprosent. Kan få en middels pen kone hvis de satser alt. Kjekke menn = Guder på jord, 99% av kvinner legger seg flate for dem, overflod av sex og lykke. Får påklistret positive personlige egenskaper pga utseendet selv om de er drittsekker. Hva de kan gjøre: Ha så mye sex som mulig før de gifter seg og må ha masse sex i det skjulte. Slik sjekkesituasjonen generelt er for kvinner 2013: Stygge = Kan slite med dårlig selvtillit men aldri være 100% incel Hva de kan gjøre = Slanke seg vil øke 5 poeng på utseendeskalaen, sminke. Være flørtende vil alltid være attraktivt hos kvinner i motsetning til stygge\middels menn som ofte blir oppfattet som creepy. Middels kvinner = Har samme muligheter til sex som kjekke menn. Kan være noe kresne, må konkurrere om de kjekkeste gutta. Hva de kan gjøre: Holde seg slanke, flørte, sminke, kle seg utfordrende Pene kvinner = Gudinner på jord, incels ville dø bare får å ta på dem, har uendelige karrieremuligheter, eneste utfordring i livet er stress med å velge alle menn som står i kø, ett selvrealisert menneske siden tenårene, har mer erfaring med sex og kjærlighet enn millioner av incels tilsammen Hva de kan gjøre: Bare holde seg friske og slanke, ikke bli narkomane som følge av alle menn som ønsker å spandere dop, ikke bli sammen med voldelig mann som kan skade ansiktet hennes. Incels i fornektelse, hvite ridder incels, feminister, og mange flere vil blånekte, men slik er det fungerer på byen\skoler\sjekkemarkedet over hele den vestlige verden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2013 #204 Del Skrevet 13. januar 2013 Er du stokk dum? Så lenge du aktivt argumentera imot noko, så tilhøyrer ikkje du den sida som argumentera for dette. Ergo hamnar du blant dei som no slår ned på andre synsviklar da dette ikkje harmonisera med ditt prinsesserosa verdsbilete. Hæ? Anonym poster: d4cc31d3deca984aec8409b9399cb8c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amazing Cunt Wig Skrevet 13. januar 2013 #205 Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) Slik sjekkesituasjonen generelt er for vestlige menn 2013: Stygge menn = Oppfattes som ekle, nødige, påtrengende, desperate = Incels. Blir anklaget for personlighetsmangler pga lite suksess med damer. Hva de kan gjøre: Studere mange år og få en bra jobb der de kan tjene penger til alle mulige operasjoner for må forbedre utseendet\livskvalitet. Kan få en hot gold digger kone. Middels menn = Usynlige for jenter flest, oppfattes som kjedelige, bakgrunnsfyll på utesteder, blir fullstendig satt i skyggen av kjekke menn. Hva de kan gjøre: Spare opp penger for å gjøre alt mulig for å forbedre utseendet slik at de blir mer synlige, satse på utvikle en dominant bad boy karakter, kutte ned fettprosent. Kan få en middels pen kone hvis de satser alt. Kjekke menn = Guder på jord, 99% av kvinner legger seg flate for dem, overflod av sex og lykke. Får påklistret positive personlige egenskaper pga utseendet selv om de er drittsekker. Hva de kan gjøre: Ha så mye sex som mulig før de gifter seg og må ha masse sex i det skjulte. Slik sjekkesituasjonen generelt er for kvinner 2013: Stygge = Kan slite med dårlig selvtillit men aldri være 100% incel Hva de kan gjøre = Slanke seg vil øke 5 poeng på utseendeskalaen, sminke. Være flørtende vil alltid være attraktivt hos kvinner i motsetning til stygge\middels menn som ofte blir oppfattet som creepy. Middels kvinner = Har samme muligheter til sex som kjekke menn. Kan være noe kresne, må konkurrere om de kjekkeste gutta. Hva de kan gjøre: Holde seg slanke, flørte, sminke, kle seg utfordrende Pene kvinner = Gudinner på jord, incels ville dø bare får å ta på dem, har uendelige karrieremuligheter, eneste utfordring i livet er stress med å velge alle menn som står i kø, ett selvrealisert menneske siden tenårene, har mer erfaring med sex og kjærlighet enn millioner av incels tilsammen Hva de kan gjøre: Bare holde seg friske og slanke, ikke bli narkomane som følge av alle menn som ønsker å spandere dop, ikke bli sammen med voldelig mann som kan skade ansiktet hennes. Incels i fornektelse, hvite ridder incels, feminister, og mange flere vil blånekte, men slik er det fungerer på byen\skoler\sjekkemarkedet over hele den vestlige verden. Jada, jada (klapper deg lett på hodet) Endret 13. januar 2013 av Amazing Cunt Wig 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 13. januar 2013 Forfatter #206 Del Skrevet 13. januar 2013 Jada, jada (klapper deg lett på hodet) Incel avslørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 13. januar 2013 #207 Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) Jegern: Du ser ikke at du gjør akkurat det samme som du anklager andre for? Staketten: Trodde du hadde forlatt tråden, jeg. Ellers kan jeg gjerne svare deg, hvis du kan formulere deg med litt mer høflighet og kanskje litt mer forståelig. Endret 13. januar 2013 av Tabris 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2013 #208 Del Skrevet 13. januar 2013 Hei Jegern Pauhate - jeg er dame på 30år som er slank, veltrent, har langt tykt blondt hår. Jeg har rene trekk i ansiktet, store øyne og fyldige lepper. Har kropp som en 22åring fordi jeg trener mye og spiser sunt. Likevel er jeg forever alone. Er jeg da incel? Er stygge venninner incel? Kan nevne at jeg sminker meg og kler meg bra, men er likevel aldri bra nok for menn. Hva skjer? Er jeg den første kvinnelige incel? Anonym poster: 0c719348b6f336777d8326e1acea1fd1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 13. januar 2013 #209 Del Skrevet 13. januar 2013 Tråden er ryddet for AB-hets. Yvonne (mod) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 13. januar 2013 Forfatter #210 Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) Hei Jegern Pauhate - jeg er dame på 30år som er slank, veltrent, har langt tykt blondt hår. Jeg har rene trekk i ansiktet, store øyne og fyldige lepper. Har kropp som en 22åring fordi jeg trener mye og spiser sunt. Likevel er jeg forever alone. Er jeg da incel? Er stygge venninner incel? Kan nevne at jeg sminker meg og kler meg bra, men er likevel aldri bra nok for menn. Hva skjer? Er jeg den første kvinnelige incel? Anonym poster: 0c719348b6f336777d8326e1acea1fd1 Det du beskriver er noe menn flest vil ha. Bare å dra på byen og flørte så vil de stelle seg i kø. Om du overvurderer deg selv har ikke noe å si, alle menn vil ha sex. Dog mange incels er sjenerte etter mange år med å bli avvist av jenter som ikke engang gidder å slanke seg. Derfor er det best at du tar kontakt selv, begynn med den kjekkeste og jobb deg nedover. Endret 13. januar 2013 av Jegern Puahate 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2013 #211 Del Skrevet 13. januar 2013 Kom igjen, TS, jeg utfordrer deg til å jenke bittelitt på at verden er så sort-hvitt! Litt jenking, og du skal se at debatten her blir mer interessant og utvikler alles horisont. Men det tjener ikke saken din, gjør det vel? For det virker ikke som du vil annet enn å ukritisk tilbes for at du har skjønt alt (og få deg noe i samme slengen). Anonym poster: 2f0a911e429859b046cb79ce3be3f484 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 13. januar 2013 #212 Del Skrevet 13. januar 2013 Lenken TS kom med i førsteinnlegget var jo bare svada og tull, for ikke å snakke om hvor ille det er at han legger ut både bilde og telefonnummeret til jentene han var i kontakt med. Når det er sagt, så kan jeg være enig i at jenter har flere muligheter til å gjøre seg penere/lekrere enn gutter har. Vi har flere klær å velge mellom, flere muligheter til å style håret og ikke minst muligheten til å legge på en del sminke for å skjule og fremheve det vi måtte ønske. (Jada, gutter kan også style og sminke seg, men det faller litt utenfor normalen.) Men jeg tror ikke jeg kan si meg enig i at jenter har det lettere utseendemessig enn gutter. Det varierer nok veldig etter hvem man snakker med, men jeg har mang en gang erfart at slanke og vakre jenter er sammen med lubne og ikke-klassisk-kjekke gutter. Jeg har også flere ganger erfart å bli litt sjarmert av gutter som ikke er slanke/veltrente og heller ikke typisk kjekke, rett og slett fordi de har vært så karismatiske, morsomme og gode at personligheten deres gjorde dem attraktive. Klart, noen gutter er så feil utseendemessig etter min smak at selv verdens beste personlighet ikke kunne veid opp for det. Men det går garantert andre veien og, altså at en gutt ville sagt det samme om jenter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2013 #213 Del Skrevet 13. januar 2013 Hvordan skal en ansiktmessig stygg, kortvokst eller skallet mann "gjøre seg hot"? Dette er beviste preferanser hos kvinner flest. Hvordan skal en dame gjøre det? Anonym poster: 26e1c298ae5f039702ee5707cc6b3eba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2013 #214 Del Skrevet 13. januar 2013 Incel? What the fuck? Anonym poster: 83084f9053d5bf48cf5e54e491449403 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal mann Skrevet 13. januar 2013 #215 Del Skrevet 13. januar 2013 God artikkel, denne Eivind Berge er jo en stor vits og bør egentlig ikke tas særlig alvorlig. Det holder å klappe ham på hodet å si "jada, jada" som man gjør med senile Tante Olga når hun hevder at øglefolket som lever under havet skal ta over jorden og gjøre alle mennesker til båter. Hadde visse menn brukt halvparten av tiden sin på å bedre sitt selvbilde, framfor å mane fram paranoia, konspirasjoner og fiendebilder så tror jeg mye hadde vært gjort. Her har samfunnet et problem. Spesielt når det kommer til feministene. Å latterliggjøre noen som allerede er marginalisert ut i ensomheten fordrer ikke akkurat til en fredeligere verden og mer forsonende tone. Jeg venter bare på første nutcasen som går amok på et feministisk møte. Det tragiske vil være at ikke en gang da vil feministene klare å stille seg spørsmålet hvordan dette kunne skje. Når det på få år er en økning fra 17% til 26% menn som er ufrivillig barnløse ved en alder av 40 år, da er det noen alarmklokker som bør ringe for noen og enhver. En slik utvikling kan ikke skje uten alvorlige konsekvenser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janus Skrevet 13. januar 2013 #216 Del Skrevet 13. januar 2013 Om en manns selvtillit er bygget kun på fysiske attributer, blir han fort ganske kjedelig og uinterresant som person. Men det gjelder kvinner også, i hvert fall for min del. Det finnes ikke noe mindre sjarmerende enn en kvinne som tror hun kan sveve på utseendet sitt alene og føler seg berettighet til hva det skulle være her i verden kun fordi hun var heldig og vant i genlotteriet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal mann Skrevet 13. januar 2013 #217 Del Skrevet 13. januar 2013 En mann som kritiserer dine påstander = incel og white knight En kvinne som kritiserer dine påstander = feit, nav og lever i egen rosa boble Ser ut som om du faller på egne hersketeknikker, gitt. Tja... Det er da en håndfull heite kvinner jeg har kranglet om feminisme her inne, så der tar du feil. Men at feminister ikke evner å sette seg inn i konsekvensene av å marginalisere menn som kjønn, det er riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal mann Skrevet 13. januar 2013 #218 Del Skrevet 13. januar 2013 Jada, jada (klapper deg lett på hodet) Igjen, dette bidrar kun til dypere kløfter (og da ikek av den typen kløfter en gjerne vil se) og større forakt for feminismen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal mann Skrevet 13. januar 2013 #219 Del Skrevet 13. januar 2013 Kom igjen, TS, jeg utfordrer deg til å jenke bittelitt på at verden er så sort-hvitt! Litt jenking, og du skal se at debatten her blir mer interessant og utvikler alles horisont. Men det tjener ikke saken din, gjør det vel? For det virker ikke som du vil annet enn å ukritisk tilbes for at du har skjønt alt (og få deg noe i samme slengen). Anonym poster: 2f0a911e429859b046cb79ce3be3f484 Jeg kan jenke jeg Om vi snakker pulings sitter kvinner med all makt. Om vi snakker forhold sitter kvinner med mest makt mens menn i alle fall har en viss mengde med stemmerett. Snakker vi å få barn så sitter kvinner på all makt. I dagens feminiserte samfunn har vi minst 50% for mange menn. Vi bør i alle fall ved assistert befruktning sile sperm for å øke andelen jenteunnfangelser ved denne befruktningsmetoden til så nær 100% som vi kommer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 13. januar 2013 #220 Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) TS: jeg tror det største problemet er at du skraper innpå sannheten såvidt og derfor automatisk trekker konklusjoner til at alt det andre du her skriver også skal stemme. Hvis vi mannfolk i overført situasjon hadde vært en bilkjøper ville vi vært den som kommer til selgeren med digre øyne, prater i ett kjør om hvor fantastisk fin og flott bilen er og er villig til å betale mer enn den er verdt slik at selgeren selvsagt ikke gidder å prute noe på prisen. Altså gjennomsnittet av oss er ekstremt "billige", spesielt hvis man har liten erfaring med forhold og jenter. Er dette jenters feil? Selvsagt ikke - så da bør man kanskje gå i seg selv. Og de fleste jenter lærer også etterhvert at overivrige mannfolk som sikler bare de viser litt utrigning ute på byen ikke er definasjonen på lykke. For nei - lykke er ikke definert på hvor mye sex og hvor mange partnere man skaffer seg og har potensiale til å få. Jeg ser du avviser alt jeg har skrevet her med "white knight" - hvordan kan du diskvalifisere mitt syn på saken uten å overhodet vite hvem jeg er? Du snakker som en "believer" som kun leter etter bevis på det du allerede har bestemt er fasitten. Du eier ikke evne til refleksjon og maler her et bilde i sort og hvitt. Ja selvsagt finnes det overfladiske mennesker, men om du treffer på personer som aldri kommer seg videre og får andre prioriteringer når de har blitt eldre - vil du finne ensomme mennesker. Nytelsen man får av sex uten noen form for følelser kan sammenlignes med dop. Man får et "high" også er det over. Det er ikke det jeg ser etter iallefall. Kvalitet forann kvantitet (så kan man heller ha masse kvantitet med hun som er kvaliteten ) Endret 13. januar 2013 av Guybrush 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg