Gå til innhold

Jenter har det utrolig lett

Fremhevede innlegg

Skrevet

Guybrush, 9 av 10 kvinner blir mødre og får dermed egne barn.

For menn så er det sånn at 7 av 10 menn blir fedre og får egne barn.

En mye større andel menn er utelukket forplantningsdelen enn kvinner, - ni av ti kvinner får barn, det vil si 90%, mens det tilsvarende for menn er 3 av 4 eller sytti(fem) prosent menn som får barn.

Så alt i alt har menn mindre sannsynlighet til å få egne unger enn det kvinner har.

Skyldes ulikheten kvinners seleksjon?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet (endret)

Her har samfunnet et problem. Spesielt når det kommer til feministene. Å latterliggjøre noen som allerede er marginalisert ut i ensomheten fordrer ikke akkurat til en fredeligere verden og mer forsonende tone. Jeg venter bare på første nutcasen som går amok på et feministisk møte. Det tragiske vil være at ikke en gang da vil feministene klare å stille seg spørsmålet hvordan dette kunne skje. Når det på få år er en økning fra 17% til 26% menn som er ufrivillig barnløse ved en alder av 40 år, da er det noen alarmklokker som bør ringe for noen og enhver. En slik utvikling kan ikke skje uten alvorlige konsekvenser.

Sorry, jeg går ikke i seriøs dialog med ekstremister - enten de tror på kjønnskrig, muslimsk overtakelse, og/eller at man faktisk fysisk drikker jesu blod under nattverden.

Det er ikke fucking verdt det, og eksplodere gjør de okke som.

Eivind Berge er vi forresten kvitt, han har fått seg dame og foruten en patetisk opptreden på trygdekontoret har man ikke hørt så mye fra den fronten. Oh the irony!

Endret av Amazing Cunt Wig
  • Liker 4
Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Igjen, dette bidrar kun til dypere kløfter (og da ikek av den typen kløfter en gjerne vil se) og større forakt for feminismen.

Fei for egen dør BM, jeg har sett deg diskutere religion og du er ikke akkurat brobygger!

Forøvrig enig med deg på det punktet!

• Liker 4
Gjest Gorgonzola
Skrevet

En mye større andel menn er utelukket forplantningsdelen enn kvinner, - ni av ti kvinner får barn, det vil si 90%, mens det tilsvarende for menn er 3 av 4 eller sytti(fem) prosent menn som får barn.

Så alt i alt har menn mindre sannsynlighet til å få egne unger enn det kvinner har.

Ubehagelige sannheter Waco, intet mindre. Men før det kommer for mye motstand mot det ubestridte faktum tillegger jeg følgende faktum; det er flere menn enn kvinner som bevisst velger bort det å få barn.

• Liker 4
Skrevet

Det er kun kvinner som kan bli gravide - det er et faktum. En kvinne kan gå ut på byen, bli med en full kar hjem og bli gravid om hun måtte ønske det. Det betyr ikke at det er videre smart.

Jeg er også sikker på at andelen kvinner kontra menn som ender opp med et barn hvor faren ikke ønsker kontakt er himla mye større enn den andre veien rundt.

Flere menn enn kvinner ønsker ikke egne barn. Stadig flere menn opplever dårlig sædkvalitet pga livsstil. Kvinner tar mer utdannelse og ønsker en partner på samme "nivå". Kvinner trenger ikke lengre en mann for å klare seg økonomisk.

Ville du hoppet til sengs med hvem som helst om det kunne resultere i at du først måtte gå gravid 9 måneder og deretter har ansvar for et barn resten av ditt liv? Iallefall til ungen flytter hjemmefra.

• Liker 7
Skrevet

Jeg er ikke noe god på matte/biologi og den slags, men jeg ser ikke helt hvordan det skulle vært mulig å snu den statistikken slik at menn kunne fått flere barn en kvinner.

Klønete skrevet men men.... Du skjønner jo sikker hva jeg mener.

Om dette er en statistikk på verdensbasis, så finnes det jo ganske fokerike land som ikke er så veldig begeistret for å få jenteunger.

Pluss at jeg tror faktisk det er flere kvinner en menn som faktisk onsker barn.

Dette kan jo gi ganske store utslag på en statistikk, pluss en haug av andre faktorer.

Når ble forresten white knight noe negativt? De har vel gjennom århundreder vært ganske så pop?

• Liker 3
Gjest brutal mann
Skrevet

Fei for egen dør BM, jeg har sett deg diskutere religion og du er ikke akkurat brobygger!

Forøvrig enig med deg på det punktet!

Vedkjenner meg dette uten problemer. Så får den moderate verdenen tenke gjennom hvorfor ting ender opp slik. Det er de samme mekanismene uansett hvilket tema en snakker om.

Skrevet

Jeg var slank da jeg var singel (skriver var, da jeg er feit nå - etter svangerskap og langt samboerforhold), men har et stygt ansikt og er lavere enn gjennomsnittet. Joda, jeg fikk gutter interessert i (å ligge med) meg ved å smile, le og ha hyggelige samtaler, men jeg var jo ute etter en som ville bli kjent med meg og finne på ting med meg (som ikke involverer nakne kropper og alkohol), og det var ikke like enkelt. Jeg var/er oppegående og omgjengelig, så det var neppe der problemet lå. Hadde ei meget frodig venninne som også dro mannfolk, og hun har et søtere ansikt enn meg. Så nei, det hjelper ikke å bare være slank. :wink:

Anonym poster: 6d2177d55575356b3bf0aed1f2742b4c

• Liker 1
Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet (endret)

Incel

Er dette det motsatte av excel? :vetikke:

Endret av Amazing Cunt Wig
  • Liker 7
Skrevet

Jeg er ikke noe god på matte/biologi og den slags, men jeg ser ikke helt hvordan det skulle vært mulig å snu den statistikken slik at menn kunne fått flere barn en kvinner.

Klønete skrevet men men.... Du skjønner jo sikker hva jeg mener.

Om dette er en statistikk på verdensbasis, så finnes det jo ganske fokerike land som ikke er så veldig begeistret for å få jenteunger.

Pluss at jeg tror faktisk det er flere kvinner en menn som faktisk onsker barn.

Dette kan jo gi ganske store utslag på en statistikk, pluss en haug av andre faktorer.

Når ble forresten white knight noe negativt? De har vel gjennom århundreder vært ganske så pop?

For femti år siden var det prosentvis like mange menn som ble fedre som det var kvinner som ble mødre.

Hva har skjedd de siste femti år?

Skrevet

For femti år siden var det prosentvis like mange menn som ble fedre som det var kvinner som ble mødre.

Kvinner har lov til å ta utdannelse og blir ikke sett ned på om de jobber og tjener egne penger. Jeg er ganske sikker på at den statistikken du nevner fra 50 år siden er gjeldende den dag i idag i de land som har svært få rettigheter for kvinner og hvor utdannelsestilbud er ikke-eksisterende.

• Liker 2
Skrevet

Kvinner har fått muligheten til å velge bort idioter!

Anonym poster: d4cc31d3deca984aec8409b9399cb8c0

• Liker 8
Skrevet

Kvinner har lov til å ta utdannelse og blir ikke sett ned på om de jobber og tjener egne penger. Jeg er ganske sikker på at den statistikken du nevner fra 50 år siden er gjeldende den dag i idag i de land som har svært få rettigheter for kvinner og hvor utdannelsestilbud er ikke-eksisterende.

Det sjukeste av alt er at det er ett lite mindretall menn som har blitt mer fedre! Det vil si at de har flere kull barn med flere forskjellige kvinnfolk.

Så en liten gruppe menn parrer seg med en større andel kvinner....

• Liker 1
Skrevet

Kvinner har fått muligheten til å velge idioter!

Anonym poster: d4cc31d3deca984aec8409b9399cb8c0

Retta denne for vår usynlege ven.

• Liker 1
Skrevet

Det sjukeste av alt er at det er ett lite mindretall menn som har blitt mer fedre! Det vil si at de har flere kull barn med flere forskjellige kvinnfolk.

Hvorfor er dette "sjukt"? Skal menn som tilfeldigvis finner ut at de lever i et kjærlighetsløst forhold eller opplever utroskap for eksempel leve i sølibat resten av livet i "solidaritet" med partnerløse menn?

Som sagt er det også stadig flere menn som ikke klarer å få barn selv. Livsstilssykdommer fører til nedsatt reproduksjonsevne. Mener også jeg har lest at det er flere homofile menn enn kvinner - og andelen som levde i forhold med kvinner for å holde dette skjult og derfor da også den gang fikk barn for 50 år siden er nok også adskillig større enn idag.

• Liker 2
Gjest brutal mann
Skrevet

'

Og i følge feministene har dette ingen negative konsekvenser.

• Liker 2
Skrevet

Kanskje viss gutter hadde begynt å se etter damer på sitt eget nivå så ville flere av dem fått seg dame. Et eksempel; på datingsider krysser overvektige gutter ut på at de kun vill ha slanke/gjenomsnittelige damer.

Skjønner ikke hvorfor det er om å gjøre å få den vakreste av de vakreste.

Anonym poster: ac0e75a5458548526c1ca4741dc2e94d

• Liker 3
Gjest brutal mann
Skrevet

Forøvrig er det prosentandelen ufrivillig barnløse som er interessant, ikke hvor mange som velger vekk det å få barn.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er lei av dette utsagnet "menn ser på utseende, mens kvinner er ikke sååå obs på det". De populærste guttene er ofte de kjekke, som har fine trekk og ofte høye ( og ikke gamle, men unge-litt eldre). De aller fleste jenter ser også på utseende, det har en del og si! Så dette tullet at de ser på BARE på personligheten er tull og tøys!

• Liker 2
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Det er neppe sjukt, det er "slik det alltid har vært". Før i tida var det mer vanlig enn i dag men vi ser de samme mekanismene nå, selv i vårt moderne likestilte samfunn. Ikke alle er like begeistret men det er bare å svelge kamelen(e).

En fordel å være attraktiv mann (snakker ikke primært om utseende da) og tilsvarende stor nedtur å tilhøre menn på den andre siden av skalaen.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...