AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #281 Skrevet 14. januar 2013 Som følge av dette blir det virkelighetsfjernt og gjennomskuelig flaut når stygge menn å prøve å fremstå som selvsikre. Pua\selvhjelp er beviselig en scam. Det finnes ingen beviser for at stygge incels har blitt til players eller i nærheten av å ha draget ved hjelp av å endre innstilling. Det beste de kan oppnå er å gifte seg med en overvektig dame. Jeg håper du forstår at det er en enorm forskjell mellom å være selvsikker og å forsøke å fremstå selvsikker. Den ene er trygg og upåvirkelig. Den andre er innerst inne usikker på seg selv og om trikset vil funke, desperat eller validering. Mener du forresten at det er et mål å bli en player? Jeg synes forresten ikke "Hottest man in the world" var noe kjekk. Jeg kan se hvorfor noen anser ham som kjekk og hvorfor han blir brukt i reklamer, men jeg ser samtidig en pyntefjott med sinte øyenbryn som garantert bruker mer tid foran speilet enn jeg gjør. Ikke akkurat min type. Nei takk, da tar jeg mye heller en nerd som bruker mer tid på programmering og å lese bøker enn på å velge dagens antrekk og ligge i solarium. Hvis du tror alle kvinner drømmer om en heterofil utgave av en modellfemidott, må du våkne opp. Anonym poster: e974285fc3c58f35168e71b338a5117f 4
rockarollawoman Skrevet 14. januar 2013 #282 Skrevet 14. januar 2013 Jeg håper du forstår at det er en enorm forskjell mellom å være selvsikker og å forsøke å fremstå selvsikker. Den ene er trygg og upåvirkelig. Den andre er innerst inne usikker på seg selv og om trikset vil funke, desperat eller validering. Mener du forresten at det er et mål å bli en player? Jeg synes forresten ikke "Hottest man in the world" var noe kjekk. Jeg kan se hvorfor noen anser ham som kjekk og hvorfor han blir brukt i reklamer, men jeg ser samtidig en pyntefjott med sinte øyenbryn som garantert bruker mer tid foran speilet enn jeg gjør. Ikke akkurat min type. Nei takk, da tar jeg mye heller en nerd som bruker mer tid på programmering og å lese bøker enn på å velge dagens antrekk og ligge i solarium. Hvis du tror alle kvinner drømmer om en heterofil utgave av en modellfemidott, må du våkne opp. Anonym poster: e974285fc3c58f35168e71b338a5117f Nå synes jeg du er urettferdig mot den mannlige modellen - hvis han bruker mer tid foran speilet enn deg er ikke det så rart, det er jo en del av jobben hans! Lever man av utseendet, må man bruke ekstra tid for å holde fasaden vedlike. For alt du vet bruker han fritiden sin på programmering og å lese bøker; det ene utelukker faktisk ikke det andre. Ellers er jeg enig i det første avsnittet ditt.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #283 Skrevet 14. januar 2013 Eksempel på et knippe menn som er blitt massivt mye mer attraktive bare ved hjelp av enkle ting som; trening, sunn mat, bedre klesstil, basic hygiene ol: http://www.oprah.com/oprahshow/Makeover-All-Stars_1/4 http://www.oprah.com/oprahshow/Makeover-All-Stars_1/7 http://www.oprah.com/style/Man-Makeovers/3 http://today.msnbc.msn.com/id/40423712/ns/today-entertainment/t/biggest-loser-where-are-they-now/#.UPQYDW_jD14 http://www.google.no/search?hl=no&q=biggest+loser+before+after&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&biw=1366&bih=630&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=Khj0UJ3MM6Hw4QSW9IDgCA http://forum.fitnessbloggen.no/threads/f%C3%B8r-etterbilder-av-medlemmene.7/ Så noen menn trenger faktisk hjelp til selvhjelp Anonym poster: d4392f082d32dbf4dd168da406f9094d 4
Lille Li Skrevet 14. januar 2013 #284 Skrevet 14. januar 2013 (endret) Hei Når det gjelder å fremstå som fysisk attraktiv er det mye lettere for kvinner enn menn i dagens samfunn. Det er litt synd - i og med utseendet har veldig mye å si for livskvalitet samt lykke i den moderne tidsalder. Dessverre er det nå sånn at en må bestå visse krav for å bli ansett som attraktiv. Her er en merkelig urettferdighet som det snakkes lite om: De fleste menn vil synes at en kvinne er attraktiv så lenge hun er slank - det er ofte det ENESTE kravet for at menn vil være fornøyde. Kvinner derimot er mye mer kresne. Dersom en mann er skallet = Incel. Dersom en mann er kortvokst = Incel. Dersom en mann ikke har det riktige ansikstrekkene ala en boyband-stjerne eller mannlig modell = Incel. Dersom en mann ser ut som en pingle = Incel. Legg merke til at kravene som kvinner har er faktorer som er helt uten for vår kontroll mens kvinner faktisk kan direkte påvirke sin egen skjønnhet ved simpelthen å trene litt og spise sunt - likevel så klager dere og kaller det slankehysteri ved enhver oppfordring til å ta muligheten for å direkte forme sin egen lykke. En skallet, stygg eller kort mann kan aldri få denne muligheten, tenk litt på det jenter. Det er selvfølgelig andre ting som kan påvirke en manns attraksjon som for eks penger, dominans og status men utseendet triumferer det meste ved første kontakt. Her finner dere en test som viser denne sannheten: http://www.puahate.c...ead.php?t=53095 Så reflekter litt over hvor mye seksuell makt dere kvinner har i dagens hypergamiske samfunn og besøk gjerne puahate.com hvor vi utformer diverse attraksjonsteorier basert på tester fra virkeligheten. Vi ønsker flere kvinnelige perspektiver rundt dette. Antar du snakker om sex nå og ikke stabile forhold. Når det gjelder seksualitet, så kan kvinnen normalt sett mere selektiv enn mannen. Dette er helt naturlig, ettersom det i naturen alltid har vært sånn at siden kvinner føder barn må de være mere selektive. Det er nemlig sånn at det er mye lettere for kvinner å finne en partner for bare sex, ettersom det er færre kvinner og flere menn som etterspør dette. Dermed har kvinner større utvalg, for promiskuøse forhold. Når det gjelder ekteskap, er da menn mye mere selektive enn når de er på sjekkern. Ellers så er jeg litt uenig i listen din, når det gjelder attraktivitet hos menn, men den er vel egentlig uaktuell for meg, ettersom jeg som mange andre kvinner ikke kan tenkte meg å bare se etter en sexpartner. For bare ONS osv, så er jo ikke akkurat personligheten så viktig, ettersom det ikke trenges for et ONS, og det er vel ikke akkurat så mye man blir kjent, på noen timer, dermed, så blir det jo det overfladiske som teller. MEN, uansett, så kan jeg vel bare si, at for veldig mange av oss kvinner, så er det faktisk personligheten som er det viktigste. da nytter det lite med den listen. Og dessuten så finnes mange menn som er veldig attraktive, selv om de ikke er så høye, eller ikke har så mye hår, foretrekker en med tynt hår fremfor en med lavt hårfeste som ser ut som en ape, ser faktisk ikke for meg at jeg ender opp med en på 188+ heller. Endret 14. januar 2013 av Lille Li
Staketten Skrevet 14. januar 2013 #285 Skrevet 14. januar 2013 Jada. De fleste blir skremt av arrene på armene mine. Anonym poster: 2dfe42596df3fd6fbfd0b608a8b89d2f Det du altså seier er at du får deg noko. Rettnok ikkje så mange om gongen, men nok til å dekkje dine behov. Samtlege jenter blir bortskremde når eg kjem bort.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #286 Skrevet 14. januar 2013 Det du altså seier er at du får deg noko. Rettnok ikkje så mange om gongen, men nok til å dekkje dine behov. Samtlege jenter blir bortskremde når eg kjem bort. Har du forsøkt å snakke bokmål? Anonym poster: d4cc31d3deca984aec8409b9399cb8c0
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #287 Skrevet 14. januar 2013 Ikke for å være frekk - men er du overvektig? Isåfall kan du løse dette selv. En 2-er jente vil kunne få seg en mann i kategorien 1 helt opp til 5. Dersom hun er for kresen til dette = Vocel. En 2-er mann vil slite med å få 1-5 kvinner = Incel. Ikke når guttene er for opptatte av å klage på at de ikke får ligge med jentene i kategorien 8-10. Jeg ser at du kategorisk nekter på at kvinner kan være ufrivillig single, og ufrivillig i sølibat. Du nekter altså på at andres erfaringer er like reelle som dine erfaringer er. Og jeg var ikke overvektig! Anonym poster: 7387a65514d0a7be584b157778b29ea6 7
Jegern Puahate Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #288 Skrevet 14. januar 2013 Jeg håper du forstår at det er en enorm forskjell mellom å være selvsikker og å forsøke å fremstå selvsikker. Den ene er trygg og upåvirkelig. Den andre er innerst inne usikker på seg selv og om trikset vil funke, desperat eller validering. Mener du forresten at det er et mål å bli en player? Jeg synes forresten ikke "Hottest man in the world" var noe kjekk. Jeg kan se hvorfor noen anser ham som kjekk og hvorfor han blir brukt i reklamer, men jeg ser samtidig en pyntefjott med sinte øyenbryn som garantert bruker mer tid foran speilet enn jeg gjør. Ikke akkurat min type. Nei takk, da tar jeg mye heller en nerd som bruker mer tid på programmering og å lese bøker enn på å velge dagens antrekk og ligge i solarium. Hvis du tror alle kvinner drømmer om en heterofil utgave av en modellfemidott, må du våkne opp. Anonym poster: e974285fc3c58f35168e71b338a5117f Åpenbart du som ikke er synkronisert med virkeligheten. Søk på en hvilken som helst mannlig modell, kjekk skuespiller eller boyband-medlem på youtube. Se så på kommentar-feltet, velkommen til virkeligheten. Å være seksuelt tiltrekkende mann = himmel på jord. Du får respekt, kjærlighet, sex, venner og masse andre muligheter incels kan drømme om. 2
Staketten Skrevet 14. januar 2013 #289 Skrevet 14. januar 2013 Har du forsøkt å snakke bokmål? Anonym poster: d4cc31d3deca984aec8409b9399cb8c0
Jegern Puahate Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #290 Skrevet 14. januar 2013 Ikke når guttene er for opptatte av å klage på at de ikke får ligge med jentene i kategorien 8-10. Jeg ser at du kategorisk nekter på at kvinner kan være ufrivillig single, og ufrivillig i sølibat. Du nekter altså på at andres erfaringer er like reelle som dine erfaringer er. Og jeg var ikke overvektig! Anonym poster: 7387a65514d0a7be584b157778b29ea6 Kvinnelige incels i ordets rette forstand er ektremt sjeldent. De tror at de ikke har muligheter men det er mange menn som ville hatt sex med dem. Mange menn derimot er 100% incel. Du sier du er slank men gir deg selv 2, du kan pm meg bilde hvis vil ha 100% ærlig vurdering og evt tips om forbedring.
Gjest Katten. Skrevet 14. januar 2013 #291 Skrevet 14. januar 2013 Synes menn har det mye enklere enn kvinner når det kommer til hva som er tiltrekkende. Pene kropper er det flust av. De som behersker utstråling derimot, er det få av og kan velge mellom alt. 4
Jegern Puahate Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #292 Skrevet 14. januar 2013 Synes menn har det mye enklere enn kvinner når det kommer til hva som er tiltrekkende. Pene kropper er det flust av. De som behersker utstråling derimot, er det få av og kan velge mellom alt. "Utstråling" = Pent ansikt og fyldig manke.
Gjest Katten. Skrevet 14. januar 2013 #293 Skrevet 14. januar 2013 "Utstråling" = Pent ansikt og fyldig manke. Utstråling = kroppsspråk, tonalitet, holdning, glimt i øyet, vett. Også kalt sjarm. 6
Jegern Puahate Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #294 Skrevet 14. januar 2013 Utstråling = kroppsspråk, tonalitet, holdning, glimt i øyet, vett. Også kalt sjarm. kroppsspråk, tonalitet, holdning, glimt i øyet, = Noe som kommer naturlig for pene mennesker. Vett = Det incels, hvite riddere, nerder, etc bruker for validere sin egen eksistens samt rasjonalisere seg vekk fra det faktum at de er incels. "Sjarm" = Pent ansikt.
Gooodie Skrevet 14. januar 2013 #295 Skrevet 14. januar 2013 (endret) Lol Endret 14. januar 2013 av Gooodie
Hyrilllhappen Skrevet 14. januar 2013 #296 Skrevet 14. januar 2013 Hei Når det gjelder å fremstå som fysisk attraktiv er det mye lettere for kvinner enn menn i dagens samfunn. Det er litt synd - i og med utseendet har veldig mye å si for livskvalitet samt lykke i den moderne tidsalder. Dessverre er det nå sånn at en må bestå visse krav for å bli ansett som attraktiv. Her er en merkelig urettferdighet som det snakkes lite om: De fleste menn vil synes at en kvinne er attraktiv så lenge hun er slank - det er ofte det ENESTE kravet for at menn vil være fornøyde. Hei og takk for entusiastisk innlegg. Jeg er glad folk tar seg tid til å skrive saklig og grundig, og det har du helt klart gjort. Jeg føler dog at du har gjort noen voldsomt store overseelser, som snur problemstillingen totalt på hodet dersom man tenker litt mer over dem. Statistikkene tyder på at dette problemet med overvekt er ganske stort. Og at kvinner som er slanke som bare det, likevel tror at de er overvektige, eller bekymrer seg over det. Ikke minst bekymrer de seg over en ting vi menn ikke er like plaget av: Å bli eldre. Alle vet at kvinner er relativt mer sexy i 20 årsalderen enn menn. Men alle vet også at menn relativt sett holder seg mer seksuelt attraktive ettersom de blir eldre. Det vi må fokusere på her er OPPLEVD VIRKELIGHET. Den opplevde virkeligheten for de fleste kvinner i dagens kjønnsmarked er etter det meste å dømme at de er generelt veldig usikre på seg selv, på hvem de er og svært redd for hva andre mennesker kan komme til å tenke om dem eller si om dem. De opplever at mange menn ønsker å bruke dem for sex, men uten å gi særlig av seksuell nytelse tilbake. Men mennene får tømt seg = seksuell tilfredsstillelse, får kvinnen ofte ikke i nærheten av orgasme = Ingen tilfredsstillelse på noen måte. Denne enkle forskjellen, at kvinner trenger mer oppmerksomhet, omsorg og ferdighet fra partnerens side enn hva mannen trenger, er en av de grunnleggende årsakene til at tilfeldig sex i utgangspunktet er, som vare å regne, langt mindre interessant enn hva det er for de fleste menn. Fordi det sannsynlige personlige utbyttet kvinnen kan regne med å få ut av interaksjonen, er å kaste bort tiden sin på ting som gir minimalt personlig utbytte. I tillegg til dette kommer at kvinner, slik situasjonen av en eller annen grunn er i dagens samfunn idag, generelt er langt mer bekymret for de sosiale konsekvensene av å virke "billig" eller å kaste bort tida si på "menn som bare er ute etter en ting" og ikke har noe som helst av verdi å tilby utover å egoistisk bruke henne til å tilfredsstille egne fysiske lyster. Uten engang å se på henne som et menneske, og uten den fjerneste interesse for hennes interesser, lyster eller behov. Alt dette henger sammen med kategorien "billig" som kvinner generelt ikke ønsker å havne i. Kvinner derimot er mye mer kresne. Dersom en mann er skallet = Incel. Dersom en mann er kortvokst = Incel. Dersom en mann ikke har det riktige ansikstrekkene ala en boyband-stjerne eller mannlig modell = Incel. Dersom en mann ser ut som en pingle = Incel. Med all repekt kompis, dette er sludder ball og pølsevev Jeg kjenner en rekke gutter som er a) Skallede, b) Kortvokste, c)Har helt jævlige ansiktstrekk og d) Ikke bare ser ut som pingler, men ER pingler så det ljomer rundt de femi små tryene deres, og som alle som en har de VANVITTIG DRAGET PÅ JENTER. Kanskje det er forskjellig imellom dem med hensyn til HVILKE jenter de har draget på, men med litt smarte klestips, en rettere kroppsholdning og en selvsikker attitude kan de ta mer enn bra nok igjen for andre fysiske mangler, til at de har noe problem med å få så mange damer de ønsker bare de gidder gjøre litt systematisk innsats. Spørsmålet deretter blir om man faktisk har noe av verdi å tilby jentene, noe de FAKTISK har interesse av, og kan behandle dem med hensyn når situasjonen krever det. Har fyren null sosiale antenner, så begrenser naturlig nok ting seg selv. Men dette er heldigvis egenskaper det går an å bli bedre i. Hvis man gidder å gjøre innsatsen og gi sin indre sytepave sparken Kortversjonen: Bildet du tegner av virkeligheten undervurderer kraftig følgende realiteter: - Kvinner har mindre fysisk utbytte av tilfeldig sex, mindre personlig glede av det og mer negative følelser assosiert med dette adferdsmønsteret vi kaller "tilfeldig sex". - Menn som opplever dette som "fryktelig vanskelig" har havnet inne i en løgn som fortsetter å bli virkeligheten fordi disse mennene projiserer dette så kraftig over på jenter og så kraftig over på alle situasjonene de er i, at det supereffektivt transformeres til en selvoppfyllende profeti. Fordi de har selvtillit som banka kjøtere gidder de ikke engang å prøve, og siden de ikke prøver så er det ganske naturlig at de ikke lykkes. - Og i mellomtiden ser du gatene i oslo er fulle av kortvokste, skallede, stygge, pinglete og også lutfattige menn, som leier søte jenter i hånda. Og hvem de er og hva de har vet du ingenting om. Du vet ingenting om hvorvidt det er noen helt andre ting han faktisk tilbyr denne kvinnen og som du til nå ikke har tenkt på. 5
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #297 Skrevet 14. januar 2013 Lol Dobbelt LOL Anonym poster: d4cc31d3deca984aec8409b9399cb8c0
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #298 Skrevet 14. januar 2013 Jeg har ofte blitt forsøkt sjekket opp på byen av slike fyrer som allerede har bestemt seg for at jeg er for bra for dem. De forsøker å oppnå kontakt, men blikket og holdningen deres er negativ og de oppfører seg som om jeg skylder dem å slå av en prat. Jeg skylder dem ingenting - jeg velger selv hvem jeg vil prate med. De er verken skallet, kortvokste eller stygge, men de mangler evner til å innlede naturlig kontakt med en av det motsatte kjønn de ikke kjenner fra før. Når holdningen deres sier "nå blir jeg avvist av enda en attraktiv kvinne" og "f**n som livet suger" er det ikke rart at de fleste kvinner avviser dem. Du er dømt til å mislykkes med en slik holdning, uansett hva du prøver deg på i livet. Noen av disse vil kanskje legge skylden på at kvinner er overfladiske og kun går etter menn med store muskler og tykk lommebok, og vil begynne å lure på hva de kan gjøre for å se bedre ut selv. Trene mer, begynne med anabole steroider, operere nesen eller ta solarium kanskje? Feil. Det er holdningen som er problemet. Denne fyren som er i ufrivillig sølibat har skjønt det: http://incel.myonlineplace.org/forum/showthread.php?t=14828 Det finnes også menn som er sjenerte, sliter med sosial angst og mangler trening i å omgås kvinner (eller sosial trening generelt). Hvis å lese The Game eller gå på sjekkekurs er det som skal til for å lære dem hvordan det går an å oppnå kontakt med en fremmed kvinne uten å bli avvist (og at å bli avvist ikke er noe man skal la seg knekke av), synes jeg det er flott. PUA-ene har ikke diktet opp ting kun for å tjene penger - de har hjulpet mange menn også. At ikke alle får det til er dessverre riktig, men på en annen side er det flott at menn som har som mål å bli playere mislykkes i å bli det (playere er ikke særlig sympatiske mennesker, skjønner du). Det er forresten en myte at kvinner er så opptatt av menns hår. De eneste jeg kjenner som bryr seg noe særlig om menns hår er menn selv. For min del er det viktigst at håret ikke er for langt og at frisyren ikke er altfor fancy (hanekam, rottehale, hockeysveis, fullt av hårprodukter eller barbert på sidene *grøss*). Da er skallet bedre. Jeg vil anslå at 99 % av menn har hårfrisyrer jeg ikke ville hatt noe imot at kjæresten min hadde, og skallet er definitivt på ja-listen (selv om noen menn kler det bedre enn andre) Ikke alle kvinner tiltrekkes av boybandgutter og modelljåler (med unntak av jenter under 16). Mange av oss foretrekker mannemenn Anonym poster: e974285fc3c58f35168e71b338a5117f 3
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2013 #299 Skrevet 14. januar 2013 Ifølge min søster så er skallede menn noe av det mest sexy som finnes, ikke skinna eller shava, men skalla Jeg har masse hår så det kan ikke være for å gi meg bedre selvtillitt. Anonym poster: d4cc31d3deca984aec8409b9399cb8c0 3
Gjest Katten. Skrevet 14. januar 2013 #300 Skrevet 14. januar 2013 kroppsspråk, tonalitet, holdning, glimt i øyet, = Noe som kommer naturlig for pene mennesker. Vett = Det incels, hvite riddere, nerder, etc bruker for validere sin egen eksistens samt rasjonalisere seg vekk fra det faktum at de er incels. "Sjarm" = Pent ansikt. Heh. Du har virkelig mye å lære om menneskelig kommunikasjon samt utvikling. 6
Fremhevede innlegg