Gå til innhold

Jenter har det utrolig lett


Jegern Puahate

Anbefalte innlegg

Gjest Lille-pus

Hvor er alle damene hans? Det er ikke bevis for noe som helst.

De kvinnene vil du aldri få noen antall på, for det er ikke noe du har noe med, og jeg sladrer ikke på mine beste venner.

Du tror meg ikke på mitt ord, nei hvorfor skulle du det ?

Og hvorfor skulle jeg tro på deg når du sier det er så synd på den stor majoritet av menn i dag, - mot det det var på din fars tid.

Det største problemet du nok har er innstillingen din. Jobb med den og lær å møte de mer sjenerte kvinnene, de somk ikke er queens av det hotteste utestedet, de som ikke er omringet av svære hunks med masse penger og ennå flere kroner på konto, de jentene som ønsker seg en vennlig og omtenkskom mann.

Men før du endrer den metale innstillingen din så er nok meget begrensede sjanser ja..

Endret av Lille-pus
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud. Jeg liker menn som er menn jeg. Og som trives med seg selv.

Så enkelt er det.

Selvfølgelig, kjekke menn trives med seg selv = Attraktivt.

Stygge menn har dårlig selvtillit = Creepy

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Kjendisbaldies teller ikke.

Selv krever jeg bare at dama er slank og sunn, noe dere kan avgjøre selv om dere er.

Hvorfor skulle hun, som per din tidligere definisjon kan få hvem hun vil ha, velge akkurat deg når du har den metale innstilling du har ?

Endret av Lille-pus
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig, kjekke menn trives med seg selv = Attraktivt.

Stygge menn har dårlig selvtillit = Creepy

Nei. Det er faktisk ikke sånn det er.

Kan godt hende at du finner de mennene jeg liker stygge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordofr skulle hun, som per din tidligere definisjon kan få hvem hun vil ha, velge akkurat deg når du har den metale innstilling du har ?

Det er ikke tema her. Det finnes metoder og måter for mindre pene menn og få seg damer på.

Ekstrem dominant oppførsel blandt annet er en mulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det er faktisk ikke sånn det er.

Kan godt hende at du finner de mennene jeg liker stygge.

Jeg får inntrykk av at du ikke liker smaken av sannheten du får servert, er det derfor du unngår den?

Mener du i fullt alvor at menns utseendet ikke spiller noen rolle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Det er ikke tema her. Det finnes metoder og måter for mindre pene menn og få seg damer på.

Ekstrem dominant oppførsel blandt annet er en mulighet.

Give me a break ! :hoho:

Dette er jo bare tull og tøys :lol:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får inntrykk av at du ikke liker smaken av sannheten du får servert, er det derfor du unngår den?

Mener du i fullt alvor at menns utseendet ikke spiller noen rolle?

Jeg prøver å si at det er ikke noe fasitsvar på hva som er pent. Det jeg syntes er pent, kan du finne stygt, og visa versa.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Give me a break ! :hoho:

Dette er jo bare tull og tøys :lol:

Langt derifra, jeg har selv bidratt med å utvikle en voldsteori om attraksjon. Vi har sett utallige tilfeller av gjennomsnittelig til mindre pene menn som likevel har draget ved hjelp av dominerende og bøllete oppførsel. Arfan Bhatti og Anders Breivik kan nevnes som eksempler på psykopater som er populære bland kvinner.

Det er en gammel naturlig mekanisme som trigges hos en del kvinner, de føler seg beskyttet av adferden til sånne typer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å si at det er ikke noe fasitsvar på hva som er pent. Det jeg syntes er pent, kan du finne stygt, og visa versa.

Beklager, men det er faktisk vitenskapelig bevist at skjønnhet kan måles, du bør google deg litt opp på temaet. Les litt om ansiktssymmetri for eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men det er faktisk vitenskapelig bevist at skjønnhet kan måles, du bør google deg litt opp på temaet. Les litt om ansiktssymmetri for eks.

Herregud. Dette blir for teit.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Skal du ha den harde sannhet før jeg legger meg, Jeger'n;

Kvinner vil ikke røre med en pinne en mann som er neddynket i sin egen bitterhet og hevngjerrighet, en som legger allt ansvar og all skyld for sin egen forståtte miserable tilværelse u over på uskyldige mennesker hvis eneste 'feil' er at de tilhører den gruppen han alt har plassert all skyld og alt ansvar hos.

Og som for å toppe kaken ehller ikke innser at en endring av denne innstillingen må begynne med en endring hos ham selv.

En slik mann vil svære få, om noen av oss så mye som røre med en pinne på 2 meters avstand.

Og se på den fasit jeg har gitt deg, og innse at det er kanskje ikke så rart at vi holder avstand til menne med slike inntilillinger.

Så kan man skylde på 2 cm for lav, 4 hårstrå for lite, biceps er 0,5 cm for liten i omkrets, akkurat så mye man bare klarer. Det vil uansett være å skyve den opprinnelige og egentlige årsaken ut av syne.

Jeg ser fakrisk ikke en eneste god grunn til at alle de flotte kvinnene her inne skal føle de må kunne forsvare at de selvsagt velger en mann etter oppførstel, verdier og mentalt innhold.

Det er nelig det vi gjør, sammen med det visuelle. Det er den enheten som betyr at en mann er tiltrekkende eller ikke.

Og m,ed den fasiten så ønsker jeg en god natt.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal du ha den harde sannhet før jeg legger meg, Jeger'n;

Kvinner vil ikke røre med en pinne en mann som er neddynket i sin egen bitterhet og hevngjerrighet, en som legger allt ansvar og all skyld for sin egen forståtte miserable tilværelse u over på uskyldige mennesker hvis eneste 'feil' er at de tilhører den gruppen han alt har plassert all skyld og alt ansvar hos.

Og som for å toppe kaken ehller ikke innser at en endring av denne innstillingen må begynne med en endring hos ham selv.

En slik mann vil svære få, om noen av oss så mye som røre med en pinne på 2 meters avstand.

Og se på den fasit jeg har gitt deg, og innse at det er kanskje ikke så rart at vi holder avstand til menne med slike inntilillinger.

Så kan man skylde på 2 cm for lav, 4 hårstrå for lite, biceps er 0,5 cm for liten i omkrets, akkurat så mye man bare klarer. Det vil uansett være å skyve den opprinnelige og egentlige årsaken ut av syne.

Jeg ser fakrisk ikke en eneste god grunn til at alle de flotte kvinnene her inne skal føle de må kunne forsvare at de selvsagt velger en mann etter oppførstel, verdier og mentalt innhold.

Det er nelig det vi gjør, sammen med det visuelle. Det er den enheten som betyr at en mann er tiltrekkende eller ikke.

Og m,ed den fasiten så ønsker jeg en god natt.

God natt, kanskje får du mareritt om å være en stygg mann på sjekkern, først da vil du forstå poenget mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoken-

Ja vitenskap er teit, liksom.

Nei, men overanalysering er teit. Du overanalyserer. Endret av Snoken-
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kvinner har det nok generelt sett lettere i ung-voksen alder. Men det er ikke fordi du er er så jævla stygg TS, det er fordi du er mentalt fucked (som så mange andre likestilte nordmenn med "snilt" kvinnesyn). Hvordan du ser ut, har nesten ingenting å si for hvor attraktiv du er. De fleste menn tror det, fordi menn setter utseesende høyere enn noe annet hos kvinner når det gjelder attraktivitet. Og "man kjenner andre på seg selv". Men kvinner har flere radaer du aldri vil forstå (fordi du ikke har noe som samsvarer) som fanger opp din selvtillit, selvsikkerthet, selvtilfredshet og dine "vibber" og vil utifra dette dømme deg i varierende grad. Så selv om du tror du blir dømt for ditt dårlige utseende blir du i virkeligheten dømt for dine dårlige signaler (som du ikke har altfor god kontroll på).

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Stronger

Ja, og ca 0.005% av menn har den passende ansiktsformen til å kle skallethet.

Det er en jo en typisk unnskyldning trekke frem særtilfeller.

Jeg trakk frem den første og beste jeg kom på. Dersom du ser på bilder av Vin Diesel, så ser du at han egentlig ikke har et typisk "perfekt" ansikt. Små øyne, potetnese osv.. But he pulls it off likevel, sikkert pga andre kvaliteter som veltrent kropp, god karriere osv.

post-43482-0-71460600-1357953622_thumb.j

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjendisbaldies teller ikke.

Selv krever jeg bare at dama er slank og sunn, noe dere kan avgjøre selv om dere er.

Hvorfor ikke?? Er ikke det eksisterende menn, da?

Kjæresten til ei venninne av meg er bald, og ganske kjekk! Zawadi er heller ikke så ille (han er ikke så kjent, men tror det skal komme opp et bilde om man googler).

Du svarte ikke på det med kortvokst. Tenner du på kortvokste jenter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker at du er elendig med damer, og derfor superbitter.

Mange som du ser på som stygg og chubby er populær blandt oss damer!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! (Til overskriften)

Min erfaring som jeg ser, er at kvinner har det vanskeligere. De "må" bruke sminke og klær, bruke mye tid på utseendet for å bli en helt annen utgave av seg selv. Altså mer sexy, tiltrekkende osv.

Jeg ser ut som et dass ustelt og uten sminke, om jeg sammenligner meg med en superhot..dame fra et magasin hvor bildet er redigert og hun veldig sminket "naturlig".

Gud som jeg misunner menn, dere har det så mye enklere for å se bra ut. Dere trenger ikke det eviglange tullballet for å se så mye bedre ut. D

Anonym poster: b9c5fc8c561d9d536ddf5630dde084f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...