Gå til innhold

Jenter har det utrolig lett


Jegern Puahate

Anbefalte innlegg

Det er det dummeste jeg noengang har lest.

Sannheten er så dum assa, også svir den litt, mest for oss stygge til gjennomsnittelige menn da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel holdningen og oppførselen din som gjør at du er attraktiv eller ikke. Ikke alt du ramser opp.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannheten er så dum assa, også svir den litt, mest for oss stygge til gjennomsnittelige menn da.

Hvis du tror det er sannheten er det veldig trist. Du burde kanskje jobbe litt med deg selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel holdningen og oppførselen din som gjør at du er attraktiv eller ikke. Ikke alt du ramser opp.

Menn flest er veldig like, men vi blir observert basert på forskjellige grunnlag.

Stygg mann = Negativ, pessimist, ekkel.

Gjennomsnittelig mann = Likegyldig, kjedelig

Kjekk mann = Positiv, optimist, spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tror det er sannheten er det veldig trist. Du burde kanskje jobbe litt med deg selv.

Du mener plastisk kirurgi?

Ja det ofte den eneste løsningen for mange menn der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt eksempel!

Axel henie hadde vel aldri vært brunstmateriale for deg dersom han ikke hadde vært kjendis? Om han var en ukjent? Noen ganger lurer på hva slags virkelighetforestilling dere lever i?

Forstår du ikke sånt selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner på slanke pinglegutter : )

Hva med skallede menn?

Kortvokste menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At kvinner ikke i det minste vil innrømme at de har det enklere på alle mulige måter gjør at man får en viss distansert avsky for kvinner og alt det kvinner står for.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At kvinner ikke i det minste vil innrømme at de har det enklere på alle mulige måter gjør at man får en viss distansert avsky for kvinner og alt det kvinner står for.

Ikke avsky men mer oppgitthet. De har mye mer mulighet til å påvirke sitt attraksjonsnivå enn menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Det ser ut til at du har misforstått meg litt, dette dreier seg ikke om hva kvinnen vil eller har vilje til - men hva hun har mulighet og tilgang til kontra menn,

Men du sier at hun har alle muligheter så lenge hun er kvinne og er slank.

Hvorfor har hun da ikke hatt sex alikevel ? Og det er ineg tvil om at det vil hun gjerne ha.

Her skal du få et eksempel på en mann som har så draget som ingen andre jeg kjenner.

Han stemmer ikke helt inn i standarden din er jeg redd, mne du ba om eksempler og her får du ett av mange:

Og så vil jeg meget gjerne vite hvordan det kan ha seg at han får, selv om han ikke faller inn i de fleste av kategoriene dine som være gjeldende for menn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med skallede menn?

Kortvokste menn?

Jeg tenner ikke på kortvokst, da jeg liker at menn ikke er mye lavere enn meg.

Men jeg kan komme med eksempler på mange skallede menn som er deilige!

Tenner du på kortvokste eller skallede damer? Det er jo ikke bare vi som "vet hva vi liker".

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med skallede menn?

Kortvokste menn?

Alle kvinner har den alminnelige forakt for menn. De eneste mennene kvinner godkjenner er menn de kjenner, menn som er kjendiser eller menn de har ligget med.

At kvinner ikke vil innrømme dette her er vel den største fornærmelsen, kvinner later som de ikke er selektive utseendemessing gjør at jeg lurer på hvor alminnelig er det egentlig at kvinner spiller skuespill? Smiler og ser deg rett inn i øya, at joda du er kjempekjekk du, en kanakanes kar, - bare synd jeg ikke vil ligge med deg.

Forakt kan dette her kalles. En meget alminnelig forakt.

Derfor forstår jeg religionenes hensikt med å "temme kvinner", kvinner er jo dårlige mennesker av lyst, - og ingenting får en jente til å smile og le så mye som når hun ser noen skade seg!

Kvinner vet dette her selv, det forklarer kvinnenes konstante dårlige samvittighet over å være et dårlig menneske.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du mener plastisk kirurgi?

Ja det ofte den eneste løsningen for mange menn der ute.

Det er veldig trist at du tror det. Men jeg tror egentlig ikke du er seriøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke avsky men mer oppgitthet. De har mye mer mulighet til å påvirke sitt attraksjonsnivå enn menn.

For eksempel en rik mann er attraktiv uansett hvordan han ser ut eller hvor gammel han er. Det er det som er det skumle med kvinner, - man vet ikke helt hva de er ute etter?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du sier at hun har alle muligheter så lenge hun er kvinne og er slank.

Hvorfor har hun da ikke hatt sex alikevel ? Og det er ineg tvil om at det vil hun gjerne ha.

Her skal du få et eksempel på en mann som har så draget som ingen andre jeg kjenner.

Han stemmer ikke helt inn i standarden din er jeg redd, mne du ba om eksempler og her får du ett av mange:

Og så vil jeg meget gjerne vite hvordan det kan ha seg at han får, selv om han ikke faller inn i de fleste av kategoriene dine som være gjeldende for menn.

Hvor er alle damene hans? Det er ikke bevis for noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tenner ikke på kortvokst, da jeg liker at menn ikke er mye lavere enn meg.

Men jeg kan komme med eksempler på mange skallede menn som er deilige!

Tenner du på kortvokste eller skallede damer? Det er jo ikke bare vi som "vet hva vi liker".

Kjendisbaldies teller ikke.

Selv krever jeg bare at dama er slank og sunn, noe dere kan avgjøre selv om dere er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig trist at du tror det. Men jeg tror egentlig ikke du er seriøs.

Hvis du tror dette er noen fordømt spøk så se dette:

Ikke nekt at menn drar nytte av prosedyrer som dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For eksempel en rik mann er attraktiv uansett hvordan han ser ut eller hvor gammel han er. Det er det som er det skumle med kvinner, - man vet ikke helt hva de er ute etter?

Rik mann = Gold diggers

Kjekk mann = Ekte attraksjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tror dette er noen fordømt spøk så se dette:

Ikke nekt at menn drar nytte av prosedyrer som dette.

Herregud. Jeg liker menn som er menn jeg. Og som trives med seg selv.

Så enkelt er det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...