Gjest winston Skrevet 12. januar 2013 #141 Del Skrevet 12. januar 2013 Herregud for en idiot. Hva pokker er dette incel- og hvite ridderpreiket? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 12. januar 2013 #142 Del Skrevet 12. januar 2013 Takk for at du demonstrerer ignoransen som florerer i vårt samfunn. En skallet man kan kanskje øke 1 til 2 på utseendeskalaen men vil aldri blir høyere enn 6, maksimalt 7 hvis han har fin benstruktur i ansiktet. En kvinne derimot vil bli ansett som over 7 bare hun er slank. Dette er fakta. Så FLOTT - da må jeg være minst en 7-er. Da tror jeg kanskje at jeg slenger på meg en dvassen kjeledress i dag! Og barberer vekk alt håret på hodet også (men ikke på resten av kroppen) ...dropper å rense hud, legge sminke.... og HELDIGVIS så har jeg A-cup fra naturen sin side, så slipper å gjøre noe på den fronten der! Og kanskje jeg skal slippe alt jeg har i hendene også; droppe studier og alt annet som er stress! Slitsomt med ambisjoner. Fortsatt en 7-er! Love my life. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #143 Del Skrevet 12. januar 2013 Hei Når det gjelder å fremstå som fysisk attraktiv er det mye lettere for kvinner enn menn i dagens samfunn. Det er litt synd - i og med utseendet har veldig mye å si for livskvalitet samt lykke i den moderne tidsalder. Dessverre er det nå sånn at en må bestå visse krav for å bli ansett som attraktiv. Her er en merkelig urettferdighet som det snakkes lite om: De fleste menn vil synes at en kvinne er attraktiv så lenge hun er slank - det er ofte det ENESTE kravet for at menn vil være fornøyde. Kvinner derimot er mye mer kresne. Dersom en mann er skallet = Incel. Dersom en mann er kortvokst = Incel. Dersom en mann ikke har det riktige ansikstrekkene ala en boyband-stjerne eller mannlig modell = Incel. Dersom en mann ser ut som en pingle = Incel. Legg merke til at kravene som kvinner har er faktorer som er helt uten for vår kontroll mens kvinner faktisk kan direkte påvirke sin egen skjønnhet ved simpelthen å trene litt og spise sunt - likevel så klager dere og kaller det slankehysteri ved enhver oppfordring til å ta muligheten for å direkte forme sin egen lykke. En skallet, stygg eller kort mann kan aldri få denne muligheten, tenk litt på det jenter. Det er selvfølgelig andre ting som kan påvirke en manns attraksjon som for eks penger, dominans og status men utseendet triumferer det meste ved første kontakt. Her finner dere en test som viser denne sannheten: http://www.puahate.c...ead.php?t=53095 Så reflekter litt over hvor mye seksuell makt dere kvinner har i dagens hypergamiske samfunn og besøk gjerne puahate.com hvor vi utformer diverse attraksjonsteorier basert på tester fra virkeligheten. Vi ønsker flere kvinnelige perspektiver rundt dette. det er no sabla tull... ikke alle kvinner tenker likt... jeg har vært sammen med alle de typene du beskriver over her BORTSETT fra :en som har ansiktstrekkene ala en "boyband"stjerne eller mannlig modell. slutt å dra alle over en kam! Anonym poster: c5292a2fd6f91eeb39ed9c1b94ec4464 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yacon Skrevet 12. januar 2013 #144 Del Skrevet 12. januar 2013 I følge TS er denne dama altså en 7'er fordi hun er tynn: https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTeQM9GsncuoDxcmrnmj_K1fJNQxRGpglhBTPgArxL8SSByfbUM 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missandei Skrevet 12. januar 2013 #145 Del Skrevet 12. januar 2013 Men hva er det egentlig snakk om her, bare ONS eller det å få seg et forhold? I og med at det er snakk om PUAs, er det vel snakk om ONS regner jeg med. Og der er nok jentene mer kresne enn gutta. Og så har du sånne som meg som ikke har ONS overhodet. Tror ikke det er like mange av gutta som av prinsipp ikke har ONS (ihvertfall ikke av de du møter på byen), og dermed blir det skjevfordelt på akkurat denne fronten. Er det snakk om forhold, er det nok veldig jevnt. Og det du sier om utseende er jo bare tull. Mener du at skjønnhetsskalaen for kvinner kun baserer seg på fettprosent?! Og det er mange menn som er skallet, som er hotte! Har hatt to forelesere i 30-årene, som begge mistet håret tidlig, men så og si alle jentene synes de var hotte. Som andre har skrevet, du virker veldig bitter og det er ihvertfall ikke attraktivt. Gi meg en lav mann uten hår, med humor og utstråling, fremfor en kjekk og bitter mann! Jeg er tynn og trener flere ganger i uka, men tror ikke mange menn ville ansett meg som toppen av skalaen alikevel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 12. januar 2013 Forfatter #146 Del Skrevet 12. januar 2013 Takk til alle hvite riddere, incels, feminister og andre uvitende kvinner. Dere bekrefter mine påstander. Utifra responsen her ser vi følgende: En mann som beskriver virkeligheten, at fysiske krav som ansikt, hår og høyde stilles til menn = Bitter, sjalu, dårlig personlighet, trist, etc. En kvinne som klager over slankepress = Offer for samfunnets kynisme, offer, har rett til å være sint og lei seg. Stygge incel menn som ikke har draget pga fysiske begrensinger utenfor egen kontroll, som om det ikke var deprimerende nok, må også høre at det er personligheten det er noe galt med. En ondskapsfull hersketeknikk kvinner tar i bruk for å unngå kritikk for enhver pris på dette, mens hvite ridder incels støtter opp om dette for å smiske med kvinnene. Overvektige kvinner, som ikke engang er incel, kan syte og klage over "overfladiske menn" mens de faktisk selv har mulighet til påvirke attraksjonnivået sitt. De gidder bare ikke. En skallet eller kortvokst mann hadde glatt trent beinhardt hver eneste dag om det kunne forbedre situasjonen. http://puahate.com/attachment.php?attachmentid=1633&d=1348381760 http://puahate.com/attachment.php?attachmentid=2016&d=1352349138 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 12. januar 2013 #147 Del Skrevet 12. januar 2013 Takk til alle hvite riddere, incels, feminister og andre uvitende kvinner. Dere bekrefter mine påstander. Utifra responsen her ser vi følgende: En mann som beskriver virkeligheten, at fysiske krav som ansikt, hår og høyde stilles til menn = Bitter, sjalu, dårlig personlighet, trist, etc. En kvinne som klager over slankepress = Offer for samfunnets kynisme, offer, har rett til å være sint og lei seg. Stygge incel menn som ikke har draget pga fysiske begrensinger utenfor egen kontroll, som om det ikke var deprimerende nok, må også høre at det er personligheten det er noe galt med. En ondskapsfull hersketeknikk kvinner tar i bruk for å unngå kritikk for enhver pris på dette, mens hvite ridder incels støtter opp om dette for å smiske med kvinnene. Overvektige kvinner, som ikke engang er incel, kan syte og klage over "overfladiske menn" mens de faktisk selv har mulighet til påvirke attraksjonnivået sitt. De gidder bare ikke. En skallet eller kortvokst mann hadde glatt trent beinhardt hver eneste dag om det kunne forbedre situasjonen. http://puahate.com/a...33&d=1348381760 http://puahate.com/a...16&d=1352349138 Hva betyr incel?? Og folk må få lov til å stille de kravene de selv ønsker til en partner (uavhengig av om de er menn eller kvinner). Jeg gidd ikke ligge med en person bare fordi vedkommende er slank, men ser ut som en hest i trynet. Det får dere PUA-ere ta dere av! Er vel ikke KVINNER sitt problem at menn sitt eneste krav til et ONS er fettprosenten til damen (dine ord). Jeg visste ikke at dette var tilfellet engang. Jeg skjønner egentlig ikke hva du vil med hovedinnlegget. Det første som slår meg er i hvert fall at du bør tenke litt lengre enn fettprosent neste gang du ser deg ut en dame. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amazing Cunt Wig Skrevet 12. januar 2013 #148 Del Skrevet 12. januar 2013 Det er grunn til å være særdeles skeptisk til troverdigheten til en mann som setter slank som eneste kriterie for hvem han ønsker å involvere seg romantisk og/eller seksuellt med. Hele tråden skriker etter oppmerksomhet! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 12. januar 2013 #149 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) Basic fact er at det ikke er så veldig vanskelig å avslører en oppplukks'artist' som er ute etter å få seg et en-natts-knull - og da er det mange av oss som går rolig videre. Incel er en forkortelse for involuntary celibacy (på godt norsk sekusell frustrasjon og jomfrudom til sen alder) Var ikke plaget av mareritt om å være en enesom, frustrert, lav ungkar med litt dype viker i natt nei Edit: Katt over tastatur gjør spennende ting med skriftstørrelser. Endret 12. januar 2013 av Lille-pus 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bagheera Skrevet 12. januar 2013 #150 Del Skrevet 12. januar 2013 Tja, kommer helt an på. Pene jenter har det lett uansett. Hos menn er det mange flere aspekter enn utseendet som spiller inn. Menn bør helst og ha humor, selvtillit, god jobb, penger, være velkledd, sosial status etc, etc. Så selv små stygge menn kan komme langt på sjekkemarkedet så lenge han står sterkt på de andre områdene. Jeg har slik sett mer sympati med jenter som virkelig ikke er pene å se på enn menn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 12. januar 2013 #151 Del Skrevet 12. januar 2013 Tradisjonelt sett er det jo slik at menn kan sjå omtrent så stygge ut som dei vil, berre dei har bra jobb/pengar/status, medan kvinner ikkje har noko anna å spele på enn utsjånaden sin. Eg meiner at dette er ei ekstrem generalisering, men han har likevel mykje meir rot i verkelegheita enn TS sin teori. Det held IKKJE å vera slank for å vera ei attraktiv kvinne. Det er då mange slanke kvinner med vidt forskjellig utsjånad. Det går fint an å vera stygg og slank At ein er slank er heller ingen garanti for fin kroppsfasong. At ein mann er kortvokst (som er eit PK ord for dverg), er sikkert ikkje noko sjekketriks, nei. Men lavare enn snittet trur eg ikkje er noko stort problem, sjølv om høgde verkar å vera eit kriterium for ein del damer. Lite hår trur eg har veldig lite å seie. T.o.m på seksualitets/singelforumet på KG, der det generelt er mange kresne folk, har eg aldri sett nokon ha mykje hår som krav. Til sjuande og sist har nok kvinner og menn det ganske likt. Og personlegdom er det viktigaste når det kjem til å vera i eit forhold, i alle fall for folk over 25 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 12. januar 2013 #152 Del Skrevet 12. januar 2013 Vær så snill å fortell meg at TS driver med satire? Jeg kan virkelig ikke med min beste - eller verste - vilje tro at det finnes mennesker der ute med et slikt verdensbilde. Det er i så fall bare uendelig trist. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Staketten Skrevet 12. januar 2013 #153 Del Skrevet 12. januar 2013 Vær så snill å fortell meg at TS driver med satire? Jeg kan virkelig ikke med min beste - eller verste - vilje tro at det finnes mennesker der ute med et slikt verdensbilde. Det er i så fall bare uendelig trist. Det han kjem med er skildring av den verkelege verda. De kvinner sit då i deira eigne boblar og er både totalt uvitande og sveiseblinde på ein gong. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alina X Skrevet 12. januar 2013 #154 Del Skrevet 12. januar 2013 Hehe morsom tråd. Det jeg lurer på, og nå spør jeg alle menn som mener kvinner har det så lett, er hvem sin "feil" er det?Er det var skyld at dere menn er så banale at de eneste kriteriene dere har er en heit kropp og et pent tryne?Er det ikke heller dere som burde lete litt lengre enn utseende? Og dette blir jo mest snakk om ONS, for vil man ha forhold så må man finne en som har en nogenlunde god personlighet og. Seriøst, jeg begynner å bli drittlei sånne jyplinger som løper rundt og snakker om prinsesse syndromet,pua og sjekkemarked kun basert på egne erfaringer via ONS. Samme folka som kommer med bannale biologiske forklaringer for hvorfor det er greit for menn å gjøre enkelte ting men ikke for kvinner.. Og til deg som starta tråden, faen du tåler INGEN motkommentarer, da drar du fram kortene: a.)Mostanderen er mann= bitter og sur, antageligvis også feminisert av "vaginalstaten". b.)Motstanderen er kvinne=feminist(what else...), overvektig,stygg og manglende selvinnsikt. Kan du ikke ha en diskusjon uten at du skal anklage dine meningmotstandere for å være både det ene og det andre?Det er nok du som er bitter,patetisk,dum,feit,stygg og whatever... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 12. januar 2013 #155 Del Skrevet 12. januar 2013 Kvinner har det ikke "utrolig lett". Men de hyler ikke så veldig mye opp om det og gjør ikke noe stort nummer av det. Ergo synes de heller ikke så mye i "vi har det så jævlig"-landskapet. TS og resterende bitre menn kan hyle så mye de vil - det forandrer ikke fakta. Men dere får jo litt oppmerksomhet, da - som i denne tråden. Håper det hjelper. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 12. januar 2013 #156 Del Skrevet 12. januar 2013 Det han kjem med er skildring av den verkelege verda. De kvinner sit då i deira eigne boblar og er både totalt uvitande og sveiseblinde på ein gong. Ah, du er en av de "mine erfaringer er den virkelige verden, dine erfaringer er ikke like virkelige og sanne som mine"-folka. Mon tro hvem det er som er sveiseblind her. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #157 Del Skrevet 12. januar 2013 http://4.bp.blogspot.com/--rOIve2pshk/UNBnJvCp11I/AAAAAAAABg8/2UGZqLiHHgc/s1600/87abbac24dfdf74613c2531a58228e20.jpg Anonym poster: caf9aa30ed761e8aecc8576d5d518a2b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2013 #158 Del Skrevet 12. januar 2013 Stakkars menn ass, nææmen stilles det krav til dere nå plutselig?uff da....velkommen til kvinners verden da, vi har hatt det slik alltid....NOW ITS YOUR TIME BITCHEEEEEEES!!!!! Anonym poster: f8be9f5f2c8da62d01eb63aad27a966a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 12. januar 2013 Forfatter #159 Del Skrevet 12. januar 2013 Vær så snill å fortell meg at TS driver med satire? Jeg kan virkelig ikke med min beste - eller verste - vilje tro at det finnes mennesker der ute med et slikt verdensbilde. Det er i så fall bare uendelig trist. Jada, det er bare et "verdensbilde" jeg har.. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=713759 Den holdningen en møtes med her blir som rike som benekter at at det finnes fattigdom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 12. januar 2013 Forfatter #160 Del Skrevet 12. januar 2013 Herregud for en idiot. Hva pokker er dette incel- og hvite ridderpreiket? Incel hvit ridder detected. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg