Gå til innhold

Sex med eldre/gamle menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet
22 minutter siden, Mæn40 skrev:

Høres litt ut som du driver veldedighet. 

Men nå skal det sies at vi "gamle" klarer fint å ha fantastisk sex uten å ha med yngre kvinner.

Noen kan se på det som veldedighet, men jeg har selv stor glede av det. 
Dere kan selvsagt ha god sex med likealdrende også, men mange av dere fantaserer om unge jenter som meg. 
og det er jo alltid moro å kunne hjelpe folk med å oppfylle fantasier. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Sørlandsjenta02 said:

Dere kan selvsagt ha god sex med likealdrende også, men mange av dere fantaserer om unge jenter som meg. 

Du har nok helt rett i at fantasiene er der for mange, og det er egentlig helt naturlig. Menn slutter ikke å ha kjønnsdrift eller øyne når man blir eldre. 

Personlig har jeg ingen erfaring med eller planer om å prøve yngre damer, men skulle en falle i fanget mitt skulle jeg vurdert det.

• Liker 2
Skrevet
26 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Så sant så sant

Skrevet

Det er nok en fantasi mange voksne menn har. Både det å ligge med helt unge jenter, og det å bli ønsket av helt unge jenter. Det er bra for både selvfølelsen og selvtilliten. Og det er helt fair, mange av dem ser fantastiske ut og har nydelige kropper. 

Når det derimot beveger seg fra fantasi og over i virkeligheten, er det sjelden bra sex med disse yngste. Flertallet bare ligger der, evt stønner litt. Sex er noe man ha sammen, ikke noe menn gjør med damer. De voksne damene er ofte tryggere på seg selv, de kjenner seg selv og kroppen sin, de begjærer, og ikke bare vil begjæres. De vet hva de vil ha, og de vet å nyte. På samme måte som disse ungjentene vil at vi "gamliser" skal ta for oss så de føler seg begjært, så tenner vi på damer som viser at de begjærer oss. Det beste er ikke sex med noen som vil være et trofe. Man må ha et samspill som er vanskelig å få til med veldig unge. Voksne damer er mer tilstede, de deltar aktivt, og de får flere orgasmer (som også tenner oss enda mer). 

Anonymkode: 2a73b...cb2

• Liker 4
Skrevet
51 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Noen kan se på det som v men jeg har selv stor glede av det. 

Vi deler faktisk samme syn vi to, og det kom egentlig ikke som noen bombe. Jeg tror det ligger mye omsorg bak dette med å la noen få oppleve, noe de kanskje aldri ville ha fått uten deg. Stemmer ikke det da?

Jeg tenker slik i alle tilfeller der det er aldersforskjell.... Veldedighet nei, jeg kaller det omsorgsknulling... Og for min del er sexen er like deilig som med gjevngamle... og følelsen etterpå av å ha hjulpet noen er mye bedre enn ellers...

...og ja, det er jo alltid moro å kunne hjelpe folk med å oppfylle fantasier, vi har det iallefall såpass gøy at vi treffes gjerne igjen🙈

Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse. Elaine Marley, mod.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok en fantasi mange voksne menn har. Både det å ligge med helt unge jenter, og det å bli ønsket av helt unge jenter. Det er bra for både selvfølelsen og selvtilliten. Og det er helt fair, mange av dem ser fantastiske ut og har nydelige kropper. 

Når det derimot beveger seg fra fantasi og over i virkeligheten, er det sjelden bra sex med disse yngste. Flertallet bare ligger der, evt stønner litt. Sex er noe man ha sammen, ikke noe menn gjør med damer. De voksne damene er ofte tryggere på seg selv, de kjenner seg selv og kroppen sin, de begjærer, og ikke bare vil begjæres. De vet hva de vil ha, og de vet å nyte. På samme måte som disse ungjentene vil at vi "gamliser" skal ta for oss så de føler seg begjært, så tenner vi på damer som viser at de begjærer oss. Det beste er ikke sex med noen som vil være et trofe. Man må ha et samspill som er vanskelig å få til med veldig unge. Voksne damer er mer tilstede, de deltar aktivt, og de får flere orgasmer (som også tenner oss enda mer). 

Anonymkode: 2a73b...cb2

Nei! Nei! Nei! Du kan ikke omtale unge damer som unge jenter! I din sammenligning med voksne damer, så høres det ut som du snakker om barn/ungdom! 

Anonymkode: 754ab...4f8

Skrevet
4 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Vi deler faktisk samme syn vi to, og det kom egentlig ikke som noen bombe. Jeg tror det ligger mye omsorg bak dette med å la noen få oppleve, noe de kanskje aldri ville ha fått uten deg. Stemmer ikke det da?

Jeg tenker slik i alle tilfeller der det er aldersforskjell.... Veldedighet nei, jeg kaller det omsorgsknulling... Og for min del er sexen er like deilig som med gjevngamle... og følelsen etterpå av å ha hjulpet noen er mye bedre enn ellers...

...og ja, det er jo alltid moro å kunne hjelpe folk med å oppfylle fantasier, vi har det iallefall såpass gøy at vi treffes gjerne igjen🙈

Helt sant. Omsorg, men samtidig deilig. :)

Skrevet
1 minutt siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Helt sant. Omsorg, men samtidig deilig. :)

Gamle griser grynter best

Skratter

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Master1 skrev:

Gamle griser grynter best

Skratter

Hihi. Hel sant. De spruter derimot ilke like godt. :)

Skrevet
Akkurat nå, Sørlandsjenta02 skrev:

Jo JO det var da din beskrivelse av spruten....

tror min er tilnærmet like kraftig ....

Om det er noen timer siden sist

ja ja det var vel i grunnen egen reklamen det da

skratter

M@ster

Skrevet
1 minutt siden, Master1 skrev:

Jo JO det var da din beskrivelse av spruten....

tror min er tilnærmet like kraftig ....

Om det er noen timer siden sist

ja ja det var vel i grunnen egen reklamen det da

skratter

M@ster

Hehe. Alle regler har unntak. Du har sikkert tatt godt vare på kroppen og kuken din. :)

Skrevet
6 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Hehe. Alle regler har unntak. Du har sikkert tatt godt vare på kroppen og kuken din. :)

Mest på kuken da

skratter er i toppform hver eneste dag

Uten morgen brød er det bare å legge seg igjen ....

skratter

M@ster

Skrevet
7 minutter siden, Master1 skrev:

Mest på kuken da

skratter er i toppform hver eneste dag

Uten morgen brød er det bare å legge seg igjen ....

skratter

M@ster

Helt sant. Ingenting er som å våkne in til et morrabrød

Skrevet
5 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Helt sant. Ingenting er som å våkne in til et morrabrød

Pass på tenna det er knallhardt vettu

M@ster

Skrevet

Herregud for en tråd😅....for alle del, kos dere med å være et verktøy for overmodne menn. Å like unge er en ting, når man bevisst går etter dem, blir jenta bare en bruksgjenstand uansett.

Så og si samtlige eldre menn som har skrevet her inne, skriver på en spesiell måte og bekrefter det ymse man tenker om dem..

"Lita og nett, ung og fast og trang", snakker om sædsprut osv

Anonymkode: 23641...011

• Liker 5
Skrevet
På 4.11.2020 den 20.35, Sørlandsjenta02 skrev:

Spruter 20-29åringer bra? 

Anonymkode: c8594...d67

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjorde du gullet ;) på samme alder .. Dust.. sædsprutskryt.. Ærlig, er det bare ekkelt kliss-- Men vi later som noen ganger.. for deres skyld.. Realitet  seigt kliss.. æsjjjjj.. på vår kropp... vaskes vekk med en gang du er vekk... Og selvfølgelig sier vi at vi lar det være på-- fordi duuu er spes...

Anonymkode: c740c...ecc

• Liker 1
Skrevet

Jeg fantaserer også litt om en eldre kjekk mann som har holdt seg godt og som vet hva han vil i senga... (og som vil bruke og nyte min «unge» kropp).😍 Men det får bli med fantasien. Har samboer. 
Vi driver heldigvis på med litt rollespill i blant. Så da får jeg litt utløp for enkelte fantasier og får føle meg litt «brukt» og skitten med han istedet😜 

Anonymkode: db541...4dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...