Gjest Eurodice Skrevet 10. januar 2013 #41 Skrevet 10. januar 2013 (endret) Altså forandrer den seg, men du kan trene den tilbake. Jeeze, noen som er op deffensiven i dag Anonym poster: 2adc265acdb8fc84aa77863ca5e74b6d Du er kranglete. . Jeg som kvinne selv vet vel best hvordan kvinnekroppen fungerer. Dere unge jyplinger kan bare klappe igjen! Endret 10. januar 2013 av Niennas 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2013 #43 Skrevet 10. januar 2013 Du er kranglete. . Jeg som kvinne selv vet vel best hvordan kvinnekroppen fungerer. Dere unge jyplinger kan bare klappe igjen! Jeg bare rettet på deg da det du tydeligvis motsa deg selv. Anonym poster: 2adc265acdb8fc84aa77863ca5e74b6d 1
Gjest Lille-pus Skrevet 10. januar 2013 #44 Skrevet 10. januar 2013 (endret) Jeg bare rettet på deg da det du tydeligvis motsa deg selv. Anonym poster: 2adc265acdb8fc84aa77863ca5e74b6d La oss nå få den avsporingen ferdigkjørt da Til det trenger vi din alder og ditt erfaringsunderlag (antallet kvinner inndelt i aldersgrupper og fordelt på dem som har født barn og dem som ikke har født barn) Så, til TS: Ingen direkte uvanlig fantasi du har. Så vil du ser annerledes på begrepet 'eldre' når du selv blir litt eldre. Får jeg tippe disse mennene du tenner på er på alder med din fars kompiser ? Hva disse mennene selv ville tenkt med hensyn til de beskrivelsene du bruker i fantasien din, - det vil nok være forskjellig, men at de vil bruke begreper som å oppleve litt ungdom igjen vil forutsette at disse mennene ser på seg selv som 'gamle'. Og vet du, det gjør de så absolutt ikke ! Pus rolig med maven og fantaser i vei Edit:Typo Endret 10. januar 2013 av Lille-pus 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2013 #45 Skrevet 10. januar 2013 Nå er det vel omtrent like vanlig for en på din alder å ha sex med poteter som å ha det med kvinner på 70, så du er neppe helt representativ i sammenhengen.. Kvinnekroppen fungerer selvsagt likt, men det er ikke det samme som at den oppleves likt. Det samme gjelder jo for mannekroppen.. Ser ikke noen grunn til at folk skal la seg provosere av det. Denne bør du nok forklare. Anonym poster: a230b0b39fb7daf634fe0de2f499c6b3 1
RoH Skrevet 10. januar 2013 #46 Skrevet 10. januar 2013 (endret) Er en del jenter på 20 som er temlig dvaske. Er en del damer på 40 som er fult på høyden. Så her hadde det nok blitt ja takk begge deler , om jeg da forsatt var på markedet. Nei forresten det var spørsmål om gamle menn. Hmm. Ikke i dag. Ikke de unge heller. Endret 10. januar 2013 av RoH 1
Jalp Skrevet 10. januar 2013 #47 Skrevet 10. januar 2013 Mye generalisering i denne tråden. Fantasien til TS er helt uproblematisk og ganske vanlig. Selv er jeg vel for olding å regne, men fjortis eller yngre kvinner tenner ikke meg. Vakre, bevares, men de forstår ofte ikke hva sex kan være. Det er kropp, fasade, slanking, sminke og klær som gjelder, og alle orgasmene hun mener å kunne kreve. Man glemmer at sex handler om tenning og hva som foregår i hjernen til et menneske. Det er lagt å foretrekke å ha sex med et menneske som har levd et liv. Kanskje det nettopp er dette TS har forstått? 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2013 #48 Skrevet 10. januar 2013 Tøysekopp. Det er først når man får barn, eller hvis man ikke bruker skjeden at den endrer seg. Tyngdekraften påvirker pupper og rompe, men ikke indre organer. Anonym poster: 7853f1752ed67983c91a3bccac1c6fd9 Mannen min sier at sexen er bedre enn noensinne etter at jeg har født, og jeg synes det samme. Barnefødsler trenger altså ikke å være negativt i det hele tatt. Anonym poster: 039de041b55ef3af0fc09bb6ef5b2853
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2013 #49 Skrevet 10. januar 2013 Mye generalisering i denne tråden. Fantasien til TS er helt uproblematisk og ganske vanlig. Selv er jeg vel for olding å regne, men fjortis eller yngre kvinner tenner ikke meg. Vakre, bevares, men de forstår ofte ikke hva sex kan være. Det er kropp, fasade, slanking, sminke og klær som gjelder, og alle orgasmene hun mener å kunne kreve. Man glemmer at sex handler om tenning og hva som foregår i hjernen til et menneske. Det er lagt å foretrekke å ha sex med et menneske som har levd et liv. Kanskje det nettopp er dette TS har forstått? Nettopp. Unge gutter leker akrobatikk i sengen, forventer multiorgasmer osv. Anonym poster: f9a6c93dae5b6fd08b349aa2c30f8ea4 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2013 #50 Skrevet 10. januar 2013 Nettopp. Unge gutter leker akrobatikk i sengen, forventer multiorgasmer osv. Anonym poster: f9a6c93dae5b6fd08b349aa2c30f8ea4 Mens unge kvinner ligger stive og lurer på hvordan de tar seg ut og ber typen ikke ødelegge frisyren. Og etterpå skriver de på facebook om at sengekameraten hadde for liten penis. Anonym poster: 125712fde1404c328411f3d407b5c6f7 2
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2013 #51 Skrevet 10. januar 2013 Hva er en eldre mann egentlig? Over 45år?
Longgone Skrevet 10. januar 2013 #52 Skrevet 10. januar 2013 Før jeg ble sammen med min kjære likte jeg bare eldre menn. Faktisk hadde jeg sex med min 20 eldre trener da jeg var 17. Jeg synes ikke det er en unaturlig fantasi, men jeg ser kanskje nå når jeg har blitt sammen med en jevnaldrene at det virker litt "sykt" fra utsiden.
Gjest Eurodice Skrevet 10. januar 2013 #53 Skrevet 10. januar 2013 Hva er en eldre mann egentlig? Over 45år? Ja, for TS er 45 år og over eldre, fra 60 år gammel.
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2013 #54 Skrevet 10. januar 2013 Ja, for TS er 45 år og over eldre, fra 60 år gammel. I følge min gamle mor (over 65) og kjæresten (også over 50år) så har sex aldri vært så bra som nå. Det betyr jo at vi andre som er langt yngre har endel å glede oss til.
Gjest norah Skrevet 10. januar 2013 #55 Skrevet 10. januar 2013 Før jeg ble sammen med min kjære likte jeg bare eldre menn. Faktisk hadde jeg sex med min 20 eldre trener da jeg var 17. Jeg synes ikke det er en unaturlig fantasi, men jeg ser kanskje nå når jeg har blitt sammen med en jevnaldrene at det virker litt "sykt" fra utsiden. Jeg tenker det er ganske sykt av en mannlig 20 år eldre TRENER å knulle ungjentene på laget, ja. En oppegående voksen person ville latt det bli med fantasien da det er et enormt tillitsbrudd. Han hadde nok ikke beholdt den trenerjobben om det kom ut, nei - og det er det jo en god grunn for.Er uansett stor forskjell på 17 år og treneren, og TS på 22 med en eldre hvilkensomhelst mann. Når det er sagt så er nok fantasien til TS helt normal, den. Jeg hadde den dog ikke selv på den alderen, og trodde heller ikke vaginaen min var trang grunnet alder. Ellers tror jeg muligens Jalp sin teori ikke er helt riktig - hun vil jo ikke ha sex med en som har "seksuell erfaring og kan tilfredsstille henne" - hun vil være i sentrum, i kraft av å være "ung, trang, noe helt uimotståelig". Jeg ble jo sjekket opp som bare faen når jeg fylte 30 av yngre gutter - som påstod at "du ser maks 25 ut" - men vi vet jo alle at de ville jeg, en mer erfaren kvinne(som fortsatt har utseendet på plass siden man "kun" er 30), skulle lære dem noen virkelig heite triks - så de kunne virke amazing in bed for sine fremtidige kjærester. Tipper ingen her rabler overendre av den meget vanlige fantasien og praksisen til yngre gutter - som de gjør over TS sin fantasi 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2013 #56 Skrevet 10. januar 2013 Ja, for TS er 45 år og over eldre, fra 60 år gammel. Du er virkelig i overgansalderen ELLER at du ikke liker at kroppen din eldnes. Tar deg nær av ALT jeg har skrevet her inne. Hvis du ikke har noe bedre å komme med, kan du gå å ha sex med alle de mennene du påstår at du kan få! Anonym poster: be2647d24983266c2e8db38df08a37f8 10
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2013 #57 Skrevet 10. januar 2013 Du er virkelig i overgansalderen ELLER at du ikke liker at kroppen din eldnes. Tar deg nær av ALT jeg har skrevet her inne. Hvis du ikke har noe bedre å komme med, kan du gå å ha sex med alle de mennene du påstår at du kan få! Anonym poster: be2647d24983266c2e8db38df08a37f8 Her er det ingen som har tatt seg nær av noe som helst, det er bare den her troen din på at sex er over når ungdommen forsvinner som irriterer.
Gjest Eurodice Skrevet 10. januar 2013 #58 Skrevet 10. januar 2013 (endret) Du er virkelig i overgansalderen ELLER at du ikke liker at kroppen din eldnes. Tar deg nær av ALT jeg har skrevet her inne. Hvis du ikke har noe bedre å komme med, kan du gå å ha sex med alle de mennene du påstår at du kan få! Anonym poster: be2647d24983266c2e8db38df08a37f8 Jeg refererer bare det du selv har sagt om eldre/gamle menn. Jeg tar meg ikke nær av noe og er heller ikke i overgangsalderen. Kroppen min er bra nok, den. Det jeg skrev om alle disse unge mennene, var (nesten ) bare tull. Det trodde jeg skulle være opplagt . Endret 10. januar 2013 av Arabella
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2013 #59 Skrevet 10. januar 2013 Jeg mener ikke å kalle folk gamle eller eldre for de som har stusset på dette. Når farmor døde 78 år gammel, så døde hun jo alt for tidlig, ikke sant. Så det er ikke slik jeg ser det. Men ELDRE menn er vell ikke farlig å si?? huff... Og jeg mener da ikke at kvinnenes kropp forfaller så jævlig! Men dere kan da innrømme at det henger litt her og der! Jeg har da mange kvinner i livet mitt, så jeg ser det med mine egne øyne, ingen grunn til å benekte det. Mener du at gamle damer(får jeg lov til å si det?) fremdeles har den kroppen de hadde før? Og når du ser på gamle( ) bilder av deg selv på stranden, føler du ikke at du har forandret deg? At noe var bedre før?... Og til det fødselsgreiene noen snakker om: Noen utvider seg, andre gjør det ikke. Vet om de som opplever begge deler! Denne tråden er ikke for å rakke ned på andre, heller ikke for at dere skal tro at jeg føler meg "spesiell", for det gjør jeg aldeles ikke! Så hold kjeft om at jeg mener at jeg er guds gave og er bedre enn de eldre. Sikkert mange middelaldrende kvinner som er MYE diggere enn meg! Men herregud, jeg forteller om fantasien min her! JA dere er godt bevart, JA dere har trange fitter enda.. Jeg starta ikke denne tråden for å finne ut gjennomsnittsareal av kvinners intimområde. En ting jeg fant ut da: Over gjennomsnittet tar seg nær av en ung jentes fantasier!! Uansett, takk til dere som har sagt at det ikke er så veldig uvanelig. Blir litt letta av det Anonym poster: be2647d24983266c2e8db38df08a37f8 7
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2013 #60 Skrevet 10. januar 2013 Helt enig med alt du skriver, TS! Men det er vanskelig å komme med en slik statement på et forum hvor det flommer over av kvinner som er ferdig med sin glansperiode De rotter seg sammen. Jeg har også fantasier om eldre menn, gjerne 40-50 år gamle. Erfaring, kunnskap, rynker, skjeggstubber og grå hår på brystet... *drømme seg bort* Jeg er 18 Anonym poster: 2adc265acdb8fc84aa77863ca5e74b6d 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå