Gjest Uanonymbruker Skrevet 11. januar 2013 #81 Skrevet 11. januar 2013 (endret) - Endret 17. januar 2013 av Uanonymbruker 2
Jalp Skrevet 11. januar 2013 #82 Skrevet 11. januar 2013 Jeg er uenig med dem som sier at kvinner "forfaller" med alderen. Selvfølgelig skjer det fysiske endringer, men det er faktisk ikke slik at fysikken en det eneste av verdi. Hun kan gjerne ha litt rynker, men da har de ofte også øyne som bare ved et bikk avslører at det vet, forstår, anerkjenner andre verdier som gir en helt annen tilnærming til sex. Så tror jeg mange menn med alderen tilegner de samme egenskapene, klokskapen og kunnskapen om relasjonenes verdier som gjør at sex i langt større grad handler om den spesielle kontakten, respekten, intimiteten og ikke minst anstendigheten. Forståelsen av hva intimitet og sex handler om, utvikler seg for mange med årene. Det handler f. eks aldri om hvor trang hennes skjede er. Man er rett og slett ikke der. 3
Gjest Lille-pus Skrevet 11. januar 2013 #83 Skrevet 11. januar 2013 (endret) Hvis jeg skal gjette litt (og det tillater jeg meg glatt å gjøre) så har jeg en liten mistanke om at disse forestillingene om det dramatiske fysiske forfall i teorien kan ha en årsakssammenheng i noe så enkelt som at de unge kvinnene ubevisst sammenlikner egen opplevd attraktivtet med mors attraktivitet slik den unge ser den. I samme slengen har jeg en liten mistanke om at faktisk også unge menn ubevisst gjør en sammenlikning mellom egen opplevd attraktivitet og den hos sin far. Da er ikke veien langt for de unge kvinnene til å fantasere om fars kompiser eller om om den middelaldrende gymlæreren. Og for unge menn å fantasere om mutter'n til kompisen, - hun som er en skikkelig MILF. Og til å få noe av den innstilling som norah så elegant beskriver. Unaturlig er det ikke, og fantasier er både gratis og uten begrensninger. Da jeg selv var 16, og akkurat lovlig kunne gå på fest på lokalet så syntes vi jentene at gutta på 27 var jo nesten for pensjonister å regne i alder. - dert er noe med hvor du selv er og hvordan du opplever differansen. Dermed er det ikke så rart om unge kvinner på 20 har fantasier om 'gamle gubber på 45 med rynker og grått hår'. Edit: Fjernet en trykkfeil. Uendret innhold. Endret 11. januar 2013 av Lille-pus 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #84 Skrevet 11. januar 2013 Er vel bare å finne fram noen gamle jazz-skiver, pipa og cordfløyelsebuskene og dra på sjekkern da! Dette tror jeg nok stemmer. Det ligger helt sikkert en god del selvopptatthet og selvsentrerthet her. Jeg har nemlig vært borti noe av det samme, men da med motsatt fortegn. Jeg er en 42 år gammel kvinne som ser ganske bra ut, og jeg får massevis av sextilbud fra menn (gutter) i begynnelsen av tyveårene. Jeg får inntrykk av at de tror at de kan imponere meg med sine unge kropper og gjennom å være veldig virile og ivrige. Men sannheten er at det finnes en god del menn på min egen alder som har minst like fin kropp, og som heller ikke har noen som helst problemer med å "få den opp". Og når disse dessuten er mye mer erfarne, og at vi kommuniserer på et helt annet plan ettersom vi befinner oss litt på samme sted i livet og har litt lignende erfaringer, sier det seg selv at guttunger på 23 blir fullstendig uinteressante. Dette ser det ut til at mange unge gutter har litt vanskelig for å forstå. For dem er det nesten uforståelig at jeg er helt uinteressert, for de innbiller seg tydeligvis at de skal være en slags Guds gave til meg i kraft av sin unge alder, Men den gang ei. Anonym poster: a262cc9217731393c320d7b02cf24082 #62 har veldig gode poeng. På en måte, kanskje. Men på den andre siden så sies det jo at kvinner eldes som melk, mens menn eldres som vin. Ikke uten grunn, kanskje? Kvinner er på sitt vakreste i 20-årsalderen, mens menn kan holde på kjekkheten langt oppi 60-årene. Eksempelvis er det masse eksempler på "eldre" kjekke mannlige skuespillere, som også unge kvinner finner attraktive: George Clooney, Pierce Brosnan, Brad Pitt osv.. Hvor mange kvinner fins det i 50-60-årene som menn sikler etter? Det er heller ikke uten grunn at disse velger koner/kjærester som er nevneverdig yngre enn seg selv. Anonym poster: aeb18c4b36ae9db1efa85df06a96a6cd 3
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2013 #85 Skrevet 11. januar 2013 Jo, mang en vin som blir bitter med årene. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 11. januar 2013 #86 Skrevet 11. januar 2013 (endret) På en måte, kanskje. Men på den andre siden så sies det jo at kvinner eldes som melk, mens menn eldres som vin. Ikke uten grunn, kanskje? Kvinner er på sitt vakreste i 20-årsalderen, mens menn kan holde på kjekkheten langt oppi 60-årene. Eksempelvis er det masse eksempler på "eldre" kjekke mannlige skuespillere, som også unge kvinner finner attraktive: George Clooney, Pierce Brosnan, Brad Pitt osv.. Hvor mange kvinner fins det i 50-60-årene som menn sikler etter? Det er heller ikke uten grunn at disse velger koner/kjærester som er nevneverdig yngre enn seg selv. Anonym poster: aeb18c4b36ae9db1efa85df06a96a6cd Det sies også at "Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves" og at "Kunnskap kommer med alder og erfaring". Ikke uten grunn kanskje ? Jeg tror mennesker velger partner mer utifra ønsket om å finne et annet menneske man matcher på både mentalt og fysisk nivå i livet. At da en antagelig meget ung kvinne under AB-hatt skal kunne påstå seg å eie en fasit hugget i sten for begge kjønn og alle aldre blir nesten mest morsomt. Ei heller tror jeg at en meget ung kvinne er den rette til å kunne vite med absolutt sikkerhet hva som tiltrekker enhver mann i enhver alder. Den fasiten vil jeg ikke selv påberope meg å inneha, for jeg vet jeg aldri kommer til å eie en slik absolutt fasit gjeldende for alle individer av et kjønn. Jeg kan bare eie en øket forståelse av at mennesker tiltrekkes av ulike egenskaper hos hverandre, og at ikke alle er like. Edit: Presisert litt og kastet ut Leif. Endret 11. januar 2013 av Lille-pus 1
Charlie. Skrevet 11. januar 2013 #87 Skrevet 11. januar 2013 (endret) På en måte, kanskje. Men på den andre siden så sies det jo at kvinner eldes som melk, mens menn eldres som vin. Ikke uten grunn, kanskje? Kvinner er på sitt vakreste i 20-årsalderen, mens menn kan holde på kjekkheten langt oppi 60-årene. Eksempelvis er det masse eksempler på "eldre" kjekke mannlige skuespillere, som også unge kvinner finner attraktive: George Clooney, Pierce Brosnan, Brad Pitt osv.. Hvor mange kvinner fins det i 50-60-årene som menn sikler etter? Det er heller ikke uten grunn at disse velger koner/kjærester som er nevneverdig yngre enn seg selv. Anonym poster: aeb18c4b36ae9db1efa85df06a96a6cd Du nevner 3, så jeg nevner 3: Sharon Stone Julianne Moore Madonna Endret 11. januar 2013 av Charlie. 3
Gjest Uanonymbruker Skrevet 11. januar 2013 #88 Skrevet 11. januar 2013 (endret) Du nevner 3, så jeg nevner 3: Sharon Stone Julianne Moore Madonna Du kan jo ikke sammenlikne menn og kvinner på den måten, du må jo sammenligne dem på likt grunnlag. Dvs sånn de ser ut til hverdags, når de ikke er dollet opp på den røde løperen og photoshoppet. Madonna Julianne Moore Sharon Stone Endret 11. januar 2013 av Uanonymbruker 3
Gjest Gunfreak Skrevet 11. januar 2013 #89 Skrevet 11. januar 2013 Når jeg passerer overgangsalderen så skal jeg være stappfull av botox og operere kjønnsleppene mindre så jeg kan være attraktiv for unge gutter. Jeg regner med at "eldre menn" ikke er særlig mye å trakte etter når jeg blir 55. Ikke mye å sikle på når de "eldre mennene" nærmer seg 100 og har pungen på knærne. Så da skal jeg bli cougar istedet, en sånn en med whiskey-stemme Hvorfor vente, jeg er et år yngre enn deg, du kan være cougeren min!
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #90 Skrevet 11. januar 2013 Du kan jo ikke sammenlikne menn og kvinner på den måten, du må jo sammenligne dem på likt grunnlag. Dvs sånn de ser ut til hverdags, når de ikke er dollet opp på den røde løperen og photoshoppet. Madonna Julianne Moore Sharon Stone Enig og ellers synes jeg ikke det med bilder av kjendiser har så mye for hvordan vanlige eldes. Pitt, depp, osv er unntakene. Anonym poster: 44bedaf7ba7215dd09ea63d61b8406c4
Charlie. Skrevet 11. januar 2013 #91 Skrevet 11. januar 2013 Du kan jo ikke sammenlikne menn og kvinner på den måten, du må jo sammenligne dem på likt grunnlag. Dvs sånn de ser ut til hverdags, når de ikke er dollet opp på den røde løperen og photoshoppet. Javel, og hvordan ser George Clooney, Pierce Brosnan og Brad Pitt ut til hverdags? 3
Gjest Raindrops Skrevet 11. januar 2013 #92 Skrevet 11. januar 2013 Pierce har iallefall sett bedre dager. 7
Gjest Raindrops Skrevet 11. januar 2013 #93 Skrevet 11. januar 2013 (endret) Ikke at det er noe galt med han altså, men han ser ikke ut som noe annet enn en vanlig mann i 50-60åra. Endret 12. januar 2013 av Raindrops 2
Gjest Uanonymbruker Skrevet 11. januar 2013 #94 Skrevet 11. januar 2013 Javel, og hvordan ser George Clooney, Pierce Brosnan og Brad Pitt ut til hverdags? Som vanlige kjekke og ikke kjekke menn i 40-50-60 åra.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #95 Skrevet 11. januar 2013 Jeg er 22 år og tenner veldig på tanken å ha sex med eldre menn. Helst oppi alderen. Type 45-60 år. Jeg har så lyst til å være den trange, unge jenta han tar. Jeg har lyst til å være en "opplevelse" for han. At han får opplevd litt ungdom igjen. Faste pupper, ikke altfor erfaren, trang.. Jeg vil også oppleve hans erfaringer.. Jeg trur det er veldig unormalt å tenne på sånt, og den fantasien kommer foralltid til å bli en fantasi, men er jeg den eneste som tenner på det, eller er det unormalt? Anonym poster: be2647d24983266c2e8db38df08a37f8 Syns du høres veldig normal ut. I alle fall hadde jeg akkurat de sammen tankene da jeg var like gammel (og også da jeg var yngre og eldre enn det). Nå er jeg midt i 40 årene og fantaserer mest om menn på min egen alder eller bare litt eldre. Er gift med en herlig mann da, så det blir med fantasien. Anonym poster: 1e3936fa5bad7ed477f72cb37d2c8a27
Charlie. Skrevet 11. januar 2013 #96 Skrevet 11. januar 2013 Som vanlige kjekke og ikke kjekke menn i 40-50-60 åra. Treffer du dem ofte?
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #97 Skrevet 11. januar 2013 Ja, mange unge jenter liker eldre menn. Jeg er selv en godt voksen mann over 50, og jeg har knullet mange unge villige på 16 til 18. Jeg liker at de er pur unge, men holder meg selvsagt til lovens grense på 16. Min erfaring er at det er enorm lett for en voksen mann å få ei på 16 i senga. Hvis du er filnk til å pule å hore med fitta til dem, blir du skikkelig topp for dem. Jenter på eks 16 blir helt vlle når den treffer en voksen mann som kan behandle fitta demmes, og gi dem masse orgasmer. Unge jenter er utrolig deilige. Faste i fisken, strutte pupper og ei trang og villig fitte som brenner av kåtskap. Jeg vil forsette å knulle ungt kjøtt så lenge som mulig. Anonym poster: 3147f3ac5d1767b4a08e426be3b6618c 1
Gjest Uanonymbruker Skrevet 11. januar 2013 #98 Skrevet 11. januar 2013 Treffer du dem ofte? Hvis du kan dømme menneskers utseende ut ifra bilder så kan vel jeg det også. Men du kan ikke bruke photoshoppede rødløperbilder av kvinner for å fremheve at en eldre kvinne er vakker.
Gjest Raindrops Skrevet 11. januar 2013 #99 Skrevet 11. januar 2013 Ja, mange unge jenter liker eldre menn. Jeg er selv en godt voksen mann over 50, og jeg har knullet mange unge villige på 16 til 18. Jeg liker at de er pur unge, men holder meg selvsagt til lovens grense på 16. Min erfaring er at det er enorm lett for en voksen mann å få ei på 16 i senga. Hvis du er filnk til å pule å hore med fitta til dem, blir du skikkelig topp for dem. Jenter på eks 16 blir helt vlle når den treffer en voksen mann som kan behandle fitta demmes, og gi dem masse orgasmer. Unge jenter er utrolig deilige. Faste i fisken, strutte pupper og ei trang og villig fitte som brenner av kåtskap. Jeg vil forsette å knulle ungt kjøtt så lenge som mulig. Anonym poster: 3147f3ac5d1767b4a08e426be3b6618c Jøje meg. 3
Gjest Vampen Skrevet 11. januar 2013 #100 Skrevet 11. januar 2013 Holy mother of something, stanken av bitterhet og såret stolthet ligger tjukt i denne tråden. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå