Gå til innhold

Sex med eldre/gamle menn?

Fremhevede innlegg

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Ja, mange unge jenter liker eldre menn. Jeg er selv en godt voksen mann over 50, og jeg har knullet mange unge villige på 16 til 18. Jeg liker at de er pur unge, men holder meg selvsagt til lovens grense på 16. Min erfaring er at det er enorm lett for en voksen mann å få ei på 16 i senga. Hvis du er filnk til å pule å hore med fitta til dem, blir du skikkelig topp for dem. Jenter på eks 16 blir helt vlle når den treffer en voksen mann som kan behandle fitta demmes, og gi dem masse orgasmer. Unge jenter er utrolig deilige. Faste i fisken, strutte pupper og ei trang og villig fitte som brenner av kåtskap. Jeg vil forsette å knulle ungt kjøtt så lenge som mulig.

Anonym poster: 3147f3ac5d1767b4a08e426be3b6618c

Et av de mest troverdige innleggene jeg har lest på lenge...................... :sarkasme:

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et av de mest troverdige innleggene jeg har lest på lenge...................... :sarkasme:

er du Sjalu? det er jo sant. har pult eldre menn siden jeg var 17, de sier det samme.Og jeg er sikker på at du mener det samme, bare vanskelig å tro at yngre jenter vil faktisk ha gamle menn?

menn er bare sånn, jo yngre jo bedre. de går også på barn vis det hadde vært lovlig å ikke blitt sett på med ugle øyne. har flere venninner som har blitt utnyttet av faren deres som barn (kødder ikke) og har venninner med barn som har oppdaget misbruket til barnefar.

så alle mødre, pass unga deres for faren, bare ikke lukk øya er lov å være på vakt i disse dager.

Anonym poster: f9a6c93dae5b6fd08b349aa2c30f8ea4

Gjest Gorgonzola
Skrevet

er du Sjalu? det er jo sant. har pult eldre menn siden jeg var 17, de sier det samme.Og jeg er sikker på at du mener det samme, bare vanskelig å tro at yngre jenter vil faktisk ha gamle menn?

menn er bare sånn, jo yngre jo bedre. de går også på barn vis det hadde vært lovlig å ikke blitt sett på med ugle øyne. har flere venninner som har blitt utnyttet av faren deres som barn (kødder ikke) og har venninner med barn som har oppdaget misbruket til barnefar.

så alle mødre, pass unga deres for faren, bare ikke lukk øya er lov å være på vakt i disse dager.

Anonym poster: f9a6c93dae5b6fd08b349aa2c30f8ea4

Ikke sjalu. Bare litt oppgitt.

Når jeg leser innlegget ditt så er det minst to spørsmål som dukker opp:

1. Hvem er det egentlig som vil ha hvem? Er det eldre menn som vil ha yngre jenter eller er det yngre jenter som vil ha menn.

2. Dersom menn (som sådan) var slik du beskriver oss (går etter barn, utnytter egne barn osv), da hadde denne planeten vært et trist sted.

Om du har pult eldre menn siden du var 17 så er ikke det automatisk slik alle gjør.

• Liker 1
Skrevet

Arabella, lytt litt på Jan Eggums "Blikket". Der synger han om dette med kvinner og alder. Kanskje han forklarer det bedre enn det unge jenter og gamle griser klarer her på KG. Den ligger på Spotify.

Anonym poster: 17a8ef03eb75e6f68d953b2b184b990e

• Liker 1
Skrevet

Arabella, lytt litt på Jan Eggums "Blikket". Der synger han om dette med kvinner og alder. Kanskje han forklarer det bedre enn det unge jenter og gamle griser klarer her på KG. Den ligger på Spotify.

Anonym poster: 17a8ef03eb75e6f68d953b2b184b990e

Jan Eggum?

:kvalm:

Anonym poster: 46a17860cd6bb05df66f30a0c33b275e

• Liker 2
Skrevet

Noen voksne damer føler seg truet.

Mange eldre menn verdsetter unge damer på en måte unge menn aldri kan være i stand til.

Jeg skjønner voksne damer, jeg skjønner eldre menn, og jeg skjønner også unge damer.

Anonym poster: 3e2af375c9df5a96546762096939a42d

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at det kan ligge i oss biologisk/nedarvet etter mange generasjoner. Ikke ta meg på ordet, men jeg mener å ha lest at en kvinne er best egnet for å få barn i slutten av tenårene/tidlig tjueårene. Kvinner, som fra gammelt av, ikke skal forsørge familien, men ta seg av ungene, har kun dette å tenke på. Menn, derimot, skal kun gi fra seg sæd (Vet ikke om det er noen forskning som sier når denne er best) og ta vare på familien sin. Altså ved jobb, inntekt, eiendom etc. Hvor mange unge menn har dette? Det er mye mer stabilt og trygt for en kvinne å søke en eldre mann som med langt større sannsynlighet har dette i orden. Kan dette være utgangspunktet og at alle medieoppslagene og generaliseringen har kommet ut ifra dette?

Dersom du skal prøve deg på biologiske forklaringer bør du ta uttgangspunkt i hvordan det var mange tusen år tilbake, siden det er tar maaange generasjoner å endre instinkter. At kvinner er best egnet for å få barn i begynnelsen av tyveåra passer inn i en slik modell, men at eldre menn skal ha et fortrinn gjaldt ikke da, dette er noe som har blitt fordelaktig i dagens samfunn. En mann på 50 var en oldning i steinalderen, og et usikkert kort dersom man var ute etter trygghet, i et samfunn hvor snittladeren var 30, og svært få rundet 40. Menn var dengangen på topp fysisk på samme alder som kvinner er mest fruktbare, og kunne gi størst trygghet.

Så dragningen mot eldre menn er nok et mer moderne, og intellektuelt basert fenomen. At vi forbinder det med trygghet i dag har neppe noe med nedarvet biologi å gjøre.

Anonym poster: 7853f1752ed67983c91a3bccac1c6fd9

• Liker 5
Skrevet

Jeg tenker det er ganske sykt av en mannlig 20 år eldre TRENER å knulle ungjentene på laget, ja.

En oppegående voksen person ville latt det bli med fantasien da det er et enormt tillitsbrudd.

Han hadde nok ikke beholdt den trenerjobben om det kom ut, nei - og det er det jo en god grunn for.Er uansett stor forskjell på 17 år og treneren, og TS på 22 med en eldre hvilkensomhelst mann.

Når det er sagt så er nok fantasien til TS helt normal, den. Jeg hadde den dog ikke selv på den alderen, og trodde heller ikke vaginaen min var trang grunnet alder.

Ellers tror jeg muligens Jalp sin teori ikke er helt riktig - hun vil jo ikke ha sex med en som har "seksuell erfaring og kan tilfredsstille henne" - hun vil være i sentrum, i kraft av å være "ung, trang, noe helt uimotståelig".

Jeg ble jo sjekket opp som bare faen når jeg fylte 30 av yngre gutter - som påstod at "du ser maks 25 ut" - men vi vet jo alle at de ville jeg, en mer erfaren kvinne(som fortsatt har utseendet på plass siden man "kun" er 30), skulle lære dem noen virkelig heite triks - så de kunne virke amazing in bed for sine fremtidige kjærester.

Tipper ingen her rabler overendre av den meget vanlige fantasien og praksisen til yngre gutter - som de gjør over TS sin fantasi ;)

For det første var det ikke noe lag så dermed gikk han ikke rundt og knullet småjentene på laget.

For det andre nå mange år etterpå er han en av mine bestevenner, alle vet om meg og han og han er fremdeles trener i beste vellgående så ikke sitt bak dataskjermen din og lag konspirasjonsteorier når du ikke har peiling på historien bak ;-)

• Liker 1
Skrevet

Pierce har iallefall sett bedre dager.

brosnanfat.jpg

Litt stor mage, men sjarmerende uansett! Hadde nok ikke sagt nei takk :) (og jeg er 18...)

Anonym poster: aeb18c4b36ae9db1efa85df06a96a6cd

• Liker 1
Skrevet

Litt stor mage, men sjarmerende uansett! Hadde nok ikke sagt nei takk :) (og jeg er 18...)

Du er mann. Hvorfor bruker du lørdagskvelden på å late som om du er ei 18 år gammel jente?

Anonym poster: a230b0b39fb7daf634fe0de2f499c6b3

• Liker 4
Skrevet

Helt normal og ufarlig fantasi vil jeg påstå. Men, er man gammel når man er 45? Hihi. Har alltid likt eldre menn selv, og har opptil flere ganger hatt sex med menn som er eldre. Ikke angra for å si det sånn. De har vært rundt 45-50, og jeg er 24. ;)

Skrevet

Du er mann. Hvorfor bruker du lørdagskvelden på å late som om du er ei 18 år gammel jente?

Anonym poster: a230b0b39fb7daf634fe0de2f499c6b3

Neida, jeg er 18 år, og hunkjønn haha. Kveld og kveld, klokka var ikke 8 en gang da jeg skrev det. Mye som kan skje etter det på en lørdag ;)

• 7 år senere...
Skrevet
På 10.1.2013 den 0.55, AnonymBruker skrev:

Jeg er 22 år og tenner veldig på tanken å ha sex med eldre menn. Helst oppi alderen. Type 45-60 år. Jeg har så lyst til å være den trange, unge jenta han tar. Jeg har lyst til å være en "opplevelse" for han. At han får opplevd litt ungdom igjen. Faste pupper, ikke altfor erfaren, trang.. Jeg vil også oppleve hans erfaringer..

Jeg trur det er veldig unormalt å tenne på sånt, og den fantasien kommer foralltid til å bli en fantasi, men er jeg den eneste som tenner på det, eller er det unormalt?

Anonym poster: be2647d24983266c2e8db38df08a37f8

Synes du er modig!! Ikke unormalt..🌹

Anonymkode: 1ab02...21d

Skrevet

Jeg er 30, ligget med en mann på 72 -

Anonymkode: fcf3a...c4c

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 30, ligget med en mann på 72 -

Anonymkode: fcf3a...c4c

Herlig. Menn på 70+ kan å knulle!

Anonymkode: ccde7...29a

Skrevet

Det er en fantastisk følelse å tilfredsstille godt voksne menn. De får oppleve noe de aldri trodde de skulle få oppleve igjen. 

Og enda bedre om mannen er litt dominant og tar for seg. 

Skrevet

Ikke uvanlig dette 🙂 Er selv 27år, ligget med flere menn i 50åra...som faste elskere. Ikke one-nights. Kan ikke tenke på alder, handler om kjemi og utrsåling. Så kommer tryggheten som en voksen mann kan gi meg, aldri slått meg mer løs seksuellt.

Å ha sex med en mann i 20-30åra er helt utenkelig for meg.

Anonymkode: 7e7e9...d86

Skrevet
På 11.1.2013 den 17.09, Jalp skrev:

Jeg er uenig med dem som sier at kvinner "forfaller" med alderen. Selvfølgelig skjer det fysiske endringer, men det er faktisk ikke slik at fysikken en det eneste av verdi. Hun kan gjerne ha litt rynker, men da har de ofte også øyne som bare ved et bikk avslører at det vet, forstår, anerkjenner andre verdier som gir en helt annen tilnærming til sex.

Så tror jeg mange menn med alderen tilegner de samme egenskapene, klokskapen og kunnskapen om relasjonenes verdier som gjør at sex i langt større grad handler om den spesielle kontakten, respekten, intimiteten og ikke minst anstendigheten.

Forståelsen av hva intimitet og sex handler om, utvikler seg for mange med årene. Det handler f. eks aldri om hvor trang hennes skjede er. Man er rett og slett ikke der.

Gammel tråd, jeg vet. 

Men er veldig veldig enig! Tranghet har ikke noe med alder å gjøre. Ei på 20 kan være god og vid nedentil. Mens ei på 35 kan være trang. Man kan med alderen, da 40-50 årene bli tørrere i kjeden, men dette er så individuelt. Ingen er like, noen er vide og noen er bare trange. 

Jeg er trang, enda jeg er 33år! Mannen sier det, og da velger jeg å tro på det. Trang eller vid, har med gener og gjøre! 

😊

Anonymkode: c8594...d67

Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse. Elaine Marley, mod.

Skrevet
3 hours ago, Sørlandsjenta02 said:

Det er en fantastisk følelse å tilfredsstille godt voksne menn. De får oppleve noe de aldri trodde de skulle få oppleve igjen. 

Og enda bedre om mannen er litt dominant og tar for seg. 

Høres litt ut som du driver veldedighet. 

Men nå skal det sies at vi "gamle" klarer fint å ha fantastisk sex uten å ha med yngre kvinner.

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...