Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2013 #61 Skrevet 10. januar 2013 Jo, men det er da bare dere å drømme om, og ha sex med menn i 40-årene.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2013 #62 Skrevet 10. januar 2013 Ellers tror jeg muligens Jalp sin teori ikke er helt riktig - hun vil jo ikke ha sex med en som har "seksuell erfaring og kan tilfredsstille henne" - hun vil være i sentrum, i kraft av å være "ung, trang, noe helt uimotståelig". Dette tror jeg nok stemmer. Det ligger helt sikkert en god del selvopptatthet og selvsentrerthet her. Jeg har nemlig vært borti noe av det samme, men da med motsatt fortegn. Jeg er en 42 år gammel kvinne som ser ganske bra ut, og jeg får massevis av sextilbud fra menn (gutter) i begynnelsen av tyveårene. Jeg får inntrykk av at de tror at de kan imponere meg med sine unge kropper og gjennom å være veldig virile og ivrige. Men sannheten er at det finnes en god del menn på min egen alder som har minst like fin kropp, og som heller ikke har noen som helst problemer med å "få den opp". Og når disse dessuten er mye mer erfarne, og at vi kommuniserer på et helt annet plan ettersom vi befinner oss litt på samme sted i livet og har litt lignende erfaringer, sier det seg selv at guttunger på 23 blir fullstendig uinteressante. Dette ser det ut til at mange unge gutter har litt vanskelig for å forstå. For dem er det nesten uforståelig at jeg er helt uinteressert, for de innbiller seg tydeligvis at de skal være en slags Guds gave til meg i kraft av sin unge alder, Men den gang ei. Anonym poster: a262cc9217731393c320d7b02cf24082 7
Gjest norah Skrevet 10. januar 2013 #64 Skrevet 10. januar 2013 Jeg mener ikke å kalle folk gamle eller eldre for de som har stusset på dette. Når farmor døde 78 år gammel, så døde hun jo alt for tidlig, ikke sant. Så det er ikke slik jeg ser det. Men ELDRE menn er vell ikke farlig å si?? huff... Og jeg mener da ikke at kvinnenes kropp forfaller så jævlig! Men dere kan da innrømme at det henger litt her og der! Jeg har da mange kvinner i livet mitt, så jeg ser det med mine egne øyne, ingen grunn til å benekte det. Mener du at gamle damer(får jeg lov til å si det?) fremdeles har den kroppen de hadde før? Og når du ser på gamle( ) bilder av deg selv på stranden, føler du ikke at du har forandret deg? At noe var bedre før?... Og til det fødselsgreiene noen snakker om: Noen utvider seg, andre gjør det ikke. Vet om de som opplever begge deler! Denne tråden er ikke for å rakke ned på andre, heller ikke for at dere skal tro at jeg føler meg "spesiell", for det gjør jeg aldeles ikke! Så hold kjeft om at jeg mener at jeg er guds gave og er bedre enn de eldre. Sikkert mange middelaldrende kvinner som er MYE diggere enn meg! Men herregud, jeg forteller om fantasien min her! JA dere er godt bevart, JA dere har trange fitter enda.. Jeg starta ikke denne tråden for å finne ut gjennomsnittsareal av kvinners intimområde. En ting jeg fant ut da: Over gjennomsnittet tar seg nær av en ung jentes fantasier!! Uansett, takk til dere som har sagt at det ikke er så veldig uvanelig. Blir litt letta av det Anonym poster: be2647d24983266c2e8db38df08a37f8 Neida, slapp av. De som har kommentert negativt her steiler som regel i enhver tråd på samme type temaer("eldre", og alt som har å gjøre med unge kvinner), og tar seg personlig nær av alt som kan tenkes å tolkes til at "ungt er vakkert" - tilogmed når det ikke er ment som en gjensidig utelukking. Irriterende til tider, ja. Fantasien din er ikke unormal, men jeg tror som andre her sier at du ikke kan forvente din ønskede respons fra alle menn - og du kan ikke forvente at det er realiteten. Sannheten er nok at de også har sex med kvinner langt eldre enn deg og forsåvidt meg(32 år) som ser både bedre, verre og like ut på diverse måter. Sålenge du ikke blir skuffet over realiteten(at mannen ikke nødvendigvis føler det sånn realistisk men gjerne går med på fantasien om det), og tar det for en nettopp en fantasi så er det vel helt greit. Men jeg anbefaler deg å ha flere triks opp i ermet enn bare å være "trang", og relativt ung. Det gir ingen seksuell nytelse, og holder vel mest som en kortvarig fantasi i tillegg til alt det andre. Slik er det jo for alle de gutta som fantaserer om meg og andre 30åringer, de tror de skal lære masse kule triks av oss -. realiteten er at vi ikke gidder ha dårlig sex med dem. Men fantasien skal de jo få lov til å ha 6
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2013 #65 Skrevet 11. januar 2013 Det teite er egentlig at de unge tror at vi som har noen år på baken ikke lenger er trang. De fleste som har vært flink med knipøvelsene sine har underliv som fungerer bedre enn da man var ung og "utrent". 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #66 Skrevet 11. januar 2013 Det teite er egentlig at de unge tror at vi som har noen år på baken ikke lenger er trang. De fleste som har vært flink med knipøvelsene sine har underliv som fungerer bedre enn da man var ung og "utrent". For min egen del spiller det absolutt ingen rolle om unge gutter tror jeg er trang eller vid, eller om de tror at jeg har en dvask kropp. Jeg skal jo ikke ha sex med dem uansett, så derfor kan de bare tro hva de vil. Det angår meg ikke. Anonym poster: a262cc9217731393c320d7b02cf24082 3
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2013 #67 Skrevet 11. januar 2013 For min egen del spiller det absolutt ingen rolle om unge gutter tror jeg er trang eller vid, eller om de tror at jeg har en dvask kropp. Jeg skal jo ikke ha sex med dem uansett, så derfor kan de bare tro hva de vil. Det angår meg ikke. Anonym poster: a262cc9217731393c320d7b02cf24082 Nå snakket jeg generelt.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #68 Skrevet 11. januar 2013 Dette er faktisk helt normalt. Mange jenter har en sånn fantasi. Men ikke alle tør å si det høyt Anonym poster: 462fc04ac2b2c350d70d09dbb71066d8
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #69 Skrevet 11. januar 2013 Nå er det vel omtrent like vanlig for en på din alder å ha sex med poteter som å ha det med kvinner på 70, så du er neppe helt representativ i sammenhengen.. Kvinnekroppen fungerer selvsagt likt, men det er ikke det samme som at den oppleves likt. Det samme gjelder jo for mannekroppen.. Ser ikke noen grunn til at folk skal la seg provosere av det. Hva er galt med å ha sex med ei på 70 hvis det fungerer bra i senga? Anonym poster: 1895e50d19216746df037596e2596615
Gjest nobilian Skrevet 11. januar 2013 #70 Skrevet 11. januar 2013 Hva er galt med å ha sex med ei på 70 hvis det fungerer bra i senga? Anonym poster: 1895e50d19216746df037596e2596615 Har noen sagt det er galt? Er for eldreomsorg, jeg. 1
Gjest Eurodice Skrevet 11. januar 2013 #71 Skrevet 11. januar 2013 (endret) Helt enig med alt du skriver, TS! Men det er vanskelig å komme med en slik statement på et forum hvor det flommer over av kvinner som er ferdig med sin glansperiode De rotter seg sammen. Jeg har også fantasier om eldre menn, gjerne 40-50 år gamle. Erfaring, kunnskap, rynker, skjeggstubber og grå hår på brystet... *drømme seg bort* Jeg er 18 Anonym poster: 2adc265acdb8fc84aa77863ca5e74b6d Du har en merkelig forestilling om hvordan menn flest ser ut i 40-50-årene. Jeg har ervervet meg en del erfaring gjennom livet, men har til dags dato sjelden sett en mann i den alderen, i hvert fall ikke i 40-årene, med særlig rynker, enn si grått hår, hverken på brystet eller andre steder. Endret 11. januar 2013 av Arabella
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #72 Skrevet 11. januar 2013 Du har en merkelig forestilling om hvordan menn flest ser ut i 40-50-årene. Jeg har ervervet meg en del erfaring gjennom livet, men har til dags dato sjelden sett en mann i den alderen, i hvert fall ikke i 40-årene, med særlig rynker, enn si grått hår, hverken på brystet eller andre steder. Men jeg har opplevd noen av dem i hvertfall, så din erfaring bryr jeg meg ikke særlig om Anonym poster: 2adc265acdb8fc84aa77863ca5e74b6d 5
Gjest Eurodice Skrevet 11. januar 2013 #73 Skrevet 11. januar 2013 Men jeg har opplevd noen av dem i hvertfall, så din erfaring bryr jeg meg ikke særlig om Anonym poster: 2adc265acdb8fc84aa77863ca5e74b6d Helt i orden .
Gjest norah Skrevet 11. januar 2013 #74 Skrevet 11. januar 2013 Helt enig med alt du skriver, TS! Men det er vanskelig å komme med en slik statement på et forum hvor det flommer over av kvinner som er ferdig med sin glansperiode De rotter seg sammen. Jeg har også fantasier om eldre menn, gjerne 40-50 år gamle. Erfaring, kunnskap, rynker, skjeggstubber og grå hår på brystet... *drømme seg bort* Jeg er 18 Anonym poster: 2adc265acdb8fc84aa77863ca5e74b6d Nå er ikke jeg en av dem som blir fornærmet over at noen synes ei 22 eller 18 år gammel jente er vakker - vakre folk er vakre omtrent uansett alder. Jeg er tilsvarende attraktiv(eller ikke, smak og behag) da som jeg er nå. Men jeg synes du bør gå inn i deg selv, og spørre hvorfor du setter opp dette tydelige skillet mellom kjønn, hvor du beskriver det ene kjønnet som "over sin glansperiode, garantert bitre", altså med svært negative ordlag - mens det andre kjønnet, blir beskrevet som noe svært positiv og attraktivt i kraft av nøyaktig samme egenskaper. Begge kjønn vil faktisk få mer erfaring, kunnskap, rynker og andre tegn på endring. Likevel velger du å trashe det ene kjønnets endring, mens det andre kjønnets nøyaktig samme endring fremelsker du. Litt rart, spesielt med tanke på at du er kvinne selv og nokså garantert kommer til bli eldre selv for hver dag som går. Og Arabella; denne gjentakende nedlatenheten ovenfor unge mennesker er litt vel generaliserende og gjentakende. Det finnes unge mennesker med både innsikt, refleksjon og intelligens - det finnes tilogmed unge mennesker som har erfart langt mer enn den jevne voksne person - så give it a rest already Finnes også nok av voksne og eldre folk som tross erfaring er shitty in bed, og totalt uintellingente. Alder er ingen garanti for noe som helst, hverken den ene eller den andre veien 9
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #75 Skrevet 11. januar 2013 Nå er ikke jeg en av dem som blir fornærmet over at noen synes ei 22 eller 18 år gammel jente er vakker - vakre folk er vakre omtrent uansett alder. Jeg er tilsvarende attraktiv(eller ikke, smak og behag) da som jeg er nå. Men jeg synes du bør gå inn i deg selv, og spørre hvorfor du setter opp dette tydelige skillet mellom kjønn, hvor du beskriver det ene kjønnet som "over sin glansperiode, garantert bitre", altså med svært negative ordlag - mens det andre kjønnet, blir beskrevet som noe svært positiv og attraktivt i kraft av nøyaktig samme egenskaper. Begge kjønn vil faktisk få mer erfaring, kunnskap, rynker og andre tegn på endring. Likevel velger du å trashe det ene kjønnets endring, mens det andre kjønnets nøyaktig samme endring fremelsker du. Litt rart, spesielt med tanke på at du er kvinne selv og nokså garantert kommer til bli eldre selv for hver dag som går. Er ikke det urettferdig? Det er vel noen som sier at menn blir vakrere med alderen, mens kvinner forfaller. Men du spør hvorfor jeg mener kvinner blir bitre med alderen. Er ikke svarene her en ganske åpenbar begrunnelse? For all del, min mor for eksempel er en flott kvinne, sprek og god. Men det er ikke til å legge skjul på at hun er ferdig med sine beste dager (utseendemessig). Og hvorfor blir menn mer tiltrekkende med alderen? Det vet jeg ikke. Det er bare noe i det, som jeg ser i eldre menn, men som jeg ikke ser i eldre kvinner og som jeg heller ikke tror mange gutter ser i kvinner. Mannfolk "skal" være mannfolk, med hår og furer, barske og modige. Kvinner "skal" være uskyldige, søte og underlagt mannen (ikke tolk det feil). Men jeg skulle gjort mye for at kvinner også ble penere og mer sexy med alderen altså, virkelig. Anonym poster: 2adc265acdb8fc84aa77863ca5e74b6d
Gjest norah Skrevet 11. januar 2013 #76 Skrevet 11. januar 2013 (endret) Er ikke det urettferdig? Det er vel noen som sier at menn blir vakrere med alderen, mens kvinner forfaller. Men du spør hvorfor jeg mener kvinner blir bitre med alderen. Er ikke svarene her en ganske åpenbar begrunnelse? For all del, min mor for eksempel er en flott kvinne, sprek og god. Men det er ikke til å legge skjul på at hun er ferdig med sine beste dager (utseendemessig). Og hvorfor blir menn mer tiltrekkende med alderen? Det vet jeg ikke. Det er bare noe i det, som jeg ser i eldre menn, men som jeg ikke ser i eldre kvinner og som jeg heller ikke tror mange gutter ser i kvinner. Mannfolk "skal" være mannfolk, med hår og furer, barske og modige. Kvinner "skal" være uskyldige, søte og underlagt mannen (ikke tolk det feil). Men jeg skulle gjort mye for at kvinner også ble penere og mer sexy med alderen altså, virkelig. Anonym poster: 2adc265acdb8fc84aa77863ca5e74b6d Joda, jeg skjønner tankegangen din - og jeg skjønner at dette er en "vanlig" oppfatning. Men poenget mitt var: Om man selv merker man har en slik oppfatning, at man automatisk tenker "jøss, kjekke modne eldre menn med høy attraksjonsverdi" og "huff, kvinner blir jo så forfalne, grelle, sure og uattraktive for hvert år som går" så bør man tenke seg om noen ganger. Hva er årsaken til at man tenker slik - hvor kommer det fra? Nå er jeg fortsatt ung synes jeg selv, men opplever likevel å få den "hæ? er du 32? du ser jo helt amazing ut for alderen din - jeg hadde aldri trodd du var mer enn 25". Den har jeg fått høre mange, mange ganger av både yngre gutter og jenter. Det har ingenting å gjøre med at jeg ser dødsbra ut for alderen å gjøre, men at de tror alle over 25 blir uattraktive. Jeg tror de blir sjokkert av at en 32åring er slank, ikke har masse rynker, ser velstelt ut, kan bruke samme klær som en 25åring og se like bra ut, og generelt at de synes en på 30+ er uforbeholdent attraktiv på en "wow du er fin" måte. Det er som om de blir litt sjokkert at de ble umiddelbart tiltrukket kun på grunnlag av utseende av en sååååååå gammel person. Jeg skal liksom i deres øyne være litt "stusselig" å se på, ikke flottere enn den søte venninna på 22 liksom. Og hvor kommer denne, og din oppfatning fra? Det er verdt å reflektere litt over - for det er ikke faktisk tilfelle. Folk blir ikke styggere med alder innenfor det sjiktet jeg opplever at man snakker om; 25-45/50. Joda, noen endrer kropp ved barnefødsel, ved sykdom, ved sterk vektendring - med det har ingenting med alder å gjøre. Det skjer om du er 18 eller 45. Så spørsmålet mitt er: Undrer du ikke hvorfor det er legitimt for så mange å ha denne oppfatninger om ett kjønn - her kvinne, men ikke et annet kjønn - her menn? På samme måte som at kvinners seksualitet ofte fremmes som noe "vakker og fantastisk" og menns seksualitet blir sett på som "primal og skitten"? Eller at enkelte kroppsformer fremmes som automatisk stygt - mens annet er fint(avhengig av hvem du spør). Det er at det utbredt gir det ikke sannhet. Og det burde du og igrunnen alle reflektere litt over. Endret 11. januar 2013 av norah 4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #77 Skrevet 11. januar 2013 Så spørsmålet mitt er: Undrer du ikke hvorfor det er legitimt for så mange å ha denne oppfatninger om ett kjønn - her kvinne, men ikke et annet kjønn - her menn? På samme måte som at kvinners seksualitet ofte fremmes som noe "vakker og fantastisk" og menns seksualitet blir sett på som "primal og skitten"? Eller at enkelte kroppsformer fremmes som automatisk stygt - mens annet er fint(avhengig av hvem du spør). Det er at det utbredt gir det ikke sannhet. Og det burde du og igrunnen alle reflektere litt over. Jeg tenker at det kan ligge i oss biologisk/nedarvet etter mange generasjoner. Ikke ta meg på ordet, men jeg mener å ha lest at en kvinne er best egnet for å få barn i slutten av tenårene/tidlig tjueårene. Kvinner, som fra gammelt av, ikke skal forsørge familien, men ta seg av ungene, har kun dette å tenke på. Menn, derimot, skal kun gi fra seg sæd (Vet ikke om det er noen forskning som sier når denne er best) og ta vare på familien sin. Altså ved jobb, inntekt, eiendom etc. Hvor mange unge menn har dette? Det er mye mer stabilt og trygt for en kvinne å søke en eldre mann som med langt større sannsynlighet har dette i orden. Kan dette være utgangspunktet og at alle medieoppslagene og generaliseringen har kommet ut ifra dette? Anonym poster: 2adc265acdb8fc84aa77863ca5e74b6d
Gjest norah Skrevet 11. januar 2013 #78 Skrevet 11. januar 2013 Jeg tenker at det kan ligge i oss biologisk/nedarvet etter mange generasjoner. Ikke ta meg på ordet, men jeg mener å ha lest at en kvinne er best egnet for å få barn i slutten av tenårene/tidlig tjueårene. Kvinner, som fra gammelt av, ikke skal forsørge familien, men ta seg av ungene, har kun dette å tenke på. Menn, derimot, skal kun gi fra seg sæd (Vet ikke om det er noen forskning som sier når denne er best) og ta vare på familien sin. Altså ved jobb, inntekt, eiendom etc. Hvor mange unge menn har dette? Det er mye mer stabilt og trygt for en kvinne å søke en eldre mann som med langt større sannsynlighet har dette i orden. Kan dette være utgangspunktet og at alle medieoppslagene og generaliseringen har kommet ut ifra dette? Anonym poster: 2adc265acdb8fc84aa77863ca5e74b6d Det kan være en delforklaring, men det er jo underlig at grunnlaget for det som høres her ut som et partnervalg - skal danne grunnlag for en seksuell fantasi(man vil jo absolutt ikke få barn med fantasien sin, ergo man har andre kriterier) - og - danne grunnlag for hva man oppfatter om generell attraktivitet. Vi snakker ikke attraktiv som livspartner her - vi snakker jo seksuell attraksjon. En ung kvinne ville, om man tenker "biologiteori" nok aldri fått barn med en langt eldre mann da han ville dødd fra henne når barna fortsatt var unge og dermed mister hun jo sin forsørger. Og visa versa, en mann ville ikke fått barn med en langt eldre kvinne da han ble alene+risiko for å spre genene sine blir dramatisk redusert. Ergo, jeg tror ikke det bestemmer hva vi finner seksuelt attraktivt. 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #79 Skrevet 11. januar 2013 Har også fantasier om eldre menn og jeg er 28. Anonym poster: b9e8ca8f69ee8bb449f986001326b00d
Noorgie Skrevet 11. januar 2013 #80 Skrevet 11. januar 2013 Har også merket meg at spesielt unge menn (og noen kvinner) innbiller seg at kvinner blir slappere i åpningen etter som de blir eldre. Min Kvinne på 44 kan knipe og melke pikken min som jeg er sikker på at mange unge kvinner ikke er i nærheten av. Forøvrig kunne jeg sikker ha hatt sex med ei i 20 årene (hvis jeg var singel), men jeg kunne aldri ha innledet et forhold, til det blir det rett og slett for stor avstand "mentalt". 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå