AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #81 Skrevet 9. januar 2013 Huker av for anonoym på denne. Skal fortelle en hemmelighet. Jeg og min partner er begge midt i 30-årene. Og vet du hva? Vi har kun hatt hverandre.....Ja, du leste riktig kun 1 hver og det er hverandre. I følge det store flertallet av kvinner på KG vil vi nok bli beskrevet som kjedelige, at vi er på et seksuelt lavmål, seksuelle analfabeter etc. Men det driter jeg faktisk i. Har et fabelaktig sexliv med mye "snacks" i senga. Vi synes begge to det er positivt at vi ikke har hatt noen andre. Mange fordeler med et også vet dere. Anonym poster: f363c070f8a4436248b08eb2ee82d923 Takk og amen til det. Dette var normalen i Norge for ikke så veldig mange generasjoner siden og det er fremdeles normalen i store deler av verden. I Norge og vestene derimot blir man sett på som spedalsk nærmest om man velger slik som dere. Anonym poster: a28aaf144a6e37904336147a3ca00ee9
Gjest imli Skrevet 9. januar 2013 #82 Skrevet 9. januar 2013 Om ein vert sett på som unormal fordi ein har hatt få partnarar, trur eg kjem veldig an på kva miljø ein er i. Eg kjenner meg ikkje igjen i det i det heile tatt. Eg har hatt få partnarar, ingen som reagerar på det. Dessutan - erfaring får ein ikkje ved å ha pult flest mogleg - men ved å ha hatt langvarige forhold. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå