Gjest Amazing Cunt Wig Skrevet 8. januar 2013 #61 Skrevet 8. januar 2013 Jenter tenker som så at jo flere en mann har pult, jo mer attraktiv er han. Om ikke bevisst så ihvertfall underbevisst. Anonym poster: a80bd2cf3f2475f28b7b97e3d83de256 Tja,.......jeg er enda ikke helt overbevisst Attraktiv for hva?
Gjest Amazing Cunt Wig Skrevet 8. januar 2013 #62 Skrevet 8. januar 2013 Det er en hel haug med menn som mot sin vilje ikke har noe sexliv. Det finnes slike kvinner også, de skriker bare ikke så høyt.
Artvandeley Skrevet 8. januar 2013 #63 Skrevet 8. januar 2013 Er mye bedre det enn om mannen har hatt sex med 20++ Samme tenker jeg om jenter... Enig.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #64 Skrevet 8. januar 2013 Er 24 gammel selv, har bare hatt sex med 3. Blir det slutt vil jeg så klart finne en ordentlig jente med et lavt antall sexpartnere. Anonym poster: 5a42358f5c1706f75827d2e37afa11f5
Gjest Lincoln Skrevet 8. januar 2013 #65 Skrevet 8. januar 2013 (endret) Tja,.......jeg er enda ikke helt overbevisst Attraktiv for hva? Hvis du ser på svarene i tråden er så kommer det jo frem at jenter foretrekker menn med mange sexpartnere. En 29-åring med 2 sexpartnere blir uglesett. Endret 8. januar 2013 av Lincoln
Gjest Lille-pus Skrevet 8. januar 2013 #66 Skrevet 8. januar 2013 (endret) La oss se litt annerledes på problemstillingen. Antall tilbakelagte knull er viktigere enn antall partnere Regner vi da et snitt på sex annenhver dag (konservativt estimat) så vil det bety at han har hatt sex ca 180 ganger per år. Er disse 'stusslige 2 forholdene' da omtrent tilstøtende i tid, - så kan vi ta høyde for at han har vært aktiv i 10 år: 180 knull per år x 10 år forteller meg at denne karen har hatt sex sånn ca 1800 ganger, med to ulike kvinner. - han har med andre ord forlengst plukket opp ganske mye kunnskap om kvinner Er ikke tvil et øyeblikk om hvem jeg ville valgt Kvinner foretrekker menn med mye erfaring, og det er ikke det samme som menn med høyest antall partnere for en natt Endret 8. januar 2013 av Lille-pus 3
Cathrine88 Skrevet 8. januar 2013 #67 Skrevet 8. januar 2013 Jeg foretrekker ikke menn med mye erfaring. Jeg bryr meg ikke om hvorvidt han har hatt mange eller få eller om hvor mange ganger han har hatt sex. Man må uansett, til en viss grad, 'lære opp' en ny sexpartner ettersom det er lite sannsynlig at de nitti eller to damene likte akkurat det samme som man selv liker. 2
Cosette Skrevet 8. januar 2013 #68 Skrevet 8. januar 2013 (endret) Du bruker ordlyden "å velge å la verdifulle år passere uten den gleden det er å ha sex", så da er du i så fall upresis i dine formuleringer om nøyaktig hva det er du egentlig mener om dine preferanser. Jeg er forøvrig ikke uenig i dine preferanser og jeg prøver ikke å endre din mening om den saken. Du er fri til å mene og foretrekke akurat hva du vil, men jeg prøver å bevisstgjøre deg på at bra sex eller et bra forhold ikke er noe som er like lett tilgjengelig som vann i springen for en stor del av befolkningen inkludert normale og attraktive menn (og også kvinner). Om man derfor ikke ønsker å ha ONS eller uforpliktende sex kun for å utveklse orgasmer vil dette nødvendigvis føre til perioder som også kan være lange uten sex. Personlig har jeg ikke noe i mot uforpliktende sex og ONS og har hatt mange av de, men jeg er kresen og gjør det kun når jeg møter en kvinne det virkelig klaffer med og som regel ønsker jeg jo mer. Jeg har faktisk avvist kvinner for både sex og forhold opp til flere ganger og en periode hvor jeg bodde litt landlig til, så hadde jeg en ganske lang tørke uten at jeg tok noe skade av det. Til å gi inntrykk av å skulle være så liberal, så synes jeg du er noe trangsynt og dømmende, så derfor ønsker jeg å ytre min mening. Etter min erfaring så er det uansett avgjort hva som skjer mellom meg og en kvinne lenge før hun får vite om min seksualhistorikk, som jeg uansett liker å holde for meg selv. Finn en annen rumpe å slikke. Cosette greier fint å svare for seg selv. Anonym poster: 6c6f9f8675a12b662814ff7292ab5dc1 Anonym poster: 6c6f9f8675a12b662814ff7292ab5dc1 Her bommer du. Av mine tidligere innlegg burde det fremgå passelig klart at det er mannens holdning til og interesse for sex jeg er ute etter å finne ut av. Hvordan mannens sexliv har utfoldet seg vil være en indikator, ingen absolutt giveaway. Jeg benekter jo slett ikke at det finnes menn hvis omstendigheter vanskeliggjør eller umuliggjør ønsket mengde seksuelle erfaringer, men det er jo ikke dette jeg peker på som vanskelig kompatibelt med meg. Det burde være åpenbart at jeg snakker om selvvalgt seksuell utfoldelse, utfoldelse som peker direkte tilbake på personens lyster og ønsker. For øvrig vil jeg påpeke at det ikke er noen motsetning mellom det å være liberal og aksepterende for andre menneskers måter å legge opp livene sine og det å ha klare, snevre preferanser for hvem man personlig ønsker å leve sammen med. Det er jo ikke slik at man som liberaler frasier seg muligheten til å bruke sine personlige erfaringer som grunnlag for å vite hvem man er kompatibel med og ikke. Du forstår ikke at som mann har man anledning til å velge om man vil ha sex eller ikke. Kvinner kan velge dette, ikke menn. Det er til og med forbudt for menn å kjøpe sex. Det er en hel haug med men som mot sin vilje ikke har noe sexliv. Anonym poster: a80bd2cf3f2475f28b7b97e3d83de256 Igjen, jeg er fullstendig klar over at det er ulikheter i hvordan sjekkemarkedet oppleves for menn og for kvinner. Jeg har selv deltatt i mange tråder med dette som tema, men det relaterer seg ikke direkte til det jeg skriver her. Edit: utdypning. Endret 8. januar 2013 av Cosette
Gjest Amazing Cunt Wig Skrevet 8. januar 2013 #69 Skrevet 8. januar 2013 (endret) Hvis du ser på svarene i tråden er så kommer det jo frem at jenter foretrekker menn med mange sexpartnere. En 29-åring med 2 sexpartnere blir uglesett. Men hva er han attraktiv som? Potensiellt engangs-knull, evig livsledsager eller begge deler? Etter hva jeg kan se av tråden så er det ok hvis en eller begge har vært forhold, og ikke fullt så ok om det var to ONS'er, men mulig vi leser med "forskjellige" øyne Det er vel naturlig for begge kjønn å skulle ønske å binde seg med noen med relasjonell erfaring, for et knull er det vel greit å slippe å bruke en uke på å lære de hvor kjønnsorganet sitter..... Endret 8. januar 2013 av Amazing Cunt Wig
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #70 Skrevet 8. januar 2013 Huker av for anonoym på denne. Skal fortelle en hemmelighet. Jeg og min partner er begge midt i 30-årene. Og vet du hva? Vi har kun hatt hverandre.....Ja, du leste riktig kun 1 hver og det er hverandre. I følge det store flertallet av kvinner på KG vil vi nok bli beskrevet som kjedelige, at vi er på et seksuelt lavmål, seksuelle analfabeter etc. Men det driter jeg faktisk i. Har et fabelaktig sexliv med mye "snacks" i senga. Vi synes begge to det er positivt at vi ikke har hatt noen andre. Mange fordeler med et også vet dere. Anonym poster: f363c070f8a4436248b08eb2ee82d923 4
Gjest Amazing Cunt Wig Skrevet 8. januar 2013 #71 Skrevet 8. januar 2013 (endret) dobbel Endret 8. januar 2013 av Amazing Cunt Wig
Helena83 Skrevet 8. januar 2013 #72 Skrevet 8. januar 2013 Huker av for anonoym på denne. Skal fortelle en hemmelighet. Jeg og min partner er begge midt i 30-årene. Og vet du hva? Vi har kun hatt hverandre.....Ja, du leste riktig kun 1 hver og det er hverandre. I følge det store flertallet av kvinner på KG vil vi nok bli beskrevet som kjedelige, at vi er på et seksuelt lavmål, seksuelle analfabeter etc. Men det driter jeg faktisk i. Har et fabelaktig sexliv med mye "snacks" i senga. Vi synes begge to det er positivt at vi ikke har hatt noen andre. Mange fordeler med et også vet dere. Anonym poster: f363c070f8a4436248b08eb2ee82d923 Synes ikke det er kjedelig i det hele tatt jeg Er jo litt ekstra spesielt mellom dere 2 da siden dere bare har hatt hverandre
Gjest Herr Heftig Skrevet 8. januar 2013 #73 Skrevet 8. januar 2013 Huker av for anonoym på denne. Skal fortelle en hemmelighet. Jeg og min partner er begge midt i 30-årene. Og vet du hva? Vi har kun hatt hverandre.....Ja, du leste riktig kun 1 hver og det er hverandre. I følge det store flertallet av kvinner på KG vil vi nok bli beskrevet som kjedelige, at vi er på et seksuelt lavmål, seksuelle analfabeter etc. Men det driter jeg faktisk i. Har et fabelaktig sexliv med mye "snacks" i senga. Vi synes begge to det er positivt at vi ikke har hatt noen andre. Mange fordeler med et også vet dere. Anonym poster: f363c070f8a4436248b08eb2ee82d923 Synes det er søtt jeg.
Gjest Lincoln Skrevet 8. januar 2013 #74 Skrevet 8. januar 2013 Men hva er han attraktiv som? Potensiellt engangs-knull, evig livsledsager eller begge deler? Etter hva jeg kan se av tråden så er det ok hvis en eller begge har vært forhold, og ikke fullt så ok om det var to ONS'er, men mulig vi leser med "forskjellige" øyne Det er vel naturlig for begge kjønn å skulle ønske å binde seg med noen med relasjonell erfaring, for et knull er det vel greit å slippe å bruke en uke på å lære de hvor kjønnsorganet sitter..... Det gjelder for begge deler. Jenter synes det er mistenkelig og rart at menn ikke har en viss erfaring både innen relasjoner og antall partnere når de når en viss alder. Som det også kommer frem av denne tråden. Og alle som har hatt dame vet at du plutselig får ekstra mye draget på andre damer så snart man har blitt sammen. Jenter synes menn blir ekstra attraktive når de vet at mannen er ettertraktet. Det er selvsagt bedre å ha hatt to langtidspartnere enn to ONS, men det høres litt rart ut uansett.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2013 #75 Skrevet 8. januar 2013 Det høres jævlig rart ut. TO stykker? på 29 år. Hjelpes. Anonym poster: be5c66630730afbaaff1b42d0cd27dc8
Gjest Amazing Cunt Wig Skrevet 9. januar 2013 #76 Skrevet 9. januar 2013 (endret) Jenter synes det er mistenkelig og rart at menn ikke har en viss erfaring både innen relasjoner og antall partnere når de når en viss alder. Det er jo nettopp fordi det er litt rart, uavhengig av hvilket kjønn det dreier seg om. Syntes ikke du det er snodig at en på 30 år har lite eller null erfaring med relasjoner, forhold og/eller intimitet? Det betyr ikke at man ikke anerkjenner at det muligens ligger alvorlige eller logiske årsaker bak. Man lurer rett og slett på hvorfor det er slik, slik en arbeidsgiver ofte stusser over at det finnes store huller i ens CV Endret 9. januar 2013 av Amazing Cunt Wig
Gjest Amazing Cunt Wig Skrevet 9. januar 2013 #77 Skrevet 9. januar 2013 Huker av for anonoym på denne. Skal fortelle en hemmelighet. Jeg og min partner er begge midt i 30-årene. Og vet du hva? Vi har kun hatt hverandre.....Ja, du leste riktig kun 1 hver og det er hverandre. I følge det store flertallet av kvinner på KG vil vi nok bli beskrevet som kjedelige, at vi er på et seksuelt lavmål, seksuelle analfabeter etc. Men det driter jeg faktisk i. Har et fabelaktig sexliv med mye "snacks" i senga. Vi synes begge to det er positivt at vi ikke har hatt noen andre. Mange fordeler med et også vet dere. Anonym poster: f363c070f8a4436248b08eb2ee82d923 Hvorfor du huker av som anonym for dette er hinsides min forståelse, kos dere
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #78 Skrevet 9. januar 2013 At han sikkert er som duden i 40 year old virgin. Taper, altså. LOL, lzm. Hvorfor det? Han kan jo ha hatt sex med hver av disse 2 flere hundre ganger... Skjønner ikke hvorfor det gjør ham til taper... Anonym poster: e8c20ca37116091e16ee3a88949d74cb 1
Gjest Amazing Cunt Wig Skrevet 9. januar 2013 #79 Skrevet 9. januar 2013 Hvorfor det? Han kan jo ha hatt sex med hver av disse 2 flere hundre ganger... Skjønner ikke hvorfor det gjør ham til taper... Anonym poster: e8c20ca37116091e16ee3a88949d74cb Pssst....ironi!
Raven Emerald Skrevet 9. januar 2013 #80 Skrevet 9. januar 2013 Jeg er min samboers nr. 2. Han var 26 da vi ble sammen. Så viktig er det for meg. Og nei, han var hverken mer eller mindre attraktiv av den grunn. Det var rett og slett ikke et av momentene på noen sider av vektskålen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå