Gå til innhold

29 år, hatt 2

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så du mener at man er en heslig hore om man har hatt sex med flere enn 10 stykker?

Tydeligvis.

Når man nærmer seg 30 er det litt... stusselig... mildt sagt... å bare ha hatt to.

Anonym poster: be5c66630730afbaaff1b42d0cd27dc8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du mener at man er en heslig hore om man har hatt sex med flere enn 10 stykker?

Alt har et tall Adegami, - når mener du at man er ei heslig hore da? Når man har ligget med så mange at man ikke kjenner igjen alle?

- Når man ikke husker alle? Er det nok, - eller vil man fremdeles ligge med flere?

Hva om man aldri får nok partnere da?

Når er nok?

For meg så er det alle folka (menn og kvinner) som har pult flere enn de vil vedkjenne seg selv...! =) Og hva er tallet ditt adegami?

Gjest Summers
Skrevet (endret)

Du tenkte jo nørd når fyren hadde hatt sex med 2. Forstår ikke hvorfor man kommer med slikt bare fordi en har pult få eller mange.

Endret av Summers
  • Liker 6
Skrevet (endret)

..

Endret av DelvisPresley
  • Liker 2
Skrevet

Bare et spørsmål:

Hvis dere først skal telle - hvorfor ikke da heller telle antall ganger, fremfor partnere?

Det er vel antall erfaringer i seksuell handling som gir innsikt/kunnskap, ikke hvor mange ulike mennesker har hatt seg med?

Jeg leverer jo heller bilen min til en mekaniker som har skrudd ekstremt grundig på få biler(eller mange, poenget er grundigheten over lang tid) og lært seg absolutt alt enn en som bare har skifta få deler på tusen forskjellige biler.

Sånn for de som liker bilanalogier.

AnonymBruker
Skrevet

Min er 33 og har hatt 0 sexpartnere!! Å neida, ikke noe galt med han.. God gutten min har vært opptatt med andre ting enn å tafse rundt:)

Anonym poster: 66b4975e21d8208a1a89b66fc8207f42

• Liker 4
Skrevet (endret)

Tydeligvis.

Når man nærmer seg 30 er det litt... stusselig... mildt sagt... å bare ha hatt to.

Det er det jeg også tenker, med mindre man har hatt (et) langvarig(e) forhold!

*snip*

Jeg syns veldig sjeldent at noen er en heslig hore. Ytterst få ER jo faktisk horer. Utrolig irriterende at det blir slengt rundt som et skjellsord så fort man har ligget med flere enn det som er "akseptert" av visse mennesker. Tallet mitt er sånn at jeg kan vedkjenne meg det, og husker alle - etter litt grubling ;)

Du tenkte jo nørd når fyren hadde hatt sex med 2. Forstår ikke hvorfor man kommer med slikt bare fordi en har pult få eller mange.

Greit, den tar jeg, men syns uansett at det er forferdelig at man skal bli kalt en heslig hore fordi man har hatt sex med 20 stykker. Men, han/hun mener dèt, jeg mener at det er litt spesielt med kun to sexpartnere i en alder av nesten 30, dersom man ikke har vært i langvarige forhold.

*snip*

Mener du at 10 stykker er mye? Mange debuterer når de er rundt 14-15. Vil du da si at 10 sexpartnere på 12 år er mye hvis man er singel? Jeg syns ikke 12 er mye på et par-tre år engang som singel. Ja, noen har kanskje problemer med eget selvbilde, andre er rett og slett bare glade i sex.

Jeg har vært i et forhold i 3 år, og er fortsatt interessert i et langvarig, seriøst forhold - det har jeg alltid vært, men har hatt mer enn 10 partnere, og er mye yngre enn deg. Nei, du er ikke særlig mye bedre enn meg når du sier det - langt ifra.

Endret av Adegami
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville vel tenkt at det var mindre sjanse for sykdommer først og fremst, men jeg må også innrømme at jeg kanskje hadde sett på han som litt.. nørd?

Jeg er bare 22, men har kun hatt to sexpartnere. Begge har vært langvarige forhold, det første varte fra jeg var 17 til 19, det andre er jeg fortsatt i. Ble sammen med han andre ganske kort tid etter han første, ca. 2 mnd men var forelsket i ham lenge.

Han jeg er sammen med nå er mannen i mitt liv, og dersom vi gifter oss og fortsatt er sammen når jeg er 29 ser du på meg som en nørd? Jeg synes jeg er mye heldigere enn deg i hvert fall.

Anonym poster: 27f0d2eadeaab17c4e3e3cf790d6c016

• Liker 4
Skrevet

Jeg er bare 22, men har kun hatt to sexpartnere. Begge har vært langvarige forhold, det første varte fra jeg var 17 til 19, det andre er jeg fortsatt i. Ble sammen med han andre ganske kort tid etter han første, ca. 2 mnd men var forelsket i ham lenge.

Han jeg er sammen med nå er mannen i mitt liv, og dersom vi gifter oss og fortsatt er sammen når jeg er 29 ser du på meg som en nørd? Jeg synes jeg er mye heldigere enn deg i hvert fall.

Anonym poster: 27f0d2eadeaab17c4e3e3cf790d6c016

Hvis du hadde lest resten også, så syns jeg bare det er fantastisk om man har vært i langvarige forhold, det er jo bare koselig. Men jeg syns det er litt rart om man ikke har vært i langvarige forhold og kun har hatt to stykker når man er 30. Skjønner?

Ikke meningen å kuppe tråden, TS, men jeg blir fryktelig irritert!

• Liker 1
Skrevet

Hvilken planet lever du på må jeg spørre da.

Lever på planeten Tellus, jeg. Trives godt her. Kanskje fordi jeg kan velge miljøer som passer meg og mitt syn på livet :)

Skrevet (endret)

..

Endret av DelvisPresley
Skrevet

Hvis du er mye yngre enn meg og hatt mer enn 10 partnere... Ja, da syns jeg det er litt creepy. Men du skal ikke moralisere, og si at jeg er dårligere enn deg iallefall. Men vi er enige om å være uenige. Du ville ikke hatt meg fordi jeg har ligget med for få, og jeg ville ikke hatt deg fordi du har ligget med for mange..

Jeg har da aldri sagt at jeg ikke ville hatt en som har ligget med få, men man må jo vurdere utifra hva grunnen er også.

Forstår godt poenget ditt, og ditt synspunkt, men jeg syns det er spesielt at du syns 10 stk er mye i en alder av 26 år, på lik linje som at du syns det er spesielt at jeg finner det "rart" og kun ha to i en alder av 30 - som singel.

Jaja, godt vi er forskjellige! :)

Skrevet (endret)

-

Endret av DelvisPresley
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

35 og bare 1 *stolt* Deler meg ikke med noen jeg, bare min mann :)

Anonym poster: b4fe9a4637232982c173877635750b24

• Liker 3
Skrevet

Er bra med forskjellige synspunkt og diskusjoner, for da ser man ofte ting på en ny måte og fra forskjellige ståsteder.

Men syns bare du generaliserte når du sa at du ville kalt en 29-åring for en nørd, fordi han bare hadde hatt 2 stk. Det trenger ikke bety at han ikke er interessert i sex, men f.eks at han har lav selvtillit og er sjenert. Eller at han ikke har noen omgangskrets. Eller det aller beste; at han har vært i 2 langvarige forhold. Ikke kan vi vite hva som ligger bak.

Jeg er snart 27 og har bare hatt 2 stk. Er jeg nørd da? Ingen av dem er langvarige forhold, en av dem var two-night stand med ei jeg kjente fra før, den andre var kjæresten jeg hadde ifjor. Jeg hadde ikke sex før jeg var 20 år, og etter det gikk det 5 år før jeg hadde sex igjen.. Har heller ingen planer om å ha sex med noen tilfeldige før jeg får ny kjæreste.. Er det virkelig så rart? Har også en jevnaldrende kamerat som bare har hatt EN eneste partner, en one-night stand.

Holdningene fra samfunnet har gjort at jeg føler meg mindre verdt fordi jeg har mindre erfaring enn de fleste andre, sikkert til og med 16-åringene. Men not anymore, jeg bryr meg ikke lenger hva folk syns.

Du skal jo ikke føle deg mindre verdt fordi samfunnet er som det er, det må jeg bare si.

Men som jeg har påpekt flere ganger, må jeg jo vurdere grunnen før jeg dømmer. Om han har vært i et forhold: FLOTT, romantisk og søtt!

Hvis han er sjenert og dårlig selvtillit? Ikke min type.. Jeg ser nå at nørd kanskje var litt feil ord å bruke, men av de jeg kjenner som ikke har hatt sex/veldig få partnere, så er det faktisk litt nerdete, type sånn man ser på film. Det er veeeeldig sjelden du ser en skikkelig kjekk hunk med et stort nettverk og mange venner som ikke har hatt sex, eller svært få partnere.

Skrevet (endret)

-

Endret av DelvisPresley
  • Liker 3
Skrevet (endret)

.

Endret av DelvisPresley
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du møter en mann. Han er 29 år. Spør hvor mange han har hatt. Han svarer to. Hva tenker du?

Jeg er 22 og har ikke hatt noe enda... :(

Anonym poster: 871ca2ccf56bd0e1de1a7407c58cdcd8

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker at det er helt greit! :)

Er litt fleksibel på dette området, men hadde absolutt ikke likt å treffe en som hadde hatt mange. Gir ikke noe godt inntrykk at du har hatt 20 stk forskjellige partnere spør du meg...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...