Gå til innhold

29 år, hatt 2

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes det er fint jeg,antall sexpartnere sier uansett ingenting om hvor bra person du er :)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare et spørsmål:

Hvis dere først skal telle - hvorfor ikke da heller telle antall ganger, fremfor partnere?

Det er vel antall erfaringer i seksuell handling som gir innsikt/kunnskap, ikke hvor mange ulike mennesker har hatt seg med?

Jeg leverer jo heller bilen min til en mekaniker som har skrudd ekstremt grundig på få biler(eller mange, poenget er grundigheten over lang tid) og lært seg absolutt alt enn en som bare har skifta få deler på tusen forskjellige biler.

Sånn for de som liker bilanalogier.

For meg handler ikke seksuell attraktivitet utelukkende om graden av seksuelle ferdigheter, det handler også om et generelt syn på sex og sexens rolle i livet. Om en voksen mann har ligget med to stykker fordi han har vært i to langvarige, eksklusive og ganske tette forhold, eventuelt elskerforhold, ser jeg ikke på dette som problematisk. Men om han som en frisk mann i sin beste alder har gått i mange år uten sex, f.eks. i en årelang intervall mellom to forhold, vil jeg stille spørsmål ved hvor kompatible vi er. Om han har et annet moralsyn enn meg, om han ikke har spesielt høy sexdriv og seksuell nysgjerrighet, eller hva det måtte være. Jeg vil ønske å vite årsaken.

• Liker 1
Skrevet

Man skal da aldri fortelle den man er med hvor mange man har hatt sex med. Du kan bare tape på det. ABC-knowledge.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men om han som en frisk mann i sin beste alder har gått i mange år uten sex, f.eks. i en årelang intervall mellom to forhold, vil jeg stille spørsmål ved hvor kompatible vi er. Om han har et annet moralsyn enn meg, om han ikke har spesielt høy sexdriv og seksuell nysgjerrighet, eller hva det måtte være. Jeg vil ønske å vite årsaken.

Nå er jeg en del yngre enn 29 da, men jeg kan gå lenge mellom hver gang jeg har sex. Har sex i forhold, ingenting når jeg ikke er i forhold og leter ikke etter kjæreste når jeg er singel. Ja har kanskje lavere sexlyst enn deg, men føler meg ikke så unik. Ser jo det i vennekretsen(21-23) at flere av oss er som meg. Og det blir jo sex når vi har kjærester.

Men antall sexpartnere, de som har en del sex mellom forhold, mange av dem har jo også kanskje bare 4 ons i året, eller kanskje en kosevenn de møter på lørdager. Det er jo ikke veldig mye sex i forhold til en som er i forhold det heller.

Anonym poster: f9fc2051b1563f020f48474e27063ed5

Skrevet

Nå er jeg en del yngre enn 29 da, men jeg kan gå lenge mellom hver gang jeg har sex. Har sex i forhold, ingenting når jeg ikke er i forhold og leter ikke etter kjæreste når jeg er singel. Ja har kanskje lavere sexlyst enn deg, men føler meg ikke så unik. Ser jo det i vennekretsen(21-23) at flere av oss er som meg. Og det blir jo sex når vi har kjærester.

Men antall sexpartnere, de som har en del sex mellom forhold, mange av dem har jo også kanskje bare 4 ons i året, eller kanskje en kosevenn de møter på lørdager. Det er jo ikke veldig mye sex i forhold til en som er i forhold det heller.

Anonym poster: f9fc2051b1563f020f48474e27063ed5

Nå plager det ikke meg at folk ikke har ONS så ofte, så lenge dette ikke er et resultat av synet på sex utenfor forhold som noe lavtstående og uverdig. Jeg har selv ikke hatt ONS ofte. Men om en mann i sin beste alder har levd uten sex under en forholdsintervall på flere år, så vil jeg undre meg over det. Mest fordi jeg har den innstillingen til livet at vi kun er her på jorden en kort tid, og at mennesket bør unne seg nok av det som er godt og fint og nytelsesfullt. Det vil være vanskelig for meg å forstå hvordan man velger å la verdifulle år passere uten den gleden det er å ha sex, på samme måte som det vil være vanskelig å forstå hvordan man velger å leve uten god mat, eller gode kulturopplevelser, eller hva det måtte være.

AnonymBruker
Skrevet

Men om en mann i sin beste alder har levd uten sex under en forholdsintervall på flere år, så vil jeg undre meg over det. Mest fordi jeg har den innstillingen til livet at vi kun er her på jorden en kort tid, og at mennesket bør unne seg nok av det som er godt og fint og nytelsesfullt. Det vil være vanskelig for meg å forstå hvordan man velger å la verdifulle år passere uten den gleden det er å ha sex, på samme måte som det vil være vanskelig å forstå hvordan man velger å leve uten god mat, eller gode kulturopplevelser, eller hva det måtte være.

Jeg tror ikke at noen mann (eller kvinne) velger å "la verdifulle år passere uten den gleden det er å ha sex" fordi de har lyst, men for en attraktiv kvinne som aldri har manglet interessante tilbud på dette området så kan det kanskje være vanskelig å forstå at noen ikke vil ta seg til takke med sex med noen de ikke har lyst til å ha sex med kun for det formål alene.

Jeg vet ikke om du er en slik kvinne, men holdningene dine kan kanskje gi inntrykk av det og at du har lite forståelse for en annen virkelighet enn den du selv lever i.

Heldigvis har jeg ikke noen alvorlige problemer selv på området, men jeg kjenner faktisk flere menn med høy utdanning som er både oppegående og sjarmerende slik jeg opplever de, men som faktisk har problemer med å tiltrekke seg det motsatte kjønn selv for en one night stand. Da kan det fort bli en periode uten sex i voksen alder.

Anonym poster: 6c6f9f8675a12b662814ff7292ab5dc1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Give it up ts....De fleste Norske kvinner vil se på deg som nærmest spedalsk hvis man ikke har har seg utenfor forhold. Jeg selv har ikke giddet å ha det på fem år, og det er nok av kvinner som forsøker å beskrive meg som taper. Det de ikke vet er at jeg har hatt flere tilbud, men jeg syntes at det kun skal gjøres i forhold.

Ser enkelte her som argumenterer for at man ikke skal la årene gå uten å nyte. Noen av oss ønsker å dele denne nytelsen i forhold, og venter heller til neste forhold istedet for å dele den med noen man ikke har følelser for.

Anonym poster: 9e049575b23103893204f8e00962abfb

Skrevet

Jeg tror ikke at noen mann (eller kvinne) velger å "la verdifulle år passere uten den gleden det er å ha sex" fordi de har lyst, men for en attraktiv kvinne som aldri har manglet interessante tilbud på dette området så kan det kanskje være vanskelig å forstå at noen ikke vil ta seg til takke med sex med noen de ikke har lyst til å ha sex med kun for det formål alene.

Jeg vet ikke om du er en slik kvinne, men holdningene dine kan kanskje gi inntrykk av det og at du har lite forståelse for en annen virkelighet enn den du selv lever i.

Heldigvis har jeg ikke noen alvorlige problemer selv på området, men jeg kjenner faktisk flere menn med høy utdanning som er både oppegående og sjarmerende slik jeg opplever de, men som faktisk har problemer med å tiltrekke seg det motsatte kjønn selv for en one night stand. Da kan det fort bli en periode uten sex i voksen alder.

Men i et tilfelle som du beskriver så er det jo ikke et valg i ordets riktige forstand. Og derfor ikke det jeg anser for å være en inkompatibel holdning eller et inkompatibelt forhold til sex. At en person har vært offer for uheldige omstendigheter er selvsagt ikke noe jeg vil holde imot vedkommende.

AnonymBruker
Skrevet

Du tror ikke det nei? Da greier du vel heller ikke selv å sette deg inn i en annens situasjon.

Det er mange, inkludert meg selv, som ikke ønsker sex annet enn i forhold, og går det lang tid mellom forhold, så er konsekvensen lang tid uten sex, men dette kan altså like gjerne være selvvalgt.

At andre ser på det som en nødvendig del av et lykkelig liv også utenfor forhold, helt greit. Men da får dere jo bare forstå at andre heller ønsker å ha det i forhold. For personlig gir det meg null og niks hvis det da ikke er snakk om forhold.

Anonym poster: 9e049575b23103893204f8e00962abfb

Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Men i et tilfelle som du beskriver så er det jo ikke et valg i ordets riktige forstand. Og derfor ikke det jeg anser for å være en inkompatibel holdning eller et inkompatibelt forhold til sex. At en person har vært offer for uheldige omstendigheter er selvsagt ikke noe jeg vil holde imot vedkommende.

Godt svar, og slitsomt at en og annen skal komme drassende med denne kosmiske skjevheten i hver bidige diskusjon!

AnonymBruker
Skrevet

Du bruker ordlyden "å velge å la verdifulle år passere uten den gleden det er å ha sex", så da er du i så fall upresis i dine formuleringer om nøyaktig hva det er du egentlig mener om dine preferanser. Jeg er forøvrig ikke uenig i dine preferanser og jeg prøver ikke å endre din mening om den saken. Du er fri til å mene og foretrekke akurat hva du vil, men jeg prøver å bevisstgjøre deg på at bra sex eller et bra forhold ikke er noe som er like lett tilgjengelig som vann i springen for en stor del av befolkningen inkludert normale og attraktive menn (og også kvinner). Om man derfor ikke ønsker å ha ONS eller uforpliktende sex kun for å utveklse orgasmer vil dette nødvendigvis føre til perioder som også kan være lange uten sex.

Personlig har jeg ikke noe i mot uforpliktende sex og ONS og har hatt mange av de, men jeg er kresen og gjør det kun når jeg møter en kvinne det virkelig klaffer med og som regel ønsker jeg jo mer. Jeg har faktisk avvist kvinner for både sex og forhold opp til flere ganger og en periode hvor jeg bodde litt landlig til, så hadde jeg en ganske lang tørke uten at jeg tok noe skade av det.

Til å gi inntrykk av å skulle være så liberal, så synes jeg du er noe trangsynt og dømmende, så derfor ønsker jeg å ytre min mening. Etter min erfaring så er det uansett avgjort hva som skjer mellom meg og en kvinne lenge før hun får vite om min seksualhistorikk, som jeg uansett liker å holde for meg selv. :)

Godt svar, og slitsomt at en og annen skal komme drassende med denne kosmiske skjevheten i hver bidige diskusjon!

Finn en annen rumpe å slikke. Cosette greier fint å svare for seg selv. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå plager det ikke meg at folk ikke har ONS så ofte, så lenge dette ikke er et resultat av synet på sex utenfor forhold som noe lavtstående og uverdig. Jeg har selv ikke hatt ONS ofte. Men om en mann i sin beste alder har levd uten sex under en forholdsintervall på flere år, så vil jeg undre meg over det. Mest fordi jeg har den innstillingen til livet at vi kun er her på jorden en kort tid, og at mennesket bør unne seg nok av det som er godt og fint og nytelsesfullt. Det vil være vanskelig for meg å forstå hvordan man velger å la verdifulle år passere uten den gleden det er å ha sex, på samme måte som det vil være vanskelig å forstå hvordan man velger å leve uten god mat, eller gode kulturopplevelser, eller hva det måtte være.

Du forstår ikke at som mann har man anledning til å velge om man vil ha sex eller ikke. Kvinner kan velge dette, ikke menn. Det er til og med forbudt for menn å kjøpe sex.

Det er en hel haug med men som mot sin vilje ikke har noe sexliv.

Anonym poster: a80bd2cf3f2475f28b7b97e3d83de256

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det skulle selvsagt stå at man som mann ikke har anledning til å velge om man vil ha sex eller ikke.

Skrevet

Ville ikkje tenkt noko over det i det heile tatt...

Genialt!

Altfor mange tenker altfor mye på altfor tynt grunnlag. (Dette vet jeg, fordi jeg selv er en av de verste til å besvare innlegg på KG på tynt grunnlag).

Skrevet

Du forstår ikke at som mann har man anledning til å velge om man vil ha sex eller ikke. Kvinner kan velge dette, ikke menn. Det er til og med forbudt for menn å kjøpe sex.

Det er en hel haug med men som mot sin vilje ikke har noe sexliv.

Dette har du veldig rett i.

Mange menn kommer mye senere i gang seksuelt enn det kvinner gjør. Jeg gjetter på at flere menn er jomfru som 20 enn kvinner er jomfru som 18.

Den massive avvisningen som mange tenåringsgutter blir møtt med setter sine spor psykisk, og disse guttene får kanskje ikke med seg jenter hjem før de kommer over dette. Mange gutter blir fysisk fullvoksne med grei musklatur når de runder 20, men de forstår ikke selv hvor vakre de egentlig er helt umiddelbart, og går rundt med dårlig utstråling helt til det begynner å gå opp for dem, og det kan ta mange år. Det er ikke gjort på 1-2-3 å snu ett pessimistisk selvbilde.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er rart å lese svarene her, fordi for meg er det mer normalt å "pule" få enn mange.

nekter å tro at en fornuftig kvinne velger en mann med 6 ONS enn en mann som ikke har "pult rundt" fordi han har hatt to seriøse forhold..

Anonym poster: 5ba30d8e0c319073052182e13db18f49

Skrevet

Du møter en mann. Han er 29 år. Spør hvor mange han har hatt. Han svarer to. Hva tenker du?

Anonym poster: be5c66630730afbaaff1b42d0cd27dc8

Man spør ikke og man svarer ikke. To er et veldig lavt antall, men det skal ikke forandre noe eller gjøre deg uaktuell.

Skrevet

Tydeligvis.

Når man nærmer seg 30 er det litt... stusselig... mildt sagt... å bare ha hatt to.

Anonym poster: be5c66630730afbaaff1b42d0cd27dc8

En av Norges desidert kjekkeste menn har trolig bare hatt ei dame, som han ble sammen med som tenåring. Nå er han ca 55 år. Begge to er helt fantastiske karismatiske skjønnheter og personligheter med dritlekre idrettskropper, og ingen av dem er så komplett idiot at de skiller seg eller gambler ekteskapet på utenomekteskapelige sprell.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er rart å lese svarene her, fordi for meg er det mer normalt å "pule" få enn mange.

nekter å tro at en fornuftig kvinne velger en mann med 6 ONS enn en mann som ikke har "pult rundt" fordi han har hatt to seriøse forhold..

Anonym poster: 5ba30d8e0c319073052182e13db18f49

Jenter tenker som så at jo flere en mann har pult, jo mer attraktiv er han. Om ikke bevisst så ihvertfall underbevisst.

• Liker 1
Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Finn en annen rumpe å slikke. Cosette greier fint å svare for seg selv. :)

Fritt land - hvor kvinner kan velge hvem de vil pule, og menn kan velge hvilken rompe de vil slikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...