Gå til innhold

29 år, hatt 2

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du møter en mann. Han er 29 år. Spør hvor mange han har hatt. Han svarer to. Hva tenker du?

Anonym poster: be5c66630730afbaaff1b42d0cd27dc8

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du møter en mann. Han er 29 år. Spør hvor mange han har hatt. Han svarer to. Hva tenker du?

Er mye bedre det enn om mannen har hatt sex med 20++

Samme tenker jeg om jenter...

Man blir litt løs da syns jeg,,

Endret av Torepop
  • Liker 6
Gjest Wanderlust
Skrevet

At han sikkert er som duden i 40 year old virgin. Taper, altså. LOL, lzm.

• Liker 3
Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Jeg hadde tenkt på noe en perifer kompis sa til meg en gang i fylla "Du Cunt Wig, jeg hakke pult mye, men jeg har pult mye rart!" :)

Forhåpentligvis har han to lange forhold bak seg, det er nok viktigere enn hvor mange han har hatt seg med.

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Jeg ville tenkt at det var da jævlig få.

Men ville ikke tenkt at det var fordi han var en stor taper, min første gjetning ville ha vært at han har hatt få men langvarige forhold, kanskje han er gift med kjæresten fra ungdomsskolen f.eks. Fellesnevneren for de jeg kjenner som har få hakk i sengestolpen er at de "aldri" har vært single.

Skrevet

Ville vel tenkt at det var mindre sjanse for sykdommer først og fremst, men jeg må også innrømme at jeg kanskje hadde sett på han som litt.. nørd? Jeg vet ikke hvorfor, men jeg er så forskjellig fra det der selv, og alle i min omgangskrets har hatt seg med mange, så det er bare uvant for meg. Men for all del, kan jo hende han, som flere sier, var gift med ungdomskjæresten sin, og det er jo forferdelig søtt :rodmer:

Skrevet

Ville ikkje tenkt noko over det i det heile tatt...

• Liker 3
Skrevet (endret)

-

Endret av DelvisPresley
  • Liker 8
Skrevet (endret)

-

Endret av DelvisPresley
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ville tenkt; JIPPI! Overlykkelig for at det finns slike.

Anonym poster: 43a141df00a36ef45fc222c575a82e01

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Er vel ikke så mye å tenke over - en av de desidert kjekkeste barndomsvennene mine hadde bare hatt én da han var på den alderen, fordi han var i et langvarig forhold fra han debuterte og fram til rundt da. Hvor mange han har hatt etter det vet jeg ikke, men han er mer en som foretrekker forhold og ikke dra på byen og rote rundt, ikke har stor omgangskrets osv. Så det kan jo si noe om personlighetstypen.

Anonym poster: c0c3e9b8e4b3c7d6309bd832a767c962

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ungdomskolekjæresten?

Er jo ikke sånn som på KG at alle hele tiden er ute etter kjæreste og sex. Ganske vanlig å ikke få kjæreste før man flytter hjemme fra og mange blir bare sammen med de de møter og forelsker seg i i sstedet for å bruke nettdating og leter etter kjæreste.

Nå er jeg "bare" 23, men ganske mange i min omgangskrets er i hvert fall slik.

Anonym poster: aa7a0a5c34a7803b39a060002f02af13

AnonymBruker
Skrevet
jeg må også innrømme at jeg kanskje hadde sett på han som litt.. nørd?

Kunne ikke sagt det bedre selv. Fikk vite det i dag, og tenkte akkurat det samme.

• Liker 1
Skrevet (endret)

-

Endret av DelvisPresley
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad!!! Jeg hadde satt pris på det.

Anonym poster: 2a53902bb87e65027e167a07882c640f

• Liker 5
Skrevet

Hadde ikke tenkt så mye annet enn at jeg syns det var rart at han fortalte meg det. Hvor mange partnere han har hatt før meg spiller ingen rolle så lenge han ikke er kjip i senga.

Skrevet (endret)

-

Endret av DelvisPresley
  • Liker 2
Skrevet

Det er helt naturlig i min verden, jeg tror jeg ville forventet noe slikt som svar.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg tror jeg ville forventet noe slikt som svar.

Hvilken planet lever du på må jeg spørre da.

Skrevet

Hvorfor skulle han være nørd? Sex er ikke det viktigste i verden for alle. De fleste normale folk har stort sett sex når man er i et forhold. De ligger ikke rundt som noen heslige horer og horebukker.

Så du mener at man er en heslig hore om man har hatt sex med flere enn 10 stykker?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...