Gå til innhold

"Hver gang vi møtes" - ny sesong!


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Morten Abel har jo vært et stort navn da! Lurer også på hvem andre dere mener fortjener tittelen som Norges største popartist?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Funky Punk

Morten Abel har jo vært et stort navn da! Lurer også på hvem andre dere mener fortjener tittelen som Norges største popartist?

Syns det er vanskelig siden vi egentlig ikke har noen artist som har utmerket seg. Norge er ikke et musikkland (i mine ører)

Vi har noen gode artister, men ingen som fortjener en overlegen toppplassering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Ja Lene har fin stemme

Er veldig skuffet så langt egentlig... alle står liksom rett opp og ned og bare synger. Ikke noe action, ikke noe humor, ikke noe overraskende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snufs hvor flink Kurt er,gåsehudfaktor.

Anonym poster: 10d86e875b454312d883403504c6b9f6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lene sin var nydelig. Tenk hvor mye suksess hun har hatt:) stor dame i norsk sammenheng:)

Anonym poster: d71286512068bfe39c4e3139b71e8a57

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kan ikke være så lang da :)

Han var ganske stor, både som soloartist og som vokalist i September When i min tid iallefall og jeg er da ikke sååå gammel :sjenert:

"Ganske stor" er ikke det samme som Norges største. De fleste av de som er med i programmet er da større stjerner enn han. I "min tid", som ganske sikkert var før "din tid" så var nok Jahn Teigen den største stjernen. Siden ble det Morten Harket og flere andre. Men Morten Abel har aldri vært mer enn B-kjendis i mine øyne. Mest oppmerksomhet fikk han vel for den Marianne Aulie-episoden. Lurer på om det blir et tema neste gang, eller om han ikke gidder gi henne mer omtale?

Anonym poster: d6ef5856455e28741b81bd54fc0b7363

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten Abel har ikke vært i nærheten av Norges største popstjerne i "min tid", og den begynner å bli ganske lang :)

Anonym poster: d6ef5856455e28741b81bd54fc0b7363

Hvor lang da?

Anonym poster: 6e04fc30224650ab0076dbed9fe7cf0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig skuffet så langt egentlig... alle står liksom rett opp og ned og bare synger. Ikke noe action, ikke noe humor, ikke noe overraskende.

...men dette er jo Anitas rolige, vare låter.

Hvor mye tivoli kan en putte inn der og se folk i øynene etterpå?

Tror det hjelper seg betraktelig når Abels sanger skal synges neste gang.

Lista var lagt veldig høyt etter forrige sesong, men jeg lot meg glede stadig vekk i kveld jeg. Regner med at alt går seg nydelig til etter syv uker og da har de blitt "gamle venner"

både av oss og hverandre, det tar litt tid og det vil jeg gjerne gi dem.

Jeg liker all pratingen både før og etter.

Det gir liv til artistene og limer alt så det henger godt sammen.

...og jeg liker Anita. Hun virker som ei skikkelig grepa, humoristisk dame med mye mere å by på enn vi noen gang har fått inntrykk av. Synd at hun ikke er min gode nabo, sier jeg bare. :tommelopp:

P.s. og de flotte musikerne i bakgrunnen skal få sin solide applaus de også. :klappe:

De har ikke tilfeldig fått en "noen ukers spillejobb",- de kan det de driver med.

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ganske stor" er ikke det samme som Norges største. De fleste av de som er med i programmet er da større stjerner enn han. I "min tid", som ganske sikkert var før "din tid" så var nok Jahn Teigen den største stjernen. Siden ble det Morten Harket og flere andre. Men Morten Abel har aldri vært mer enn B-kjendis i mine øyne. Mest oppmerksomhet fikk han vel for den Marianne Aulie-episoden. Lurer på om det blir et tema neste gang, eller om han ikke gidder gi henne mer omtale?

Anonym poster: d6ef5856455e28741b81bd54fc0b7363

Du kan jo lese litt her siden du tydeligvis har litt mangler når det gjelder norsk musikk:

http://www.uken.no/info/nyhetsarkiv/43-morten-abel-til-uken-12

Anonym poster: 0374d1079eee6713a5efbd05d79589f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Hoppetaujenta: ja det er jo nettopp det som er problemet. Låtene skal tolkes og gjerne synges på en annen måte.

Det blir jo ikke noe bedre å synge med litt mer fart når det er Morten sin tur for hans låter er det ofte litt mer fart i fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte best Kurt og Marion! :biggrin:

Kjenner iallefall at jeg er stolt av å være bergensk, når jeg hører på Kurt Nilsen. Han er fantastisk :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silvermist

Kjenner iallefall at jeg er stolt av å være bergensk, når jeg hører på Kurt Nilsen. Han er fantastisk :jepp:

Amen! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snust litt rundt på nett ang. Morten Abel og finner bl.a. denne videoen her som sterkt

minner meg om filmen som heter "Notting Hill", og Hugh Grants heller uheldige samboer-kamerat. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville hatt med Jahn Teigen! Og Øystein Sunde! Og en av de fra Karpe Diem kanskje. De 3 er hvertfall veldig ulike, så det hadde skapt litt variasjon.

Også ville jeg hatt med han karen fra hellbillies og Espen lind og Susanne sundfør.

Det hadde vært en morsom sammensetning for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Likte best Kurt og Marion! :biggrin:

Kjenner iallefall at jeg er stolt av å være bergensk, når jeg hører på Kurt Nilsen. Han er fantastisk :jepp:

Jeg liker han også godt. Jeg har hørt masse på julealbumet hans. Jeg liker folk som skjønner at julesangene er klassiske og ikke skal herpes aka Bieber.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ferdig å se på i opptak. Når jeg ser Ole Paus synger så tenker jeg hele tiden at det er Bye og Rønning :ler: De tar han skikeklig på kornet.

Var faktisk ikke klar over hvor fin sangstemme Lene Marlin har. Synes ikke den kommer frem i hennes egne sanger (de jeg har hørt (radiosangene)).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

i forhold til forrige sesong så syns jeg det handler litt om å havne på hitlisten uka etter, denne gangen. De virker litt stressa hele gjengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar!

Morten Abel er egntlig blitt ganske kjekk på sine gamle dager ;) (uten at jeg vet hvor gammel han er egnetlig)

Endret av Mynona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...