Gå til innhold

"Hver gang vi møtes" - ny sesong!


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Maria_Marihøne

Skal følge med jeg også.

Spent på om det blir like bra som forrige gang. Syns ikke artistene har like stort spenn i å år, og veldig skeptisk til Morten Abel. Men blir sikkert bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første sesongen var nybrottsarbeid her til lands, men det som kommer nå kan veldig lett

bare bli en "reprise". Blir spennende på se om det kan tilføres noe nytt. Jeg tror at den forrige

sammensetningen av mennesker var maksimalt heldig. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det blir litt mindre grining i år.

Anonym poster: 0bded863ae845b9d9a81512dd0672e32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I følge reklamen blir det nok ikke det. ;)

Håper den tar feil! Skjønner ikke hvorfor de skal ødelegge programmet med all den grininga. Kan de ikke bare høre på musikken og være glade..?

Anonym poster: 0bded863ae845b9d9a81512dd0672e32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ofte følsomme sanger og utøvere vet du. Skjønner at noen kan ha spesielle og nære forhold til tekster de har gjennomlevd på godt og vondt, og når de da får den "gjenfødt" på en vakker måte for første gang....jeg skjønner veldig godt at det flommer over litt jeg. :jepp:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og veldig skeptisk til Morten Abel.

...du er ikke heller skeptisk til Marion Ravn? Morten Abel er ikke min type, men han har jo umåtelig store menger mer talent og erfaring som låtskriver og tolker enn Marion. Han synger på engelsk og norsk, i band og alene, osv.

Anonym poster: 663b27c7b13fab5b4ace74f94c914ffb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

...du er ikke heller skeptisk til Marion Ravn? Morten Abel er ikke min type, men han har jo umåtelig store menger mer talent og erfaring som låtskriver og tolker enn Marion. Han synger på engelsk og norsk, i band og alene, osv.

Anonym poster: 663b27c7b13fab5b4ace74f94c914ffb

Tenker mer på personligheten. Syns han virker så klysete og sær. Marion fremstår hvert fall som søt og hyggelig.

Men jeg likte ikke Jan Eggum heller før forrige runde, men nå er jeg mye mer positivt innstilt til han, så kanskje det samme skjer med Abel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo dette som også er artig med konseptet. Vi får bli litt bedre kjent med artistene og noen viser sider de ikke har vist særlig før. Det er jo faktisk veldig mulig at de er helt vanlige, hyggelige folk...når de ikke kjører det "skal-selge-plater" - oppsynet sitt. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke på første sesongen i det hele tatt men tenkte jeg skulle gi sesong 2 en sjanse..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skeptisk til Marion Ravn og Lene Marlin jeg.. De er liksom ikke så "store".. men jeg aner ikke hvem jeg ville hatt der i steden (hvis det måtte være kvinner). Skulle også ønske det var flere forskjellige type artister. Skulle vært med en hiphoper også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chillpill

Nå har jeg ikke sett programmet (har ikke TV), men vet jo hva det går i. Marit Larsen hadde jo vært interessant som en kvinnelig deltaker, og ikke minst Ane Brun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke sett programmet (har ikke TV), men vet jo hva det går i. Marit Larsen hadde jo vært interessant som en kvinnelig deltaker, og ikke minst Ane Brun.

Eller Susanne Sundfør. Da hadde vi kanskje sluppet unna litt grining også.

Anonym poster: 0bded863ae845b9d9a81512dd0672e32

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...jammen grining i slik musikksammenheng er jo ikke vanlig noe annet sted.

La dem nå få samles her, smile seg glade og gråte seg rett inn i det norske folks

og meddeltagernes armer i dette programmet. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Funky Punk

Føler at det er så mange like deltakere i år.

Altså, litt av greia er jo å sette sammen artister som tolker andres låter på sin egen måte...men om den som tolker har litt av den samme stilen så blir det liksom ikke noe nytt og spennende.

Kan hende jeg tar helt feil, håper også jeg tar helt feil...for jeg liker konseptet veldig godt.

Har fulgt med på den svenske versjonen i alle sesongene nå, og håper at den norske klarer å holde et like høyt nivå med like forskjellige musikkstiler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke deltagere ville dere valgt ut, da? Tenkte på det her om dagen, men vi har liksom så få store artister her til lands at jeg faktisk ikke kom på mange nok bra til at jeg ville blitt fornøyd. Og det kan jo ikke bare være "syngedamer", men folk som har skrevet nok egen musikk som de andre kan velge i.

Anonym poster: d6ef5856455e28741b81bd54fc0b7363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett en del på den svenske jeg også. Likte den selv om noen artister er litt ukjente for meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke deltagere ville dere valgt ut, da? Tenkte på det her om dagen, men vi har liksom så få store artister her til lands at jeg faktisk ikke kom på mange nok bra til at jeg ville blitt fornøyd. Og det kan jo ikke bare være "syngedamer", men folk som har skrevet nok egen musikk som de andre kan velge i.

Anonym poster: d6ef5856455e28741b81bd54fc0b7363

Jeg ville hatt med Jahn Teigen! Og Øystein Sunde! Og en av de fra Karpe Diem kanskje. De 3 er hvertfall veldig ulike, så det hadde skapt litt variasjon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...