Gå til innhold

"Hver gang vi møtes" - ny sesong!


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Gjest Funky Punk

Har sett en del på den svenske jeg også. Likte den selv om noen artister er litt ukjente for meg. :)

Ja de er ganske kjente i Sverige. Utrolig at vi i Norge ikke hører om halvparten av dem engang :P

Men Sverige har det vel litt enklere. De har jo en stor mengde kjente artister.

Her i Norge blir vel det litt vanskeligere...prøver å tenke litt på hvem jeg ville valgt, men det er vanskelig å finne noen....spesielt når mange av de vi har er helt like :roll:

Men noen rappere, synthere, hardrockere burde vel ikke være så vanskelig å finne...ikke bare vise/listepop artister

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...eller enda bedre? :biggrin:

Er vi klare med brus og kaffe og det vi må ha for å overleve?

TI minutter igjen nå!

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville hatt med Jahn Teigen! Og Øystein Sunde! Og en av de fra Karpe Diem kanskje. De 3 er hvertfall veldig ulike, så det hadde skapt litt variasjon.

Vi som er fra andre steder i landet setter stor pris på at det er med artister fra andre landsdeler også. Gleder meg masse til og se Morten Abel ikveld..

Anonym poster: 0374d1079eee6713a5efbd05d79589f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi som er fra andre steder i landet setter stor pris på at det er med artister fra andre landsdeler også. Gleder meg masse til og se Morten Abel ikveld..

Anonym poster: 0374d1079eee6713a5efbd05d79589f4

Jeg bryr meg ikke hvor de er fra jeg. Det var musikken jeg tenkte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det blir en håndfull sesonger til? Da kommer den ene etter den andre i søkelyset skal du se. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Funky Punk

Såååå mye forklaring om hver artist!! :(

Trenger bare en kort intro, mer personlige ting får man jo vite under middag og lunch.

Kjenner jeg blir lei allerede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg ikke hvor de er fra jeg. Det var musikken jeg tenkte på.

Samme tenker jeg, men det virker som folk fra "grisgrendte strok" er mer opptatt av hvor artisten kommer fra. Ser det jo i Grand Prix, hvor bergensere stemmer på bergensere, trøndere på trøndere, nordlendinger på nordlendinger osv. Mens folk fra østlandet tenker ikke over hvor artisten kommer fra.

Anonym poster: d6ef5856455e28741b81bd54fc0b7363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, i programmet sier de at "Morten Abel ble Norges største popstjerne". Når i alle dager ble han det?

Anonym poster: d6ef5856455e28741b81bd54fc0b7363

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

"Cowboyen" og Morten var gode. Resten så langt var dårlig.

Kurt kommer neppe til å overraske, ei heller Lene, men hun har jo en gudinnestemme så fint blir det nok (hadde iallefall, har ikke hørt henne synge i det siste)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, i programmet sier de at "Morten Abel ble Norges største popstjerne". Når i alle dager ble han det?

Jeg har også hørt rykter om det, men han har i såfall vært godt gjemt, eller så er det meg som har vært det. Godt gjemt altså. :klo:

Så langt syns jeg som følger (tillegg etter pausen):

Han CC-cowboys`en gjorde det helt greit. Troverdig og i sin egen kjente stil.

(som jeg ikke har vært en fan av i det hele tatt)

Marion: vet jammen ikke helt jeg. Hun kan jo helt klart synge og det er kanskje bare meg som ikke har peiling på hennes "greie"...men jeg syns det blir litt likt i stilen. Må tenke litt på det der. La merke til at Anita lignet henne som ung.

Ole: Faktisk en liten kongefremføring der, fordi teksten kom til sin rett hos han og måten han synger på. "For vår jord" er en fin og ekte sang, med dyptfølt tekst. Ole passet som hånd i hanske.

Abel: Har ikke noe annet forhold til ham enn enkelte hits på radioen "for lenge siden",

men rart og fint å høre Oliver tatt med til et annet univers.

Kurt: Jepp, det gikk veldig bra det. Han synger fjellstøtt som altid. Likte den bergenske vrien.

Lene, som jeg ikke har noe forhold til unntatt noen få hits på radio: dette var veldig, veldig vakkert! En nydelig stemme har hun.

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Funky Punk

Morten Abel var jo veldig stor en gang i tiden, men de oppøyer nok deltakerne litt mye i introen her.

Samme i den svenske versjonen. Greit, de er jo musikklandet nr1 og har mange store stjerner, men det hlres litt komisk ut når alle deltakere presenteres som sveriges store stjerne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det skjedde ting og tang før "vår tid", hehe... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det skjedde ting og tang før "vår tid", hehe... :)

Morten Abel har ikke vært i nærheten av Norges største popstjerne i "min tid", og den begynner å bli ganske lang :)

Anonym poster: d6ef5856455e28741b81bd54fc0b7363

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Funky Punk

Morten Abel har ikke vært i nærheten av Norges største popstjerne i "min tid", og den begynner å bli ganske lang :)

Anonym poster: d6ef5856455e28741b81bd54fc0b7363

Den kan ikke være så lang da :)

Han var ganske stor, både som soloartist og som vokalist i September When i min tid iallefall og jeg er da ikke sååå gammel :sjenert:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt rykter fra folk som har møtt ham ute på fest, på byen, om at han nok har ment det selv. Ikke vet jeg.

Anonym poster: 076a957247b9160465b2e92982c0b15b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...