Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle sammen!

Jeg er ny her inne på KG.

Har planer om å fortsette slankeprosessen i år (har gått ned 25 kg til nå). Nå veier jeg 90 kg og er 180 høy. Skal ned til 75 kg til sommeren. Noen andre som skal slanke seg i 2013 og som vil danne en liten "støttegruppe"?:-)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil:) prøvde i 2012, men de var virkelig ikke året for meg. Gikk ned noen kg i2011, men så fallt jeg av lasset... Har ikke eksakt vekt per idag, må veie meg en dag jeg ikke er bakfull tenker jeg. Men ligger nok imellom 90-95. Håper 2013 er året jeg kommer nermere målet mitt, noe jeg har tro på da jeg virkeli ønsker det nå.

Skrevet

Så flink du er TS :heiajente::trene:

Skrevet

Så flink du er TS :heiajente::trene:

Takk takk! har vært nede i 85,5 så derfor jeg trenger litt støtte for å skjerpe meg ;-)

Skrevet (endret)

25 kg, veldig bra! Hvor lang tid brukte du på det? :)

Jeg blir med! Haha, nesten litt flaut. Har blitt med i flere slike tråder, og falt av hver gang. Var vel med i noen måneder tidlig i fjor (altså 2012), men så datt jeg av da også etter å brent meg skikkelig ut.

Har klart å gå ned i vekt før. Gikk ned fra 82 til 58 kg, på to forskjellige omganger. De siste 10 kg gikk jeg ned på 2 mnd. Har gått opp omtrent alle de 10, ligger vel og vipper mellom 67 og 68 tipper jeg. Hadde jeg fortsatt veid 58 kg hadde jeg ikke skrevet i denne tråden :fnise: Er 163 cm!

Har tenkt å ta det litt roligere denne gangen enn sist. Å gå ned 10 kg på 2 mnd var dumt. Jeg spiste altfor lite i forhold til treningsmengde (trente 4-5 ganger i uka, 1400 kalorier om dagen), og altfor ensformig. Kroppen fikk rett og slett ikke den næringen den trengte, og sa stopp. Planen er å gå i kaloriunderskudd også denne gangen, og begynne med trening 2 ganger i uka. Så får vi se. Får heller begynne å gå mer, og kutte ut buss og bil. Skal også kutte ut alkohol, ikke bare for vektnedgangens skyld, men også for å spare litt penger!

Skal vi ha en fast veiedag? :) Jeg har ikke vekt akkurat nå, må kjøpe batterier. Satser på å gjøre det i løpet av uka.

Endret av antibac
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil:) prøvde i 2012, men de var virkelig ikke året for meg. Gikk ned noen kg i2011, men så fallt jeg av lasset... Har ikke eksakt vekt per idag, må veie meg en dag jeg ikke er bakfull tenker jeg. Men ligger nok imellom 90-95. Håper 2013 er året jeg kommer nermere målet mitt, noe jeg har tro på da jeg virkeli ønsker det nå.

Nicket ditt er ment humoristisk?

Anonym poster: 6928f3a34450a8694dee8545fc6e2a53

• Liker 2
Skrevet

har brukt flere år så det er ikke så imponerende! har gått opp og ned flere ganger:-( Du har da jamnen vært flink du og!

Fast veiedag høres lurt ut. Jeg har ikke vekt så det må jeg kjøpe denne uka:-) Denne gangen faller vi ikke av antibac!!!

Skrevet

Nicket ditt er ment humoristisk?

Anonym poster: 6928f3a34450a8694dee8545fc6e2a53

Den turte du ikke å ta med eget nick, hva?

• Liker 31
Skrevet

har brukt flere år så det er ikke så imponerende! har gått opp og ned flere ganger:-( Du har da jamnen vært flink du og!

Fast veiedag høres lurt ut. Jeg har ikke vekt så det må jeg kjøpe denne uka:-) Denne gangen faller vi ikke av antibac!!!

Skal vi si fra neste mandag av da? :)

Skrevet

Jeg vil også bli lettere i 2013! Veier ca 70 kg og kunne godt ha gått ned ti kg, men klarer jeg å gå ned 5-6 vil jeg bli superfornøyd. Jeg har lavt stoffskifte og sliter noe forferdelig med å gå ned, så målet er å klare å gå ned en kg i måneden. :)

Skrevet

Jeg vil også bli med. Målet er 65-66 kg. Veier i dag 70kg. Er 175 høy.

Skrevet

Jeg vil også bli med :danse:

Midjemålet mitt er over 80 cm, noe som jeg har hørt er veldig ugunstig helsemessig. Dessuten veier jeg 80 kg, er 176-178cm høy.

Skrevet (endret)

da blir mandag veiedag! Dette blir bra folkens:-)

Endret av beaby
  • Liker 1
Skrevet

Jeg vil også være med, men har ingen vekt for tiden. Er 173, og vil ned 5-8kg slik at jeg havner rundt 65-67ish.

Må skaffe mg vekt til mandag da :)

Skrevet

Jeg vil også være med :danse:

Jeg skal gifte meg om 4 mnd (!) og ønsker å ha gått ned fra 74,5 kg til 67 kg. Er 173 cm høy. Har vært på 67 kg tallet for noen år siden, men det var før jeg fikk barn. Jeg skal begynne med en low carb diett, med mye sunt fett. Jeg vet at jeg ikke tåler så godt karbohydrater (får kviser, legger fort på meg o.l.).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet dere hva, det mest populære nyttårsforsettet er å slanke seg/gå ned i vekt.

Litt insane hvor opptatte mennesker er av å være slanke i disse tider.

Anonym poster: 4c1c786e851202f9edf0c87f569231f7

• Liker 2
Skrevet

Vet dere hva, det mest populære nyttårsforsettet er å slanke seg/gå ned i vekt.

Litt insane hvor opptatte mennesker er av å være slanke i disse tider.

Anonym poster: 4c1c786e851202f9edf0c87f569231f7

Slapp av ;) bare noen få prosent holder nyttårsforsettene sine lenger enn til uke 2.

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir med om det er ok :) Jeg har lagt meg en plan for 2013, så jeg håper å klare det dette året :) Jeg veier ca 90 kg +/- er 169 høy, så jeg vil ned i 60 kg ca :) Dvs jeg vil ned rundt 30 kg. Delmålet mitt er rundt 15 kilo til sommeren. Så får jeg ta det derfra om jeg ønsker å gå ned mer, og hvor mye.

Hovedmålet mitt er i hovedsak å bli sunnere, få bedre rutiner i hverdagen, og komme meg i form, men samtidig ta av en god del :)

Jeg tenker å trene 3-4 dager uken i 1 til 2 timer pr gang. Pluss gå turer med typen og hunden 4-5 dager i uken i 1 til 1.5 time :) Satser på at dette blir bra! :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil også bli med. Målet er 65-66 kg. Veier i dag 70kg. Er 175 høy.

Samme vekt og mål som deg :-D

Anonym poster: 87504fd7362221ed6717ef8f522b89cc

Skrevet

Jeg gikk ned ganske mange kilo da jeg begynte å trene. For da jeg begynte å trene (6 ganger i uken) fristet det ikke lenger med usunn mat. Jeg har visst blitt bitt av sunnhets-basillen for nå frister et eple mye mer enn sjokolade. Styrketrening er tingen!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...