Gå til innhold

Pretty Little Liars

Fremhevede innlegg

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet

Ikke imponert!! :glare:

Samme her. Det var en virkelig weird episode. 

Videoannonse
Annonse
Gjest Wanda Maximoff
Skrevet (endret)

Advarer dere på forhånd - SKUFFA! :glare::murvegg:

Jeg er også skuffa. Av ALLE MENNESKER de kunne velge til å væreCharles..... VIRKELIG!!!

Jeg har for øvrig kun googlet og lest, men mistet helt lysten på å se det nå. Skikkelig skuffa.

Endret av Steve Rogers
Skrevet

Ja, det er litt av en utfordring!!! :fnise:

Jeg klarte det da, helt imponert over meg selv! Og synes det hadde vært verre folk det kunne ha vært en vedkommende som er valgt (kan jo tyde på at det har vært bestemt at det er vedkommende hele tiden).. Det kunne vært mer dramatisk da, men helt verdt p stå opp 1,5t tidligere enn normalt for å se ;)

Men hvordan de skal følge opp nå? Og når kommer neste episode ?

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg synes jeg... Litt rart å dra ting ut i så mange sesonger og så kommer ca alle svarerene på en episode uten så veldig stor sjokkverdi...

• Liker 3
Skrevet

Enig med dere over. Er dritskuffa. Selve historien hadde jeg ikke forutsett, men personen som var A... Så ufattelig forutsigbart og kjedelig. Og Red Coat var kanskje verst av alle, og den jeg hadde størst forventninger til.

Jeg syns det hadde vært SÅ mye mer spennende om det var enten Hanna, Aria, Spencer eller Emily som viste seg å være A. Kanskje mest av alt Hanna, i og med at hun lenge var en slags "underdog" som så ble kul. Det hadde på mange måter vært mye mer psycho og genialt. Nå virker jo A bare skjør og lite skummel.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner bare ikke hvorfor Red Coat jobber med A! Hva er deres relasjon?

Skuffa? Ja!

• Liker 1
Skrevet

Det må være mer til historien som vi ikke får vite før i del B av sesongen. Jeg nekter å tro dette var alt vi har ventet på så lenge.

Ser det er mange som tror Marlene bytta om på hvem som var A etter alt som ble lekket på nett. At Wren var A, CeCe red coat og at Sara skulle være black widow, men siden det ble avslørt at Wren var A så endret hun på det.

Anonymous poster hash: ab2ff...5f0

• Liker 2
Skrevet

Det må være mer til historien som vi ikke får vite før i del B av sesongen. Jeg nekter å tro dette var alt vi har ventet på så lenge.

Ser det er mange som tror Marlene bytta om på hvem som var A etter alt som ble lekket på nett. At Wren var A, CeCe red coat og at Sara skulle være black widow, men siden det ble avslørt at Wren var A så endret hun på det.

Tenkte på det samme. Det hadde også vært mer spennende om det hadde vært en person som var mer sentral i handlingen gjennom alle sesongene. Men ut fra alle karakterene og små storylines som har blitt dratt inn, kunne det egentlig være ganske mange...Likte i grunnen historien, den passet liksom bare ikke helt inn i min oppfatning iallefall.

Forstår jeg det riktig i at Mona var den originale A og CeeCee overtok? I såfall er det det jeg er mest skuffa over...

• Liker 1
Skrevet

Tenkte på det samme. Det hadde også vært mer spennende om det hadde vært en person som var mer sentral i handlingen gjennom alle sesongene. Men ut fra alle karakterene og små storylines som har blitt dratt inn, kunne det egentlig være ganske mange...Likte i grunnen historien, den passet liksom bare ikke helt inn i min oppfatning iallefall.

Forstår jeg det riktig i at Mona var den originale A og CeeCee overtok? I såfall er det det jeg er mest skuffa over...

Ja jeg forstår det slik. At CeeCee ble interessert i jentene da hun hørte hva Mona hadde gjort.

Historien var grei nok, men jeg følte ikke at "alle" svarene vi har ventet på kom. Men noe må de vel spare til slutten...

Gjest Blåbæret.
Skrevet

Er det mulig?

Har jeg pint meg gjennom 6 sesonger, også er DET svaret?
Sykt skuffet...

Skrevet

Jeg er også skuffet, men tror fortsatt at det er en mulighet at LucAs er uber A! De sier jo at han kommer.. Jeg hadde nesten rett da jeg trodde Sara hadde byttet kjønn og var Charles da.. :icon_lol: Cece var helt OK, men forventet en annen person. Jeg er mest skuffet over rollen til Sara. Hvorfor er hun både Red Coat og Black Widow?? Kan jo være hun er Bethany, og at hun ikke døde likevel :vetikke: Vil ikke vente helt til januar... :bond: 

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet

Jeg hadde glemt hvem CeCe er. Jeg satt på bussen på morgen og måtte lete etter informasjon om henne. Så merkbar var hun.

Skrevet

Cece var tidvis med i serien, men satt ikke igjen noe særlig spor egentlig. Hun bare var der, liksom.

Det er jo store hull i historien opp gjennom serien. Bare å søke på "unanswered questions pretty little liars" på google, så finner man haugevis med ubesvarte spørsmål vi alle lurer på. 

F.eks; hvor er foreldrene?

Hvor er kjærestene?

Hva sier de om dette?

Hva  med Jason, han datet jo Cece? 

Hvem drepte Mrs. D?

Dette er jo spørsmål kun fra de siste episodene! 

Jeg tror ikke noe særlig på at de endret historien fra Wren til Cece. En av spoilerne, var jo at Lorenzo døde - det skjedde ikke. Wren er A - det skjedde ikke osv.

Produksjonen har som regel episodene klare leeeenge før de blir sendt, så jo - det gir mening at Cece virkelig ER Charles og har alltid vært det. Det er klart at Wren ikke er helt uskyldig oppi alt dette, men jeg tror ikke noe særlig på teorien om at han er Charles. Det kan være en mulighet at han er "Uber A", noe mange spekulerer i (at Cece kun er "Big A").

En annen ting jeg reagerer på, er at hele episoden var så kortfattet. De burde tatt hele episoden over to episoder, som f.eks ble gitt ut samtidig så vi fikk mer "closure". 

Dog er jeg spent på del 2 av sesong 6! :) 

• Liker 1
Gjest Wanda Maximoff
Skrevet

Det er isåfall skikkelig teit om hun endret på det.

Skrevet

Jeg lurer på hva som skjedde med Ian (han som var kjæresten til Melissa en stund) og den derre film-gjengen de hadde i første sesong? Har vi fått noe svar på det?

Skrevet (endret)

Dette suger. Jeg er så lite imponert. Endret ikke ansiktsuttrykk en eneste gang iløpet av episoden. Dette var en serie som tidligere fikk meg til å le, fnise, glise, skrike, skvette, gråte og hulke. Meget mulig jeg har vokst fra det, men det vekker altså ingen følelser! Jeg er jo invested i disse karakterene, egentlig. Selv om jeg synes all relasjon mellom de har forsvunnet totalt denne siste sesongen (og forrige egentlig). De kunne heller fylt de typiske fillerepisodene med slike ting enn å putte inn meningsløse karakterer vi ikke har noen relasjon til. Gi meg litt Jenna, Melissa osv. Folk vi bryr oss om.

Det er så mange ting jeg mener ikke stemmer med denne avslutningen.

1. Alderen til Charles / CeCe og Bethany stemmer jo ikke med når Marion (moren til Toby) døde. De har tidligere vist tilbakeblikk der Toby og Alison er sammen med Marion mens de er tenåringer. Skal ikke Charles / CeCe være eldre enn Alison ...? En jente på facebook har skrevet det mye bedre enn meg: The fact that Charles was a kid when Marion was pushed off the roof, yet she died a year before the pilot took place.

2. Den ene serieskaperen twitret at "black veil" er endgame. LENGE før Sara i det hele tatt ble med i serien. Teit.

3. Hvorfor var politibetjent Wilden i Cape May med Cece og Ali .. ?

4. Denne Wilden skulle være bare et par år eldre enn Cece. Allikevel er han voksen (og utdannet politimann!) når han endrer politirapporten for å beskytte Cece. Cece var et barn da dette skjedde. Kan politimenn være barn i Rosewood, altså?

5. Charles / Charlotte / Cece identifiserer seg som en kvinne. Hvorfor dress på dette ballet i bunkeren? Burde det ikke vært en kjole? Dette representerer vel ballet hun selv aldri fikk, vil hun plutselig være "litt" mann etter kjønnsskifteoperasjonen sin?

Det er MANGE fler. Dette var bare de jeg fant som jeg har tenkt mest over, og som irriterer meg mest.  Søk opp "A-trouble Maker" på facebook. Mange som deler slike feil og hull på den siden. Det er til og med blitt laget en underskriftskampanje. Serieskaperne svarer kun på positive tilbakemeldinger på twitter osv.

Tror ikke jeg kommer til å se på de neste sesongene (og film?!) - det interesserer meg ganske enkelt ikke mer. Skal kose meg med å lese på tumblr, facebook og reddit om hvor mange steder de har driti seg ut i forhold til kontinuitetsbrudd osv. Det er bullshit at de har visst hvem som skal være A siden sesong 3. Tipper de har hatt ganske mange alternativer.

Merker jeg blir skikkelig sur :fnise::rodme:  - men jeg har fulgt med hver eneste uke i 5 år! Hadde forventa litt mer, altså.

Dette har jeg lest mye om også. Mange som mente episoden så veldig amatør ut. Skulle ikke forundre meg.
Har noen lest noen av de lengre Wren-teoriene? Det hadde vært bedre om de gikk for den, for nå passer jo ikke historien engang. Det er ikke mange punkter man kan gå tilbake på og tenke "herregud, hvorfor så jeg ikke det?!" med CeCe. Men med Wren, så ligger det jo masse spor og hint hele veien.

Jeg lurer på hva som skjedde med Ian (han som var kjæresten til Melissa en stund) og den derre film-gjengen de hadde i første sesong? Har vi fått noe svar på det?

Ian ble dyttet fra "the bell tower" av Alison, visstnok. Men om jeg husker rett fortalte hun denne historien samtidig som hun serverte en kjempeløgn om andre ting som skjedde mens hun var "død". Så jeg vet ikke riktig. NAT (film-gjengen) har vi ikke hørt noe om på kjempelenge.

Endret av Vinduskarmen
  • Liker 1
Gjest Wanda Maximoff
Skrevet (endret)

Cece var tidvis med i serien, men satt ikke igjen noe særlig spor egentlig. Hun bare var der, liksom.

Enig med deg i det. Sikkert derfor jeg ikke klarte å huske henne, heller. Det er jo mange personer som har merket seg, som man har blitt kjent med og har ett forhold til. De gjorde ett merkelig valg. Jeg har lest en del av Wren teoriene og jeg syns det er merkelig at de legger  ut så mange synlig spor på han uten å måtte han bruke han, vell, han må jo være noe. Jeg vil at han skal være noe!!!  :bond:

Uansett, nå har jeg sett episoden og må si at jeg satt og klødde meg i hodet. Charles virker så stakkarslig. Ikke sånn jeg hadde forestilt meg at Charles skulle være. Dog, noen av historiene om boken har jeg lest og jeg får veldig assosiasjoner til dem nå. De kunne jo vært tvillinger. 

Endret av Steve Rogers
Skrevet

Hele greia er bare helt ......  :P
Leste på facebook en som hadde lagt ut dette:

11816185_10153038789247060_8019246633665

11856357_10153038789417060_4436232040743

11816120_10153038789537060_3270996468929

Anonymous poster hash: 4ca59...73a
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...