Gå til innhold

Pretty Little Liars

Fremhevede innlegg

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet

Herregud, jeg er så spent. Jeg har nå lest meg opp på flere steder og det står at det er garantert at identiteten til A blir avslørt i sesong 6. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, jeg er så spent. Jeg har nå lest meg opp på flere steder og det står at det er garantert at identiteten til A blir avslørt i sesong 6.

Sikkert ikke før i sesongavslutningen, sånn som det ALLTID er  :fnise:

Skrevet

Liker at de begynner å legge opp til et liv etter A

Caleb og Hanna i NY

Ezra (og Aria?) i Thailand

Gjest bruker83924
Skrevet

Tipper mange hardbarka pll-fans kommer til å tatovere seg med: "6x10 free at last", når vi får vite hvem A er.

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet

Sikkert ikke før i sesongavslutningen, sånn som det ALLTID er :fnise:

Imdb mener at det er neste uke, dvs 11
Gjest Haaploes
Skrevet

Tipper mange hardbarka pll-fans kommer til å tatovere seg med: "6x10 free at last", når vi får vite hvem A er.

Ser ikke på meg selv som "hardbarka fan", men det var jammen meg ikke dumt som en liten reminder til meg selv om hvor tålmodig, eventuelt provosert og fiksert, jeg KAN bli :fnise:

Gjest bruker83924
Skrevet

Ser ikke på meg selv som "hardbarka fan", men det var jammen meg ikke dumt som en liten reminder til meg selv om hvor tålmodig, eventuelt provosert og fiksert, jeg KAN bli :fnise:

Ja, det er ikke tull en gang. Men enda godt vi får vite hvem både A er og red coat neste episode. 4 dager igjen  :bolledeig:

Blir spennende når sesong 6B kommer ut, det blir jo en "timejump" 4 år frem i tid. Og en av jentene skal vissnok gifte seg. Heier på Hanna og Caleb. 

Er forresten enig med de som sier de ikke liker Sara. Hun er så irriterende dårlig skuespiller at jeg har lyst å kaste noe i skjermen, hver gang hun vises.  :dry:

Gjest baremeg89
Skrevet

Ah, har ikke sett sist eps tekte å se den og tirsdagens sammen for å bygge stemningen :lol:

Flere av jentene har snakket på snap om "Big A" avsløringen i neste eps, hvis det ikke skjer så klikker det litt for meg :fnise:

Skrevet

Blir spennende når sesong 6B kommer ut, det blir jo en "timejump" 4 år frem i tid. Og en av jentene skal vissnok gifte seg. Heier på Hanna og Caleb. 

Ser ut som at Hanna har både forlovelsesring og babybump om du ser på dette bildet fra etter time jump'en :)

Skrevet

Ser ut som at Hanna har både forlovelsesring og babybump om du ser på dette bildet fra etter time jump'en :)

Ser vel ut som Aria og har ring?

Skrevet

Ser vel ut som Aria og har ring?

Aria har så mange ringer at jeg ikke tørr å håpe på noe :P 

Gjest bruker83924
Skrevet (endret)

Jeg så det. Åå, da blir det kanskje pll-baby  :lillesky: 

Det går rykter på tumblr nå om at muligens Charles/Wren ble lurt av Uber A til å torturere jentene, med at han da blir gjenforent med familien igjen hvis han fullfører det. Og at uber A er personen som er den siste A-en etter timejumpen. Da blir visst nok alle jentene samlet i Rosewood, fordi Alison trenger hjelp. 

Endret av ElizabethTaylor
Skrevet

Når ca i kveld/natt er episoden tilgjengelig? Kjenner jeg dør litt på meg om jeg ikke får sett den ! :O

Skrevet

Er dette en serie å anbefale? Kanskje jeg skal prøve meg på den! Hvor gamle er dere som ser den? ^^

Selv er jeg syvogtyve!

Skrevet

Jeg så det. Åå, da blir det kanskje pll-baby  :lillesky: 

Det går rykter på tumblr nå om at muligens Charles/Wren ble lurt av Uber A til å torturere jentene, med at han da blir gjenforent med familien igjen hvis han fullfører det. Og at uber A er personen som er den siste A-en etter timejumpen. Da blir visst nok alle jentene samlet i Rosewood, fordi Alison trenger hjelp. 

Hvis det er dette som er storyen blir jeg dritskuffa. For da får vi jo egentlig ikke vite hvem A er denne gangen heller. Blir jo som den gangen Ezra eller Toby liksom var på the A team. Med mindre vi får vite hvem Uber A er også? Er jo det som er spennende.

Gjest Wanda Maximoff
Skrevet

Når ca i kveld/natt er episoden tilgjengelig? Kjenner jeg dør litt på meg om jeg ikke får sett den ! :O

Lurt på det selv. Står på imdb at den går 08.00 PM men aner ikke hva det blir i norsk tid

Skrevet

Lurt på det selv. Står på imdb at den går 08.00 PM men aner ikke hva det blir i norsk tid

Jeg prøvde regne meg ut ut til det xD og da ble det veldig sent i natt, men så at forrige episode lå ute ca 22.45 på pirate bay!

Skrevet

Er dette en serie å anbefale? Kanskje jeg skal prøve meg på den! Hvor gamle er dere som ser den? ^^

Selv er jeg syvogtyve!

Jeg er 28, og hekta. Om serien er bra? Den er helt ok, men du går jo 6,5 ses før du får vite hvem en av hovedpersonene er. Og jeg vurderer jo sitte oppe i natt bare for å se det, så jeg ikke leser det på nett tidlig i morra. Noe som sier litt..

Men jeg tror jeg kan gi deg et helt ærlig svar på dette i morra når jeg Evt vet hvem A er ;)

Skrevet (endret)

Ca 03:00 på natten, norsk tid, pleier episodene å komme ut på torrentsider  :)

Endret av suspiria
Skrevet

Selv er jeg syvogtyve!

Jeg er 28 år. Begynte å se på PLL i 2011, da var jeg mye våken på natta med en nyfødt, og måtte ha noe for å holde meg våken. Har vært hekta etter det :) Jeg skal ærlig innrømme at jeg har tenkt "Nå gidder jeg ikke mer" noen ganger, men så mååå jeg bare se det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...