Apocalypse Skrevet 21. august 2014 #321 Skrevet 21. august 2014 Siste episode var ganske bra, og ga en del svar på ting! Det eneste dumme var referansen til Ravenswood på slutten, synes det blir tullete å blande magi med PPL. Støtter også opp ideen om at Allison er A. Samme her, håper ikke de har tenkt å blande inn spøkelser også... Savner den gamle Caleb. Allison begynner å gå meg ganske mye på nervene. Ellers blir jo neste ukes episode den siste på en stund, og det har blitt sagt at en av karakterene skal dø, så jeg gleder meg - men har en mistanke om at jeg som alltid kommer til å sitte igjen skuffet med enda flere spørsmål.
cascadas Skrevet 21. august 2014 #322 Skrevet 21. august 2014 Samme her, håper ikke de har tenkt å blande inn spøkelser også... Savner den gamle Caleb. Allison begynner å gå meg ganske mye på nervene. Ellers blir jo neste ukes episode den siste på en stund, og det har blitt sagt at en av karakterene skal dø, så jeg gleder meg - men har en mistanke om at jeg som alltid kommer til å sitte igjen skuffet med enda flere spørsmål. Tror de hadde med den Ravenswooddelen for å legge et lokk på den historien. Hadde jo vært merkelig om ikke Caleb fortalte noe til Hanna fra tiden der. Jeg tror dessverre det er Mona som dør i neste episode, men håper virkelig ikke det skjer. Har noen noe tanker om det Melissa sa på filmen til Spencer? Slo Spencer Brithany eller ikke?
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #323 Skrevet 22. august 2014 Jeg aner virkelig ikke hva som skjer i den serien! Vi får jo ikke svar på noen ting. Det har vært 5 sesonger nå, og jeg har enda ikke peiling på hvem A er. Det eneste vi ser av A er jo den svarte hettegenseren. Synes det begynner å bli tragisk, men klarer forsatt ikke slutte å se på. Anonymous poster hash: 4ca59...73a 2
Kassiopeia Skrevet 22. august 2014 #324 Skrevet 22. august 2014 Jeg aner virkelig ikke hva som skjer i den serien! Vi får jo ikke svar på noen ting. Det har vært 5 sesonger nå, og jeg har enda ikke peiling på hvem A er. Det eneste vi ser av A er jo den svarte hettegenseren. Synes det begynner å bli tragisk, men klarer forsatt ikke slutte å se på. Anonymous poster hash: 4ca59...73a Jeg tror 100 % at hun som lager serien heller ikke vet hvem hoved A er, men at hun heller melker serien for alt den er verd og holder dørene åpne for at hvem som helst kan ende opp som A når hun en dag skal avslutte serien. 2
Gjest New_Girl Skrevet 22. august 2014 #325 Skrevet 22. august 2014 Jeg tror 100 % at hun som lager serien heller ikke vet hvem hoved A er, men at hun heller melker serien for alt den er verd og holder dørene åpne for at hvem som helst kan ende opp som A når hun en dag skal avslutte serien. Tror jeg også. Og at hvis man begynner å se serien på nytt etter å ha funnet ut hvem A er, så er det helt sikkert helt ulogisk og umulig at det er den personen. Virker som de har malt seg selv opp i et hjørne. Men klarer for svarte ikke å slutte å se på heller da!
Gjest _LilleMy Skrevet 22. august 2014 #326 Skrevet 22. august 2014 Jeg tror 100 % at hun som lager serien heller ikke vet hvem hoved A er, men at hun heller melker serien for alt den er verd og holder dørene åpne for at hvem som helst kan ende opp som A når hun en dag skal avslutte serien. Det kan godt være mulig, men mener jeg har lest et sted at de som har skrevet serien visste hvem A var fra første episode, mens skuespillerne ikke vet det. Mulig jeg tar feil også
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #327 Skrevet 22. august 2014 Serien avsluttes i 2017, så finner vi endelig ut hvem A er. Brace yourself, people! Bare 3 år til! Jeg vet ikke om jeg er mentalt forberedt til den store avsløringen. Anonymous poster hash: 68321...383 2
Kassiopeia Skrevet 22. august 2014 #328 Skrevet 22. august 2014 Det kan godt være mulig, men mener jeg har lest et sted at de som har skrevet serien visste hvem A var fra første episode, mens skuespillerne ikke vet det. Mulig jeg tar feil også Jeg tror de hadde en klar plan på hvem hoved A skulle være helt i begynnelsen, men når serien ble så populær etter første sesong ballet det seg på med nye storylines for å kunne fortsette serien, helt til de rotet seg helt bort fra hovedkonseptet. Jeg tror ikke de tenkte så langt framover som at det kom til å fortsette med så mange sesonger. 1
Apocalypse Skrevet 22. august 2014 #329 Skrevet 22. august 2014 Serien avsluttes i 2017, så finner vi endelig ut hvem A er. Brace yourself, people! Bare 3 år til! Jeg vet ikke om jeg er mentalt forberedt til den store avsløringen. Anonymous poster hash: 68321...383 Herregud, lurer på om jeg kommer til å gidde å se på så lenge. Begynner å bli lei nå men klarer ikke slutte... Er spent på hva de skal gjøre med jentene da, de kan jo ikke fortsette på high school for alltid.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #330 Skrevet 22. august 2014 Stemmer det! Hvilket klassetrinn går de i nå, tro? Anonymous poster hash: 68321...383
Vulpes Skrevet 22. august 2014 #331 Skrevet 22. august 2014 Enig med dere i at serien er blitt helt absurd og tullete, men at jeg likevel ikke klarer å slutte å følge med på. Snaaart må vi jo få vite noe håndfast, snaaaaaaaart... Gah!
Apocalypse Skrevet 22. august 2014 #332 Skrevet 22. august 2014 Stemmer det! Hvilket klassetrinn går de i nå, tro? Anonymous poster hash: 68321...383 Tror de går siste året, mener å huske at det var ett eller annet med Spencers college-søknad.
Gjest _LilleMy Skrevet 22. august 2014 #333 Skrevet 22. august 2014 Jeg tror de hadde en klar plan på hvem hoved A skulle være helt i begynnelsen, men når serien ble så populær etter første sesong ballet det seg på med nye storylines for å kunne fortsette serien, helt til de rotet seg helt bort fra hovedkonseptet. Jeg tror ikke de tenkte så langt framover som at det kom til å fortsette med så mange sesonger. Det høres logisk ut, ja.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #334 Skrevet 23. august 2014 Blir litt sånn som i Gossip Girl. Tror aldri de vsite fra starten hvem GG var.. når du ser serien om igjen er det så mye som ikke stemmer overens med hvem som var GG. Tror det blir det samme her.. Ingenting henger på greip når vi får vite hvem A er. Jeg syns serien har sykt mange løse tråder, pluss at jentene er så sykt lite redd i forhold til hvor mye som har skjedd de.. Anonymous poster hash: f95f9...775
Gjest Mymle Skrevet 23. august 2014 #335 Skrevet 23. august 2014 Det som er også litt irriterende er jo hvor langt tidsperspektiv serien har. Jeg mener, c'mon, det virker jo helt latterlig at vi har hatt fem sesonger hittil og jentene er fortsatt ikke halvveis i siste året på RHS. Det kommer sikkert til å bli tre sesonger for hele senior year... - Det sies at det er Mona som dør, og det er litt synd siden jeg synes rollefiguren hennes er litt fascinerende og underholdene. Noen ganger så hater man Mona, andre ganger så heier man på henne og får litt medfølelse for karakteren. Hadde sikkert blitt en smule gal selv hvis jeg hadde hatt en person som Allison etter meg hele tiden
Gjest _LilleMy Skrevet 27. august 2014 #336 Skrevet 27. august 2014 Typisk at den eneste spennende episoden så langt i sesongen er den siste før pause
Birdo Skrevet 27. august 2014 #337 Skrevet 27. august 2014 Var en veldig spennende epsiode! ble faktisk lei meg. Hvor lenge er pausen? 15 desember kommer neste episode ut i Norge
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #339 Skrevet 27. august 2014 Men så da er Allison A da? eller? Anonymous poster hash: 4ca59...73a
Gjest _LilleMy Skrevet 27. august 2014 #340 Skrevet 27. august 2014 Hadde ikke trodd jeg skulle bli trist over den døden akkurat. Om hun er A eller om de bare vil at vi skal tro det en stund, er et godt spørsmål. Vet aldri med PLL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå