Gjest canvas Skrevet 1. januar 2013 #541 Del Skrevet 1. januar 2013 Ja Ja, jeg har det Dyr er helt fantastisk å være sammen med, men har ikke hatt dyr siste 10 år. Jeg trives forsåvidt godt alene Det er bra ^^ Jeg trives nok best MED dyr, men har gått greit uten også (noe av tiden har det jo heller ikke passet å ha dyr, og jeg ønsket ikke å ha dyr når jeg var usikker på om jeg kunne gi de den oppmerksomheten de fortjente. Nå er jeg på et litt annet stadie i livet) - kjenner dog ekstra på savn nå når jeg brått er helt alene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 1. januar 2013 #542 Del Skrevet 1. januar 2013 Da joiner jeg deg så vi kan bli gale katteektepar sammen. gal kattemann/kattedamne er en solo ting. Men du kan jo plante rævva i samme nabolag så kan vi kaste katter på hverandre mens ungdommen ser på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petrine Skrevet 1. januar 2013 #543 Del Skrevet 1. januar 2013 Jeg skal bli en gal kattemann i et nabolag. Skrike til ungdommene og vifte med armene. Min største skrekk er å bli den gale kattedamen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 1. januar 2013 #544 Del Skrevet 1. januar 2013 gal kattemann/kattedamne er en solo ting. Men du kan jo plante rævva i samme nabolag så kan vi kaste katter på hverandre mens ungdommen ser på. Ja, du har rett.. Men ikke faen om jeg kaster katter. Vi kan kaste ungdommer istedet syns jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canvas Skrevet 1. januar 2013 #545 Del Skrevet 1. januar 2013 Ja, du har rett.. Men ikke faen om jeg kaster katter. Vi kan kaste ungdommer istedet syns jeg. Det var en fantastisk idè! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 1. januar 2013 #546 Del Skrevet 1. januar 2013 Det var en fantastisk idè! Joiner du oss da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 1. januar 2013 #547 Del Skrevet 1. januar 2013 Ja, du har rett.. Men ikke faen om jeg kaster katter. Vi kan kaste ungdommer istedet syns jeg. Det var en fantastisk idè! Joiner du oss da? Hele nabolaget kan ikke være gale kattedamer og menn!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 1. januar 2013 #548 Del Skrevet 1. januar 2013 Hele nabolaget kan ikke være gale kattedamer og menn!?!? Joooda. Det er jo bare koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 1. januar 2013 #549 Del Skrevet 1. januar 2013 Jeg tok tidlig kveld idag, fordi jeg rett og slett ikke fungerer så bra i sånne settinger med masse folk. Var sammen en gjeng med venner, men jeg kom meg liksom aldri inn på arrangementet vi skulle på, fordi jeg rett og slett ikke greide å stå i køen, og å tenke på alle de fremmede menneskene som var der inne. Jeg prøvde køen 3 ganger før jeg fant ut at jeg like gjerne kunne finne meg en taxi og dra "hjem". Jeg lærte mye fint om Allah, av en hyggelig taxisjåfør, på vei hjem, så han fikk 50 kr i tips, og nå sitter jeg her mens de andre er ute. Neste jul, ønsker jeg meg venner som vil være hjemme og ta det rolig med meg. Jeg er alt for sosialt klønete for byturer, og det er så bortkasta penger når jeg ikke får snakka med folk, eller gjort sånne ting som folk driver med når de drar ut... Så da sitter jeg her og venter på å bli trøtt, så jeg kan få lagt meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 1. januar 2013 #550 Del Skrevet 1. januar 2013 Jeg tok tidlig kveld idag, fordi jeg rett og slett ikke fungerer så bra i sånne settinger med masse folk. Var sammen en gjeng med venner, men jeg kom meg liksom aldri inn på arrangementet vi skulle på, fordi jeg rett og slett ikke greide å stå i køen, og å tenke på alle de fremmede menneskene som var der inne. Jeg prøvde køen 3 ganger før jeg fant ut at jeg like gjerne kunne finne meg en taxi og dra "hjem". Jeg lærte mye fint om Allah, av en hyggelig taxisjåfør, på vei hjem, så han fikk 50 kr i tips, og nå sitter jeg her mens de andre er ute. Neste jul, ønsker jeg meg venner som vil være hjemme og ta det rolig med meg. Jeg er alt for sosialt klønete for byturer, og det er så bortkasta penger når jeg ikke får snakka med folk, eller gjort sånne ting som folk driver med når de drar ut... Så da sitter jeg her og venter på å bli trøtt, så jeg kan få lagt meg Jeg ville heller valgt en rolig sammenkomst med venner enn en tur på byen. ^^ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 1. januar 2013 #551 Del Skrevet 1. januar 2013 Jeg liker best vorspiel hjemme hos noen. Når man drar ut så er det vanligvis til en plass der musikken er for høy. Hva faen er poenget med det?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 1. januar 2013 #552 Del Skrevet 1. januar 2013 Jeg liker best vorspiel hjemme hos noen. Når man drar ut så er det vanligvis til en plass der musikken er for høy. Hva faen er poenget med det?! Folk får ikke snakka sammen, så da drikker de mer, av en eller annen grunn. Derfor spiller de høy musikk, men det er jo ikke gøy. Jeg ville heller valgt en rolig sammenkomst med venner enn en tur på byen. ^^ Det er mye bedre! Da kan man snakke med folk man er glad i, pluss at man ikke kaster bort masse penger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 1. januar 2013 #553 Del Skrevet 1. januar 2013 Folk får ikke snakka sammen, så da drikker de mer, av en eller annen grunn. Derfor spiller de høy musikk, men det er jo ikke gøy. Det er mye bedre! Da kan man snakke med folk man er glad i, pluss at man ikke kaster bort masse penger. Word. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 1. januar 2013 #554 Del Skrevet 1. januar 2013 Folk får ikke snakka sammen, så da drikker de mer, av en eller annen grunn. Derfor spiller de høy musikk, men det er jo ikke gøy. Sist gang jeg drakk var jeg på et sånt utested. Vi var en hel gjeng og det var ikke nok sitteplasser. Så jeg satt på kanten av en sofa ved siden av en jente. Hun ser opp på meg lenge nok til at jeg legger merke til det. Jeg ser ned på henne, men musikken var så jævlig høy at jeg ikke orket å skrike noe til henne. Har ikke vært på et sånt utested siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøffeldyret Skrevet 1. januar 2013 #555 Del Skrevet 1. januar 2013 Jeg og kjæresten var egentlig invitert på hyttetur med noen venner. Men angsten min hindret oss i å dra... Så isteden ble vi hjemme i dag, og prøvde å gjøre det beste ut av dagen, men ltt stusselig ble det jo. Ikke hadde vi noe særlig mat i hus, siden vi ikke skulle vært hjemme disse dagene, så kjæresten måtte kjøre og kjøpe noe gatekjøkkenmat, for det var det eneste som var åpent. Ikke orket vi å stelle oss noe særlig, fordi det bare var oss. Jeg hadde kjøpt ny kjole og sko og han hadde kjøpt ny dress i anledning denne nyttårsfeiringen, så det var jo litt kjedelig... Men rundt middnatt sto vi ute på terrassen med et glass rødvin og en røyk og så på naboens fyrverkeri, og det var koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 1. januar 2013 #556 Del Skrevet 1. januar 2013 Hei Jeg synes at dette var en genial tråd. Er nettopp kommet hjem etter å ha feiret nyttår med foreldrene mine og kjæresten, samt barna hans. Det har vært en kjempekoselig kveld. Nå sitter jeg med et glass vin og koser meg ( det er jo tross alt nyttår ) Håper at dere andre har hatt en fin kveld! Godt Nyttår alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 1. januar 2013 #557 Del Skrevet 1. januar 2013 Hei Jeg synes at dette var en genial tråd. Er nettopp kommet hjem etter å ha feiret nyttår med foreldrene mine og kjæresten, samt barna hans. Det har vært en kjempekoselig kveld. Nå sitter jeg med et glass vin og koser meg ( det er jo tross alt nyttår ) Håper at dere andre har hatt en fin kveld! Godt Nyttår alle sammen!! Koselig da. ^^ Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 1. januar 2013 #558 Del Skrevet 1. januar 2013 Jeg trives og mye bedre med fest som bare blir hjemme, med folk man kjenner og kan skravle med. Her har jeg storkost meg med barna, vi har sett på mange filmer, og god mat, is, kake og godis. Nå flørter jeg med en på facebook. Veldig uskyldig da, siden vi bor på hver vår ende av landet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 1. januar 2013 #559 Del Skrevet 1. januar 2013 Jeg trives og mye bedre med fest som bare blir hjemme, med folk man kjenner og kan skravle med. Her har jeg storkost meg med barna, vi har sett på mange filmer, og god mat, is, kake og godis. Nå flørter jeg med en på facebook. Veldig uskyldig da, siden vi bor på hver vår ende av landet. Nam. ^^ Hva slags mat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 1. januar 2013 #560 Del Skrevet 1. januar 2013 Jeg trives og mye bedre med fest som bare blir hjemme, med folk man kjenner og kan skravle med. Her har jeg storkost meg med barna, vi har sett på mange filmer, og god mat, is, kake og godis. Nå flørter jeg med en på facebook. Veldig uskyldig da, siden vi bor på hver vår ende av landet. Greit med flørt på FB Kjekt å lese at du har hatt en fin kveld! Fortsatt Godt Nyttår til deg og dine :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå