Gjest canvas Skrevet 1. januar 2013 #521 Del Skrevet 1. januar 2013 Takk for selskapet. ^^ Ja, de er pene. Er de dyre? Jeg tror de ligger på 6-8 tusen Er nok litt i overkant mye for min del - det er drømmekatterasen. Men jeg blir nok også like glad i en hvilkensomhelst blanding - jeg tror noen ganger jeg går bedre overens med dyr enn mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 1. januar 2013 #522 Del Skrevet 1. januar 2013 Det er jo ikke natt. Jeg stod jo opp for 1,5 time siden! Kaanskje du skal døgne? Jeg tror de ligger på 6-8 tusen Er nok litt i overkant mye for min del - det er drømmekatterasen. Men jeg blir nok også like glad i en hvilkensomhelst blanding - jeg tror noen ganger jeg går bedre overens med dyr enn mennesker Oida :o Hehe, jeg liker dyr bedre enn mennesker jeg. De er bare.. bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canvas Skrevet 1. januar 2013 #523 Del Skrevet 1. januar 2013 Oida :o Hehe, jeg liker dyr bedre enn mennesker jeg. De er bare.. bedre. Jepp, jeg er nok enig Det finnes ikke et menneske på jord som kan ødelegge en ridetime for meg - og min form for terapi er en tur "hjem til mamma" (5 år siden jeg forlot barndomshjemmet, og jeg sier fortsatt at jeg skal "hjem".. hmmm) og ligge på sofaen med hunder og katter som alle vil ha plass på fanget mitt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petrine Skrevet 1. januar 2013 #524 Del Skrevet 1. januar 2013 Det er jo ikke natt. Jeg stod jo opp for 1,5 time siden! Fint tidspunkt å stå opp på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 1. januar 2013 #525 Del Skrevet 1. januar 2013 Sittet her alene mde mine hunder i hele kveld jeg, først nå oppdaget å lest gjennom tråden.... Hadde nok hatt mye selskap her inne ser jeg. Ingen har invitert meg noen plass, ikke har jeg kunne dratt pga hundene heller da. Men er litt trist pga ensomhet. Ønsker alle dere fine mennesker et godt nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 1. januar 2013 #526 Del Skrevet 1. januar 2013 Jepp, jeg er nok enig Det finnes ikke et menneske på jord som kan ødelegge en ridetime for meg - og min form for terapi er en tur "hjem til mamma" (5 år siden jeg forlot barndomshjemmet, og jeg sier fortsatt at jeg skal "hjem".. hmmm) og ligge på sofaen med hunder og katter som alle vil ha plass på fanget mitt :D Aaw. Ønsker meg hund, jeg.. Men vet ikke om det går så bra med kattai huset. Hun er litt sær kan man si.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 1. januar 2013 #527 Del Skrevet 1. januar 2013 Sittet her alene mde mine hunder i hele kveld jeg, først nå oppdaget å lest gjennom tråden.... Hadde nok hatt mye selskap her inne ser jeg. Ingen har invitert meg noen plass, ikke har jeg kunne dratt pga hundene heller da. Men er litt trist pga ensomhet. Ønsker alle dere fine mennesker et godt nyttår Det er ikke for seint for selskap da. ^^ Velkommen! Er ikke så mange her nå, men. Godt nyttår ^^ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 1. januar 2013 #528 Del Skrevet 1. januar 2013 Ser det er flere her som liker dyr bedre en mennesker, jeg er en av dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 1. januar 2013 #529 Del Skrevet 1. januar 2013 Jeg skal bli en gal kattemann i et nabolag. Skrike til ungdommene og vifte med armene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canvas Skrevet 1. januar 2013 #530 Del Skrevet 1. januar 2013 Aaw. Ønsker meg hund, jeg.. Men vet ikke om det går så bra med kattai huset. Hun er litt sær kan man si.. Hihi vel det å innføre ny hund/katt i hus har ikke alltid vært lett Men når det funker, så funker det bra Har hatt pus som ligger og vasker på hundene og omvendt (våt katt som kommer inn døra, og 4 hunder som styrter mot for å vaske og tørke!) og det ER så herlig å se Minnie Mus; Velkommen i klubben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 1. januar 2013 #531 Del Skrevet 1. januar 2013 Ser det er flere her som liker dyr bedre en mennesker, jeg er en av dere Yay. Jeg skal bli en gal kattemann i et nabolag. Skrike til ungdommene og vifte med armene. Da joiner jeg deg så vi kan bli gale katteektepar sammen. Hihi vel det å innføre ny hund/katt i hus har ikke alltid vært lett Men når det funker, så funker det bra Har hatt pus som ligger og vasker på hundene og omvendt (våt katt som kommer inn døra, og 4 hunder som styrter mot for å vaske og tørke!) og det ER så herlig å se Minnie Mus; Velkommen i klubben! Hvilke raser har du? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie Mus Skrevet 1. januar 2013 #532 Del Skrevet 1. januar 2013 Takk for det Hund og katt går som regel bra, ihvertfall hvis hunden kommer først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canvas Skrevet 1. januar 2013 #533 Del Skrevet 1. januar 2013 Hvilke raser har du? ^^ Må nok korrigere til "hadde", men vi har hatt div blandingspuser, litt skogskatter, både kort- og langhårede (aldri mer enn tre på en gang ), og av hunder golden, sheltie og kooiker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 1. januar 2013 #534 Del Skrevet 1. januar 2013 Må nok korrigere til "hadde", men vi har hatt div blandingspuser, litt skogskatter, både kort- og langhårede (aldri mer enn tre på en gang ), og av hunder golden, sheltie og kooiker Ops,my bad.. sorry! Har lyst på jack russel terrier, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canvas Skrevet 1. januar 2013 #535 Del Skrevet 1. januar 2013 Ops,my bad.. sorry! Har lyst på jack russel terrier, jeg. Jaaa de er kule! også så utrolig intelligente ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petrine Skrevet 1. januar 2013 #536 Del Skrevet 1. januar 2013 Ingen dyr her i huset, bare meg. Men skulle ønske jeg hadde en liten skogskatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 1. januar 2013 #537 Del Skrevet 1. januar 2013 Åhhh.. Flere som sliter med å få sendt meldinger eller? Får jo ikke svart folket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 1. januar 2013 #538 Del Skrevet 1. januar 2013 Så godt å se at dere har det fint, selv om noen av dere er alene. Kudos! Håper dere alle sammen har hatt en fin kveld. Her hadde vi middagsbesøk, kjæresten min lagde en nydelig kalkun. NAMNAM! Etter kl 8 ble det bare han og meg, og dyrene våre. Kjempekoselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canvas Skrevet 1. januar 2013 #539 Del Skrevet 1. januar 2013 Ingen dyr her i huset, bare meg. Men skulle ønske jeg hadde en liten skogskatt Har du hatt en fin kveld alikevel da, Petrine? Irrlys; Syns det høres ut som en kjempekoslig feiring 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petrine Skrevet 1. januar 2013 #540 Del Skrevet 1. januar 2013 Ja Har du hatt en fin kveld alikevel da, Petrine? Irrlys; Syns det høres ut som en kjempekoslig feiring Ja, jeg har det Dyr er helt fantastisk å være sammen med, men har ikke hatt dyr siste 10 år. Jeg trives forsåvidt godt alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå