Gjest Petrine Skrevet 31. desember 2012 #501 Del Skrevet 31. desember 2012 Nytt år, nye muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canvas Skrevet 31. desember 2012 #502 Del Skrevet 31. desember 2012 ...og da er det på tide for søte eldre damer som jeg å tusle seg til sengs. Det begynner å roe seg med smellene her ute nå, og det er vel ikke verdt å snu alt for mye opp ned på døgnet. Takk for en hyggelig nyttårsfeiring alle sammen, og god natt. God natt, og godt nyttår ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 31. desember 2012 #503 Del Skrevet 31. desember 2012 ja til latter, fjas, rare husdyr, kjekke jenter, smårar humor...men kan jeg bytte ut baksten med øl?? jeg skal for så vet opp til tromsø snart, men jeg tror nok ikke min bror blir så glad om jeg stjeler med meg mini.... jeg trenger litt tanker fra dere: Mamma elsker elvis!! og dagen etter julebordet her på kg så skjer dette: http://www.oslosurf.com/hvaskjer/56098.html jeg kjenner meg selv såpass godt at jeg VET at jeg egentlig bare vil være alene og usosial dagen etter julebordet, men jeg vet jeg egentlig bør gripe denne sjangsen for å gjøre mamma glad. det er rett og slett egoistisk av meg å bare tenke på meg selv... jeg trenger ett dytt.... bør jeg bestlle biletter å overraske henne? saken er at bilettene koster 400 kr tilsammen, noe som er 1/3 av HELE mitt måndtesbudskjett. Øl til deg og vin til meg:D Godt nyttår Noz! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 31. desember 2012 #504 Del Skrevet 31. desember 2012 God natt folkens, jeg skal jobbe i morgen tidlig, så jeg må nesten kaste inn håndkleet nå. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2012 #505 Del Skrevet 31. desember 2012 Godt jeg ikke er alene. Har nettopp vært en tur ute. Traff ihvertfall noen hyggelige naboer å snakke med. Ellers var det ikke mange som var hjemme i blokka der jeg bor. Så litt hyggelig har det vært. Tror det hadde vært kjipt hvis jeg ikke hadde gått ut en tur for å se på fyrverkeriet. Nå blir det nok Top Gun på TV før en legger seg tror jeg. Får håpe det ikke blir så mye bråk fra den ene naboen her. Fortsatt godt nytt år 2013!!! Endel igjen av '13 enda... Hatt en skikkelig kjip kveld men nå er den over heldigvis. Har mye å se fram til i 2013, dette bilr det beste året hittil! Anonym poster: bb8f089b5e1317f68c49d28a25591bb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 31. desember 2012 #506 Del Skrevet 31. desember 2012 God natt alle sammen. Og takk for selskapet i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petrine Skrevet 31. desember 2012 #507 Del Skrevet 31. desember 2012 God natt alle sammen. Og takk for selskapet i kveld. Takk det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 31. desember 2012 #508 Del Skrevet 31. desember 2012 God natt alle sammen. Og takk for selskapet i kveld. Sove godt og det samme til deg. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 31. desember 2012 #509 Del Skrevet 31. desember 2012 God natt alle sammen. Og takk for selskapet i kveld. God natt til deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 31. desember 2012 #510 Del Skrevet 31. desember 2012 Natta alle sammen. Takk for følget og måtte hell og lykke følge dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canvas Skrevet 1. januar 2013 #511 Del Skrevet 1. januar 2013 God natt til dere som legger dere ^^ Her er det lagt opp til en våkenatt, og foreløpig er det Graham Norton show som prøver å borre seg inn i hjernen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petrine Skrevet 1. januar 2013 #512 Del Skrevet 1. januar 2013 Ikke natt her heller. Prøver å lete etter nyttårssanger, men har så langt bare funnet Abbas Happy new year, og auld lang syne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canvas Skrevet 1. januar 2013 #513 Del Skrevet 1. januar 2013 God natt til dere som legger dere ^^ Her er det lagt opp til en våkenatt, og foreløpig er det Graham Norton show som prøver å borre seg inn i hjernen min! Det var visst ikke så lenge jeg orket det Nå ser jeg etter kattepuser til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 1. januar 2013 #514 Del Skrevet 1. januar 2013 Skal fortsette å være oppe jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canvas Skrevet 1. januar 2013 #515 Del Skrevet 1. januar 2013 Skal fortsette å være oppe jeg også. Da er det bare å fortsette å lage liv Jeg trenger å holde meg opptatt med noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 1. januar 2013 #516 Del Skrevet 1. januar 2013 Da er det bare å fortsette å lage liv Jeg trenger å holde meg opptatt med noe! Lage liv klarer jeg dårlig men jeg kan da prate. ^^ Er det en spesiell rase du skal ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 1. januar 2013 #517 Del Skrevet 1. januar 2013 Nå tar jeg kvelden, så takker for laget her inne:) Mannen snorker i sofaen, minstejenta sover søtt, vofsen har fått hvilepuls igjen, katten har gjemt seg en eller annen plass i dette kråkeslottet vårt, og jeg trur det pekker liv i hamsteren.... Ut på tur med sekk på ryggen i morgen, skal bli godt med en real dagstur:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canvas Skrevet 1. januar 2013 #518 Del Skrevet 1. januar 2013 Lage liv klarer jeg dårlig men jeg kan da prate. ^^ Er det en spesiell rase du skal ha? Neei, jeg er forelsket i hellig birma - let's face it, de er vaaakre! Men first of all så trenger jeg selskap.. Har vokst opp med et hus fullt av dyr, og livet i en leilighet alene er IKKE det samme. Jeg har tenkt på det ganske lenge at jeg vil ha meg en pus, men nå når jeg også er singel.. kjenner jeg virkelig på hvordan jeg savner å ha noen firbeinte rundt meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 1. januar 2013 #519 Del Skrevet 1. januar 2013 Det er jo ikke natt. Jeg stod jo opp for 1,5 time siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 1. januar 2013 #520 Del Skrevet 1. januar 2013 Nå tar jeg kvelden, så takker for laget her inne:) Mannen snorker i sofaen, minstejenta sover søtt, vofsen har fått hvilepuls igjen, katten har gjemt seg en eller annen plass i dette kråkeslottet vårt, og jeg trur det pekker liv i hamsteren.... Ut på tur med sekk på ryggen i morgen, skal bli godt med en real dagstur:D Takk for selskapet. ^^ Neei, jeg er forelsket i hellig birma - let's face it, de er vaaakre! Men first of all så trenger jeg selskap.. Har vokst opp med et hus fullt av dyr, og livet i en leilighet alene er IKKE det samme. Jeg har tenkt på det ganske lenge at jeg vil ha meg en pus, men nå når jeg også er singel.. kjenner jeg virkelig på hvordan jeg savner å ha noen firbeinte rundt meg Ja, de er pene. Er de dyre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå