Deer Skrevet 21. juli 2014 #101 Del Skrevet 21. juli 2014 Det er de langt i fra. Hadde alle edderkopper i verden dødd ut hadde menneskeheten blitt utslettet i løpet av en uke. Hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 21. juli 2014 #102 Del Skrevet 21. juli 2014 Hvorfor det? Alle insektene de spiser hadde tatt over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deer Skrevet 21. juli 2014 #103 Del Skrevet 21. juli 2014 Alle insektene de spiser hadde tatt over. Fluer? De kan like så godt dø de også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #104 Del Skrevet 21. juli 2014 Det er de langt i fra. Hadde alle edderkopper i verden dødd ut hadde menneskeheten blitt utslettet i løpet av en uke. Haha det er det latterligste jeh har hørt på lenge Vi hadde hatt det bedre uten dem Anonymous poster hash: 50b7c...b93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #105 Del Skrevet 21. juli 2014 Fluer? De kan like så godt dø de også Du sa jo akkurat at du ikke hadde noe imot bier Anonymous poster hash: 50b7c...b93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelarve Skrevet 21. juli 2014 #106 Del Skrevet 21. juli 2014 Som barn stekte jeg og min kjære venninne småfisk og krabber på bål... Ren nysgjerrighet antar jeg. Nå klarer jeg ikke drepe en edderkopp en gang, selv om jeg er livredd dem. Når jeg utrolig nok tør, plukker jeg dem opp i papir og setter dem ut i det fri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deer Skrevet 21. juli 2014 #107 Del Skrevet 21. juli 2014 (endret) Du sa jo akkurat at du ikke hadde noe imot bier Anonymous poster hash: 50b7c...b93 Det er forskjell på bier og fluer hvis du ikke visste det. Har du noen gang sett en aggressiv og irriterende bie? Endret 21. juli 2014 av Deer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 21. juli 2014 #108 Del Skrevet 21. juli 2014 Haha det er det latterligste jeh har hørt på lenge Vi hadde hatt det bedre uten dem Anonymous poster hash: 50b7c...b93 Bortsett fra at det er sant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #109 Del Skrevet 21. juli 2014 Alt henger sammen. Edderkoppen dreper insekter, fuglene spiser edderkopper, reven spiser fugler osv.Anonymous poster hash: 295e4...d68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 21. juli 2014 #110 Del Skrevet 21. juli 2014 Dette med bier høres bare tullete ut, vi trenger vell ikke de plagsomme krypa Anonymous poster hash: 50b7c...b93 Hadde du sagt mygg, kunne jeg vært enig. Du trenger å lese deg opp på hva insektpollinering er for noe rart. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #111 Del Skrevet 21. juli 2014 Alt henger sammen. Edderkoppen dreper insekter, fuglene spiser edderkopper, reven spiser fugler osv.Anonymous poster hash: 295e4...d68 ..og skabben spiser på reven slik at den dør. Anonymous poster hash: 555ca...434 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #112 Del Skrevet 21. juli 2014 Drept en hel haug med insekter og dyr i form av fisk. Har vært svært nær å drepe et menneske. Anonymous poster hash: 1d044...a9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #113 Del Skrevet 21. juli 2014 Jeg har drept insekter, meitemark, snegler, edderkopper, maur, fisk, krabber, kreps, fugl, høne, flaggermus, en katt. Katten løp ut foran bilen, og jeg hadde ikke sjanse til å stanse. Fugl og flaggermus drepte jeg fordi de allerede var halvdøde pga nabokatten. Fisk, krabbe, kreps og høne for å spise. Insekter, maur og de resterende enten fordi jeg har tråkket på dem ved et uhell, at de har havna i grillen på bilen, eller at jeg drepte noen som barn fordi vi var nysgjerrige (vi måtte jo f.eks teste om man kunne svi maur med forstørrelsesglass slik de gjorde i Donald-blad).Anonymous poster hash: 6fb3f...e03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapientia Skrevet 21. juli 2014 #114 Del Skrevet 21. juli 2014 Jeg drepte to brunsnegler midt i paringsakten her om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iben Skrevet 22. juli 2014 #115 Del Skrevet 22. juli 2014 Alt som er virvelløst, eller som har exoskjelett, må dø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happiest Skrevet 22. juli 2014 #116 Del Skrevet 22. juli 2014 Insekter og fisk. Insekter fordi jeg føler de som en trussel Fisk fordi jeg skal spise de, men jeg er nøye på å drepe de raskt så de ikke lider. Hater folk som lar de ligge i bøtten lenge før de tar livet av de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 22. juli 2014 #117 Del Skrevet 22. juli 2014 Drepte flere møll her om dagen. Jeg er en veldig effektiv og treffsikker møllemorder, så bare pass dere møll. Ill get you! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 22. juli 2014 #118 Del Skrevet 22. juli 2014 Drepte flere møll her om dagen. Jeg er en veldig effektiv og treffsikker møllemorder, så bare pass dere møll. Ill get you! Komme på besøk her du da.. Har en haug med møll og edderkopper ute på vinterhagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 22. juli 2014 #119 Del Skrevet 22. juli 2014 Komme på besøk her du da.. Har en haug med møll og edderkopper ute på vinterhagen.. Jeg liker edderkopper Fantastiske "dyr". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.K Skrevet 22. juli 2014 #120 Del Skrevet 22. juli 2014 Jeg liker edderkopper Fantastiske "dyr". Da kan du ta de med deg da, har sikkert en plastikkboks eller noe du kan putte de nedi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå