Gå til innhold

Har du noen gang drept noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Cartman

Da kan du ta de med deg da, har sikkert en plastikkboks eller noe du kan putte de nedi..

Hvorfor ikke. Har et svært edderkopp kollektiv ved ytterdøra. De kan sikkert ta imot en ny leieboer :)

Evnt kan du bare klapse til edderkoppen. De er helt ufarlige, men husk et overlagt edderkoppdrap fører til ulykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ikke. Har et svært edderkopp kollektiv ved ytterdøra. De kan sikkert ta imot en ny leieboer :)

Evnt kan du bare klapse til edderkoppen. De er helt ufarlige, men husk et overlagt edderkoppdrap fører til ulykke.

Har ingen planer om å røre de jeg.. De får heller henge der..(til eventuelt valp eller kattene tar de.. noe som er tvilsomt..) :sjenert:

Eller de kan komme til deg å leve i edderkopp-kollektivet :laugh:

Endret av Frk.K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Avatern din passet helt perfekt til den kommentaren :)

Da kan du kanskje komme hit og ta de eventuelle edderkoppene som dukker opp her?

Anonymous poster hash: 50b7c...b93

Tydelig at jeg burde starte mitt eget firma. Cartmans edderkopputrydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg kverka bananfluer med Zalo oppvaskspray.

Jeg sprayer rett på de små krapylene der de sitter og mens de er i lufta.

Etter en stund dauer de av vaskemiddel-forgiftning.

Jeg pleier å legge ut en oppkuttet banan også, som jeg sprayer med oppvaskemiddel-spray.

-Værsågod, little motherfuckers. Kom og spis! :twisted:

Jeg aner ikke hvor de små jævlene kommer fra, men de blir somregel borte med litt intensiv, kjemisk krigføring med direkte nedspraying og mating med forgiftet frukt og saft.

Jeg tar ingenting for å påføre faenskapet en langsom, pinefull oppvaskmiddel-død.

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom over edderkoppskrekken etter å ha bodd med de i en kjellerleilighet.. det var snakk om 10 cm store, feite, hårete jævler. Jeg hadde en på ryggen en gang som lå inni genseren min. Det var ubehagelig :(

Endret av Fame
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Maur i tusenvis tenker jeg, masse fisk og krabber.



Anonymous poster hash: c88ac...f21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ha tråkket på insekter, ellers dreper jeg ingen levende vesener

Anonymous poster hash: a2420...68d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen, men han fortjente det.

Kødda.



Anonymous poster hash: f868e...ec9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

vil si jeg har drept noe, ikke noen... eller jo det var den gangen jeg drepte en gresshoppe ved navn rolf, han var ute for å hente mat til kona og de 8 barna sine, men han kom aldri hjem til familiens store fortvilelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maur. Elsker å sabotere tuene deres.

Dårlig gjort.

Anonymous poster hash: 8cc0d...763

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fluer, mygg, klegg, veps og knott o.l dreper jeg med glede, kan man si. Skulle gjerne sluppet det men blir irritert når de krever blodet og huden min. Edderkopper dreper jeg med skrekk og avsky. Andre insekter som humler, sommerfugler og marihøner liker jeg godt og de plager meg heller ikke.

Har også drept fisk ved å knekke nakken på dem, men det var mindre hyggelig. Avlivet en krabbe en gang da jeg var liten, smadret den med en stein. Trodde at jeg måtte det, siden den hadde et stort hakk i skallet, men det var fælt. Bortsett i fra det ville jeg aldri selv drept et dyr uten at jeg måtte.



Anonymous poster hash: 28aa0...851
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja men ikke for underholdning.

Vurderer å prøve meg på jakt da jeg synes det er feigt og litt dobbelt moral å spise kjøtt fra dyr om man ikke klarer å/vil drepe dem heller. Gjenstår å se om jeg blir en frukt spiser eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå dreper jeg bare mygg... og av og til edderkopper, kakerlakker og andre "ekle" insekter, men veldig sjelden.
Da jeg var liten drepte jeg en øgle. Og så pleide jeg å drepe maur, vepser, bier... men jeg har ikke gjort det i over 7-8 år. Og jeg har ikke spist noen kjøtt i 5 år.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dreper aldri med vilje. Det er nok noen tusen insekter som må ha bøtet med livet opp gjennom, men... Slipper alt av insekter ut.

Har ingen problemer med å drepe dyr som har det vondt og lider, men ser ikke poenget ved å plage dyr kun fordi jeg kan. Like enkelt å la det være (bortsett fra at jeg ser ut som en full alke på veien når det er mye frosker i kjørebanen)

Kunne godt dratt på jakt, spiser da kjøtt, men da skulle det vært for å holde bestanden ved like og ende lidelser, ikke pga. underholdning og skryt.



Anonymous poster hash: b88b7...d6b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig vitsen med å fortelle at man har drept insekter? Alle dreper insekter, og det er ikke noe spesielt ved det. Syv sider med null underholdningsverdi. :glare:



Anonymous poster hash: d98fe...a44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig vitsen med å fortelle at man har drept insekter? Alle dreper insekter, og det er ikke noe spesielt ved det. Syv sider med null underholdningsverdi. :glare:

Anonymous poster hash: d98fe...a44

Det er ikke slikt at alle dreper insekter. Det finnes også forskjellige religioner som forbyr vold, som jainismen (med over 4 millioner tilhengere).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...