Gå til innhold

Har du noen gang drept noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har trødd på og klemt diverse skapninger uten å mene det, men det eneste jeg dreper med vilje er flått. Dem skyller jeg ned i do mens jeg ler rått og viser langefingeren (neida, joda, neida). Jeg spiste også kjøtt frem til jeg var fjorten, og som forbruker av kjøttvarer har man jo en del dyreliv på samvittigheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Har du noen gang drept en annen skapning? Tråkket på en snegle just for fun? Spist maur? Sløyd fisk? Er du en dyremorder?

Anonym poster: adf8382c929afb749bccdf67bb505b26

Å kalle høsting og forvaltning av naturen for mord, blir ekstremt useriøst og sausing av begreper. Ordet "drap" betyr å ta menneskliv, ikke noe annet.

Håper du er like omsorgsfull ovenfor de som lider i Oslo's gater som du er ovenfor maur.

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men så er vi alle skyldige både direkte og indirekte. Ved å spise dyr.



Anonymous poster hash: 6edd5...7e6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest Belle âme

Eg er ein seriemorder.

Alle slags insekter(untatt møll, sommerfugler og marihøner) dreper eg. Om eg så ser dei ute eller inne. Edderkopper, mygg, klegg og fluger er spesielt utsatt.

Har drept mange fisker opp gjennom tidene.

Og eg har drept ein måke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag drepte jeg en flått som jeg fjernet fra pelsen på naboens katt.

Jeg kastet flåtten i do, og har overhode ingen dårlig samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen gang drept en annen skapning? Tråkket på en snegle just for fun? Spist maur? Sløyd fisk? Er du en dyremorder?

Anonym poster: adf8382c929afb749bccdf67bb505b26

En katt og en hund. Men det er veldig lenge siden og jeg tror de var ganske mett av dage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

En katt og en hund. Men det er veldig lenge siden og jeg tror de var ganske mett av dage.

Hvordan drepte du dem?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lot hunden ta seg av katten og så tok jeg hunden til dyrlegen. Så det blir jo på en måte bare indirekte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som faktisk har drept noen, går vel ikke rundt og skriver om dette på ett åpent debattforum på internett ?

 



Anonymous poster hash: 7090d...840
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har vel knertet x antall av veps, mygg, flått, fluer, edderkopper, og klegg. Så er det fisk i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel vært en nysgjerrig liten drittunge en gang og gjort mye skade på innsekter. Angrer jo på det nå selvsagt. De jeg tar livet er nå er kun MYGG og BRUNSNEGLER!!! Men fluer som er fanget inni huset slipper jeg ut nå. Om ikke vinduet åpnes, så tar jeg et glass og papir. Gjør det til og med mot vepser. Klarer ikke ta liv av dem. Hender jo jeg dessverre blir tvunget til å tråkke på mauer som går på stier eller asfalt, men kan jeg unngå dem, gjør jeg det. 

 

Jeg merker jeg irriterer meg veldig over tv-programmer som bruker dyr til underholdning. Og det programmet som heter Killer Karaoke, hvor de tråkker ihjel insekter, og plager andre levende skapninger, ble jeg ubehagelig kvalm av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...