Nettinettet Skrevet 25. desember 2012 #101 Skrevet 25. desember 2012 Må jeg gi et avslag, så gir jeg en konstruktiv årsak til hvorfor man ikke passer sammen. Et som sender personen videre, men som ikke sårer, om mulig. Hvorfor i alle dager skal du gi en kontruktiv årsak til hvorfor dere ikke passer sammen uten at personen spør? Det du ser på som negativt med personen kan andre synes er positivt og da er det unødvendig å få personen til å føle seg "dårlig" bare fordi DU har dine krav og ønsker. 2
*Vilje* Skrevet 26. desember 2012 #102 Skrevet 26. desember 2012 Tråden min har visst sporet litt av, men greit det. Det jeg egentlig lurer på er hvordan det er mulig at det er 100 000 profiler på Sukker, men jeg, men et helt normalt pent ansikt, ikke får besøk en gang. Dvs, de vet ikke noe om meg for de har ikke sett profilen eller albumbildene. Og jeg er ikke stygg! Er alle jentene SÅ fantastisk flotte at jeg bare drukner i mengden eller er det ekstra stille nå? Og hva synes gutter om at jenter sender første mld? Blir de skremt, tenker at jeg ikke er populær nok eller liker de det? Har gjort det et par ganger, men fikk ikke svar og ga opp. Jeg kjenner flere som har møtt hyggelige menn på Sukker + at jeg har blokkert oppegående menn fordi jeg kjenner dem i virkeligheten og ikke vil støte på dem der. Jeg vet de er der et sted!!! TS Anonym poster: 5b7f90d5cbffaeee7e54fc13f57444f4 Hvor lenge har du vært på Sukker? Har du vært der lenge kan det være at "alle" som kan være interessert har vært innom profilen din. Tror mange som er der inne bare søker på nye profiler etter å ha vært der en stund. Min erfaring med Sukker er at det var veldig bra respons på profilen ca ett års tid, deretter måtte jeg ta all kontakt selv med interessante profiler. Det siste halve året tok jeg kontakt med mange uten respons og syntes jeg hadde tatt kontakt med "alle" profiler jeg syntes var interessante. Så nå tar jeg en pause men må vel prøve meg på nytt etterhvert, men da blir det MP.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #103 Skrevet 26. desember 2012 Hadde profil for 1 1/2 år siden eller noe som jeg reaktiverte for et par uker siden. Derfor dukker jeg sikkert ikke opp som ny profil. Har vært litt mer trafikk nå de siste dagene, men har kun fått to brev. Den første sendte jeg avslag til. Den andre var egentlig verre, men jeg avslo ikke fordi jeg tenkte at jeg må gi alle en sjanse og det var ikke noe åpenbart galt, bare en magefølelse og et dårlig bilde. Svaret hans lyser av at han ikke pleier å få respons. Han sier to ganger i brevet at "han er intr altså"! Kjenner jeg blir småirritert av formuleringer og da hjelper det liksom ikke at fyren kanskje er hyggelig "live". Den første som skrev virker som en grei fyr, nokså søt, men når jeg ser på hva han jobber med og driver med på fritiden, i tillegg til at brevet hadde flere skrivefeil enn jeg synes er greit, så blir det liksom ikke intr. Er jeg sær som tenker sånn? Mener selv jeg har en god magefølelse! Har sendt en mld selv. Så at vi hadde vært et sted som ikke er en vanlig reisemål for de fleste, kommenterte på det og spurte om han hadde vært der på jobb eller ferie og om han var enig i at det var et fantastisk sted. Ikke noe svar.... Det er så rart! Jeg oppfører meg jo ikke som en desperat dame og spm var om noe han tyeligvis finner intr. Kunne han ikke bare svart på spm og heller sagt at han ikke tror vi passer sammen e.l? Tviler på at han blir nedrent av post... TS Anonym poster: 5b7f90d5cbffaeee7e54fc13f57444f4
Nettinettet Skrevet 26. desember 2012 #104 Skrevet 26. desember 2012 Har sendt en mld selv. Så at vi hadde vært et sted som ikke er en vanlig reisemål for de fleste, kommenterte på det og spurte om han hadde vært der på jobb eller ferie og om han var enig i at det var et fantastisk sted. Ikke noe svar.... Det er så rart! Jeg oppfører meg jo ikke som en desperat dame og spm var om noe han tyeligvis finner intr. Kunne han ikke bare svart på spm og heller sagt at han ikke tror vi passer sammen e.l? Tviler på at han blir nedrent av post... TS Anonym poster: 5b7f90d5cbffaeee7e54fc13f57444f4 Jo det synes jeg han kunne gjøre., men nettdating er en kynisk verden hvor mange ikke bryr seg om menneskene bak profilene desverre. Kanskje han er dritt lei av å ikke få svar på sine spørsmål og derfor ikke gidder svare selv lenger. Man kan bare undres og lure, det beste er å bare drite i det som ikke gir noe resultat og prøve videre.
*Vilje* Skrevet 26. desember 2012 #105 Skrevet 26. desember 2012 Hadde profil for 1 1/2 år siden eller noe som jeg reaktiverte for et par uker siden. Derfor dukker jeg sikkert ikke opp som ny profil. Har vært litt mer trafikk nå de siste dagene, men har kun fått to brev. Den første sendte jeg avslag til. Den andre var egentlig verre, men jeg avslo ikke fordi jeg tenkte at jeg må gi alle en sjanse og det var ikke noe åpenbart galt, bare en magefølelse og et dårlig bilde. Svaret hans lyser av at han ikke pleier å få respons. Han sier to ganger i brevet at "han er intr altså"! Kjenner jeg blir småirritert av formuleringer og da hjelper det liksom ikke at fyren kanskje er hyggelig "live". Den første som skrev virker som en grei fyr, nokså søt, men når jeg ser på hva han jobber med og driver med på fritiden, i tillegg til at brevet hadde flere skrivefeil enn jeg synes er greit, så blir det liksom ikke intr. Er jeg sær som tenker sånn? Mener selv jeg har en god magefølelse! Har sendt en mld selv. Så at vi hadde vært et sted som ikke er en vanlig reisemål for de fleste, kommenterte på det og spurte om han hadde vært der på jobb eller ferie og om han var enig i at det var et fantastisk sted. Ikke noe svar.... Det er så rart! Jeg oppfører meg jo ikke som en desperat dame og spm var om noe han tyeligvis finner intr. Kunne han ikke bare svart på spm og heller sagt at han ikke tror vi passer sammen e.l? Tviler på at han blir nedrent av post... TS Anonym poster: 5b7f90d5cbffaeee7e54fc13f57444f4 Høres ut som du har samme erfaring som meg.... Synes ikke du er sær som avviser menn du har lite til felles med. Smådesperate folk er heller ikke særlig attraktivt. Jeg synes også at de meldingene jeg sendte ut var relativt oppegående og jeg hadde alltid med et spørsmål eller kommentar til noe i profilen som man lett kunne svart på. Men som regel kom det ikke noe svar tilbake. Og gutta jeg sendte til var heller ikke på toppen av rangstigen for å si det sånn.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #106 Skrevet 26. desember 2012 Høres ut som du har samme erfaring som meg.... Synes ikke du er sær som avviser menn du har lite til felles med. Smådesperate folk er heller ikke særlig attraktivt. Jeg synes også at de meldingene jeg sendte ut var relativt oppegående og jeg hadde alltid med et spørsmål eller kommentar til noe i profilen som man lett kunne svart på. Men som regel kom det ikke noe svar tilbake. Og gutta jeg sendte til var heller ikke på toppen av rangstigen for å si det sånn. Jeg sender heller ikke til folk jeg føler er "over meg". Ser etter ansikt som ser hyggelig ut og en profil med felles intr. Folk jeg føler er på mitt nivå og nivået til tidligere kjærester. Sender sjelden! Jeg blir ofte kalt søt og får komplimenter på smil og øyne fra gutter. Har ikke store problemer med å flørte "live". Bærer på 10-15 kg for mye, men ellers føler jeg at jeg har mye å tilby. Fine bilder av meg selv, bra profiltekst. Vet ikke jeg. Skjønner ikke hva folk skal betale for nettdating for, når ingen tar kontakt med hverandre? Er vi ikke der inne av samme grunn da? Anonym poster: 5b7f90d5cbffaeee7e54fc13f57444f4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #107 Skrevet 26. desember 2012 Må legge til at det er ikke så krise om jeg ikke treffer mannen i mitt liv akkurat der. Han dukker nok opp uansett. Men når jeg først er der hadde det vært gøy å bare skravle litt med disse gutta! :-p Anonym poster: 5b7f90d5cbffaeee7e54fc13f57444f4
Gjest spavalica Skrevet 26. desember 2012 #108 Skrevet 26. desember 2012 Stille??Det pøser inn med meldinger.Ferie,folk kjeder seg litt
sjonkelrolf Skrevet 26. desember 2012 #109 Skrevet 26. desember 2012 Stille??Det pøser inn med meldinger.Ferie,folk kjeder seg litt Men du er kvinne, så det er ikke noe rart. På min front er det helt dødt, verken mer eller mindre. Men, jeg sender veldig få. Er ikke helt i modus for det. Sendte en melding i natt, men det var bare for moro skyld, forventer ikke svar av den (et humoristisk tilsvar på et krav jeg så på en profil).
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #110 Skrevet 26. desember 2012 Hvorfor i alle dager skal du gi en kontruktiv årsak til hvorfor dere ikke passer sammen uten at personen spør? Det du ser på som negativt med personen kan andre synes er positivt og da er det unødvendig å få personen til å føle seg "dårlig" bare fordi DU har dine krav og ønsker. Nå synes jeg du drar det litt langt her. Les det jeg skrev på nytt. Jeg skrev "dersom det er nødvendig" og uten å såre så langt det er mulig. Jeg påpeker forskjellene slik at den andre forstår at man ikke passer sammen. Det har ingenting å gjøre med den beryktede målestokken å gjøre. En person som ser sin egen verdi vil forstå dette. Det burde du også ;-). Ps! Du vet hvem jeg er, så vær snill og respekter mitt standpunkt her. Anonym poster: 5d21d20bb232cce7aeea89679300908b
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #111 Skrevet 26. desember 2012 Men du er kvinne, så det er ikke noe rart. På min front er det helt dødt, verken mer eller mindre. Men, jeg sender veldig få. Er ikke helt i modus for det. Sendte en melding i natt, men det var bare for moro skyld, forventer ikke svar av den (et humoristisk tilsvar på et krav jeg så på en profil). Jeg er også kvinne og det er nokså dødt hos meg! Titter innom 2-3 hver dag, men kun 2 brev på litt over en uke. TS Anonym poster: 5b7f90d5cbffaeee7e54fc13f57444f4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #112 Skrevet 26. desember 2012 Stille??Det pøser inn med meldinger.Ferie,folk kjeder seg litt Hvorfor får du så mange meldinger tror du? Veldig nysgjerrig på hvordan andre jenter ligger an og hvorfor de evt får så mange flere besøk. TS Anonym poster: 5b7f90d5cbffaeee7e54fc13f57444f4
sjonkelrolf Skrevet 26. desember 2012 #113 Skrevet 26. desember 2012 Jeg er også kvinne og det er nokså dødt hos meg! Titter innom 2-3 hver dag, men kun 2 brev på litt over en uke. TS Uffameg, får du bare 2-3 besøkende på en dag og 2 brev på en hel uke? Da er det stille, gitt Hadde det vært meg ville det vært det verste rushet i manns minne. Og jeg har god hukommelse.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #114 Skrevet 26. desember 2012 Uffameg, får du bare 2-3 besøkende på en dag og 2 brev på en hel uke? Da er det stille, gitt Hadde det vært meg ville det vært det verste rushet i manns minne. Og jeg har god hukommelse. Hehe :-D Greit, jeg skal slutte å klage! Det har ikke vært noen interessante da! Anonym poster: 5b7f90d5cbffaeee7e54fc13f57444f4
sjonkelrolf Skrevet 26. desember 2012 #115 Skrevet 26. desember 2012 Hehe :-D Greit, jeg skal slutte å klage! Det har ikke vært noen interessante da! Klaging er lite sexy At ikke du synes at de som har kontaktet deg er interessante, har ingen relevans i at det eventuelt skulle være stille på Sukker.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #116 Skrevet 26. desember 2012 Klaging er lite sexy At ikke du synes at de som har kontaktet deg er interessante, har ingen relevans i at det eventuelt skulle være stille på Sukker. Klager egentlig veldig lite, men jeg er mer nysgjerrig enn jeg har godt av! Og kanskje bittelitt utålmodig. :-p Anonym poster: 5b7f90d5cbffaeee7e54fc13f57444f4
sjonkelrolf Skrevet 26. desember 2012 #117 Skrevet 26. desember 2012 Klager egentlig veldig lite, men jeg er mer nysgjerrig enn jeg har godt av! Og kanskje bittelitt utålmodig. :-p Nei, da så. Det forklarer jo saken, gjør det ikke? Nei, hva nettdating angår er det nok "dessverre" tålmodighet som må til. I hvert fall for oss gutta. I hvert fall når man er selektiv nok, som du tydeligvis er... Selv har jeg knapt sendt en melding til en jente på lenge, som sagt tidligere. Har ikke funnet en profil jeg synes er interessant nok til å bruke tid på å skrive en fornuftig melding. Hvem vet, kanskje jeg har vært innom din profil, funnet den "for lett" og så blokkert den? Man vet aldri
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2012 #118 Skrevet 26. desember 2012 Nei, da så. Det forklarer jo saken, gjør det ikke? Nei, hva nettdating angår er det nok "dessverre" tålmodighet som må til. I hvert fall for oss gutta. I hvert fall når man er selektiv nok, som du tydeligvis er... Selv har jeg knapt sendt en melding til en jente på lenge, som sagt tidligere. Har ikke funnet en profil jeg synes er interessant nok til å bruke tid på å skrive en fornuftig melding. Hvem vet, kanskje jeg har vært innom din profil, funnet den "for lett" og så blokkert den? Man vet aldri Da vet du i så fall ikke hva du har gått glipp av! ;-) Anonym poster: 5b7f90d5cbffaeee7e54fc13f57444f4
sjonkelrolf Skrevet 26. desember 2012 #119 Skrevet 26. desember 2012 Da vet du i så fall ikke hva du har gått glipp av! ;-) Er det så farlig, egentlig? Det er mange fisk i havet Vekker ikke profilen interesse, hvorfor kaste bort tid på den?
Nettinettet Skrevet 26. desember 2012 #120 Skrevet 26. desember 2012 Nå synes jeg du drar det litt langt her. Les det jeg skrev på nytt. Jeg skrev "dersom det er nødvendig" og uten å såre så langt det er mulig. Jeg påpeker forskjellene slik at den andre forstår at man ikke passer sammen. Det har ingenting å gjøre med den beryktede målestokken å gjøre. En person som ser sin egen verdi vil forstå dette. Det burde du også ;-). Ps! Du vet hvem jeg er, så vær snill og respekter mitt standpunkt her. Anonym poster: 5d21d20bb232cce7aeea89679300908b Hm.. så bare fordi jeg vet hvem du er så skal jeg ikke være uenig med deg og kritisere det du gjør? Jeg mener det er unødvendig å begrunne hvorfor man gir avslag til noen uten at personen selv har bedt om å vite grunnen. Du vet jo heller ingenting om hva slags verdi personen du kritiserer har, eller hvordan personen vil takle kritikken du kommer med. Jeg synes man skal trø varsomt når man snakker med folk man ikke kjenner fordi det er mange som har fått selvtilitten knust via nettdating og som sliter psykisk med dette den dag i dag. Hvis personen vil vite grunnen så fyr løs, hvis ikke så la det være, er min mening.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå