Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2004 #101 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg tror vi stopper dette nå. Det ser ut til at temaet et oppbrukt og går over i usakligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 5. april 2004 #102 Del Skrevet 5. april 2004 Helt greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2004 #103 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg tror vi stopper dette nå. Det ser ut til at temaet et oppbrukt og går over i usakligheter. Ja, det er jo alltid jeg som får høre at jeg kommer med usakligheter. Mens det er helt greit at andre kan komme trekkende med gamle innlegg...har dere kanskje lyst til at jeg skal kommentere alt Tule skriver? Jeg er glad det finnes en verden utenfor dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 5. april 2004 #104 Del Skrevet 5. april 2004 Ja, det er jo alltid jeg som får høre at jeg kommer med usakligheter. Mens det er helt greit at andre kan komme trekkende med gamle innlegg...har dere kanskje lyst til at jeg skal kommentere alt Tule skriver? Jeg er glad det finnes en verden utenfor dette her. Kjære vene Nå er du vel litt i overkant paranoid? Det står da INGENTING i innlegget til Hege som kan tolkes som direkte kritikk mot kun deg!!! Hege refererer helt tydelig til tråden som helhet, og ikke til noen spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 6. april 2004 #105 Del Skrevet 6. april 2004 Tråden er stengt. Det opprinnelige temaet ser ut som å være ferdig debattert. Remyline Moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg