Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2004 #42 Skrevet 2. april 2004 Takk for at jeg får vite hva dere tenker.
Gjest Myumi Skrevet 2. april 2004 #43 Skrevet 2. april 2004 Takk for at jeg får vite hva dere tenker. Hva ventet du deg da? Du virker jo aldeles krakilsk :o
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2004 #44 Skrevet 2. april 2004 Hva ventet du deg da? Du virker jo aldeles krakilsk :o Jeg har sagt det er ok å få høre hva dere tenker om saken. Jeg har ikke bedt om noe annet svar. Du vet da ikke hva jeg ventet meg....jeg kjenner dere jo etterhvert. Men jeg skulle gjerne likt å visst om dere bor helt alene i ei lita bygd, uten nettverk. Der din eks har fortalt at alle er imot deg, at han er så gode venner med personalet i barnehagen, at han har slektninger som jobber der. Når barnehagen tidligere har tatt med seg ungen på politiske markeringer uten å si noe til deg i det hele tatt. Når de, etter å ha lagt ut et uttall lapper i hylla til ungen om påminnelse om møte, ringer deg og ber deg ta med eksen, uten å fortelle hvorfor og sier at det ikke er noe de skal ta opp(og så er det det). Når folk snur ryggen til deg når de ser deg. Når frisørdamen går og spiser når ungen din skal ha hårklipp. Når postveseenet deler ut rekommnadert post til andre enn deg.. Dette var noe av eksemplene som gjør at jeg ikke har så mye tillit til folk her. Jeg skulle gjerne likt å vite hvordan dere hadde tatt dette!!!
Gjest Madam Felle Skrevet 2. april 2004 #45 Skrevet 2. april 2004 Jeg hadde anmeldt postbudet først og fremst for ikke å gjøre jobben sin. Så tror jeg faktisk at jeg hadde flyttet bort fra bygda med eller uten barna.
Gjest Myumi Skrevet 2. april 2004 #46 Skrevet 2. april 2004 Jeg skulle gjerne likt å vite hvordan dere hadde tatt dette!!! Jeg hadde flyttet, koste hva det koste vil.
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2004 #47 Skrevet 2. april 2004 Jeg kommer nok til å flytte, etter at jeg er ferdig utdanna. Jeg kommer nok neppe til å få meg jobb her, og jeg har ikke særlig lyst til å ta meg jobb her heller... Da jeg spurte i barnehagen hvorfor de hadde ringt min eks så sa de; "synes du det er rart"? :o De kunne jo nevnt at dette var vanlig, at det stod i reglene.
Gjest Undrer Skrevet 2. april 2004 #49 Skrevet 2. april 2004 Da jeg spurte i barnehagen hvorfor de hadde ringt min eks så sa de; "synes du det er rart"? :o De kunne jo nevnt at dette var vanlig, at det stod i reglene. Fikk du kun det som svar? Ingen forklaring på oppringingen? Har du lang tid av utdannelsen din da? Kom deg vekk derfra fortest mulig sier nå jeg, du graver jo din egen grav med dine holdninger til deg selv! Med dette mener jeg at når du tror alle er "ute etter deg" og er såpass mistroisk som det virker som så smitter over på dine holdninger til din omgangskrets!
Lullu Skrevet 2. april 2004 #50 Skrevet 2. april 2004 Jeg har bare skumlest alle innleggene. Men mitt råd er: Kom deg vekk derfra. Dette er ikke sunt for barnet eller for deg. Begeret virker fullt, og renner da over av den minste ting virker det som. Kanskje ikke alle her inne forstår hvorfor begeret er fullt, men da bør du skrive innlegget ditt litt annerledes slik at vi kanskje forstår deg litt bedre. Du bør hvertfall ikke "hakke" på oss som ytrer vår mening, utifra det første innlegget ditt. Forklar deg heller litt nærmere, så oppnår du bedre forståelde. Hvertfall fra meg
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2004 #51 Skrevet 4. april 2004 Kom deg vekk derfra fortest mulig sier nå jeg, du graver jo din egen grav med dine holdninger til deg selv! Med dette mener jeg at når du tror alle er "ute etter deg" og er såpass mistroisk som det virker som så smitter over på dine holdninger til din omgangskrets! Graver min egen grav, med mine egne vurderinger?? Jeg forteller da bare fakta. Dette har da ingenting med hvorvidt jeg tror folk er imot meg. Når man f.eks leverer ut rekommanderte brev så er dette forbudt uansett. MEN slikt foregår nok gjerne der postmannen er "god venn" med den som tar imot posten. Forøvrig så har mange av de jeg har kritisert sluttet i jobben sin. Så man kan jo lure på om de har skjøttet jobben sin godt ....
Maxine Grey Skrevet 4. april 2004 #52 Skrevet 4. april 2004 Her virker det som om alt har gått fullstendig i vranglås. Det er umulig for en utenforstående å ha full innsikt i denne saken, derfor blir det nok også mange "synse"-svar. Å få ryddet opp i dette bildet du har gitt og gjenopprette tillit mellom deg selv og de som er rundt deg, virker håpløst. Men samtidig vil jeg si at det du forteller ikke virker helt ukjent på meg. Profesjonelle og betrodde som ikke gjør jobben sin som man skal finnes flere steder. Å flytte kan nok være en løsning. Men da må du passe godt på at ikke "nissen" følger med på flyttelasset.
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2004 #53 Skrevet 4. april 2004 Her virker det som om alt har gått fullstendig i vranglås. Det er umulig for en utenforstående å ha full innsikt i denne saken, derfor blir det nok også mange "synse"-svar. Joda, jeg skjønner det. Men det virker som om man foretrekker å ta fram kun negative vurderinger og fortelle at det kun er hos meg feilen ligger. Å få ryddet opp i dette bildet du har gitt og gjenopprette tillit mellom deg selv og de som er rundt deg, virker håpløst. Ja, det kan virke slik..ihvertfall når det bare fortsetter og fortsetter. Både jeg og eksen har fortalt barnehagen at jeg bor her alene og at det kan være tungt, og da synes jeg kanskje de også burde ta litt hensyn. Det virker som de ikke helt tar innover seg hvordan jeg egentlig opplever det. Jeg tror det er få som skjønner hvor tungt det kan være. Men samtidig vil jeg si at det du forteller ikke virker helt ukjent på meg. Profesjonelle og betrodde som ikke gjør jobben sin som man skal finnes flere steder. Det finnes folk høyere opp i systemet som kanskje ikke hadde hatt så mye imot om jeg ble sett på som "uberegnelig"....Det kan av og til virke som det sitter noen og trekke i noen tråder. Dette er det eneste jeg ikke kan dokumentere. Å flytte kan nok være en løsning. Men da må du passe godt på at ikke "nissen" følger med på flyttelasset. Jeg hadde egentlig flyttet herifra, og har hatt andre faste jobber etterpå, der jeg har likt meg godt, og blitt tatt godt imot. Jeg måtte flytte tilbake hit da jeg ble gravid...
Tule Skrevet 4. april 2004 #54 Skrevet 4. april 2004 Jeg har sagt det er ok å få høre hva dere tenker om saken. Jeg har ikke bedt om noe annet svar. Du vet da ikke hva jeg ventet meg....jeg kjenner dere jo etterhvert. Men jeg skulle gjerne likt å visst om dere bor helt alene i ei lita bygd, uten nettverk. Der din eks har fortalt at alle er imot deg, at han er så gode venner med personalet i barnehagen, at han har slektninger som jobber der. Når barnehagen tidligere har tatt med seg ungen på politiske markeringer uten å si noe til deg i det hele tatt. Når de, etter å ha lagt ut et uttall lapper i hylla til ungen om påminnelse om møte, ringer deg og ber deg ta med eksen, uten å fortelle hvorfor og sier at det ikke er noe de skal ta opp(og så er det det). Når folk snur ryggen til deg når de ser deg. Når frisørdamen går og spiser når ungen din skal ha hårklipp. Når postveseenet deler ut rekommnadert post til andre enn deg.. Dette var noe av eksemplene som gjør at jeg ikke har så mye tillit til folk her. Jeg skulle gjerne likt å vite hvordan dere hadde tatt dette!!! hei når det gjelder dette med hårklippen så kan det vere at de hadde notert feil det kan hende du burde ha skat om det har skjedd flere eller bare en gang vis du ikke liekr det du har jo dletomsorg så vil du ikke dette så kan du jo la gubben ta hårklippen selv neste gang. Når det gjelder dette med lappwene og påminnelsen så kiunne du vel ha ble litt mer opmerksom på at de lå lapper der og når det gjelder politisk markering hadde de spurte faren. Når det gjelder det med nettver så tror jeg ikke alle er skyld idet du kunne kanskje vert litt mer sosial jeg torrr du har lit skyld selv. Nård et er posten så syns jeg du skal ta det opp med det jeg skjønte ikke helt andre kan vel og få rekomdaert brev og det kan vere feil omdeling det er ikke umulig. Og når det jgelder dette her så syns jeg du godt lkan bruke nik vi kjenner igjen vem du er du lakt historien din ut med nik før, neste gang vil jeg uvrdere og svare med nik for og svare ordtligere for og vise va jeg kjenner. du har glemt en ting og det var skolen som gutten din ikke har begynt på enda hadde ikke den motarbeidet deg også. hilsen
Tule Skrevet 4. april 2004 #55 Skrevet 4. april 2004 Jeg kommer nok til å flytte, etter at jeg er ferdig utdanna. Jeg kommer nok neppe til å få meg jobb her, og jeg har ikke særlig lyst til å ta meg jobb her heller... Da jeg spurte i barnehagen hvorfor de hadde ringt min eks så sa de; "synes du det er rart"? :o De kunne jo nevnt at dette var vanlig, at det stod i reglene. hei jeg må si meg enig med de i barnehagen når han har han like mye jeg syns ikke det er rart når det gjelder det med job så skjønner jeg ikke va som er så gærent vis du får job kan det også hende du fårl litt mere nettverk dxu vleger det litt selv det er dumt og spille den rollen de gir deg og husk at gutten og er knyttet til stedet
Tule Skrevet 4. april 2004 #56 Skrevet 4. april 2004 Graver min egen grav, med mine egne vurderinger?? Jeg forteller da bare fakta. Dette har da ingenting med hvorvidt jeg tror folk er imot meg. Når man f.eks leverer ut rekommanderte brev så er dette forbudt uansett. MEN slikt foregår nok gjerne der postmannen er "god venn" med den som tar imot posten. Forøvrig så har mange av de jeg har kritisert sluttet i jobben sin. Så man kan jo lure på om de har skjøttet jobben sin godt ....[/quote hei jeg syns hun har noe her jeg dine holdninger smitter over på folk derfor blir de mistroiske jeg tor du kan ta det med deg videre det kunne vert greit og vite vem som har sluttet i jobben
Tule Skrevet 4. april 2004 #57 Skrevet 4. april 2004 Jeg har bare skumlest alle innleggene. Men mitt råd er: Kom deg vekk derfra. Dette er ikke sunt for barnet eller for deg. Begeret virker fullt, og renner da over av den minste ting virker det som. Kanskje ikke alle her inne forstår hvorfor begeret er fullt, men da bør du skrive innlegget ditt litt annerledes slik at vi kanskje forstår deg litt bedre. Du bør hvertfall ikke "hakke" på oss som ytrer vår mening, utifra det første innlegget ditt. Forklar deg heller litt nærmere, så oppnår du bedre forståelde. Hvertfall fra meg hei for det første vet vi godt vordan denne dama har det hun har skrevet megnder av innlegg her inne og skreket og glalt om vor ille det er nå er hun anunym for og ha enda mere sympati. når det gjelder det med og flytte vordan tror du det kan bli bedre for gutten og komme til et annet sted uten venner og si at dette ikke er sunt synes jebg er drøyt gutten kan vel ha det bra han. nåja hun trenger ikke og ta han med seg men tor du han får det noe lettere med og vere der uten hun. og det hun har tenkt har hun sakt før er og flytte til byen og tror du han får det noe lettere der når han kommer fra landet han kan bli mobbet vorfor skulle hun få det noe bedre når hun er så mistroisk og faren har gutten like mye vordan tror du det lbir for gutten og miste faren
Tule Skrevet 4. april 2004 #58 Skrevet 4. april 2004 Jeg hadde egentlig flyttet herifra, og har hatt andre faste jobber etterpå, der jeg har likt meg godt, og blitt tatt godt imot. Jeg måtte flytte tilbake hit da jeg ble gravid... hei for det første det er klart at litt av skylden blir hos deg når du har lsike holdninger til folk. og her har jo eksen støttet deg da syns jeg du behandler han dårlig du sier jo og eksen og ikke faren til barnet og ud kunne jo kanskje si litt elsv vis du mener folk skal vite vordan du hardet du må prøve og komme ut og ikke sitte bare inne det er vle ting du kan dleta i prøve og komme litt ut du kan jo og reise når fare har ungen du kann ikke bare sitte inne du må komme ut det går ikke dert hadde vert greit og vite va du mener med folk høyere opp når du ksriver slik så virekr du litt uberegnlig det virker som du har problemer og vorfro måtte du flytte det er da ingen som kunne tvinge det blir litt dumt hilsen
Gjest MrsL Skrevet 4. april 2004 #59 Skrevet 4. april 2004 Tule kjenner du til denne personen personlig? Du skriver her inne som om du gjør det......og faktisk som om dere bor på samme sted.
Tule Skrevet 4. april 2004 #60 Skrevet 4. april 2004 Tule kjenner du til denne personen personlig? Du skriver her inne som om du gjør det......og faktisk som om dere bor på samme sted. hei nei jeg kjennerhenne ikke og jeg vet ikke om vi bor på smame sted men jeg har hat mange stygge diskusjoner med henne om hennes livsituasjon under nik før og jeg vet en dle om henne og om skolen som hennes sønn skla bewgynne på i fremtiden og som også motarbeider henne selvfølgelig. jeg tror mye er også skylkd av ehnnes holdninger, hun mener blant annet at det er en selvfølge at selv om forledre er samboere så skal bare morha rettigheter, hun har ogsdå sakt før at vis hun hadde hat delt rettigheter så hadde hun ligget tynt an jeg syns at det ser ut som hun tviler på hun kan selv og bruker rettighetene spom skjold hun har ellers ikke greid og bestemme seg om hun vil flytte hiun har skreve tråder her inne om at hun har bestemt og hun skulle flytte til oslo og ta gutten med seg men hun har ikke greid det og hun har kranglet med barnehagen tidligere og det er klart jeg kjenner igjen det litt nå og jeg syns det er litt rart det kan da ikke bare vere de andre hilsen
Fremhevede innlegg