Gå til innhold

Barnehagen ringer til min eks..

Fremhevede innlegg

Skrevet

:o

Nei, vet du hva!!!!!!!!!!!!

Prøv å formuler deg slik at vi ignorante forstår deg................

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
:o

Nei, vet du hva!!!!!!!!!!!!

Prøv å formuler deg slik at vi ignorante forstår deg................

Dere forstår ikke hvorfor jeg blir forbanna på barnehagen når de ikke gir meg beskjeder, mens selv så flyr dere jo i fistel over meg her inne.

Gjest Anonymous
Skrevet

Egentlig så viser vel det dere skriver at det er hold i min kritikk. Jeg syntes dere skrev noe om at dere jobbet i barnehage. Jeg er dypt, dypt, dypt sjokkert, og det er skremmende.

Skrevet

Det jeg ikke forstår er hvorfor du bare "henger deg opp i" de innleggene som er "negative" mens de som prøver å gi deg gode råd blir oversett. Og det hadde vært fint om du kunne finne litt plass til litt positivitet i sinnet ditt i stedet for å "slå negativt ned" på alt og alle.

Ja, jeg jobber i barnehage. Har jobbet der i ti år og det er ingen andre enn DU som har klaget på den jobben jeg gjør - og du kjenner meg ikke engang! GET A GRIP!

Du synes nok at alle som jobber med barn og prøver å hjelpe dem til å få en positiv start på livet er noen idioter. Det kan dessverre ikke jeg gjøre noe med. Er bare såre glad jeg har sluppet deg som forelder i barnehage, og skjønner mer og mer hvorfor de heller vil ha med far å gjøre!

Skrevet
Tule: hvorfor er du så veldig opptatt av meg??  

Etter hva jeg har skjønt så er du sur på barnevernet også. Selv om jeg kjenner folk som har jobbet i barnevernet så har jeg ingen sterke meninger om de hverken den ene eller andre veien.

hei

hvar er det du mener med dette jeg har ikke brkat inn barnevernet her hva jhar det med skane og gjøre, ejg er ikke sint på barnevernet bare på noen enkeltpersoner som gjør store feil og ikke møter store konsekvenser

at jeg henger meg opp i deg er at jeg ser at du er feig som ikke bruker noiket dit og jeg har vet at du har klagt her i flere år jeg er lei av det kan du ikke gjørenoe med det og gå deg et liv

hilsen

Skrevet
Tule

Hvorfor i alle dager engasjerer du deg så voldsomt i denne saken. Du skriver ( det jeg kan forstå) som om du kjenner henne personlig ikke kun ut i fra det hun har skrevet her inne på KG, hun skriver jo som Gjest , du kan da ikke være sikker på at det er henne :roll: .

Det virker veldig unaturlig og faktisk litt skremmende at du går så utrlig opp i dette :o

hei

hun har ksrevetdette mange ganger om barnehagen som ringer til far og at de ikke sier noe til henne detter er i lfere år jeg kjenner det godt jeg er lei av det hun sitter her og gnaler det er sånn

Gjest Anonymous
Skrevet
Det jeg ikke forstår er hvorfor du bare "henger deg opp i" de innleggene som er "negative" mens de som prøver å gi deg gode råd blir oversett. Og det hadde vært fint om du kunne finne litt plass til litt positivitet i sinnet ditt i stedet for å "slå negativt ned" på alt og alle.

Takk for gode råd. Men det hjelper da ikke på forholdet mellom meg og barnehagen om jeg svarer på råd dere gir meg her. Jeg har sagt jeg tar det til etterretning, men det er jo ikke her samtalen mellom meg og barnehagen foregår. Dere vet da heller ikke hva jeg har snakket med barnehagen om. Jeg har da ikke noen plikt til å legge ut alt som har skjedd. Jeg synes da heller ikke jeg bare har lagt ut negativ ting; jeg har f.eks sagt at det ikke gjelder alle ansatte, at det er enkelthendelser som har hopet seg opp...

Faktisk så er jeg en veldig positiv person. Tror du det går an å bo slik jeg gjør om man ikke har et lyst sinn, eller klarer å tenke positivt?

Ja, jeg jobber i barnehage. Har jobbet der i ti år og det er ingen andre enn DU som har klaget på den jobben jeg gjør - og du kjenner meg ikke engang! GET A GRIP!

:o Jeg klager da ikke på DIN jobb. Jeg tar ikke kritikk mot studenter personlig.

Du synes nok at alle som jobber med barn og prøver å hjelpe dem til å få en positiv start på livet er noen idioter. Det kan dessverre ikke jeg gjøre noe med. Er bare såre glad jeg har sluppet deg som forelder i barnehage, og skjønner mer og mer hvorfor de heller vil ha med far å gjøre!

Jeg synes folk som driter i hva andre tenker og føler er idioter ja.  

De vil da ikke HELLER ha med far å gjøre, de kontaktet ikke han fordi de ikke ville snakke med meg. Det var han de skulle snakke med.  

Jeg er fortsatt dypt sjokkert over hva slags folk som jobber i barnehage.

Neste gang lurer jeg på om jeg skal sende klage.

Gjest Anonymous
Skrevet
hei

hvar er det du mener med dette jeg har ikke brkat inn barnevernet her hva jhar det med skane og gjøre, ejg er ikke sint på barnevernet bare på noen enkeltpersoner som gjør store feil og ikke møter store konsekvenser

at jeg henger meg opp i deg er at jeg ser at du er feig som ikke bruker noiket dit og jeg har vet at du har klagt her i flere år jeg er lei av det kan du ikke gjørenoe med det og gå deg et liv

hilsen

Jeg skjønner rett og slett ikke hvorfor du er så sur på meg??? Fordi jeg er feig som ikke bruker nick? Ok, greit at du syns det, men jeg forandrer ikke mening for det. Klaget her i flere år? Du kan da vel slutte å lese mine innlegg da. Trodde forresten du var helt imot at jeg skulle flytte?

Du kommer nok til å få høre mye fra meg, om jeg blir nødt til å bo her, ta meg jobb på Rimi og dasse rundt i joggebukse....

Jeg tok opp barnevernet da dette er dine "problemer", og da er det vel ikke så mye ulikt det jeg har skrevet; altså at det kun dreier seg om noen enkeltpersoner..Dessuten kan det jo være at jeg forstår deg. Hvordan hadde det vært for deg om du måtte møte de du var sur på i barnevernet, om du måtte samarbeide med de? Her jeg bor møter man jo faktisk ofte folk man er sure på igjen, man har ikke noe valg.

Skrevet
Takk for gode råd. Men det hjelper da ikke på forholdet mellom meg og barnehagen om jeg svarer på råd dere gir meg her. Jeg har sagt jeg tar det til etterretning, men det er jo ikke her samtalen mellom meg og barnehagen foregår. Dere vet da heller ikke hva jeg har snakket med barnehagen om. Jeg har da ikke noen plikt til å legge ut alt som har skjedd. Jeg synes da heller ikke jeg bare har lagt ut negativ ting; jeg har f.eks sagt at det ikke gjelder alle ansatte, at det er enkelthendelser som har hopet seg opp...  

Det jeg mener er ikke at du skal svare spesielt på mine innlegg. Jeg mener at du burde kanskje svare på innlegg som prøver å hjelpe deg også og ikke bare de som kommer med sure oppstøt. Jeg tror at du på den måten gir et forvrengt bilde av deg her inne om at du bare "forsvarer" deg, skjønner?

Faktisk så er jeg en veldig positiv person. Tror du det går an å bo slik jeg gjør om man ikke har et lyst sinn, eller klarer å tenke positivt?  

Jeg har ingen formening om hvordan du bor. Det har jeg inget grunnlag å uttale meg på. Men jeg kommer ikke akkurat fra verdens største plass jeg heller og kan godt relatere til det du har sagt om "sladder på bygda."

Jeg klager da ikke på DIN jobb. Jeg tar ikke kritikk mot studenter personlig.  

Jeg har ikke kritisert studenter heller. Studenter blir da noe de også etterhvert. Har da vært student selv engang :wink:

Jeg forstod det slik at du var oppgitt over at personer som meg jobbet i barnehage. Om jeg missforsto så beklager jeg.

Jeg synes folk som driter i hva andre tenker og føler er idioter ja.  

Der er vi enige :wink:

Jeg er fortsatt dypt sjokkert over hva slags folk som jobber i barnehage.  

Neste gang lurer jeg på om jeg skal sende klage.  

Hvis de i barnehagen der ikke overholder regler som fx taushetsplikt har du all mulig grunn til å sende inn en klage.

Skrevet

Vil dere krangle mer, eller skal jeg lukke tråden nå?

Skrevet
Vil dere krangle mer, eller skal jeg lukke tråden nå?

:oops:

Skrevet

hei

vis de ikke ringte hna fordi de ikke ville snakke med degmen de skulle snakke med han va er problemet da

hilsen

Skrevet

Jeg skjønner rett og slett ikke hvorfor du er så sur på meg??? Fordi jeg er feig som ikke bruker nick? Ok, greit at du syns det, men jeg forandrer ikke mening for det. Klaget her i flere år? Du kan da vel slutte å lese mine innlegg da. Trodde forresten du var helt imot at jeg skulle flytte?

Du kommer nok til å få høre mye fra meg, om jeg blir nødt til å bo her, ta meg jobb på Rimi og dasse rundt i joggebukse....

Jeg tok opp barnevernet da dette er dine "problemer", og da er det vel ikke så mye ulikt det jeg har skrevet; altså at det kun dreier seg om noen enkeltpersoner..Dessuten kan det jo være at jeg forstår deg. Hvordan hadde det vært for deg om du måtte møte de du var sur på i barnevernet, om du måtte samarbeide med de? Her jeg bor møter man jo faktisk ofte folk man er sure på igjen, man har ikke noe valg.

hei

herregud nå inrø,mmerdu at du er den jeg mener du er og vil enda ikke bruker nik, det er dumt. jeg har ikke hat noe problme med barnevernet jeg har bare diskutert skaer sjenerelt. når det gjelder det med og flytte vorfor har du ikke flyttet før gutten har grodd fast da, og du kan vle bestemme om du skal ta han med eller ikke da, nå er han vant til og ha far der hvordan vil det bli, nå har du vnetet så reglene er blit nye vis du har sa<mversavtale så må du ha ny for og flytte da må far skrive under for at du skal flytte. når det gjelder det at jeg var i mot at du skulle flyttte så var det fordi jeg så barnet og at jeg synsdu skal ta hensyn til at det og vil vere hos faren. og det blir ikke serligseriøst når du i den første tråden jeg leste av deg for en stund siden sier du at de bare venter på at ungen skal gro fast dewr slik at du ikke kan ta han med deg, så sier du at du vil flytte og la han bli der i neste tråd sier du at du har bestemt deg og at dus kulle flytte og ta han med deg og i neste igjen så skulle du flytte og la han bli va tror du at vi er, detter er ikke seriøst, du virker ikke stabil, og det er ikke bare det du er sint for at han fikk redusert bidraget enda han har gutten like mye da har du bare halparten av forsørgelsesutgiftene og du klager, du er missunelig på hans økonomi, du klager over at du ikke har fått utdanningstøtte men du har utdanning fra før, du har fåt overgangstøtte men du har delt omsrog, du klager over at besxtefroeldrene kjøper lklær til barnet. du sier at du blir vel nødt til og godta at de vleger ut klær men det er det da du som bestemmer, og vis de gir han klær så bestemmer de vel va dee gir og du sparer vel på det for du slipper vel og kjø¨pe kanskjedu skal vere litt taknemmelig. jeg berømmer faren som gidder og stille opp det må vere flet og hente ungen hos deg, dus sier du erpositiv men du sier at du er sur og morsk, og det med frisøren har du undersøkt hvorfor hun åt det hadde kanskej vert en ide,det ejg sa sist er at du må gjøre noe med livet ditt du får finne ut va, du sier at du vil flytte når du er ferdig med utdannelsen vor gammel skal gutten vere da, og studere jus tar mange år og skal du ha advokatbevilgning tar det god tid. dus sier at du ville i livet der en sjanse såssier du at du ikke har lyst på job der, vis du har job der kun det vere en fordel, fy søren det kunne jo ha blitt lett. du sier at de ikke har mange advokater der og at det kan vere mulig, du sier at faren er ensten sinnsyk men du lar ha nha barnet annen ver uke va ser du vordan det ser u t va skal vi tro

hilsen

Skrevet

Tule: Jeg kjenner ikke alle sider av saken, så jeg kan ikke si hva som er best for Gjest å gjøre. Og det gjør jo heller ikke du, så hvorfor så veldig klar i dine svar? Jeg vet ikke hva som har blitt diskutert her inne før, men det kan jo være som MissG skriver - et rop om hjelp.

Gjest - jeg syntes du skal lese svarene til MissG. Hun prøver bare å hjelpe.

Vet ikke hvor gammel gutten er, men de fleste barn har ingen problem med å få seg nye venner et annet sted. Gutten får det nok bedre, dersom han slipper rykteflommen. Og om far også har samværsrett, stiller det seg i et annet lys. Trodde moren hadde foreldreretten jeg....? Om far er helgepappa, kan dette kombineres med at mor flytter. Syntes Gjest skal oppsøke profesjonell hjelp. Og kanskje Gjest også skal være litt mer spesifikk i sine innlegg neste gang?

Ikke tolk alt som står her bokstavelig. Dette gjelder da oss alle. Man klarer vel "å lese mellom linjene"?

hei

her har moren og farene ungen like mye moren har foreldreretten, far har samverrett for det jeg syns du skal lese reglene det er barnet dsom har smaversrett så det har ikke noe med rett og gjøre. vis moren skal flytte og ta banret med seg mister detjo samveret med far og vis det blir så ser det moren lite og det er en gutt, når han bølirtennåring vil han jo trenge faren og han er jo stor dette har vert en stund og han er snart i skolealder, jeg tor ikke gutten plages av rykteflommen ha ner jo like mye hos far og er hun her har hun jo avlasting d3en uken ha har ahn, og vorfor skal hun ha han han er jo gutt maken til kvinnsaks dill :veldigsur:

hilsen

Skrevet

Har da ikke noe med om barnet er gutt eller jente............

Skrevet
Har da ikke noe med om barnet er gutt eller jente............

hei

jeg skjønner ikke helt vadu mener

hilsen

Skrevet

Tror de vil krangle mer, jeg..

Gjest Anonymous
Skrevet

hei

herregud nå inrø,mmerdu at du er den jeg mener du er og vil enda ikke bruker nik, det er dumt. jeg har ikke hat noe problme med barnevernet jeg har bare diskutert skaer sjenerelt. når det gjelder det med og flytte vorfor har du ikke flyttet før gutten har grodd fast da, og du kan vle bestemme om du skal ta han med eller ikke da, nå er han vant til og ha far der hvordan vil det bli, nå har du vnetet så reglene er blit nye vis du har sa<mversavtale så må du ha ny for og flytte da må far skrive under for at du skal flytte. når det gjelder det at jeg var i mot at du skulle flyttte så var det fordi jeg så barnet og at jeg synsdu skal ta hensyn til at det og vil vere hos faren. og det blir ikke serligseriøst når du i den første tråden jeg leste av deg for en stund siden sier du at de bare venter på at ungen skal gro fast dewr slik at du ikke kan ta han med deg, så sier du at du vil flytte og la han bli der i neste tråd sier du at du har bestemt deg og at dus kulle flytte og ta han med deg og i neste igjen så skulle du flytte og la han bli va tror du at vi er, detter er ikke seriøst, du virker ikke stabil, og det er ikke bare det du er sint for at han fikk redusert bidraget enda han har gutten like mye da har du bare halparten av forsørgelsesutgiftene og du klager, du er missunelig på hans økonomi, du klager over at du ikke har fått utdanningstøtte men du har utdanning fra før, du har fåt overgangstøtte men du har delt omsrog, du klager over at besxtefroeldrene kjøper lklær til barnet. du sier at du blir vel nødt til og godta at de vleger ut klær men det er det da du som bestemmer, og vis de gir han klær så bestemmer de vel va dee gir og du sparer vel på det for du slipper vel og kjø¨pe kanskjedu skal vere litt taknemmelig. jeg berømmer faren som gidder og stille opp det må vere flet og hente ungen hos deg, dus sier du erpositiv men du sier at du er sur og morsk, og det med frisøren har du undersøkt hvorfor hun åt det hadde kanskej vert en ide,det ejg sa sist er at du må gjøre noe med livet ditt du får finne ut va, du sier at du vil flytte når du er ferdig med utdannelsen vor gammel skal gutten vere da, og studere jus tar mange år og skal du ha advokatbevilgning tar det god tid. dus sier at du ville i livet der en sjanse såssier du at du ikke har lyst på job der, vis du har job der kun det vere en fordel, fy søren det kunne jo ha blitt lett. du sier at de ikke har mange advokater der og at det kan vere mulig, du sier at faren er ensten sinnsyk men du lar ha nha barnet annen ver uke va ser du vordan det ser u t va skal vi tro

hilsen

:husarbeid::ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

:husarbeid::ler:

Hei

har det gåt helt over grensen nå da eller har det ikke det

hilsen

Skrevet

Jeg tror vi stopper dette nå. Det ser ut til at temaet et oppbrukt og går over i usakligheter.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...