Gå til innhold

Minibobla i magen!


Bobla2013

Anbefalte innlegg

Tusen takk, en god helg til deg og! :blomst:

Min fødebagliste er ganske lang :fnise: Men det er ting jeg ikke føler jeg kan reise uten!

Man lager jo litt sin egne personlige liste og, alt ettersom hva man føler man selv trenger.. Jeg har tatt og hentet litt fra andre lister og lagt til/fjernet elementer.

  • HELSEKORT
  • Snacks/energidrikk
  • Kamera + videokamera + ladere og minnekort til begge
  • Mobiler og mobillader
  • Blader å lese i
  • Kryssord
  • MP3 spiller
  • Lommebok + kontanter (lapper og mynter)
  • Sokker
  • Tøfler/slipperser
  • Ammebh
  • Ammeinnlegg
  • Smokk (i tilfelle.. tar ikke så stor plass)
  • Babyklær (hentesett + bodyer og sokker)
  • Bikini (vannfødsel)
  • Toalettmappe
  • Notatbok + penn
  • Pose til skittentøy
  • Brystvortekrem
  • Lactasyd underlivssåpe
  • Silulen salve
  • STORE bind
  • Ørepropper
  • Mykt toalettpapir
  • Hårføner
  • Paracet
  • Varmeflaske
  • Hårstrikk og spenner
  • Børste
  • Teppe til baby
  • Tannbørster og tannkrem
  • Sjampo, dusjsåpe, balsam
  • Ansiktsrens og fuktighetskrem
  • Sminkefjerner
  • Kleenex
  • Drikkeflaske med tut

:)

Idag tror jeg veslefrøkna prøver å sparke sin vei ut av magen altså! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har jo hatt mye nedpress de siste dagene. Det kommer gjerne noen ganger om dagen, det er kanskje en del av modningen? Ikke vet jeg..

På en måte håper jeg at babyen blir født om en uke eller så, men samtidig håper jeg at jeg går til termin (men ikke lenger ;) ).

Jeg var ute og handlet i går, kjøpte litt til babyrommet, blant annet sengesett. Jeg hadde to sengesett fra før av, men de var for store, så kjøpte et mindre et. Nå begynner ting å falle på plass :)

Men jeg kjenner det godt i bekkenet idag, huff! Klarer nesten ikke å gå :(

Men jeg er veldig hormonell altså.. Merker det selv. Og har i flere uker ikke hatt følelse i langfingeren min, det er ekkelt.. Den er steinhard. Har karpaltunnelsyndrom visst..

Nå har det begynt å bli litt slik at jeg blir redd for at vannet skal gå eller at fødselen skal starte når jeg er alene.. Det tenker jeg litt på når jeg sitter der eller er ute i byen alene. Kanskje lurt å ha med helsekortet hele tiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Murringer fortsetter. Men det er betryggende at dersom hun blir født nå, er hun ikke prematur :)

Så jeg stresser ikke :) Prøver å kose meg. Veldig vondt i bekkenet, men det går så bra så :)

Babyrommet er klart, og har ikke så mange innkjøp igjen. Hormoner er på ferde, men nyter de gode øyeblikkene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å se når hun kommer :)

Jeg føler virkelig med deg når det gjelder bekkenet, jeg sliter også veldig nå, ikke moro altså. Godt det er kort tid igjen!

Fin liste du har laget, jeg må komme igang med å pakke snart jeg også!

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å se når hun kommer :)

Jeg føler virkelig med deg når det gjelder bekkenet, jeg sliter også veldig nå, ikke moro altså. Godt det er kort tid igjen!

Fin liste du har laget, jeg må komme igang med å pakke snart jeg også!

Ha en fin dag :)

Ja, blir morsomt å se hvilken dato hun velger å ha bursdag på! :) Forhåpentligvis ikke 17. mai da.

Godt det er kort tid igjen ja, litt under 3 uker. Får håpe vi ikke går på overtid da!

Ha en fin dag du og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det rolig :) Vanlig dag idag.. Ingenting som skjer..

Men er veldig sliten og trøtt idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaaa, nå er jeg også klar for å føde! Ihvertfall til å se henne da, men fødselen må til ;-) Hvordan er formen om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødselen må til ja ;) Den er det ikke så lett å unngå.

Formen er grei, babyen er festet, kjenner jeg er litt bedre i bekkenet! Andpusten, tung og sliten, men ved godt mot.

Ser målstreken nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, babyen er jo godt festet, det er godt å tenke på for en vordende mor. Da kommer den forhåpentligvis riktige vegen.

Har fått noen vonde kynnere. Kommer ikke hver dag, men når de kommer er de ganske vonde. Hadde noen runder med det, varte vel i 2 timer forrige kvelden. Ganske vondt, knep igjen øynene på det verste. Og baby sparket rundt som en fotballspiller :)

Visste ikke at kynnere kunne være så vonde, jeg tok til og med tiden, men ikke noe særlig regelmessig. Var vel en 3-4 stk som kom med jevne mellomrom, ellers var det uregelmessig.

Under to uker til termin, jeg gleder meg til å bli mamma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slimproppen har gått, murringer i magen :) Men ingen rier og ikke vannavgang. Venter spent :) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Da kan det jo skje når som helst :) Håper du slipper å gå så lenge og lure. Jeg venter spent på oppdatering jeg da ;-) Her skjer det lite nytt. Har mye kynnere, men det vet jeg man kan ha i mange uker så tar ikke det som tegn :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!! Håper noe skjer i kveld eller i løpet av de nærmeste dagene altså. Man går jo og venter og tripper litt ;) Håper noe skjer for deg straks og!

Kynnere har jeg og, merker dem ikke så godt, men baby er veldig aktiv og det vet jeg er et tegn på kynnere. Kjenner jo det strammer seg litt.

Kommer litt blod, noen striper, men krysser fingre for baby snart. Menstermin om 4 dager :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det kjempestille ;) Ikke noe action på gang altså. Var på kontroll hos legen nylig, hodet var fortsatt ned og det skal jo være festet. Symfysemålet var litt høyt da, men innenfor normalen.

Prøver var fine, blodtrykket var litt høyt, men det sank etterhvert.

Det er ikke så mange dager til termin! Spennende altså. På tickeren står det 2 days to go, det stemmer ikke helt, det er 5 dager igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Murringer i magen siden i går morges. Nå kommer det og går litt. Håper det tar seg opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :) Vel, ikke noen fødsel enda. Tror kroppen min er litt treig ;) Men jeg får ta en dag av gangen, straks termindato, håper jeg slipper overtid :) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...