Gå til innhold

Minibobla i magen!


Bobla2013

Anbefalte innlegg

Det er helt klart en pluss ;) Jeg begynner å bli utålmodig allerede!

Har forresten bestemt oss for City Cross fordi den er lettere.

Blir dyrere å kjøpe den faktisk, men det får bare være :) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sikkert lurt å kjøpe en mindre hvis det passer dere bedre. Jeg syns den tar litt mye plass den vi har kjøpt, men vi har jo plass i bilen også er den fin på det føre som er her :)

Hvilken farge ble det?

Noen planer for dagen idag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo forskjell på hva som passer forskjellige :) Det blir PP Light grey på både bag og sportsdel :) ! Hvilken farge ble det på deres igjen?

Jeg har litt planer for dagen, må lese til en viktig prøve jeg har i morgen ;) Sånn 35 sider, satser på å lese gjennom et par ganger idag, og et par ganger i morgen så får vi se hvordan det går.

Og lillegull danser i magen :) Ser magen hopper rundt! :)

Endret av Bobla2013
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hostet i over 14 dager. Var hos legen med det, han hørte susing på lungene..

Men har heldigvis blitt endel bedre, da :)

25 uker idag! Jippi! Og bare drøye to uker til jeg skal på 3D ultralyd! Det blir spennende. Jeg har en mistanke om at lille bebisen ligner veldig på sin far. Har i allefall nesa derfra tror jeg ;)

Jeg har vinterferie jeg, det er deilig! Og jeg gleder meg enormt til å få se på og bestille barnevogn. Jeg lurer på om jeg skal bestille noen ekstrapakker (stelleveske og lignende) eller om det er noe jeg gjør senere.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt i fargen Capri Brown, vi er begge glade i brunt :) Også syns jeg svart blir kjedelig.

Det var fin farge dere har valgt!

Uff, kjipt å hoste sånn da :( Får håpe det snart blir bra :)

Spennende med 3D UL da! Jeg er fortsatt så usikker på om vi skal eller ikke. Får se :)

God helg til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt i fargen Capri Brown, vi er begge glade i brunt :) Også syns jeg svart blir kjedelig.

Det var fin farge dere har valgt!

Uff, kjipt å hoste sånn da :( Får håpe det snart blir bra :)

Spennende med 3D UL da! Jeg er fortsatt så usikker på om vi skal eller ikke. Får se :)

God helg til deg!

Tusen takk, god helg til deg og! :) Capri brown er kjempefin farge da :) !

Ja, er på bedringens vei med hosten heldigvis ;) !

Du får tenke nøye på det. Jeg valgte 3D fordi jeg vet jeg hadde angret om ikke ;) Men ikke alle har behovet for det da, er jo ganske dyrt. Vi betaler 1200,- :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God dag og god søndag :) Idag skal jeg prøve å ha en rolig dag med litt friluftsliv.

Har slitt litt med halsbrann i det siste, men det er heldigvis ingenting av det idag!

Tørr hud har jeg og ;) Jeg gleder meg til å kjøpe vogn og jeg fant ut at jeg må be om å ikke få mer rosa om noen spør om farger, fordi vi har så utrolig mye rosa nå. Tenk om det kommer ut en gutt da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut at jeg har et kjempefint bilde som jeg skal henge opp på babyrommet. Det er av to blåveiser. Fikk det :)

Og jeg teller ned til 3D ultralyd og henting av vogn! Ja, for vognen er nemlig bestilt. Ble en Emmaljunga City Cross, prøvde å trille litt, den var god og veldig lett å trille. Og har hørt mye fint om den.

Blir litt skruing idag tror jeg, skal skru sammen noe vi har kjøpt. Spørs om bekkenet liker det, men det får bare være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, nå er det helg! Men merker det ikke så godt, for jeg har hatt vinterferie hele uken. Deilig, det.

Men jeg er litt lei meg idag. Flere familiemedlemmer har fått vite om graviditeten, men kun et fåtall har gratulert. :jolie: Jeg synes det er på sin plass å gratulerer familiemedlemmer som skal få en baby. Det er jo et nytt, lite familiemedlem.

Og jeg gratulerte dem da jeg fikk vite at de var gravide, kanskje jeg skulle latt være. Men jeg er nok hormonell, men kan ikke noe for at jeg blir trist og veldig fornærmet.

Jeg drar det så langt at jeg tenker at jeg ikke vil ha noe med dem å gjøre, de er jo tydeligvis ikke interesserte i meg og hva som foregår.

Jeg fikk til og med gratulasjon av kusinen til kjæresten min, men ikke min egen familie. Jeg forstår ikke hvorfor :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg godt, helt utrolig tåpelig at de ikke gratulerer. Det hadde jeg også blitt veldig lei meg og fornærmet. Hvis de ikke bryr seg så skal ikke du bry deg heller :)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er det søndag, jippi :) Ny dag, nye muligheter :)

Formen er god, bekkenet er ikke vondt. Matlysten er tilstede.

Er vel slik det burde være i 2. trimester?

14 uker igjen til termin, nå vil jeg at tiden bare skal fly avsted! Selvom det er mye å ordne før babyen kommer. Gleder meg til vi kan hente vognen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at du er i god form da! Sånn det bør være;-)

Tenk bare 14 uker igjen ja, det går så fort!

Ha en fin dag :) Her er det deilig vær idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk :) 14 uker håper jeg bare flyyyr avsted! :) Gikk jo fort fra 6 uker (da jeg oppdaget jeg var gravid) til 20 uker :)

Flott at du hadde deilig vær forresten, her var det ikke så fint, har brukt dagen til å sy. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har blitt helt rar :fnise: Jeg har alltid vært over gjennomsnittet opptatt av musikk. Har gått på musikklinje på videregående skole og spilt alle mulige instrumenter. Spilt i band har jeg og, faktisk.

Jeg har alltid hatt sansen for vestlig musikk, og har vært innom sjangrene Metal, Rock, Pop for det meste. De siste årene har jeg likt mest klassisk musikk og pop/rock.

Men for noen dager siden fikk jeg plutselig sansen for INDISK :fnise: Ja, hvis det i det hele tatt er indisk da :fnise: Det skal jeg ikke påstå for mye, men det er noe lignende i allefall.

Kanskje irriterende for noen, men for min del blir jeg i skikkelig godt humør av den!

Har til og med vært på indiska for første gang på lenge, og oppdaget at de hadde noen fine kjoler, med plass til magen, som jeg kunne tenkt meg.

Liten utfordring fremover å finne klær i "vanlige" butikker. Formen er god og jeg er 6 mnd på vei idag :)

Endret av Bobla2013
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart 3. trimester :) 3 måneder igjen nå.

Håper det går fort. Formen er foreløbig ganske god.. Får noen ganger litt verking når jeg setter meg ned, i bekkenet, men det går greit det altså.

Tror jeg må få tak i noe jerntilskudd, for nå er jeg slapp altså.

Trøtt som bare det, selvom jeg sov lenge idag. Heldigvis er det helg da, lurer på hva jeg skal finne på i helgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det går så fort! Helt utrolig at man har gått gravid i et halvt år. Da virker ikke 3 mnd til mye.

Kjipt med vondt i bekkenet. Går du til behandling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et halvt år, hvor ble det av sa du? Hehe. Tenk så fort det går unna. Heldigvis også da, godt man ikke går gravid i to år eller noe og, hehe.

Jeg går ikke til behandling, jeg har ikke råd til det tror jeg. Har hørt det er så dyrt. Og ikke klaget så mye til legen om det. Det er vondt, men helt overkommelig, hadde faktisk mer vondt tidligere, virker som det har blitt litt bedre :)

Endret av Bobla2013
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis du får henvisning av legen der diagnosen er bekkenløsning med gangvansker får du det helt gratis! Jeg får det:) Jeg betaler 50 kr gangen for basseng da, men det er jo for leie av det. Alt annet er helt gratis. Så det anbefaler jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis du får henvisning av legen der diagnosen er bekkenløsning med gangvansker får du det helt gratis! Jeg får det:) Jeg betaler 50 kr gangen for basseng da, men det er jo for leie av det. Alt annet er helt gratis. Så det anbefaler jeg.

Åja, trodde det kostet sånn 1000,- gangen eller noe ;) Men jeg har ikke så mye problemer enda heldigvis. Men blir det verre kan jeg høre med legen! :) Det er mye bedre nå enn det har vært tidligere (hver gang jeg skulle snu meg i senga, fikk jeg kjempevondt og lukket øynene av smerte, f. eks).

Takk for anbefaling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...