Gå til innhold

Minibobla i magen!


Bobla2013

Anbefalte innlegg

Nei, absolutt ikke så dyrt:) Jeg betalte 200 kr første gang jeg var der og da hadde jeg bare henvisning med vanlig bekkenløsning. Da koster det vel 100 kr gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har da fått vært på 3D ultralyd, og det var kjempespennende og morsomt! Jeg smilte hele tiden.

For en søt liten baby vi har :) Fikk mange søte bilder og video. Anbefales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 28 uker og tredje trimester! Ikke så lenge til jeg er det heller :)

Kommer det noe magebilder fra deg da?

Det var sikkert moro med 3D UL. Jeg har så lyst, men skal på ultralyd på sykehuset på torsdag, så blir vel med det.

Har du tenkt noe på navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er der straks du og! ;) Det går fort!

Mulig jeg kan få ordnet noen magebilder ja, magen har vokst endel, hehe :)

Kanskje du får en titt på bebisen på sykehuset ja. Hvorfor skal du dit?

3D var så stas.. herlig å være der altså.

Har tenkt på, og bestemt navn, men det er foreløbig hemmelig ;) Hehe.

Greit å se at det 100% sikkert var jente da, på 3D. Så nå vet vi med sikkerhet, da er det bare å hamstre kjoler og jenteting, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir fort trøtt om kveldene for tiden jeg. Og har sånne murringer i magen. Sikkert noe som strekker seg.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte visst å svare sist jeg :)

Jeg får ekstra oppfølging pga jeg har en medfødt plage som de ikke vet hvordan vil påvirkes av graviditet, så det er bare for å være sikre :) Men alt har sett bra ut foreløpig, så er ikke bekymret.

Jeg er også veldig sliten og tung i kroppen på kvelden. Det tar tid å sovne også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok :) Bra de følger opp da!

Idag skal jeg ut og gå.. Blir spennende å se om jeg får vondt i bekkenet igjen da.

Sliter litt med det for tiden :) Ellers er det bare velstand helsemessig sett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så er det disse hormonene da. De kjenner jeg godt for tiden. Jeg blir ikke urettmessig sint, men jeg blir mer sint enn jeg vanligvis hadde blitt, kanskje ;)

Og jeg finner ting å deppe for/være sint for hver dag. Mange dager har jeg gode dager da jeg bare er glad, men er slitsomt de dagene hormonene slår til for fullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner godt til hormoner ja! Ikke så lett å styre alltid. Jeg var verre på starten jeg da. Ifølge min mann:) Men jeg kjenner noen ganger at jeg kan reagere litt mer enn det som er rettferdig. Men sånn er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke alltid så lett å styre dem.. Får vel bare lære seg å leve med dem tenker jeg meg ;)

Sånn er det ja!

Beware of the pregnant woman! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter litt med halsbrann for tiden, jeg. Sov dårlig i natt på grunn av det blant annet.

Så jeg har kjøpt meg en pakke lovehearts, det pleier å hjelpe litt synes jeg :)

Har også vondt i bekkenet når jeg legger meg om kvelden, etter dagens påkjenninger, så vondt å snu seg i senga om natta, men det går bra. Har blitt litt vant til det nå. Nå har jeg kuttet ut et fag på skolen, så meg nødt til det, så nå har jeg noen dager jeg kan få hvilt bekkenet litt. Det trenger jeg.

Idag har jeg vasket sengetøy og pakket bort :) Til babyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ja, de er fine! Men koster 3000 kr :vetikke: Tror ikke vi trenger det på sommeren heller, kanskje?

Men litt utover høsten er det kjekt å ha. Men jeg ender vel opp med en voksipose til et par tusen istedet.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok det er bedre med en voksipose, for du vil vel trenge en varmere pose til vinteren uansett? Men det er jo helt opp til deg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok den posen er veldig varm. Men vil ha voksi tror jeg :) De har jo godt rykte på seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...