Gå til innhold

Minibobla i magen!


Bobla2013

Anbefalte innlegg

Babyen min er ganske lang blitt! Men vekta er ikke så høy. Lang og tynn, hehe.. I allefall ikke tjukk. :)

Skal på barseltreff snart, det blir spennende. Og i butikken idag så jeg en som var på samme gravidtreff som meg :)

Sett henne 1 gang for 5 mnd siden, men jammen husket jeg ansiktet.. Snart er det dåp også. Ser ut til at jenta mi blir blond forresten :) begynner å få masse hår. Faren er blond, så ikke så rart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Her er det lenge siden oppdatering ser jeg!

Fysj ;) det var dumt.

Babyen er 5,5 mnd, har fått 2 runder med vaksiner, er over gjennomsnittet lang og slank.

Veier nesten 8 kg og er 70 cm lang + -

Begynner å bli tung, og veldig lang! Snart må vi bytte fra bagdel til sportsdel! Bruker Emmaljunga City Cross, og supremebagen. Den er vel 73 cm eller noe. Har ikke brukt bagdelen på noen uker, vet ikke om den passer enda faktisk :)

Har begynt med Nestlegrøt, ris og mais og sånn, og Hipp risgrøtmåltid. I tillegg gir vi havregrøtmåltid kvelden. Men nattesøvnen er ekstremt dårlig da, hun sover ikke bedre om natta enn dagen nesten. Så er ganske utslitt. Tror hun i tillegg sliter med tenner, denne uken har vært forferdelig med mye skriking og urolighet. En natt var vi oppe sikkert ti ganger altså :)

Dentinox hjelper ikke noenting.. Biteleke litt, men ikke så veldig.

Men hun er søt og morsom da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en lang jente ja :) Det er bra hun vokser godt! Her sliter vi litt med å få jenta vår opp i vekt og har i tillegg melkeallergi. Men det går jo det og ;)

Kjedelig at hun er mye våken på natten da,ddet er slitsomt. Virker nesten som at det er vanlig siden min jente også er ekstremt mye våken. Sover i gjennomsnitt 4 timer hver natt så føler virkelig med deg. Det går forhåpentligvis over snart :)

Endret av Dyregod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en lang jente ja :) Det er bra hun vokser godt! Her sliter vi litt med å få jenta vår opp i vekt og har i tillegg melkeallergi. Men det går jo det og ;)

Kjedelig at hun er mye våken på natten da,ddet er slitsomt. Virker nesten som at det er vanlig siden min jente også er ekstremt mye våken. Sover i gjennomsnitt 4 timer hver natt så føler virkelig med deg. Det går forhåpentligvis over snart :)

Ja, lengden har hun nok etter faren, hehe. Men de vokser vel i rykk og napp, spennende å se om hun blir lang som voksen :) (jeg er bare 161).

Melkeallergi ja, det var kjedelig da :( men godt dere vet hva det er i allefall! :)

Takk for det, ja, vi får håpe at babyene våre finner nattesøvnen ganske snart. Hadde vært så deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ingen nattesøvn enda. Sånn er det være mamma, stort sett :) man får late som at søvn ikke er viktig, hehe. Sove kan en gjøre når en er gammel har noen sagt ;)

Snart 6 mnd kontroll med babyen, lurer på om hun har vokst mye eller lite. Regner med at hun er minst 8 kg. 7,7 på forrige kontroll. Men tenk at hun snart er et halvår! Tida flyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Oi, lenge siden jeg har skrevet her. Vekta er jeg usikker på, men målte lengde hjemme i går; 76 cm :)

Bruker 80/86 i klær for tiden. De vokser så fort :) ! Krabber ikke, men åler seg. Helt ærlig, så tror jeg hun hopper over krabbestadiet, driver og skal reise seg opp på to ben.

Spiser endel grøt og middag, og får mme ved siden av stort sett. Koser oss den siste tiden av permisjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Så stor hun har blitt da :) Det er moro når de vokser til! Det er hektisk når de kommer seg fort rundt, men også moro :) Kos deg i permisjon siste tiden! Jeg har begynt å jobbe igjen, men skal tilbake i ferie og ulønnet permisjon om halvannen måned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...