Gå til innhold

Minibobla i magen!


Bobla2013

Anbefalte innlegg

Hei, hei! Er nå 16 uker på vei med en liten baby i magen. Snart er det ordinær ultralyd, det er spennende!

Er 22 år og går på skole. Har en herlig samboer, vi har vært sammen i over 4 år. Var uhell dette, men den er hjertelig velkommen selvom! :):gravid:

Jeg har ikke hatt så mange symptomer, har ømme bryster og har tidligere vært sliten, men har ikke vært kvalm heldigvis! Og heldigvis er jeg ikke det nå heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legen har satt 31. mai som termin, men jeg tror nok litt senere, tror rundt 4. juni!

Men på ordinær ultralyd i begynnelsen av januar, sier de det nok mer sikkert :)

Ja, da er det jo litt sikrere har jeg fått inntrykk av. Har vært på et par UL tidligere hos legen min, og synes han hoppet frem og tilbake med hvilken uke jeg var i, de på ordinær UL er kanskje flinkere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fikk beskjed av jordmor at det var best å måle termin i uke 17-19. Så det er nok derfor det blir mye fram og tilbake så tidlig:) Jeg skal på UL 11 januar, er spent på kjønn:) Vil du vite kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal på ul ca en uke tidligere, ja, skal vite kjønn! :) Har du noen spesiell følelse da?

Samboeren min vil ha gutt, jeg bryr meg ikke så veldig, hehe :) Men har hatt litt jentefølelse. Men tar sikkert feil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ul ca en uke tidligere, ja, skal vite kjønn! :) Har du noen spesiell følelse da?

Samboeren min vil ha gutt, jeg bryr meg ikke så veldig, hehe :) Men har hatt litt jentefølelse. Men tar sikkert feil ;)

Jeg tror også at jeg har jente i magen :) Vi var på ultralyd i uke 12 og da gjettet jordmor jente, men dette er ikke til å stole på så tidlig. Men jeg tror allikevel det blir en jente :) Mannen min ønsker også en sønn han kan ta med på fotballtur og sånt ;-) Men han blir nok glad uansett.

Du er heldig som ikke har vært dårlig da- nyt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å se om det stemmer da :) ! Var på ultralyd i uke 13, da gjettet legen ingenting. Men babyen lå litt rart, litt bak morkaka :)

Ja, nyter det! Har vært heldig sånn sett :) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp! Jeg bruker mye gravidklær, har allerede fått litt mage. Trykker bukser o.l. på magen, gjør det vondt og jeg blir litt kvalm. Greit nok det, liker å kjøpe klær :) !

Den eneste butikken jeg kan prøve klær i og kjøpe klær fra her jeg bor er Hennes & Mauritz. Kjøpte et plagg fra Ellos for litt siden, men det var mye stress, og så må jeg 30 min med bil for å hente plagget på Rimi.

Men skjønner ingenting. Jeg vokser tydeligvis litt både her og der. Kjøpte en BH på Change, fordi jeg måtte ha ny BH. Gikk da fra E til F. Ble målt og greier, virket som BH'en passet der og da, er nå noen uker siden. Nå synes jeg ikke den passer lenger.

Vanskelig skal det være! Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og fortsatt god jul!

Er 17 uker på vei idag, og det er litt over en uke til ultralyd. Jente eller gutt? Jeg har jentefølelse. Så det viser seg nok at det er gutt ;) Hehe.

Det som er kjipt er at det er så mye god mat en ikke kan spise som gravid! Men det er verdt det. Men samtidig fristende når man spiser julelunsj og det står spekemat og lignende på matbordet og de andre hiver i seg.

Det var heller ikke satt frem noe en gravid kunne spise, bortsett fra kjøttkaker og ribbe fra dagen før, så det ble dårlig med julelunsj på meg dessverre. Men jeg skal nok ta det igjen. Har nemlig egg og bacon her hjemme som jeg tenker å kose meg med :)

Har fått litt dilla på det, særlig bacon. Det er det jeg liker mest, merker jeg, salt mat. Har uendelig lyst på røkelaks med eggerøre også.

Og så er det kanskje ikke verdens smarteste ting å stappe i seg julemat og det som er når man er delvis forstoppet. Ja, det kommer inn, men det kommer jo søren meg ikke ut, så her går jeg med vondt i magen og føler meg fyllt opp til halsen! Selvom jeg ikke har spist så mye idag.

Men håper dere har en fin jul videre og at dere slapper av og koser dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul :)

Jeg klarer heller ikke å spise mye av gangen. Jeg kaster opp om jeg spiser mer enn det jeg bør, selvom det ikke er mye. Så her spises det sakte! Kos deg videre i jula :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul :)

Jeg klarer heller ikke å spise mye av gangen. Jeg kaster opp om jeg spiser mer enn det jeg bør, selvom det ikke er mye. Så her spises det sakte! Kos deg videre i jula :)

Takk for det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg prøvd sviskejuice også. Smakte ikke så ille, det :) Trodde det skulle smake veldig ekkelt, men så smakte det bare litt ekkelt ;)

Merker hormonene herjer veldig, og synes det er deilig med ferie. Er så full av følelser for tiden, det har jeg vært lenge. Blir lett lei meg og sint, men det er vel vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyttårsaften idag! Skal ikke sende opp noe særlig med raketter, blir en rolig aften. Skal prøve å kose meg, men opplevde nylig noe trist, så det er ikke så lett.

Kjenner meg litt forkjølet idag, men det kan jo bare være graviditeten, at slimhinnene blir litt sånn ute og kjøre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyttårsaften idag! Skal ikke sende opp noe særlig med raketter, blir en rolig aften. Skal prøve å kose meg, men opplevde nylig noe trist, så det er ikke så lett.

Kjenner meg litt forkjølet idag, men det kan jo bare være graviditeten, at slimhinnene blir litt sånn ute og kjøre ;)

Godt nyttår! Håper du ikke er altfor trist i det nye året da. Kos deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt nyttår! Håper du ikke er altfor trist i det nye året da. Kos deg.

Tusen takk i lige måde! Håper 2013 bringer mye godt med seg for alle sammen!

Kos deg du og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter visst en liten pike :hjerter_rundt:

Å så herlig da! Det var det du følte også:) Jeg får vite neste fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så herlig da! Det var det du følte også :) Jeg får vite neste fredag!

Hadde liksom følelsen ja, hehe :) De kan ta feil da! Men vi får nå se ;)

Så morsomt, da har du noe å glede deg til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...