Bobla2013 Skrevet 22. mars 2013 Forfatter #81 Del Skrevet 22. mars 2013 Har hatt murringer i korsryggen en liten stund nå, vet ikke helt hva det er. Er ikke vondt, men slik at man merker det. Sikkert helt normalt Har strålt nedover bena og. Jeg har påskeferie nå, og vi ser etter ny leilighet. Spent på om den rette dukker opp etterhvert! Skal bruke ferien på å se litt etter leilighet, sy, ruge og slappe av. Bekkenet mitt trenger hvile kjenner jeg. Og jeg er så andpusten for tiden, ikke mye plass til lungene nå. Blir vel enda mindre plass også etterhvert Det er 10,5 uker igjen nå.. Med tanke på at jeg snart er 30 uker på vei, virker 10 uker veldig lite! Håper det går fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 22. mars 2013 #82 Del Skrevet 22. mars 2013 Jeg hadde faktisk akkurat det samme i natt. Også fikk jeg endel kynnere i tillegg så begynte å lure litt, men det har gått over igjen nå Også hadde jeg veldig vondt i ryggen igår etter bassengtrening, så jeg tror det kan være bekkenet vi kjenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 22. mars 2013 #83 Del Skrevet 22. mars 2013 Lykke til med leilighetsjakt forresten! Og god påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobla2013 Skrevet 22. mars 2013 Forfatter #84 Del Skrevet 22. mars 2013 (endret) Dyregod skrev (På 22.3.2013 den 11.53): Jeg hadde faktisk akkurat det samme i natt. Også fikk jeg endel kynnere i tillegg så begynte å lure litt, men det har gått over igjen nå Også hadde jeg veldig vondt i ryggen igår etter bassengtrening, så jeg tror det kan være bekkenet vi kjenner. Det kan være det altså. Jeg hadde en stund tilbake stikninger i magen som kom og gikk, ganske vonde. Da begynte jeg å lure altså. Men det er jo mye som skjer der inne både av strekking og bekkenproblemer.. Så lenge ikke vannet går allerede, så God påske til deg og ! (redigert pga skrivefeil ) Endret 22. mars 2013 av Bobla2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobla2013 Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #85 Del Skrevet 25. mars 2013 Deilig å ha påskeferie altså! Men mye tid til overs. Det går litt opp og ned med formen min, noen dager føler jeg meg helt topp, andre dager ligger jeg klistret til sofaen på grunn av bekkenet. I natt sov jeg meget dårlig på grunn av bekkenet. Men i dag føles det bedre igjen. Det er godt det da, at det er noen gode dager også. Det er 10 uker igjen til termin, det begynner å nærme seg. Og kommer nok til å få en "aha"-opplevelse etterhvert når det virkelig går opp for meg hva som er i ferd med å skje Men det får komme når den tid kommer! Halsbrannen har kommet for å bli tror jeg. Men det hjelper litt med lovehearts heldigvis. Jeg mangler noen tepper til babyen da, vet ikke helt hvilke jeg skal kjøpe.. tror jeg skal ha noen helsetepper og noen andre typer. Nå skal jeg kose meg med kveldsmat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 25. mars 2013 #86 Del Skrevet 25. mars 2013 Tenk, bare ti uker igjen! Det er så rart. Jeg har nesten ikke vendt meg til å være gravid enda føler jeg. Like rart å tenke på at det er et levende vesen inni magen! Men allikevel har man jo vært gravid en stund og har hatt tid til å tenke over det Kjedelig med bekkenet da, har du fått henvisning til fysioterapi? Det anbefaler jeg virkelig Så kanskje du ikke blir så mye verre. Tepper har jeg hørt man ikke får nok av. Både helsetepper og ulltepper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobla2013 Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #87 Del Skrevet 25. mars 2013 Ingen henvisning, nei.. Har ikke hatt såpass vondt tidligere. Men om det skal være så ille som det var i natt skal jeg ikke nøle med å fortelle legen om det. Fikk nå sove til slutt, men det var vondt altså. Begynte å svette og. 10 uker får forhåpentligvis kjempefort! Det håper jeg Ja, sikkert kjekt å ha en liten haug med tepper. Jeg tror jeg skal klare å strikke et teppe, jeg klarer sånne firkanter, men ingenting annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 26. mars 2013 #88 Del Skrevet 26. mars 2013 Åh jaa, 10 uker igjen dere Det kommer nok til å gå fort tror jeg Lurer på hvem som popper først jeg. Skulle jo lagd en fødeoversikt på termingruppen vår, det nermer jo seg for veldig mange! Jeg lagde et sånt teppe med sjakkruter, sånn rett/vrang. Ganske greit å lage for dem som er sånn "nybegynner" som jeg hvertfall. Ble ganske fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobla2013 Skrevet 26. mars 2013 Forfatter #89 Del Skrevet 26. mars 2013 En liten fødeoversikt skulle vi kanskje hatt ja Det er en spennende tid fremover, med damer som føder og det hele! Maibabyer kan jo begynne å komme om et par uker uten at det gjør noe. Tenk at vi er så nærme "mål" Takk for tips om teppe. Tror jeg kan rett og vrang Men er ikke helt sikker på det. Har lært meg litt fra DROPS instruksjonsvideoer der de viser litt hvordan man strikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobla2013 Skrevet 28. mars 2013 Forfatter #90 Del Skrevet 28. mars 2013 Deilig vær ute idag! Solen skinner, det er varmt. Jeg har vondt i bekkenet, men går turer likevel Kan ikke stenge seg innendørs heller. Jeg var sååå sur tidligere, men det hjalp visst å gå seg en tur i sola! Ut på tur, aldri sur, det ligger faktisk noe i det altså. God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobla2013 Skrevet 31. mars 2013 Forfatter #91 Del Skrevet 31. mars 2013 Jippi, 31 uker Bare 9 uker igjen. Formen: Har bekkenløsning, vondt til tider i korsryggen og lysken. Bevegelse: Mye glidende og trykkende. Noen spark her og der. Tror den ligger med hodet ned enda. Lyster: Ingen spesielle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 31. mars 2013 #92 Del Skrevet 31. mars 2013 (endret) feil postet, haha!! Endret 4. april 2013 av airam90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobla2013 Skrevet 2. april 2013 Forfatter #93 Del Skrevet 2. april 2013 Jeg har også litt sånn "kick" på sjokolademelk Sitter og heller i meg et glass nå, nam nam! Fikk vite idag at babyen ikke er festet, men at den ligger nede i bekkenet med hodet først. Formen idag: Dårlig! Vondt i hodet, bekkenet, føler meg uggen.. Forhåpentligvis bedre form i morgen. Jordmor mente jeg til nå har gått opp 13 kg, men det stemmer ikke. Jeg har gått opp 8 kg. Det er ganske stor forskjell. Legen skrev hva jeg sa jeg trodde jeg veide før graviditeten, men jeg veite 5 kg mer faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 2. april 2013 #94 Del Skrevet 2. april 2013 Kjipt at du er i dårlig form da Det går veldig opp og ned her også. Til tider har jeg det helt supert, men så er det de dagene hvor man føler alt er galt. Godt at det ikke er så altfor lenge igjen Rart at hun tok feil av vekta da. Det er jo du som vet det best 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobla2013 Skrevet 2. april 2013 Forfatter #95 Del Skrevet 2. april 2013 Ja, men ikke så farlig med vekta egentlig Som du sier vet jo jeg best. Skal bli godt å ha babyen i armene istedet for i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobla2013 Skrevet 4. april 2013 Forfatter #96 Del Skrevet 4. april 2013 Jeg har lest mye i hefter og bøker om graviditet og amming, synes det er mye fint å lese og mye interessant! Vurderer å abonnere på et blad som følger babyen månedlig frem til den er 2 år. Formen idag kjennes god ut Bedre enn den har vært i allefall. I natt hadde jeg vondt i magen, i korsryggen, men det er over nå. Bra, for jeg er nødt til å shoppe litt idag.. Og det innebærer mye gåing og litt reising. Sola skinner ute og det er vel vår? Blir koselig når hestehovene spretter frem. Gleder meg også til kjolesesong, at det er så varmt ute at jeg bare kan ha på meg en deilig, ikkestrammende kjole og la magen gjøre som den vil, hehe. Uten noe annet enn truse og bh under! Jeg bruker mammabukser fra hennes og mauritz, men synes de begynner å bli ubehagelige å gå med. Det fungerte fint i 3-4 måneder, men nå begynner det faktisk å bli trangt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 4. april 2013 #97 Del Skrevet 4. april 2013 airam90 skrev (På 31.3.2013 den 20.29): ♥ Uker på vei: 31 uker ♥ Uker igjen: 9 uker ♥ Kjønn: Gutt ♥ Navn: William ♥ Utålmodig: Ja, meget!!! Er dritlei av disse kynnerene ♥ Vektøkning: 7 kg ♥ Hodet ned: Ja ♥ Hodet festet: Vet ikke ♥ Aktivitet innenifra: Masse vonde spark og ellers mye romstering ♥ Høygravid: Ikke før i slutten av April ♥ Søvn: Dårlig ♥ Form: Dårlig dårlig dårlig ♥ Plager: Vonde maserier, veldig øm, masse stikkinger og murringer, dynamisk livmorhals ♥ Barnerom: Skal ligge inne hos oss, men når vi flytter har vi et babyrom vi skal lage klart ♥ Siste innkjøp: Til barnerommet ♥ Mangler av utstyr: Så og si ingenting som haster ♥ Melk: Niks ♥ Matkikk: Sjokolademelk ♥ Kynnere: Ja, masse og vonde!!!!! ♥ Tungt: Begynner å kjenne det godt ja! ♥ Strekkmerker: Ingen ♥ Tanker om fødselen: Kjenner litt uro over det pga mulighet for prematurfødsel og styrtfødsel. ♥ Neste kontroll: 10 april Jordmor + ultralyd 2 april for å se på hjertet til gullet. ♥ Antatt vekt på babyen: Han var 1300 i uke 30, så kanskje han nermer seg 1400-1500? Vi får se på tirsdag Nemmen, har jeg postet den her inne?!?! :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: Det var jo helt feil plass, hahahahaha!!!! I alle dager!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 4. april 2013 #98 Del Skrevet 4. april 2013 Bobla2013 skrev (På 4.4.2013 den 11.04): Jeg bruker mammabukser fra hennes og mauritz, men synes de begynner å bli ubehagelige å gå med. Det fungerte fint i 3-4 måneder, men nå begynner det faktisk å bli trangt. Haha, mine har også begynt å si takk for seg. Nå er det dansebukser fra Cubus og deilige joggebukser det går i Eller mammatights om jeg skal ha på meg noe litt finere med en tunika ellernoe over. Gidder liksom ikke kjøpe nye mammaklær om jeg plutselig popper nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobla2013 Skrevet 4. april 2013 Forfatter #99 Del Skrevet 4. april 2013 airam90 skrev (På 4.4.2013 den 12.18): Haha, mine har også begynt å si takk for seg. Nå er det dansebukser fra Cubus og deilige joggebukser det går i Eller mammatights om jeg skal ha på meg noe litt finere med en tunika ellernoe over. Gidder liksom ikke kjøpe nye mammaklær om jeg plutselig popper nå. Nei, det var det da Nå begynner det jo å bli såpass varmt at det kan holde med tights og noe over ja. Jeg har vært litt av en frysepinne i vinter, men godt det går mot varmere tider. Jeg har 1 joggebukse som passer Tror jeg må gå til innkjøp av noen nye altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest airam90 Skrevet 4. april 2013 #100 Del Skrevet 4. april 2013 Bobla2013 skrev (På 4.4.2013 den 12.28): Nei, det var det da Nå begynner det jo å bli såpass varmt at det kan holde med tights og noe over ja. Jeg har vært litt av en frysepinne i vinter, men godt det går mot varmere tider. Jeg har 1 joggebukse som passer Tror jeg må gå til innkjøp av noen nye altså.. Anbefaler de dansebuksene på Cubus og denne www.hm.com/no/product/96204?article=96204-A#article=96204-D Kjempedeilige og passer både til magen og etter Den kanten kan brettes ned nå når magen er stor, og om man har litt ekstra etter fødselen kan man brette den opp slik at den holder inne en valk eller to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå