Gå til innhold

Magetrollet <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

8 uker i dag :duskedame: Blir mer og mer forelska i magetrollet for hver dag som går :hjerte:

Hadde litt blod på papiret i dag, det var kjempelite, kanskje litt mindre enn dette tegnet #..

Håper det ikke blir noe mer. Blir så bekymret :(

Sambo har fått influensa, huff. Skikkelig mannesyk, så da må vel sykepleiestudenten stelle litt med han :fnise:

Skrevet

8 uker i dag :duskedame: Blir mer og mer forelska i magetrollet for hver dag som går :hjerte:

Hadde litt blod på papiret i dag, det var kjempelite, kanskje litt mindre enn dette tegnet #..

Håper det ikke blir noe mer. Blir så bekymret :(

Sambo har fått influensa, huff. Skikkelig mannesyk, så da må vel sykepleiestudenten stelle litt med han :fnise:

Gratulerer med 8 uker :hug: Det er sikkert ingenting å bekymre seg for

Off ja, er ikke greit når disse mannfolka er syke altså:P

Skrevet

Nei, har ikke vært noe mer siden det. så satser på at alt er i orden :hjerte:

I morgen er det starten på en ny uke igjen, men 5 vakter i praksis, 1 dag på skolen og flytting og jentekvelder! blir sliten allerede :fnise:

Skrevet

Nei, har ikke vært noe mer siden det. så satser på at alt er i orden :hjerte:

I morgen er det starten på en ny uke igjen, men 5 vakter i praksis, 1 dag på skolen og flytting og jentekvelder! blir sliten allerede :fnise:

Oioi, du har en travel uke skjønner jeg :D Skal dere flytte altså?

Skrevet

hipp hurra! må følge deg her også :hug:

Skrevet

Oioi, du har en travel uke skjønner jeg :D Skal dere flytte altså?

Jepp! 1 av 5 vakter er gjennomført! Vi har på en måte flyttet, tingene våre står i leiligheten, men den er ikke ferdig enda :( Men får flytte inn denne uken! :danse:

hipp hurra! må følge deg her også :hug:

:blomst::hjerte:

Skrevet

Jepp! 1 av 5 vakter er gjennomført! Vi har på en måte flyttet, tingene våre står i leiligheten, men den er ikke ferdig enda :( Men får flytte inn denne uken! :danse:

:blomst::hjerte:

Å, så spennende med ny leilighet :biggrin: Gratulerer :blomst:

Skrevet

Å, så spennende med ny leilighet :biggrin: Gratulerer :blomst:

Takk! Får flytte inn fra neste uke! Gleder meg såå!

Skrevet

Wii, i dag har jeg vært på 1.svangerskapskontroll!

Fikk UL i uke 11, gleder meg så :hjerte:

Ellers har jeg begynt å få kjempevondt bake i korsryggen, midt på. Er ikke vondt hele tiden, men når jeg reiser meg opp, snur meg i senger og bøyer meg ned hvis jeg mister noe på gulvet.. Bekkenløsning kan vel ikke komme så tidlig?

Gjest Adeline*Jouvin
Skrevet

Wii, i dag har jeg vært på 1.svangerskapskontroll!

Fikk UL i uke 11, gleder meg så :hjerte:

Ellers har jeg begynt å få kjempevondt bake i korsryggen, midt på. Er ikke vondt hele tiden, men når jeg reiser meg opp, snur meg i senger og bøyer meg ned hvis jeg mister noe på gulvet.. Bekkenløsning kan vel ikke komme så tidlig?

Ååå! Så kjekt med UL!! Blir kjempe spennende:)

Jeg har faktisk hørt at man kan få tegn på bekkenløsning ganske så tidlig i svangerskapet. Så hvis det er det du mistenker, ville jeg sagt i fra til legen! Men la oss ikke håper det er det,da:)

Skrevet

Ååå! Så kjekt med UL!! Blir kjempe spennende:)

Jeg har faktisk hørt at man kan få tegn på bekkenløsning ganske så tidlig i svangerskapet. Så hvis det er det du mistenker, ville jeg sagt i fra til legen! Men la oss ikke håper det er det,da:)

Ja, gleder meg såå! Nedtelling, bare 10 dager igjen :hjerte:

Ja, det var det jeg også fant ut når jeg googlet det.. I går fikk jeg vondt i siden på hoften også.. Men er ikke så ille i dag, som i går, selvom jeg fremdeles ikke kan bøye meg og reise meg fra sofan på vanlig måte :fnise::vetikke:

Skrevet

bare 8 dager til UL :hoppendeglad: Kan nesten ikke vente.

Ellers går vi bare å tripper og sniker på leiligheten vår, elektrikeren har vært der 2 dager på rad, og da er det egentlig bare noen skap som skal skrues opp. HÅPER og ber om at den blir ferdig til helgen, så kan vi bruke god tid :laugh:

Aftenvakt i praksis i kveld, så nå hadde jeg tenkt å gå meg en tur først, men det e snøstorm ute, så det gidder jeg ikke, hehe :fnise:

Var i går ettermiddag og kjøpte meg 2 gravidebukser og truser, hihi!

Skrevet

bare 8 dager til UL :hoppendeglad: Kan nesten ikke vente.

Ellers går vi bare å tripper og sniker på leiligheten vår, elektrikeren har vært der 2 dager på rad, og da er det egentlig bare noen skap som skal skrues opp. HÅPER og ber om at den blir ferdig til helgen, så kan vi bruke god tid :laugh:

Aftenvakt i praksis i kveld, så nå hadde jeg tenkt å gå meg en tur først, men det e snøstorm ute, så det gidder jeg ikke, hehe :fnise:

Var i går ettermiddag og kjøpte meg 2 gravidebukser og truser, hihi!

Å, så spennende :biggrin:

Skrevet

Så kjekt det blir med Ul :nigo: Det var så koseligt å se den lille, å ett bankene hjerte :hjerte:

Du vil jo få se en litt større en enn det vi fikk, siden jeg var vell akkoratt blitt 8 uker om jeg husker rett ;)

Skrevet

Så kjekt det blir med Ul :nigo: Det var så koseligt å se den lille, å ett bankene hjerte :hjerte:

Du vil jo få se en litt større en enn det vi fikk, siden jeg var vell akkoratt blitt 8 uker om jeg husker rett ;)

Ja, kan ikke tenke meg den følelesen :nigo:

Men må man spørre om å få med bilde? eller er det vanlig? :P

Å, så spennende :biggrin:

Hihi, ja! :D

Skrevet

Vet ikke helt om det er vanlig? :klo: Jeg fikk det. Men du kan jo nevne det før du setter deg, for å vær sikker på at du får det ;)

Skrevet

10 uker i dag! tenk 10 hele uker :laugh::hjerte: Begynner faktisk å tro på at dette kan gå bra, spennende! Bare 2 uker til magiske 12!

Har så smått drømt meg bort til barnevogner i det siste, og valget har vel landet på Emmaljunga Edge Duo. Noen med erfaringer med Emmaljunga? :)

og bare 6 dager til ul! :hjerte:

Skrevet

ååh, spennende med UL! :D

Skrevet

ååh, spennende med UL! :D

Hihi, ja er så spent! :D

Skrevet

10 uker i dag! tenk 10 hele uker :laugh::hjerte: Begynner faktisk å tro på at dette kan gå bra, spennende! Bare 2 uker til magiske 12!

Har så smått drømt meg bort til barnevogner i det siste, og valget har vel landet på Emmaljunga Edge Duo. Noen med erfaringer med Emmaljunga? :)

og bare 6 dager til ul! :hjerte:

gratulerer med ti uker! :D tiden går jo fort! jeg har sett litt på den vognen jeg og, men den er aaalt for stor til vår bil :( også er den litt for barnevogn for meg :fnise: har også hørt at den er veldig tung? har du vært å prøvd en edge duo? kanskje greit før man bestemmer seg :D synes bagdelen på den er så fiiin :hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...